Şimdi Ara

Cruze 2.0 Dizel Sahipleri (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
315
Cevap
6
Favori
82.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ....Herkese tekrardan selamlar.Yaz botunca bende zırt pırt şu nalet Code 84 hatasıyla karşılaşmıştım.Baya can sıkıcı oluyordu özellikle uzun yolda sürat falan yapayım gaza yükleneyim deyince şak diye çıkıp sinir ediyordu.

    ...Kışa girip havalar soğuyunca bu arıza çok az yada hiç olmamaya başlamıştı.Hatta biriki kera otobanda Code 84 versin diye ani hızlanmalar son sürate çıkmalar falan yaptım şansa yine Code 84 vermedi..Ama araçta sanki eskiye ilk aldığım zamanlara göre biraz daha hantal biraz daha güçsüz gibi geliyordu hep..

    ...Neyse dün tanıdık arkadaşın tamirhanesine gittim aracın bakımlarını yaptırmak için..Yağı daha önceden Gittigidiyordan den kuponla hesaplı bir şekilde almıştım.Yağ "Motul 8100 X-Clean FE 5w30 4 litre" 2 ayrı hesapla 2 adet tanesini 125 tlden almıştım.Filtreleride oradaki parçacıdan 85 tl ye aldım Hava-polen-yağ filtresi.Ayrıca yağı değiştirmeden önce "Liqui Moly Engine Flush - 300 ml Motor İçi Temizleyici " kullnadık.Geçen bakımda da kullanmış ve memnun kalmıştım.

    ...Neyse motorun bakımları yapılınca turbo hortumunu kontrol ettik.Bunun için tamamını sökmeden aracı lifte kaldırdık ve alttan incelediğimizde hortumda yırtığı tesbit ettik.Usta alttan kelepçelerini sökerek hortumu çıkardı.Yaklaşık 3 parmak uzunluğunda ince bir yırtık vardı.Hortumu biraz araştırdı parçacıda birebir aynı yan sanayi üretimi olanı bulup aldık 140 tlye..Ve yine alt taraftan hortumu yerine takıp kelepçeleri sıkıldı..Bence hortum vs falan uydurmaya hortumcuları gezmeye vs kalkmayın 3-5 kuruş fazla verip yan sanayi olan bu hortumdan bulup alın birebir aynı ve malzemeside tıpatıp aynı gibi biz bir fark göremedik.

    ...Ayrıca 3-5 aydır bendede sağ sanırım ön taraftan baya bir lokurtu sesi gelmeye başlamıştı arkadaş aracı alıp tanıdığı bir ön düzenciye götürdü yarım saat sonra aracı getirdiler ses falan kalmamıştı yani amartisör falan değiştirmedik ama ne işlem yapıldı onu sormayı unuttum.Ön düzenciyede 40 tl verildi.Hemen amartisör değişimine falan gitmeyin yani...

    ...Sonuç olarak bana bu işlemler yağ hariç hepsi 400 tl ye maloldu...Dönüşte eve otobandan geldim ve baya bir bastım..Araç kesinlikle çok iyi oldu.Gidişi hızlanması tepkimesi vs çok farketti.Tabi bunda yağ ve filtrelerin değişimininde katkısı olmuştur..Gaza baya yüklenmeme rağmen Code 84 falan vermedi çalışma sesi araçtaki titreşim vs de oldukça azaldı..

    ...Umarım bu konulardaki ihtiyacı olan arkadaşlara bu yazım faydalı olur.
    _____________________________




  • arkadaslar 2012 2.0 HB otomatik Cruze'm ortalamas yakıtı 29-31 lerde geziyor. 100 liralık benzinle 200km yol yapıyorum. sizce normal mi bu??
    _____________________________

  • h_sencel kullanıcısına yanıt
    2.0 ve 100 tllik benzin???..Sanırım mazotla diyecektiniz.?100 tllki mazot şuan yaklaşık 16 lt yapar.Buda 100 kmde ortalama 8 lt yakıyorsunuz demektir.Eğer ağırlıklı olarak şehiriçi ve birazda basarak kullanıyorsanız gayet normal.Aynı araçtan bendede var ve şehiriçi ağırlıklı kullanıyorum ortalamam 8-8.5 lt.Uzun yol yapar ve 110 sabitle falan gidersem 5-5.5lt yakıyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybasan

