Şimdi Ara

Hız tutkusu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
1.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yol durumu uygunsa ve bildiğim bir yol ise genelde diplerim gazı..Tabi bu geç saatlerde yaparım..

    En önemli nokta ise bildiğim arabayla hız yaparım..

  • quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Yol durumu uygunsa ve bildiğim bir yol ise genelde diplerim gazı..Tabi bu geç saatlerde yaparım..

    En önemli nokta ise bildiğim arabayla hız yaparım..





    mRcOLL kendince doğru düşünüyorsun hatta bazen bende öyle düşünüyorum. ama yukarıda arkadaşların anlatmak istedikleri araban bildiğin yol veya başka bişi değil. dh kardeşliği adına tavsiyede bulunuyorum. sadece darılmak kızmak yok.

    bi yolda ilerliyorsun bomboş iyi bildiğin yol altında mercedesin. herşey güzel ama geçen bizim arkdaşa olduu gibi tam tamına 5 metre önüne bi köpek bi domuz sürüsü çıkınca da bu düşüncelerinin doğru olduğunu söyleyebilir misin?

    üstüne üstlük değil 120-150, 80-90 la bile kurtarman imkansız. en azından bi kaç direksiyon hamlesi veya yavaş gitmenin sağladığı dikkat ile hayvanı görebilirsin. 90 nın amacı tamamen dikkate bağlıdır. yoksa şahin 90 la duramaz BMW 150 ile durabilir. konu makineler değil İNSAN. ok. saygılar




  • Ben sadece dürüstçe hız yaptığımı söyledim bazı durumlarda..

    Elbette her an bir domuz sürüsü korkusuyla süremeyiz arabayı ama, her an bir tehlike içinde olduğumuzun dikkatii vermeliyiz yola..

    Ben hızı savunan insan değilim ama kimse bana demesin otoyolda hız yapmıyorum diye..

    Bunu nasıl engellenir bilemem ama asla altımdaki arabaya dibine kadar güvenenmem ki hız sınırı aşıldıkdan sonra hiç bir araba güvenli değildir..
  • böyle böyle derken güzel bi tartışma konusu olmuş. ben biraz ilgiyi yukarıda 1-2 arkdaşın yazdığı gibi yol-araba-BMW-ALmanya-Türkiye den ziyade 90 km sınırının neden ve niçin konulduğunu neden değiştirilmediğine ilgiyi çekmek istedim.

    yanlış anlaşılmasın mutlaka o söylenenleridne payı var elbette..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 25 Nisan 2007; 0:19:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kürsad

    quote:

    Orjinalden alıntı: gismo

    Bana göre 'hız yapmak' göreceli bir kavram. 1994 model sahin ile otoyolda 110 km/h hızla gitmek hız yapmaktır. Ama altında 150 beygirlik son model donanımlı bir araçla otoyolda 110 km/h hızla gitmek normal bir hızdır ve hızlı değildir. Hızlı gitmenin sakıncası durma mesafesinin uzamasıdır. yeni nesil araçlarda 100-0km/h mesafesi 36m civarlarında 2000model araçlarda 45 m civarında. hız sınırları araçların sadece cinsine göre degerlendiriliyor kanunlarda ( kamyon ,binek otomobil vs.) Bence dahada özele inilmeli.

    Herkez aracını tanımalı ve ona göre sürmeli.Kendi aracım 130Km/h den sonra bana güvenli gelmiyor benim hız limitim budur.Hislerimi dizginleye bildiğim sürece bu hızı geçmemeye çalışıyorum bazende mantıksızca davranıp geçiyorum.


    kusura bakma ama ben sana katılamıyorum niye dersen fren mesafesinin düşmesi hiçbirşeyi ifade etmez sen 180 km gibi bir hızla giderkenmi yoksa 120 km gibi bir hızla giderkenmi yoldaki en ufak hareketlilikleri daha iyi gözlemliyorsun

    +1 BENDE KATILMIYORUM İnan arkadaşım 130km ile kaza yaparsan ve bu kazayı frene hiç basmadan yaptıysan yanı anı bir olay sonucunda duvara girdin diyelim (allah gostermesın)94model bır şahın veya bır merso yada bmw arasında fazla bı fark yoktur inan buna o arabanın içinden senin sağlam cıkmanın arabanın kalıtesıyle bı alakası yoktur sapa sağlam kurtulman sadece şansına bağlıdır hız testleri bile 64km ile yapılır ....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Ben sadece dürüstçe hız yaptığımı söyledim bazı durumlarda..

