Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2117. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
42.338
Cevap
347
Favori
1.025.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
110 oy
Sayfa: önceki 21132114211521162117
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dün aboneliğimi TürkNet' e taşıdım. Arkadaşını getir kampanyasından yararlandım. Mevcut durumda ilk ay ücretsiz, sonraki 3 ay 399 TL ödeyeceğim.


    Şu an 12 ay sabit ödeme kampanyasından yararlanırsam bu sürenin sonuna mı ekleniyor ? Yoksa ilk ay ücretsiz ve takip eden 3 aylık indiririm iptal mı oluyor ? Bilgilendirirseniz memnun olurum.

    _____________________________
  • Selamlar hocam PM gönderdim dönüş yapmanızı rica ederim.

    _____________________________
  • CorleoneFamily kullanıcısına yanıt
    İlk ay ücretsiz, kalan indirimler devamında uygulanmaktadır. Arkadaşını getir indirimi de 12 ay peşin kampanya süresine eklenir.
    _____________________________
  • Bakın günlerdir bu işlerle uğraştırıyorsunuz. Gelinen noktada kutunuz olmadığı için gigafiber işlemleriniz kapatılmıştır diye mesaj atıyorsunuz.


    Madem kutu olmayınca işlem başlatılamıyor. Neden benim dönüşüm işlemimi başlattınız? Neden defalarca ekip yollayıp her gelen ekibiniz kutu varmış gibi hareket etti?


    Ekiplerinize defalarca söyledik, oimden yazdım, aradınız beni yine söyledim. Bina yöneticisi bile 2 aydır bunlarla uğraşıyoruz diyor.


    İlk gelen ekipleriniz 3 4 gün içinde kutu takılacak niye dedi o zaman?


    İnternetimin kesilme sebebi dönüşümden değil dediniz. 4 yıldır sorun yaşamıyordum dedim rastlantı dediniz. Şimdi dönüşümden dolayı telekom gigafiber işlemlerinizden dolayı iptal etmiş diyorsunuz.


    1 haftadır beni internetsiz mağdur ettiniz. Daha kaç gün sürecek bilmiyorum.


    Madem altyapı kutu olup olmadığını anlayamıyor. O ZAMAN İLK GELEN EKİPLERİNİZ BU BİNADA KUTU YOK KUTU GELENE KADAR DÖNÜŞÜM İŞLEMİ YAPILAMAZ DİYE SİZE İLETMİYOR MU?


    Halen altyapıyı sorguluyorum gigafibere uygun gösteriyorsunuz. 36 dairelik 9 katlı binayız daha kaç kişiyi mağdur edeceksiniz kim bilir.


    Hatalıysam haksızsam siz söyleyin. Mevzu neden bu duruma geldi. Benim hatam mı yani bu yoksa sizin ekibinizin ve müşteri hizmetlerinizin iletişim eksikliği saçmalığı yüzünden mi?



    TurkNet Destek Burada
    _____________________________




  • VDSL’den fiber dönüşüm için 2 haftadır ekip bekliyorum. Aynı bölgede, 2 sokak üstümde oturan arkadaşım cuma günü başvuru yaptı ve 2 gün sonra ekip gelip hattını açtı, modemini teslim etti. Türk Telekom’u aradığımda başvuru yok dendi, TürkNet ise başvurunun iletildiğini söylüyor. İki taraf arasında tutarsızlık var ama mağdur olan ben oluyorum. Aynı altyapıda birinin işi 2 günde çözülürken benim 2 haftadır beklemem kabul edilebilir değil. Fiber bağlantıya geçtikten sonra bir arıza yaşasam, ekip göndermeniz 2 ay mı sürecek? Bu şekilde devam ederse 100 TL fazla verip Türk Telekom’a geçeceğim.

