Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (756. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
775.016
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 754755756757758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ch4ylak kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım gerekli evrak incelemelerini yapıp tarafınıza bilgilendirme yapıyor olacaklar.
  • 08/10/2018 tarihinde süperonline 24mps limitsiz 75AKK 49tl olan internetim sona erecek. süperonline aynı hız 50AKK lı limitsiz interneti şimdi 59 a veriyor iki yıl taahhütle. bende serviz sağlayıcı araştırıyorum. türknet diye düşündüm ama sorum olacak; YAPA dışındayım sisteme göre 35mps veriyor bunu gerçekten sağlar mı süperonline da ki modem bende kalacak sanırım bu modem talgan hga1311 işimi görür mü. görmezse modem mi almam lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bailey

    08/10/2018 tarihinde süperonline 24mps limitsiz 75AKK 49tl olan internetim sona erecek. süperonline aynı hız 50AKK lı limitsiz interneti şimdi 59 a veriyor iki yıl taahhütle. bende serviz sağlayıcı araştırıyorum. türknet diye düşündüm ama sorum olacak; YAPA dışındayım sisteme göre 35mps veriyor bunu gerçekten sağlar mı süperonline da ki modem bende kalacak sanırım bu modem talgan hga1311 işimi görür mü. görmezse modem mi almam lazım.
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 16:46:5 >
  • 4 gün önce turknete geçiş yaptım ama hala internete giremiyorum müşteri hizmetleri tarafima dönüş yapılacağını söylüyor ancak arayan yok bugün içinde çözülmezse iptal edicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hediyeyi nasıl alıyoruz Belki modeme reset atmak veya biraz beklemek gerekiyor olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Vodafone'daydım taahhütüm bitti ve Turk.net'e geçtim. Şifrelerimi SMS ile gönderdiler modeme girdim ve bağlandım, ama baktığımda ADSL2 olarak gözüküyordu bağlantım. 1 gün sonra (dün) komple internetim gitti arıza bildiriminde bulundum. Bugün oldu diye aradılar.
    Akşam eve gelince baktım olmuş ve VDSL olarak gözüküyordu ama bağlantım 26Mbps hızındaydı aradım, telefonda hemen 35Mbps olarak düzelttiler, ilgi ve alakadan oldukça memnunum açıkcası. Darısı herkesin başına.
    Teşekkürler Turk.net
  • 5 gunluk macera yeter bunlarin hatti acmaya niyetleride yok ilgi alakada yok, kimlik fotokopisini evraklarla birlikde yolladim ama mesaj geldi kimlik fotokopiniz eksik diye. fax cektim, mail attim, whatsapp dan yolladim yinede arayan soran yok. Yarin ola hayrola

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resetlemek derken açıp kapamak istemiştim Sanırım yeni üyelere olan yılda 4 kere 50gb ek akk yi diyorsunuz. En iyisi konu hakkında destek kaydı oluşturun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anki adresimde Türktelekom 16 mb kadar adsl kullanıyorum..Lakin ilk bağlattığımda 11-12 mb görürken yaklaşık bir yıldır 8 mb sabitlediler..Bende uğraşmadım lanet olsun deyip..4-5 ayda bir sık sık kopmalar yaşasamda 2-3 günde düzeltiler..Şu anki adresime türknet bağlatayım dedim onlarda 16 mb kadar verdiler.(sitelerinden bakıyorum) Allah izin verirse 7 Ekimde başka bir adrese taşınacağım.Yeni adrese baktığımda 35 Mb veriyorlar..Konuya baktığımda bir çok sıkıntı yaşayanlarda var memnun olanlarda var..Taşındıktan sonra bende geçicem zaten taahhüt yok eğer memnun kalmazsam iptal ederim diye düşünüyorum.İnş.bi sıkıntı çıkmazda rahatça kullanırım
  • Sad But True S kullanıcısına yanıt
    ben türkneti aradım sizde fiber var (sizin tilgin modemli türden) fiberse turknet olmaz dediler bağlatamadım ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    Ben de Türk.Net ile yaşadığım problemlerden bahsetmek istiyorum. Bu ayın başında taşınmam sebebiyle nakil işlemi için müşteri hizmetlerini aramıştım.
    Bana nakil işleminin kaydının alındığı ve belirli işgünü içerisinde telefon ve internetimin naklimin yeni adresime gerçekleşeceğine ve aynı hızı, aynı şekilde alabileceğim belirtmişlerdi. Ses kayıtları eminimki mevcuttur. Ayın başında ilk görüşüldü, bir kaç gün sonrasında T.Telekom'dan gelen arkadaş telefon hattında sorun olmadığını belirtti ve sonra gitti. Telefonuma internet ve telefon nakil işleminin olumlu olduğu mesajı geldi. Ancak sonrasında telefon ve internet tahmin edeceğiniz üzere hiçbir şekilde çalışmadı.

