Şimdi Ara

Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi? (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.826
Cevap
29
Favori
221.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melrock

    normaldir. kendi altyapısını değil de Türktelekom altyapısını kullanan her servis sağlayıcıda aynı sorunları ve şikayetleri yaşarsınız. sebebi ise müşteri hizmetlerinin kalitesini bir kenara bırakırsak teknik sorunların büyük çoğunluğu aslında Türktelekom altyapısından kaynaklı. dolayısı ile diğer servis sağlayıcıların yapabileceği hiç bir şey yok malesef. arızalara sadece Türktelekom ekipleri müdahele edebiliyor. hatta ilk aboneliğinizdeki açılış bağlantılarını bile telekom personeli yapıyor. çünkü şebeke onlara ait. yapacak bir şey yok.
    tabi tüm bu olumsuzluklar en masumane düşünceyle normal arızalarda geçerli. işin içine bir de türktelekom'un abone kaybetmemek , aboneleri başka firmalara kaptırmamak yada diğer firmaları daha kötü gösterip abone geçişlerini engellemek adına kasıtlı yaptığı davranışları (var olan portu yanlışlıkla! kapatmak, kendine başvurularda anında port tahsisi yaparken başka sağlayıcı müşterilerini haftalar hatta aylarca boş port yok diye bekletmek, arıza çağrılarına teknik ekipleri geç göndermek vs) da eklediğinizde diğer servis sağlayıcı müşterileri adına bu tür şikayetleri çokça görebilirsiniz. ama bilin ki o şikayetlerin büyük çoğunluğunun kök nedeni aslında Türktelekom'dur.
    Bu durumlardan etkilenmemenin tek yolu firmanın kendi şebekesine sahip olabilmesidir. şu anda ülkemizde de kendi şebekesi olan sadece3 tane firma mevcut. Türktelekom, Kablonet, Süperonline
    Şuana kadar gördüğüm kadarıyla Telekoma söz geçirebilen tek operatör Turkcell Superonline türknetin 1 ayda alamadığı bağlantı onayını 1 saatte aldı turkcell müşteri hizmetleri. Ne zaman kesinti var desem 3 saate telekomu ayağıma gönderdiler baktırdılar hattıma. Gece bağlantı onayı verdiğim hattı 12 saat sonra bağladılar internet 16 saat içinde kullanıma hazırdı.




  • Netspeed e başvurdum. Evim müstakil. Telefon direğinden evinize kablo çekili değil. Kabloyu Telekom mu çekecek? Bubdan sonraki aşamalarda benim yapmam gereken şeyler nelerdir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netspeed de son 1 aydır aşırı ping sorunu var. 200-900 arası pingim değişiyor. Modemi fabrika ayarlarına döndürdüm işe yaramadı. Çıldırmak üzereyim ilk günler süperdi şimdi bozmaya başladılar. Modemi resliyorum ip de değişmiyor. IP konumu yaşadığım yerle çok alakasız yerde gözüküyor. Kafayı yemek üzereyim. Türknet e geçebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ll BLooD ll -- 14 Temmuz 2018; 22:20:38 >
  • Önceden fiber 100mb hizmet alıyordum adres değişikliğinden dolayı artık adsl 16mb alıyorum. Bildiğim kadarıyla tt altyapısı kullanılıyor. Oturduğum binada da tt fiber altyapısı var. Bana neden adsl verilmiş olabilir ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ll BLooD ll L kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı sorundan muzdaribim. Artık pes dedirtti, ilk başlarda güzeldi son 1 aydır yaşıyorum bu sorunu. 5 aylık abonesiyim. Millenicom a geçeceğim başvurum devam ediyor.
  • Netspeedten çok memnunum sorun olduğunda çıkan müşteri temsilcileri çok ilgili ve hallediyorlar.
  • 1 aydır kullanıyorum memnunum her hangi bir sorun yok. Olsada ilgileniyorlar.
  • 2 haftadır kullanıyorum çok memnunum şimdlik gece 2'den sonra indirme hızım 4.1-4.2'ye kadar çıkabiliyor (normalde paketim 32 Mbps'ye Kadar Hız) oyunlarda vs. ping sorunuyla da karşılaşmadım hiç geçene kadarki sürede bazı problemler oldu kablo çekme vs. ama hallettiler müşteri hizmetlerinden de memnun kaldım
  • Bende düşünüyorum netspeed'e geçmeyi ama fiber yokmuş. VDSL 'den memnun kalır mıyım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [escobar]

    Bende düşünüyorum netspeed'e geçmeyi ama fiber yokmuş. VDSL 'den memnun kalır mıyım ?
    Ben SOL fiberden gectim ha cakma fiber 25 mbitlik fiber mi olur kota bitince 16 yani adsl cakmasi fiber.



