|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() |
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brainwasher -- 27 Mart 2019; 11:42:24 > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() |
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 30 Ağustos 2019; 13:20:56 > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zebetosu -- 19 Eylül 2019; 18:19:41 > |
|
_____________________________
SONY VAIO F13L8E
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
"...Hem bu memleketin ekmeğini yiyeceksiniz hem suyunu içeceksiniz hem de kanımızı içen düşmanlarla beraber olup milletin başına bomba yağdıracaksınız. Bu memleketin ne kadar haini, bölücüsü varsa, Oğuz’un da bitmeyen, tükenmeyen eri vardır..."
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Merhaba, Öncelikle araç benzer fiyat düzeyindeki araçlardan birkaç gömlek üstün diyebilirim. Bahsettiğiniz sandero, 301 tarzı araçlar sizin de dediğiniz gibi bu aracın muadilleri değiller. Araca gelince, öyle sorunlu bir araç değil. Görece büyük hacimli standart bir turbo dizel. Hem dizel olması sebebiyle LPG uygulaması tarzı motorda zaafiyet yaratacak durumlar da yok. Sizin öncelikle dikkat etmeniz gereken, 120bin kmdeki bir aracın, önceki sahipleri tarafından ne kadar özenli kullanıldığı. Dizel araçlar her ne kadar dayanıklı da olsalar, bakımsız, hor kullanılmış bir araç türlü türlü, hatta yeri geldiğinde benzinli versiyondan bile fazla masraflar açabilir. Periyodik bakımları kaliteli malzemelerle kısa aralıklarla yapılmış 2.0D cruzedan korkmayın. Yine de aracı almadan birkaç noktasını konrol edebilirsiniz. Öncelikle soğutma suyunun temiz (yağ karışmamış) olmasına dikkat edin. Yedek su deposundaki yağ kalıntıları, yağ soğutucusunun arızalı olduğuna işaret edebilir ve aracın bu durumda ne kadar kullanıldığını bilemeyeceğinizden hararet veya conta yakma durumu hakkında emin olamayabilirsiniz. Manuel şanzıman aradığınızdan ötürü şanzıman hakkında selenoidler, vites geçişlerinde vuruntu konrolü tarzı bir uyarım olmayacak. Standart baskı balata kontrolleri yapılabilir. Aracı satın aldıktan sonra da yüklenmelerde Code 84 hata kodu ile karşılaşırsanız, moral bozmayın. Bu hava akış sisteminde bir kaçak olduğunun habercisi. Kuvvetle muhtemel küçük bir hortum (intercooler veya turbo girişleri) yırtığından kaynaklanabileceği gibi bazı durumlarda emme manifoldundaki çatlaklardan da meydana gelebilmektedir. Ne olursa olsun çözümü olan problemler. Son olarak kmlerde ilerlemeye başladığından doğru yağ ve sürüş tarzıyla kullanılmayan araçların 100bin kmden sonra dizel partikül filtresi (DPF) sistemlerinde tıkanıklar başlayabilir. Bunun da farklı çözüm yolları mevcut olmakla birlikte tıkanık bir filtre çok sıklaşan rejenerasyon aralıklarıyla sizi araçtan soğutabilir. Bunların dışında aracınız şahsına münhasır özel bir seri,(eğer aldıysanız) yeni aracınızı güle güle kullanın. |
|
_____________________________
|
|
Cruze 2.0 Dizel hem görünüş hem de performans olarak çok iyi ama piyasasını öldürdüler. Hep tereddütte kalıyorum. |
|
_____________________________
|