    2.0 ve 100 tllik benzin???..Sanırım mazotla diyecektiniz.?100 tllki mazot şuan yaklaşık 16 lt yapar.Buda 100 kmde ortalama 8 lt yakıyorsunuz demektir.Eğer ağırlıklı olarak şehiriçi ve birazda basarak kullanıyorsanız gayet normal.Aynı araçtan bendede var ve şehiriçi ağırlıklı kullanıyorum ortalamam 8-8.5 lt.Uzun yol yapar ve 110 sabitle falan gidersem 5-5.5lt yakıyor
    Evet mazot demek istedim tabi ki :) değerler o zaman normal diyorsunuz. Teşekkür ederim bilgiler için.
    _____________________________

  • Merhabalar
    https://www.youtube.com/watch?v=MkcXDlOLJ1w

    Arkadaşlar bu videoda 27. saniyeden itibaren görülen yağlı parça nedir ?

    30 saniyede görülen hortum neden bu durumda bir bilen var mıdır acaba ?
    _____________________________
  • Arkadaşlar selamlar,

    2012 model dizel otomatik almayı düşünüyorum.
    Kronik sorunları var mıdır?
    Kabin içine yol sesi ve motor sesi alıyor mu? Rahatsız edici mi?
    Donanım olarak LT ile LTZ arasındaki farklar nelerdir? (Önemli farklar?)
    Dikkat etmem gereken başka herhangi birşey var mı?
    Kullanıcı arkadaşlar yorum yaparlarsa çok memnun olurum.
    _____________________________
  • trigovina T kullanıcısına yanıt
    Kronik sorunu yok. En çok karşılaşılan hata code 84 turbo hortumlarının yırtılmasından olur genelde.

    Yalıtımı fena değildir.

    LTZ de bildiğim kadarıyla far ve yağmur sensörü var ek olarak.
    _____________________________
  • texjrwillerjr kullanıcısına yanıt
    Öncelikle sportif kullanımın ne olduğunu gayet iyi bildiğimi düşünüyorum ve gerek bu forumda gerek se farklı mecralarda yeni biri değilim. Dizel otomatik astranızın hiçbir motor parçası Z20 motor kodlu 2.0D cruze ile uzaktan yakından kuzen değil, benzer tek noktası jant bijon aralığı o da astra J ise..
    Polen ve mazot filtresini aynı alıyoruz diye, motor karakteri aynı olmuyor.
    Siz Z20yi tanımıyor olabilirsiniz ama ben 1.6 CDTI 136hp'lik üniteyi mokkada manuel şanzımanla yaklaşık 15bin km. kullanmış, tanıyan ve beğenen biri olarak yazıyorum.


    Bu bahsettiğim değer, 6 ileri manuel vitesli aracımın şehirler arası spor kullanım değeri, ki bu aracı(dizel cruze) yaklaşık 100bin kmdir, cruze'u ise toplam 250bin kmdir aktif kullanıyorum, siz de dahil olmak üzere sahip olmayan birinin daha iyi tanıyabileceğini sanmıyorum. Bu araca 120-130km üzeri hızlarda 6,5-7lt üzeri yaktırmanız için anca dpf rejenerasyonu yaptırmanız lazım, yani 4.viteste 4bin devirde sabit gitme gibi benzeri şeyler yaptırmanız gerekiyor. (Amaç yaktırmaksa, 7 üzeri yaktırırız bir şekilde)

    Ayrıca sportif kullanımda bu aracın performans olarak dengi/rakibi sizin astranız değil 320d ve 2.0 passat gibi benzer hacimdeki dizeller. Elde ettiğim değerler de yıllardır onlarla birlikte yürüdüğüm tempoda ulaştığım değerler. Astranızın ekstra dinamik spor hard vs. diye nasıl isterseniz isimlendirebileceğiniz kullanımınızla birlikte uzun yola çıksak, sportif kullandığınız astranızla bu aracın plakasını okuyamayacağınızı biliyorsunuz. Bahsettiğim sadece roll ve drag apaçiliği değil sert virajlı dağ yollarındaki dinamik sürüşlerin dahil olduğu bir sürüş senaryosu.