    _____________________________
  • Bu firmada hesap kitap bilen bir kişinin bile olmaması beni dehşete düşürüyor. Burada yazdığım hesaplamayı aynı şekilde firmaya da ilettim. Ancak sonucunda yaptıkları bilgilendirmeye bakın:

    TurkNet Destek Burada
    _____________________________
  • Hattıma IPv6 hizmetinin tanımlanmasını talep ediyorum. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz ? @TurkNetDestek

    _____________________________
  • CorleoneFamily kullanıcısına yanıt
    Merhaba, talebiniz ile ilgili Online İşlem Merkezi üzerinden destek kaydı oluşturmanızı rica ederiz.
    _____________________________
  • Rexizs R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini DM üzerinden paylaşabilir misiniz? Sürecinizi kontrol edeceğiz.
    _____________________________
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Destek kaydı oluşturdum. IPv6 hizmeti sunmuyoruz şeklinde dönüş sağlandı. Fakat IPv6 alan kullanıcıların olduğunu biliyorum. Hattıma da tanımlanmasını rica ediyorum.

    _____________________________
  • CorleoneFamily kullanıcısına yanıt
    DM üzerinden müşteri numaranızı ve konu linkini iletebilir misiniz?
    _____________________________
  • Neetspeed'ten türknete geçiş yapmak için müşteri temsilcinizle görüştüm temsilci evvela altyapı kontrolu sağladı fiber altyapı mevcut 100 mbps kullanabilirsiniz dedi abonelik için gerekli işelmleri sırasıyla yaptık beraberce abimde bu arada turknet kullanıyor bunun bilgisinide müşteri temsilcisine ilettim ve abimden edindiğim davet kodunu kendisine söyledim davet kodunu sisteme girdiğinde sistemde hata aldık denildi hatada şuymuş son 24 ay içerisinde herhangi bir türknet aboneliği var ise arkadaşını getir kampanyasından yararlanamıyormuşuz bende kendilerine ilettim en son 2021 tarihinde türknetten hizmet aldığımı aradan 24 ayın epeyce geçtiğini söyledim kendileride sistemden bakıp söylediklerimi doğruladı tarafıma şu an sistemsel bir hata var aboneliğiniz başladığında arkadaşını getir kampanyası çerçevesinde ilk ay ücretsiz kullanacaksınız merak etmeyin dedi bende peki madem dedim fakat işin takipçisi olacağımı kendilerine ilettim olurda davet kodum sisteme girilmez ilk ay fatura çıkarsa tekrardan iletişime geçerim sizle dedim siz hiç merak etmeyin diyerek çağrı sonlandırıldı şimdi bana ilk ayın faturası 399 tl çıkarıldı dediğim gibi oldu yani davet kodumu sisteme iletememiş müşteri temsilciniz bu konuda yardımcı olursanız sevinirim @TurkNetDestek

    _____________________________




  • fışfış kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini DM üzerinden iletebilir misiniz? Yardımcı olacağız.
    _____________________________
  • İnternette sıkıntı var galiba.

    1000 yükseltmeyi Gigafiberlilerden mi alıp yükselttiler acaba? TurkNet Destek Burada 


    TurkNet Destek Burada
    _____________________________
  • Versenize kardeşimi aypimi; sen vermezsen modem nasıl alsın aypiyi?


    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada 

    _____________________________




  • Şu an düzelmiş, bedava aypi almıyoruz; 699,90.TurkNet Destek Burada 


    TurkNet Destek Burada


    TurkNet Destek Burada
    _____________________________




  • Beni fibere geçirdiğinizden beri problemler bitmiyor. Her gece 03:00 te internet kesiliyor. Modemi kapatıp açınca geliyor. İşin varsa yarım kaldı. Güya ekip gönderecekler asla planlanan saatte gelmiyor. Ekip telefonda arıyor evde misini falan diye dalga geçe gibi sonra gelmiyorlar her gün aynı şey.
    Ben VDSL'den çok memnundum tekrar vdsl e geçmek istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • aemin93 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini DM üzerinden iletebilir misiniz? Hizmetinizi kontrol edeceğiz.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 21132114211521162117
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.