    Elbette her an bir domuz sürüsü korkusuyla süremeyiz arabayı ama, her an bir tehlike içinde olduğumuzun dikkatii vermeliyiz yola..

    Ben hızı savunan insan değilim ama kimse bana demesin otoyolda hız yapmıyorum diye..

    Bunu nasıl engellenir bilemem ama asla altımdaki arabaya dibine kadar güvenenmem ki hız sınırı aşıldıkdan sonra hiç bir araba güvenli değildir..




    ben de hızı savunmuyorum ancak bende hız yaptığımı söylüyorum onu engellemek istiyorum onu nasıl yapabileceğimizi araştırıyoruz.




  • bu konu yeniden unutuluyor en iyisi ben güncelleyeyim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: altin-orfoz

    96 veya 97 yılında pozantıda adanaya bir 80 -100 km kala bir otobus kazası olmuştu ve olaya birrkaç otomobil ve kamyonda karışmıştı.. yollara cesetler saçılmıştı.. pozantı adana arasında toroslardan ovaya iniyorsun .. otoban ..çok güzel manzarada çok güzel .. ama kamyonlar için aynı şey geçerli değil .. sürekli fren sürekli fren öyle iniyorlar .. ve balataların ısındığı ve frenlerin tutmadığı anda önünde en sağdan giden pamuk işçisini kasada taşıyan bir kamyonu sollayan bir otobus .. ve ısındığı için tutmayan frenler ..otobanın tüm şeritleri bir anda doluyor ve durdurulamayan araçlar.. sonuç malum ..otobana saçılmış bir sürü ceset..
    hiç trafik yokken veya hiç araba yok iken yola bir baksan ya bu yolda ne sürat yapılır ne büyük hoş bir yol dersin .. otobanlarda çok riskli ..

    başka bir olay daha örnek vereyim .. balcalıda intern doktor iken gecenin bir yarısı acil biren karıştı .. otobanda giderken lastikleri patlamış bir mercedesten gelen kazazedeler .. surat yaptıkça lastik ısınıyor ısındıkça direnci azalıyor ve gravlıyor .. ne mercedes ne bmw ne bilmem ne .. (bu arada ncap 5 yıldızı 65 km/h ile test ettiği araçlara veriyor ) ..o süratlatlarda lastik patldığı anda arabayı düz tutmak mümkün değil .. çünkü panik hali ve saliselik hadiseler.. bir yolun genişliği 30 metre diyelim .. 220 km/h ile giden bir araç bir yolu enine kaç saniyede geçerr :) olayın vehametini siz düşünün artık .. o yüzden bir ara lassa reklamında slogandı ..
    altı üstü 4 lastik üzerindesin ve arabanın altından hava geçiyor :) uçurtma gibi uçarsın alim allah ..




    aynı yerde yine kaza olmuş.. çok üzücü ..otobanda kaza ilginç ama gerçek ..

    http://www.ntvmsnbc.com/news/407863.asp


    TEM Otoyolu’nun Pozantı-Adana bölümde meydana gelen kazada 4 kişi hayatını kaybetti, 6 kişi de yaralandı.


    NTV
    Güncelleme: 19:34 TSİ 12 MAYIS 2007 CUMARTESİ

    Ferhat Bektaşoğlu yönetimindeki kamyonun, TEM Otoyolu’nun Çamalan mevkisi yakınlarında freni boşalmasıyla önünde seyreden 6 araca çarpması sonucu Cebrail Karslı, Huri Gül, Sevda Karslı ve Yusuf Kolubüyük hayatını kaybetti.




  • baksana kimsenin dikkatini çekmemiş
  • hooorrrttttt
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.