    İnsanları yanıltmak vs. haddini aşan tabirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brainwasher -- 27 Mart 2019; 11:42:24 >
    _____________________________




  • Dizel cruze balata değiştiren oldu mu? Ön balatalar parça satan sitelerde özellikle 2.0 dizel için olduğu belirtiliyor ancak arka balatalar için bir ayrım yok. Benzinli motorlar ile aynı balata olması zor çünkü disk çapları farklı. Bu konuda bilgisi olanınız var mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91

    Dizel cruze balata değiştiren oldu mu? Ön balatalar parça satan sitelerde özellikle 2.0 dizel için olduğu belirtiliyor ancak arka balatalar için bir ayrım yok. Benzinli motorlar ile aynı balata olması zor çünkü disk çapları farklı. Bu konuda bilgisi olanınız var mı?
    Ben fren balatalarını HI-Q marka ile değiştirmiştim sanırım 3 yıl veya daha fazla olmuştur.O zamandan bu zamana kadar gayet memnun kullanıyorum geçenlerde baktırdıgımda durumunun iyi olduğunu şuan için değiştirmeye gerek olmadığını söyledi tanıdık tamirci.Aracım otomatik hatcback dizel 2012 cruze.

    ..orijinal balatalarla geri giderken çıkan şu böğürme seside kesilmişti bu balataları takınca.Açıkcası değiştirmem gerektiğinde yine aynısı ile değiştireceğim.Ölçüleri dizelde farklı oluyor benimde bildiğim.yanlış hatırlamıyorsam balatalar sökülmüştü sonra parçacıdan onlarla birebir ölçüdeki aynısından alınmıştı.Sizde tam emin olamıyacaksanız öyle yapın.
    _____________________________




  • Cruze 2.0 otm aldık. Code 84 var zorlayınca hava sıcakken bakalım hortum mu çıkacak?

    Evet hortumda yırtık varmış. Değiştirdik fişek gibi oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 30 Ağustos 2019; 13:20:56 >
    _____________________________
  • cruze dizel bakıyoruz.. bulunduğumuz şehirde aşağıdaki araç var? tanıyan var mı? nasıldır? lütfen bilgi verirmisiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zebetosu -- 19 Eylül 2019; 18:19:41 >
    _____________________________
    SONY VAIO F13L8E
  • Merhaba 6aylik MTV si nedir? Sedan hb neden farklı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih585858

