Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2116. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir (1 Mobil) - 9 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42.344
Cevap
347
Favori
1.026.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
110 oy
Popüler Konular listesinde
90. Sırada  bugün en iyi #10
Sayfa: önceki 21142115211621172118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    merhaba,


    peki engelli indirimde engelli indirimi 3 aydan sonra mı başlayack ? bu durumda

    _____________________________
  • aykutersoy A kullanıcısına yanıt
    Engelli, gazi, şehit yakınları, %25 indirimi almaya devam edecektir.
    _____________________________
  • Netspeedden taşıma başvurusu yaptım, evrak işleri filan da halloldu, dün akşam gibi sesli onay da verdik ama halen transfer işlemi tamamlanmadı. Daha ne kadar sürer acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    '''' OOOOOKUYOM BEN YAAAAAAA ''''
  • 7 gündür evde internet yok. Gidişat sanki hiç gelmeyecekmiş gibi. Verilen cevaplar da bunu gösteriyor.

    Çarşamba günü ping-tracert testi istendi, gönderdim, ilettik dediler. Az önce aynı mesajı bir kez daha attılar. Yine iletmişler. Destek Kaydı (93767249)


    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • merhaba, 15 gün önce kablomun koptuğunu söylemiştim 5 gün sonra tamir edildi ve baştan savma işlem yapıldı, daha alçaktan kablo çektiler ve şikayet kaydı oluşturmama rağmen düzeltilmedi, bugün kabloya tekrar kamyon gelip çarptı ve koptu.
    hizmet no: 0001564788
    yarın düzeltilmezse 10 senelik aboneliğimi iptal ettireceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iexplore -- 12 Aralık 2025; 21:4:34 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu akşam inanılmaz bir yavaşlama yaşıyorum. Sitedeki hız testi bile çalışmıyor. 15mhps hız vs gösteriyor. (kablolu bağlantı-wifi kapalı)


    TurkNet Destek Burada


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaMoVe -- 12 Aralık 2025; 22:49:22 >
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 9800X3D/ASUS ROG ASTRAL RTX5080/MSI MPG X870E CARBON WIFI/32GB 6000mhz CL28 Ram/Samsung 990 Pro 2TB M.2/Samsung 27" g6 OLED 360Hz/LAMZU MAYA X/PUSAT K3 PRO/ASUS PROART PA602




  • 1 haftadır internetimi kestiniz. Gigafibere başvurmuştum sebep o değil dediniz telekom ekiplerine bildirdik dediniz. Günlerdir beni oyalıyorsunuz.


    Ekipleriniz arasında iletişim 000000000 seviyesinde. Kutu takılmadığı halde 2 gün üst üste komşuya ve bana geldiniz. Sonra kutu takıldı diye randevu verdiniz. Kutu yok diyorum başka yere takılmış olamaz mı diyorsunuz.


    Ekipleriniz geldi daireye girdi kabloyu döşediler. Aşağı bir indiler aaaaaaaaaaaaaaaa o da ne kutu yok mu sizde.


    Abicim sisteminizde ekiplerin göreceği şekilde kutu olup olmadığını belirtecek bir özelliğiniz yok mu?


    Hem siz kendinizi sıkıntıya sokuyorsunuz hem bizi mağdur ediyorsunuz.


    Yöneticiniz izin vermemiş dediniz. Meğerse girişteki bir daireyi delmişsiniz daire de şikayet etmiş.


    Halen internetim kesik ve lanet olsun sebebi bilinmiyor. Geçiş yüzünden kesip başkasına mı port açtınız ne halt ettiniz bilmiyorum.


    Komşuya soruyorum onun kesilmemiş benim niye kesiliyor. Madem kutu yok bir şey yok. Geçişle alakalı değilse neyle alakalı.


    Nasıl çözülecek bu olay bilmiyorum. Herhalde aylarca internetimi açmayacaksınız.


    Ben işimi internetten yapan birisiyim. Beni ve ailemi mağdur ettiniz.