    Neyse SOL'u gomdukten sonra,5 aydir kullaniyorum Solun S sini bile aramiyorum.Iyiki birakmisim.

    Fiber ile bakir kablo arasinda ufak ping gecikmesi oluyor atiyorum speedtest'te sol 5 ms alirken bakkr kablo 7-9 arasi aliyor bu hic problem yasatmiyor ama.Eve gelen hiz 80 mbit civari fakat evin icine telefon kablosu dosuyorum 15 metre kadar her 1 metrede 1 mbit kayip oluyor.

    Telefon kablonuz ne kadar uzunsa hiz o kadar etkileniyor.



    Netspeed'de begenmedigim sey ise dsmart digiturk kullaniyorsaniz bu icerik sadece tr de kullanilir hatasi veriyor ipleri yurtdisi kaynakli bu sorun 5 aydir var ilerleme yok.

    Ve birde beni cok etkilemesede CGN uygulamasi var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Netspeed'de Cgn ip sorunu var. Modem cgn ip havuzundan ip alıp bağlanıyor. Müşteri hizmetleri bişeyde yapmıyor.

    Router (Modem)’a Port açıp kullanamazsınız,
    Güvenlik Kameraları vb. kullanıyorsanız uzaktan erişemezsiniz,
    Uzak FTP bağlantısı yapamazsınız,
    Uzak Masaüstü bağlantısı yapamazsınız,
    DDNS kullanamazsınız,
    Online oyunlarda aniden pinginiz yükselebilir ve sunucularda spam olarak algılanabilirsiniz.
    Birden fazla kişinin (40-50+) aynı IP’yi kullanıp, internet trafiğine çıkması sebebiyle websitelerinde bot olarak algılanabilirsiniz (CATCHPA doğrulama ekranları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deta53 -- 24 Temmuz 2018; 12:28:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deta53

    Netspeed'de Cgn ip sorunu var. Modem cgn ip havuzundan ip alıp bağlanıyor. Müşteri hizmetleri bişeyde yapmıyor.

    Router (Modem)’a Port açıp kullanamazsınız,
    Güvenlik Kameraları vb. kullanıyorsanız uzaktan erişemezsiniz,
    Uzak FTP bağlantısı yapamazsınız,
    Uzak Masaüstü bağlantısı yapamazsınız,
    DDNS kullanamazsınız,
    Online oyunlarda aniden pinginiz yükselebilir ve sunucularda spam olarak algılanabilirsiniz.
    Birden fazla kişinin (40-50+) aynı IP’yi kullanıp, internet trafiğine çıkması sebebiyle websitelerinde bot olarak algılanabilirsiniz (CATCHPA doğrulama ekranları
    Arkadaşın dediği olay hafife alınacak birşey değil göz ardı edilmemesi gerek. İp değişmiyor. 2 aydır netspeed hiper200 paketini kullanıyorum. Modemin paneline yaklaşık 80 mbps gelmesine rağmen hattıma 50 mbps tanımladılar. İlk zamanlar güzeldi ping değerleri ve hızlar olsun. Bugün internetin yavaş olduğunu hissettim ve test yaptım tr içi download 8 mbps geçmiyor. Yurt dışı 4 mbps. Saçmalayama başladılar. Arıza kaydı oluşturdum bakalım ne yapacaklar. Olmadı başka iss geçicem.




  • 8 gün önce netspeed aboneliğim başladı. 2 gün kullandım. Sıkıntı yoktu ama 2 gün sonra modem hata verdi. Dsl kablonuz takılı değil, takılıysa iss yi arayın diye. Aradım. Arıza kaydı bıraktım. Ama 6 gündür. Her arayışımda durumun aciliyetini bildirdik diyorlar. Söylediklerine göre Telekom ekipleri gelip bakacaklarmış. Bilerek mi böyle bir şey yapıyorlar. Ciddi manada mağduriyet yaşıyorum. Benim yapabileceğim bir şey var mı şuan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hızınız düzeldimi. Aynı sorun bendede var,hız testinde 8mbit geçmiyor . Modem arayuzunde 12mbit hiza sabit. Mh bizim tarafımızdan bir kısıtlıma yoktur diyor.@fpwr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deta53 -- 25 Temmuz 2018; 18:1:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deta53