    Herkese Merhaba arkadaşlar ileride bu yazıyı okuyacak cruze 2.0 dizel meraklıları için yada 2.0 dizel kullancı arkadaşlar için güzel bir yazı olacak umarım.
    4 Sene evvel 2012 Chevrolet cruze HB manuel Lt aracımı aldım 76.000 kmdeydi . Hasar kayıt değişen vs yok. Aracı 37.500 tl ye almıştım , şuanda aynı temizlikteki araçlara 50-55 bin tl civarlarında yazıyorlar Cruze 2.0 dizel alacak arkadaşlar için piyasasının ne kadar artış gösterdiğinin anlaşılması için yazıyorum , diğer araçlar gibi bu araçlarda fırladı ilk çıktığı sıfır fiyatının üstlerine çıktı araç :) Gel gelelim araç ile ilgili deneyimlerime ilk önce araçtan son derece memnunun zamanında o paralara verilebilecek en güçlü ve en güvenilir araç aldığım için şanslıyım alacak arkadaşlar kesinlikle ve kesinlikle pişman olmayacaklar ..Standart donanımı bile verdiğiniz paranın diğer araçlara kıyasla kat ve kat üstünde.
    Motor ,Yakıt ,ufak kronik sorunlar vs hakkında
    Araçta 2.0 cdti 16 V turbolu bir dizel motor bulunmaktadır , aracın motorunun siz şaşırtıcı gelecek olsada ve bazı kullanıcıların bile yanlış bildiğini varsayarak Fiatın ürettiği JTI teknolojisiyle yola çıkılarak yapılan Fiat menşeili bir motora sahip . aynı motor opel insignia 2.0 dizel aracına ve Chevrolet captiva aracına konulmuştur merak edenler fiatın sitesinde 2.0 vcdi motorların hangi markalara verildiğine bakabilirler 2000 dev / dk da 360 nm tork üreten muazzam bir motordur .Kendi aracım şuan 140 bin km oldu aracı 65-70 bin kmdir kullanıyorum ve şuana kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım . Araç 100 km / 6.8-7.8 lt değer aralıklarında şehir içi kullanımı ile 4 yıldır kullanmaktayım.zaman zaman sert zaman zaman normal kullanım yaptım.C segmentinin en hızlı araçlarından biri olduğunu biliyorum , çoğu kişi sizde 1.6 benzinli bu gitmez zannedip sol seritte sellektör yiyince şaşırmaları kaçınılmazıdır bunu senelerdir yaşıyorum eğer hız tutkunuysanız rahatlıkla mercedes ve bmw araları ile kapışabilirsiniz :) Eğer araca yazılım attırmayı düşünüyorsanız tek söyleyebileceğim şey HAYATINIZIN EN BÜYÜK HATASINI YAPMIŞ olursunuz .Bu araçda güçsınırlaması yapıldığı doğrudur GM tarafındansöyledikleri gibi 200 hp ve üzeri motordan güç alınabildiği saptanmış ancak uzun süreli kullanımlarda turbo yapısından ve motor aerodinamik yapısından dolayı hasar ve arıza getirme olasılığı nedeni ile en iyi orantıyla aracın orjinal yazılımı yapılmıştır ve buna bağlı olarak tüm sistemler düzenlenmiştir ...Araca yazılım attıran arkadaşlarda bir an önce yazılımı geri aldırması tavsiye edilir... Aracı aldığınızda bu yazdığım cümleleri belki daha kullanıcıları bile fark etmemiştir 1000-2000 devir arasında rolantide gaz verdiğinde aractga çok çok ufak bir sarsıntı hissedersiniz bu aracın güçlümotor aerodinamik kendine özgü yapısından dolayı yaptığı birşeydir eğer almak için test ederken ve kullanırken bunu yaşadıysanız ve yaşıyorsanız bunun normal olduğunu bilin . Aracın bazı serilerinde karterin orada tüm araçlar için geçerli olduğunu söylemeyeceğim 10 aracın 4 ü yada 5 inde diyebilirim yağ kaçağı diye adlandıramayacağımız ancak ustaların buna TERLEME ismini verdiği özellikle yaz aylarında sıcaklık-soğukluk dönüşümlerinde meydana getirdiği bir olay görebilirsiniz ancak kesinlikle hiçbir zararı yoktur 6 lt yağda max 50-100 gram 10 bin kmde kayıp yaşarsınız hiçbir şekilde bir sorunu yol açmaz aracı almak isteyen arkadaşlar buna dikkat edebilirler aranızdan bazı yeni kullanıcılar varsada endişelenmesinler araçta kesinlikle kronik yağ yakma gibi vs. herhangi bir sorun söz konusu değildir.dediğim bazı seri üretim araçlarında ki terlemenin Bi keçeden kaynaklandığını duymuştum bir fabrika çıkışında ilk üretimde kullanılan...Benzin ve dizelin fiyatlarının neredeyse birbirine yaklaştığı dönemde ve artık aaa aracım kmde şu kadar yakıyor hesapları artık tarih oluyor parası olan ancak araç kullanacak düzeye geliyoruz bunun için aracın fazla yaktığını söyleyenler 2 airbagli cliolara 70 bin lira verebilirler :)1.vitesteki çekişi tatmin etmez derken 2. vitesteki çekişi ile koltuğa yapışmayı organize eden manuel şanzuman 3. 4.vitesl 5.ve hatta 6.vitesteki çekişleri ile sizi şaşırtacak be 0-100 ü ilk 3.viteste 8.5 sn de alacaktır , aracın yüksek viteslerde toparlamasıda tatmin edicidir size üzmez rampa derdi felan 4 yıldır yaşamadım sol şeritten tırmandım . Araçta kronik olarak sizi üzecek yolda bırakacak ağır masraflar çıkartacak kısa ve uzun vadeli herhangi bir problemi bulunmamaktadır gönül rahatlığı ile alabilirsiniz .
    Söylentiler , Eksikler , Yapılması gerekenler , Egzoz DPF (Dizel partikul filtesi) VS HK.
