Sonuçtan beni haberdar eder misiniz? Bunlar reziller rezil. Sabah buraya hat değerlerimi atmıştım. Gün içinde önceki görüşmelere istinaden TT aradı. Hız düşümü yapalım dedi. Ben de ok dedim. 24 verin sonra duruma göre gerekirse ben 35'e geçerim dedim. 24'e geçtim. Şu an ulaşılabilir maksimum hız 30 oldu. Oysa sabah 35'i alıyordum. Daha komik olanı upload hızım 8'di. Hat da 12-13 destekliyordu. 24'lük pakette upload hızı 6mbps malum. Ama şu an upload hızım 1mbps. Arıyorum hattınızda sorun yok diyorlar. Diyorum ki sabah 8 alıyordum altyapı destekliyordu da şimdi nasıl 1 oldu bu upload. Delirtecekler beni. Arıza kaydı açmak dışında bir şey yaptıkları yok. |
VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU] (178. sayfa)



-
-
Port değişiminden sonra sorununuz çözülür muhtemelen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
valla hocam o konuda ben de bir şey diyemeyeceğim belli olmuyor hemen de yapabiliyorlar.
-
Az önce Telekom ekibi geldi. Düne kadar 35 download 8 upload şeklinde 5 gündür stabil şekilde kullandığım interneti daha sorunsuz olsun diye Telekomum önerisiyle 24/6 yaptım. Upload 1'in altına düştü. Diyor ki hat desteklemiyor. Gerçekten de downloadı 18e çekince upload yükseldi. Ama anormal olan şu. Düne kadar aynı hat 35/8 destekliyordu. Paketi düşürünce neden desteklemesin? Arka planda bir kısıtlama yapıyor bence Telekom. Benim paket 50'ydi diye bana mümkün olan en yüksek hızları veriyorlardı. Paketi 24 yapınca arka planda kısıtlama falan oluyor otomatik. Aklıma başka şey gelmiyor. Adam geldi baktı bir şeyler yaptı. Sonra dolaba gitti. Şu an upload hala çok düşük. Download 24 stabil. Üstelik max hız da 46 görünüyor.
Bu işin matematiği nasıl onu bilmiyorum. Ama şu durum hiç mantıklı değil.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Tam sınırda ama öyle kötü filan değil kopma olmadığı sürece kullan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İmHyp3rioN -- 7 Mayıs 2022; 10:44:5 > -
Teşşekkürler. Peki sıkıntı olursa ara hızlara sabitleyebiliyorlar mı yoksa 75e mi sabitlerler
-
Rica ederim belli olmaz hocam koparsa zaten muhtemelen 90-95 e sabitlenir.
-
-
Gün içerisinde hızım çok değişken halde ve özellikle akşam 19-20 civarında internetim 1-2 kere gidip geliyor (hemen hemen her gün tekrar ediyor.) Gündüz vakti internetim 47 Mbps civarındayken akşamları 27 civarına kadar düşüyor. Hattımın desteklediği hız 84 Mbps. Daha önce Netspeed'teydim iç tesisatta arıza vardır kontrol ettirin dediler 4-5 tane elektrikçi dolaştım hepsi iç tesisatta sorun çıkmaz kolay kolay dışarıdaki kablolarda sorun vardır veya sağlayıcıda sorun vardır falan dediler. Ben de gidip Millenicom'a geçtim sorun aynı şekilde devam ediyor. Hepsi suçu birbirine atıyor. Turk Telekom'a defalarca yazdım, aradım bizlik durum yok diyorlar. Ne yapacağımı bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. @TurkNetDestek
-
Merhabalar, şu anda TurkNet' ten hizmet alıyorsanız konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Net uzmanlarımız ile konuyu görüşerek yardımcı olmak isterim. -
Bana şöyle bir bilgilendirme geldi şikayete istinaden.
İletmiş olduğunuz 8846048839 hizmet numaralı internet aboneliğinize ait talebinize istinaden gerekli kontroller sağlanmış olup, ilettiğiniz adreste lokal kablo kaynaklı arıza olduğu tespit edilmiş olup,yüksek hızın bu nedenden kaynaklı verilemediği tespit edilmiştir. Siz değerli müşterimize hizmet vermeye devam edebilmek için çalışmalarımız sürmektedir. Bu konuda yoğun çaba sarf ettiğimizi bilmenizi isteriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Kablo arızası var. Ama çözülür mü bilmiyorum. Çözülmezse bu cevaba istinaden cezasız iptal yapabilir miyim sizce?
-
-
Teşekkürler. En azından stabil olarak almışsınız şimdilik. İnşallah port değişikliği de olur. Bence şu da olabilir. 1 ay telekoma geçin taahhütsüz. Altyapının desteklediği yüksek paketlerden birini alın. Mecbur portu değiştirecekler. 1 ay sonra iptal edin. Benimkine de bugün gelmişler tekrar. Menhol toprak altında kalmış onu arıyorlarmış. Kablo arızasını yapacaklarmış. Ama sonuç yok. Aradım yine bi sürü saydırdım.
Ben de az evvel aynı eve 2. aboneliği alabilir miyim diye bakıyordum. Port varsa oluyor diyorlar ama bilmiyorum net.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ekipler 2-3 gündür gelip gidiyordu. Dolaptan ankastreye tüm hattı kontrol ettik tüm ekleri falan elden geçirdik dedi telekom çalışanı. Hat değerleri biraz toparladı gibi. Umuyorum artık sorun yaşamam. Sizce bu değerlerle 35'e geçsem sorun olur mu? Bina içinde modeme kadar 3 ek var. Bunları yak1 yapsam kaydadeğer iyileşme olur mu sizce? Hatta ev içindeki son ek ve aradaki 10 metrelik telefon kablosunu iptal edip modemi direkt buattaki kabloya bağlayabilirim ucuna rj11 çaktırarak.
Bu arada telekom paket hızlarını biraz yükseltebiliyor diye okudum başka bir konuda ama cevap alamadım. 24'ü 28'e falan çekiyorlarmış net 24 alabilmek için. Bu doğru mu? Var mı bilginiz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srvngrc -- 12 Mayıs 2022; 21:5:2 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
eve internet bağlandı 17 bit internet hızı geliyor yan odada çekmiyor arttırmak istiyoruz nereyi arayalım.
-
Merhaba, eğer TurkNet' ten hizmet alıyorsanız destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız hattınızı kontrol ederek dönüş sağlayacaktır. -
Merhaba lar 600 metreden aldığım hat değerlerim nasıl daha üstünü alabir miyiz bina ici tesisat değiştirerek modemden 2 snr bağlantı saglattim herhangi kopma vs olmuyor haftada 1 crc 1 milyona yaklaşıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 42Osman42 -- 13 Mayıs 2022; 12:7:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Merhaba, eğer TurkNet' ten hizmet alıyorsanız hız testi sonuçlarınız ile birlikte online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız hattınızı kontrol ederek dönüş sağlayacaktır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X