    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Buradawww.sikayetvar.com
    TurkNet - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/34543257



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mersinaki -- 13 Aralık 2025; 16:39:15 >
    _____________________________




  • Merhaba @TurkNetDestek ,


    Babam adına kullandığımız 4272408 numaralı aboneliği, hizmetimiz donukken iptal ettirdik. Ancak dondurmadan önce, aylık kullanım ücreti olan 699 TL Ekim faturasında peşin olarak alınmıştı. Bu durumu defalarca kez müşteri hizmetlerinize anlattığım halde babama hiçbir iade yapılmıyor. Robot gibi "sistemde iadeniz görünmemektedir" yanıtını verip geçiyorlar. Yaşanan durumdan çok rahatsızım. Muhtemelen hizmetim donukken iptal işlemini gerçekleştirdiğim için, hizmetin peşin ödemeli olmasından kaynaklı benim ödediğim 699 TL'lik kullanım bedeli dikkate alınmıyor. Lütfen durumu inceler misiniz? Müşteri hizmetleriniz tamamen robota bağlamış durumda. Muhasebe birimi de kayıtlarımı inceleyebilir. Tek tek yazdım ancak robot gibi aynı cevabı veriyorlar. Tüketici hakem heyeti sürecine girişmek istemiyorum ancak sizin iş bilmez müşteri hizmetlerinizle uğraşacak gücüm de kalmadı. Teşekkür ederim.

    _____________________________




  • Bugün kabloda gelmiş. Süreç hızlı ilerliyor sanırım. Baya heyecan yaptım

    Siyah olan kablo turknet için.


    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Şu lanet kutuyu takmak bu kadar mı zor. Parasını verip ben taktırayım yahu 2 haftadır ne kutuymuş sanırsınız ki atla deve. Gelip eve kablo çekmekle uğraşmak yerine kutu var mı yok mu bakıp taksaydınız bu kadar beklemezdik.


    Hayır yani internetimi kesmeseniz beklerim sıkıntı yok. Üstüne internetimi kesiyorsunuz. Bunu da geçişle alakası yok rastlantı diyorsunuz. 4 yıldır böyle bir sorun yaşamadım ben. Telekoma ilettiniz geçiş olacak diye telekom benim hattı çıkartıp başkasına mı verdi şimdi onu mu geri alamıyorsunuz anlamadım ki.


    Telefonumda internet kalmadı ekstra bir ton para verip internet almak zorundayım.


    Defalarca ekibiniz geliyor ama bir kutu takmaktan aciz durumdalar.

    _____________________________
  • Twitch ve spotiyf a girilmiyor dediğimde destek ekibi bana internet hızınız stabil ve düzgün gözüküyor demişti sorunu çözememişti. Meğerse sorun ne modemde ne internette. Statik ip satın almıştım ondaymış. Statik ip yi iptal edip modemi yeniden başlattım cayır cayır giriyor artık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: U.

    Merhaba @TurkNetDestek ,


    Babam adına kullandığımız 4272408 numaralı aboneliği, hizmetimiz donukken iptal ettirdik. Ancak dondurmadan önce, aylık kullanım ücreti olan 699 TL Ekim faturasında peşin olarak alınmıştı. Bu durumu defalarca kez müşteri hizmetlerinize anlattığım halde babama hiçbir iade yapılmıyor. Robot gibi "sistemde iadeniz görünmemektedir" yanıtını verip geçiyorlar. Yaşanan durumdan çok rahatsızım. Muhtemelen hizmetim donukken iptal işlemini gerçekleştirdiğim için, hizmetin peşin ödemeli olmasından kaynaklı benim ödediğim 699 TL'lik kullanım bedeli dikkate alınmıyor. Lütfen durumu inceler misiniz? Müşteri hizmetleriniz tamamen robota bağlamış durumda. Muhasebe birimi de kayıtlarımı inceleyebilir. Tek tek yazdım ancak robot gibi aynı cevabı veriyorlar. Tüketici hakem heyeti sürecine girişmek istemiyorum ancak sizin iş bilmez müşteri hizmetlerinizle uğraşacak gücüm de kalmadı. Teşekkür ederim.

    4272408 nolu iptal olmuş aboneliğim için detaylı bir şekilde size yazı hazırladım. @TurkNet Destek


    Tekrar açık açık yazıyorum,

    13.03.2025-13.04.2025 tarihleri faturası 499 TL

    17.03.2025 hat dondurma (26 gün alacak -13.10.2025 faturasında 435,40 TL olarak düştü)

    13.10.2025 faturası (699 TL - 435,40 TL = 263 TL)

    13.10.2025 hat çözüldü (yanlış hatırlamıyorsam)

    17.10.2025 tekrar hat dondurdum

    13.11.2025 tarihli faturama dondurma hizmet bedeli 100 TL, 17.10.2025-13.11.2025 için 87,1 TL dondurma ücreti, 13.11.2025-13.12.2025 için peşin 100 TL dondurma ücreti yansıdı

    19.11.2025'te iptal ettim.