    Araçta Code84 hatası filan veriyor diye son zamanlarda duyduğum bir şey var bu tamamı ile bilinçsiz kullanıcı hatalrından kaynaklanan yada değişmesi gereken periyodik uzun ve kısa vdeli parçaların değiştirilmediğinden hatta diğer araçlarda sıkça karşılaştığınız ancak renaultundan tut fiatına kadar araçlarda yine kullanıcı kaynaklı arızalarından kaynaklanan ve sebebi birçok şeyden kaynaklı olabilecek motor gücünde azalmayı anlatacan bir code dur aracın sistematik aklı çok iyi olduğundan en ufak bir kullanıcı hatası sorunda dahi uyarı verebilecek düzeydedir bu kodu alan arkadaşlar bilsin ki direksiyon şöförlüğü ile araç kullanılmaz arada bir kaputu açın size verilen araç kullanım kitapçığında ne yazıyor kaç bin kmde hangi parçalar kontrol edilir hangi parçalar değiştirilir bir bakın servise götürdüğünüzde neleri yapmışlar kontrol edin insiyatif sizin elinizde olsun onların değil , para yok servise götürmem aptallık diyenler sanayiye gidenlerde haklıdır sonuna kadar onlarda ama ustasına sorsun etsin değiştirtsin yada kontrol ettirtsin sonuçta her adım başı 2.0 dizel vcdi motorlu araç yok ustalarda herşeyi bilecek diye birşey yok her aracın kendine özgü şeyleri vardır . O yazılı attıranlar hele yok turbom gitti yok emme manifoldum gitti hotumlarım çatları bloklar çatladı diye ağlamasınlar bilsinler ki ve kusura bakmasınlar ki hak ettiler :)ARACIN HER 10 BİN KM DE YAĞINI YAĞ FİLTRESİNİ kitapçığında Polen filtresini n. Her 45.000 km'de bir değiştirin yazar ama siz 15-20 binde Hava filtresini Her 60.000 km'de bir yazar ama siz 20-25 binde bir değiştirin Bujileri her 60.000 km'de bir değiştirin yazar ama siz 40-50 binde bir , Dizel yakıt filtresini Her 60.000 km'debir değiştirin yazar ama siz 30 binde bir değiştirin KARDEŞİM isterseniz hepsini birden fazladan 100-200 lira vererek 10 BİN KMDE DEĞİŞTİRİNVERİN EMİN OLUN KAFANIZ AĞRIMAZ.Gel gelelim Dizel partikül filtesine Araçta genellikle DPF diye adlandırılan bir parça bulunmaktadır Bazı direksiyon şöförleride yine kendi hatalarından kaynaklı olarak egzoza kurumu biriktirip bu parçayı tamamen tıkayıp arızalandırmaktadır tamiri bir motor masrafı kadar olunca biraz abartmış olsamda bu parçayı ipral edip çıkarttırmaktadırlar tabi bunun yasak olduğunu polis amcalar görünce cezayı yazıp araç bağşamaya kadar gideceğinide bilmektedirler , eğer aracı uzun süre DEVİRSİZ kullanırsanız arac size DPF ışığı yakarak uyarı verecektir Kardeş diyecektir egzoz bak kurum bağlıyor şu arabaya az yaktıracak diye hem turboyu hem beni boğacaksın diyecektir korkmayın ışıüı söndürmek yaktırmaktan daha zordur :) Yapmanız gereken DEVİRSİZ dahi kullanıyorsanızda şehir içindeyseniz her 1 ayda 1 sefer aracı 2000 devir üstünde 1-2 saat kullanmaya özen gösterin , yada aracı boş bir yere çekin rölantide gaza motor bağırana kadar yüklenin en az 20-25 dk boyunca egzozdan kurumu atıp temizleyene kadar yapın bunu ışığın yanmasını beklemeyin arkadaşlar , iş işte geçtikten sonra sürekli yapmayın bunu alacak ve alan kullanıcı arkadaşlara tavsiyemdır :)
    Ses sistemi , Ses yalıtımı vs hakkında...
    Araçtaki ses sistemi son derece kalitelidir orjinal standart donanımında bulununlar yeterlidir basslar kuvvetli ses tatmin edicidir cd çalar ve aux girişi + larındandır ltzlerde multimedia ekran ve usb girişi vardır ... Dizel araç horul horuldarr off kafam şişecek diyen arkadaşları duyar gibiyim araç bu yönüylede segmentinin ve dizel araç klasmanının iç kısma minimum düzeyde sesi ileten ve uzun yolda yüksek viteslerde minimum belirsiz ses alımıyla ve çok az rüzgar sesi alımıyla segmentinin mükemmel araçlarından biridir , müzik sistemiyle zaten minimum düzeylerde bile bu ufak sesleri tolere edebiliyorsunuz ...
    Eleştirilerim örneğin aracın neredeyse tek sevmediğim şeyi fren performansıdır bu büyük motoru ve 1500 kg ağırlığı daha iyi yavaşlatabilecek bir standart lastik jant ve fren mekanizması yapmalarıydı ancak bunu biraz sert kullanıcılar için özellikle e kardeş onuda sen iyileştir demiş Chevrolet ailesi :) 16 inclik standart jantı 17 inc janta çevirerek ve normal bir taksi muamelesi yapmayıp kaliteli,yol tutuşu yüksek , performans lastiği alarak sert kullanıcılar için fren performansınıda max seviyeye çıkarabilirsiniz demiş.Özellikle bu eleştiriyi sert kullandığım zamanlarda hissettiğim için yazdım :)
    Donanım vs hakkında LT-LTZ olarak zaten tüm teknik sitelerden ulaşabilirsiniz en ince ayrıntısına kadar ,
    Tavsiyem aracı alacaklar için Manuel yada otomatik şanzumanlı ikisinide gönül rahatlığı ile alabilirler. ancak Manueli her zaman tavsiye ederim her zaman kontrol daha fazla sizde olur tabi kardeşim ben şehir içi dur kalkçıyım bana gelmez diyenler otomatik alıp yorulmaktan kurtulabilirler :)Beyler bayanlar cinsiyet ayrımı yok Allah rızası için ayda 1 sefer şu kaputu açın bir yağ çubuğunu çekip yağına bakın , suyuna bakın kaç 8 binse 8 bin 10 binse 10 bin 12 binse 12 bin 60 binse 60 bin şu lanet filtlererinizi yağınızı yağ filtrelerinizi mazot filtrelerinizi değiştirin bujilerinizi değiştirin , araç bu arada zincirlidir aaa benim aracım zincirli değiştirmeme gerek yok demeyin kitapçıkta 240 bin kmde değiştirin yazar ama siz 175-200 binde değiştirin özellikle uzun km yapan arkladaşlar için tavsiyemdir.Evet arkadaşlar beyler bayanlar kafanıza takılan birşey oldumu sorabilirsiniz .Sürçi lisan ettiysek affola umarım birilerinin yararlanabileceği bir yazı olmuştur .Bir içinizden teşekkür edin Allah razı olsun yazandan diyin kafi .Cruze 2.0 dizel hayat size güzel .. hadi kalın sağlıcakla.
    Selamün aleyküm hocam otomatik ile manuel arasında çok fark varmı ve yağ pompasi gibi sıkıntı hiç oldumu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • arkadaşlar bu araç nasıl.