    Hocam hızınız düzeldimi. Aynı sorun bendede var,hız testinde 8mbit geçmiyor . Modem arayuzunde 12mbit hiza sabit. Mh bizim tarafımızdan bir kısıtlıma yoktur diyor.@fpwr
    Hocam düzelttiler hesapta. Hızlar eski haline geldi fakat bu sefer modeme 76mbps verdiler ama hız testlerinde 50 yi geçmiyor kısıtlama getirdiler. Sorsan 76 verdik biz size derler insanı aptal yerine koyuyorlar. Hızı geçtim bu CGN olayı canımı sıktı. Çözüm bulamazsam sırf bu yüzden farklı bir ISS geçerim. Benim için ping önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fpwr

    Hocam düzelttiler hesapta. Hızlar eski haline geldi fakat bu sefer modeme 76mbps verdiler ama hız testlerinde 50 yi geçmiyor kısıtlama getirdiler. Sorsan 76 verdik biz size derler insanı aptal yerine koyuyorlar. Hızı geçtim bu CGN olayı canımı sıktı. Çözüm bulamazsam sırf bu yüzden farklı bir ISS geçerim. Benim için ping önemli.

    Alıntıları Göster
    dün gece modem resetlemek için saat 05.00 kadar bekledim yoğunluk yoktur, belki normal ip alır modem diye. defalarca reset attım hiç bir değişmedi cgn havuzundan ip alıyor. hadi onu geçtim hızda 8 mbit geçmiyor. kıstlamayı bağlı bulunduğum santral yapıyo olabilirmi sizce. aynı santrale bağlı arkadaşımın internetide 8 mbit geçmiyor testlerde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deta53

    dün gece modem resetlemek için saat 05.00 kadar bekledim yoğunluk yoktur, belki normal ip alır modem diye. defalarca reset attım hiç bir değişmedi cgn havuzundan ip alıyor. hadi onu geçtim hızda 8 mbit geçmiyor. kıstlamayı bağlı bulunduğum santral yapıyo olabilirmi sizce. aynı santrale bağlı arkadaşımın internetide 8 mbit geçmiyor testlerde.

    Alıntıları Göster
    Hız konusunda çalışma vs olabilir benimde gece 3 te düzeldi ama cgn için az önce facebooktan müşteri hizmetleriyle konuştum statik ip alırsanız çıkarsınız havuzdan diyor. Aylık 10 tl fiyatı var. Ayrıca insanları yanlış yönlendiriyorlar. google a ping atıyorum 120ms çıkıyor adam bana tesisat diyo. Gece 12 den sonra tesisatım mı düzeliyor da ping değerleri normale dönüyor diyorum olabilir diyo. Baya bi atıştım yanlış bilgi verdiğinden dolayı. Altyapı kaldırmıyor kabul etmiyorlar suçu bizlere atıyorlar hep aynı terane. Etrafımdakilere netspeedi tavsiye ettim hep ama ku 6 ay geçsin iptal ettiricem. Bir daha da bulaşmam.

    Ayrıca adama telekom altyapısı üzerinden hizmet veriyorsunuz portumu değiştirin diyorum değerleriniz normal öyle bir şey yapamayız ayrıca telekom altyapısını kullanmıyoruz diyo. Şaka gibi cevaplar. İnsanları yolmaktan bıkmadılar. 20 tl fazla öderim başka ISS geçerim. Bulaşmayın.




  • Şu cgn olayı can sıkmaya başladı yaklaşık 5 6 aydır bende cgn havuzundayım turk telekomda hiçbişekilde cıkamıyosunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun çıkmadığı zamn iyi ya sorun çıkarsa



    Günlerce internet gelecek diye beklersiniz ve muhatabınız yok



    Uzak durun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jahnny

    Nakil işlemi gerçekleşene kadar son derece memnundum. 1 hafta önce nakil işlemi gerçekleştirildi, hala internet erişimim yok.

    İlginç de bir çözüm anlayışları var. Arayıp kayıt oluşturdum, 48 saat içerisinde ekipler müdahale edecek cevabı aldım. 48 saat sonra aradım, ekipler sorunu tespit etti, 24 saat içerisinde ekipler gelip bu defa sorunu çözecek dediler :)

    Şimdi yine 24 saat geçti, aradım. Ekipler ile iletişime geçeceklerini söylediler.

    Hayır deseler ki sorun sizin bina içi bağlantıda, çağırıp birilerini yaptıracağım. Onu da söylemiyorlar, portlarda sorun var ilgileniyoruz diyorlar.

    Sabrımın son 24 saati benim de artık, çok memnun olmama rağmen iptal etmek zorunda kalacağım bu gidişle.
    Sonuc nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.