    Ve bana ısrarla diyorlar ki alacağınız yok...

    Ben 26 gün hizmet bedeli alacaklıyım. 30 günlük bedel ödedim yanlış hatırlamıyorsam, sadece 4 gün kullandım. 606 TL ediyor.

    Dondurma bedelinde ise 24 gün alacaklıyım. O da 80 TL ediyor yanlış hesaplamadıysam.


    Totalde 686 TL en az bana ödenmesi gereken tutar. Ama hizmetim donukken iptal işlemi yaptığım için sisteminizde iade bedeli çıkmamış. Kaç kere kayıt açtım asla okumuyorlar. Sistemde iade görünmüyor diyip kapatıyorlar. Geriye yönelik dondurma ücreti zammı alındı diyen bile oldu. Ben daha ne yapayım. Aynı metni ve faturaları koyup tüketici hakem heyetine mi gideyim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U. -- 13 Aralık 2025; 21:52:8 >
    _____________________________




  • Lütfen artık şu gigafiber kutusunu takar mısınız? 1 haftadır internetimi zaten kestiniz. Telekoma ilettik diyorsunuz ve gigafiber dönüşümüyle alakalı değil dediniz ama bunun doğru olmadığını biliyorum. Dönüşümde internetiniz kesilmeyecek demiştiniz.


    Şimdi de gigafiber başvurumu iptal ettiniz. Gerçekten olanlara anlam veremiyorum. Defalarca ekip yolluyorsunuz bir kutunun olup olmadığının farkında bile değiller.


    En son randevu verdiniz kutu takıldı dediniz ben kutu yok diyorum. Siz başka yere takılmış olamaz mı diyorsunuz?


    Ekipleriniz geldi dairede kablo döşüyorlar aşağıya indiler kutu yok. yine yok yine yok.


    Ekipleriniz arasında nasıl böyle bir iletişimsizlik olabilir. Kutunun olmadığını oraya bir yere sisteme yazmıyor musunuz? Yazılmıyorsa niye iletişim ile anlatılamıyor?


    Evime kablo döşemek için gelen ekipler bunu yapmak yerine kutuyu taksalar daha kolay olacak her şey.


    Halen internetim yok ve ben halen mağduriyet üstüne mağduriyet yaşıyorum.

    _____________________________




  • Bana gigafiber dönüşümünden alakalı değil kesintiniz demiştiniz. Ama şimdi görüştüm. Telekoma iletilmiş telekom iptal etmiş diyorsunuz. Geçiş sırasında internetiniz kesilmeyecek demiştiniz.


    Şimdi ise kutunuz yok takılamıyor birkaç ay sürebilir diyorsunuz. Bir kutu takmak bu kadar mı zor cidden.


    2 3 gün içinde eski internetimin geri geleceğini söyledi teknik ekibiniz umarım daha fazla beni mağdur etmezsiniz.

    _____________________________
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini DM üzerinden paylaşabilir misiniz? Sürecinizi kontrol edeceğiz.
    _____________________________
  • 10 Numara kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınızı kapattığınızı görüntülüyoruz. Ekibimiz elektrikçiden destek almanız gerektiği bilgisini paylaşmıştır.
    _____________________________
  • iexplore kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüz. Sorunun bir an önce çözülmesi adına ilgili birimimize bilgi ilettik. Konu hakkında gelişmeleri kısa süre içerisinde bildireceğiz.
    _____________________________
  • SaMoVe kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol sağlayabilmemiz için hız testleriniz ile birlikte Online İşlem Merkezi üzerinden destek kaydı oluşturabilir misiniz? Ekibimiz iletişime geçecektir.
    _____________________________
  • U. kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 94201408 numaralı kaydınıza istinaden konu ilgili ekiplere iletilmiştir. Kontroller tamamlandıktan sonra sizi bilgilendireceğiz.
    _____________________________
  • mersinaki M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekibimiz sizinle iletişime geçip konu hakkında bilgi paylaşmıştır. Birkaç gün içerisinde eski hizmetiniz aktif olacaktır.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 21142115211621172118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.