    güç ve hızlanma olarak.

    kronik turbo borusu var sanırım. ona eyvallah.

    başka sıkıntı çıkartır mı şanzıman vs.
    _____________________________
    "...Hem bu memleketin ekmeğini yiyeceksiniz hem suyunu içeceksiniz hem de kanımızı içen düşmanlarla beraber olup milletin başına bomba yağdıracaksınız. Bu memleketin ne kadar haini, bölücüsü varsa, Oğuz’un da bitmeyen, tükenmeyen eri vardır..."
  • Cruz30707 C kullanıcısına yanıt
    aynı sorunları şuan ben yşamaktayım hatta birebir aynı diyebilirim .uzun yola çıkmaya korkar oldum korkmaktan ziyade sürekli code84 yanıyor duruyoruz kontagı acıp kapattıgımızdan yorulma geldi hatta arabayı satmayı bıle dusunuyorum artık .siz nasıl çözdünüz acaba bu sorunu.arabayı bılgısayara baglattım dize partıkul ve egzoz ısınmasından iki tane uyarı verdi ve partikül temızleyıcı attık 3. vites 3000 devırde giittim 20 25 dakıka ama aynı skılde sıyah duman atıyor gaza bastıkca ve uzunn yola gıdınce 140 150 gorunce bes dakıkayı gecmeden code 84 yanıyor anlamadım bu durumdan birşey .
    _____________________________
  • Merhaba arkadaşlar siz uzun süredir kullananlara sormak istediğim bir soru var.

    Aracım 2.0 dizel Türkiye ye getirilen motor değilde yurt dışına üretilen özel motor. Yurt dışından özel olarak getirilmiş. Aracım hızlanırken dikkat ettiğim kadarıyla devir 15 ila 20 arasındayken 3. Viteste aracın geneline yayılan sanki devir azmışta stop edecekmiş gibi titreme yapabiliyor. Bu olay sorunumu yoksa değil mi bilmiyorum. O yüzden siz tecrübeli kullanıcılara sormak istedim. Vites yükseltince bir sorun kalmıyor. 2. Vites de de oldu diye hatırlıyorum. Petrol Ofisinden yakıt kullanırken sanki daha fazla karşıma çıkıyordu Shell e geçtikden sonra bu durum daha az karşıma çıkıyor veyahut araca alışmaya başladım başdan beri sorun bendeydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Merhabalar konu hortlayacak ama özellikle 2.0 sahipleri görür de cevaplarsa sevinirim.
    Cruze 2.0 almayı düşünüyorum manual 120 binde alırken nelere dikkat etmek gerekir uzun süre binmek için alıyorum başımı çok ağrıtır mı zırt pırt arıza verir mi şahsen o paralara sandero 301 symbol tarzı arabalar almak istemiyorum parça konusunda sıkıntı yaşayan var mı parçası bulunuyor mu merak ediyorum bilgilendiren olursa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertkrc11

    Merhabalar konu hortlayacak ama özellikle 2.0 sahipleri görür de cevaplarsa sevinirim.
    Cruze 2.0 almayı düşünüyorum manual 120 binde alırken nelere dikkat etmek gerekir uzun süre binmek için alıyorum başımı çok ağrıtır mı zırt pırt arıza verir mi şahsen o paralara sandero 301 symbol tarzı arabalar almak istemiyorum parça konusunda sıkıntı yaşayan var mı parçası bulunuyor mu merak ediyorum bilgilendiren olursa sevinirim.

    Merhaba,


    Öncelikle araç benzer fiyat düzeyindeki araçlardan birkaç gömlek üstün diyebilirim. Bahsettiğiniz sandero, 301 tarzı araçlar sizin de dediğiniz gibi bu aracın muadilleri değiller.

    Araca gelince, öyle sorunlu bir araç değil. Görece büyük hacimli standart bir turbo dizel. Hem dizel olması sebebiyle LPG uygulaması tarzı motorda zaafiyet yaratacak durumlar da yok.

    Sizin öncelikle dikkat etmeniz gereken, 120bin kmdeki bir aracın, önceki sahipleri tarafından ne kadar özenli kullanıldığı. Dizel araçlar her ne kadar dayanıklı da olsalar, bakımsız, hor kullanılmış bir araç türlü türlü, hatta yeri geldiğinde benzinli versiyondan bile fazla masraflar açabilir.


    Periyodik bakımları kaliteli malzemelerle kısa aralıklarla yapılmış 2.0D cruzedan korkmayın. Yine de aracı almadan birkaç noktasını konrol edebilirsiniz. Öncelikle soğutma suyunun temiz (yağ karışmamış) olmasına dikkat edin. Yedek su deposundaki yağ kalıntıları, yağ soğutucusunun arızalı olduğuna işaret edebilir ve aracın bu durumda ne kadar kullanıldığını bilemeyeceğinizden hararet veya conta yakma durumu hakkında emin olamayabilirsiniz. Manuel şanzıman aradığınızdan ötürü şanzıman hakkında selenoidler, vites geçişlerinde vuruntu konrolü tarzı bir uyarım olmayacak. Standart baskı balata kontrolleri yapılabilir.


    Aracı satın aldıktan sonra da yüklenmelerde Code 84 hata kodu ile karşılaşırsanız, moral bozmayın. Bu hava akış sisteminde bir kaçak olduğunun habercisi. Kuvvetle muhtemel küçük bir hortum (intercooler veya turbo girişleri) yırtığından kaynaklanabileceği gibi bazı durumlarda emme manifoldundaki çatlaklardan da meydana gelebilmektedir. Ne olursa olsun çözümü olan problemler.


    Son olarak kmlerde ilerlemeye başladığından doğru yağ ve sürüş tarzıyla kullanılmayan araçların 100bin kmden sonra dizel partikül filtresi (DPF) sistemlerinde tıkanıklar başlayabilir. Bunun da farklı çözüm yolları mevcut olmakla birlikte tıkanık bir filtre çok sıklaşan rejenerasyon aralıklarıyla sizi araçtan soğutabilir.


    Bunların dışında aracınız şahsına münhasır özel bir seri,(eğer aldıysanız) yeni aracınızı güle güle kullanın.

    _____________________________




  • Cruze 2.0 Dizel hem görünüş hem de performans olarak çok iyi ama piyasasını öldürdüler. Hep tereddütte kalıyorum.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.