    Müşteri hizmetlerinden aranmadım, yapmaya da kimse gelmedi. Daha sonra T.Telekom'dan arandım ve öğrendimki telefonum taşınmış ama internetim taşınmamış, ve bunun için Türk.Neti aradığımdan bir kaç gün sonra benden tekrar nakil yapmam için onay vermem gerektiği söylendi, ancak yine biz aradık, sürekli biz arıyoruz, problem varmış siz tekrar arar mısınız tarzı tabirlerle konuştuk. Daha uzatmak istemiyorum son 2 haftadır, her gün 2 kez görüşüyorum, herkes "İVEDİLİKLE" çözülmesi için kayıt oluşturuyor. "SÖZDE" Çözüm merkezi herhangi bir çözüm getirmediği gibi bir dönüş de yapmıyor. En son bombamız da şimdi de altyapı ile ilgili onay bekliyomuşuz 2 haftadır her türlü bahane bulundu.

    Ortada hatalı işlemler var, geciken işlemler var, sorumluluk üstlenilmiyor ve müşteriden hep bir sakin olması, nazik olması araması isteniyor. Açıkçası ttnet, uydunet vs... her türlüsünü kullandık ve ben Türk.Net'ten memnundum hatta sorunsuz olsa abime de hat açtırmayı düşünüyodum ama bu kadar anti profesyonel bir yaklaşım hiçbir şirkette görmedim. Yani özellikle "bizden internet almayın, kimseye de tavsiye etmeyin" yazılı tshirt satsalar, bunun gibi bişi olurdu heralde.

    2 haftadır bekliyoruz, şu an ne telefon, ne de internetim yok. KullanAmadığım dönem için eminim benden para da talep edilecek. Büyük ihtimal iptale gidecek, çünkü internet ağırlıklı çalışıyorum. Bu kadar mağdur edildikten sonra problem çözüleceği hakkında en ufak bir beklentim/fikrim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: treach

    Merhabalar,
    Ben de Türk.Net ile yaşadığım problemlerden bahsetmek istiyorum. Bu ayın başında taşınmam sebebiyle nakil işlemi için müşteri hizmetlerini aramıştım.
    Bana nakil işleminin kaydının alındığı ve belirli işgünü içerisinde telefon ve internetimin naklimin yeni adresime gerçekleşeceğine ve aynı hızı, aynı şekilde alabileceğim belirtmişlerdi. Ses kayıtları eminimki mevcuttur. Ayın başında ilk görüşüldü, bir kaç gün sonrasında T.Telekom'dan gelen arkadaş telefon hattında sorun olmadığını belirtti ve sonra gitti. Telefonuma internet ve telefon nakil işleminin olumlu olduğu mesajı geldi. Ancak sonrasında telefon ve internet tahmin edeceğiniz üzere hiçbir şekilde çalışmadı.

    Müşteri hizmetlerinden aranmadım, yapmaya da kimse gelmedi. Daha sonra T.Telekom'dan arandım ve öğrendimki telefonum taşınmış ama internetim taşınmamış, ve bunun için Türk.Neti aradığımdan bir kaç gün sonra benden tekrar nakil yapmam için onay vermem gerektiği söylendi, ancak yine biz aradık, sürekli biz arıyoruz, problem varmış siz tekrar arar mısınız tarzı tabirlerle konuştuk. Daha uzatmak istemiyorum son 2 haftadır, her gün 2 kez görüşüyorum, herkes "İVEDİLİKLE" çözülmesi için kayıt oluşturuyor. "SÖZDE" Çözüm merkezi herhangi bir çözüm getirmediği gibi bir dönüş de yapmıyor. En son bombamız da şimdi de altyapı ile ilgili onay bekliyomuşuz 2 haftadır her türlü bahane bulundu.

    Ortada hatalı işlemler var, geciken işlemler var, sorumluluk üstlenilmiyor ve müşteriden hep bir sakin olması, nazik olması araması isteniyor. Açıkçası ttnet, uydunet vs... her türlüsünü kullandık ve ben Türk.Net'ten memnundum hatta sorunsuz olsa abime de hat açtırmayı düşünüyodum ama bu kadar anti profesyonel bir yaklaşım hiçbir şirkette görmedim. Yani özellikle "bizden internet almayın, kimseye de tavsiye etmeyin" yazılı tshirt satsalar, bunun gibi bişi olurdu heralde.

    2 haftadır bekliyoruz, şu an ne telefon, ne de internetim yok. KullanAmadığım dönem için eminim benden para da talep edilecek. Büyük ihtimal iptale gidecek, çünkü internet ağırlıklı çalışıyorum. Bu kadar mağdur edildikten sonra problem çözüleceği hakkında en ufak bir beklentim/fikrim yok.

    Birebir aynı olayı yaşadım. En son kapatmaya karar verdim aradılar özel servis yönlendiriyorum dediler. 10 dk geçmedi int geldi. Türktelekom ekipleri bilerek port bağlamıyorlar. Bende adsl sinyali hiç yoktu modemde olabilir diye gittim komşuya taktım. Benim kullanıcı adım ile int çıkış yapabiliyorum. Saha ekibi olmadan turknetin işi zor. Bu yüzden tanıdık birkaç kişi türkneti kapattı. Kullanmadığım günlerin iadesi ödenecek faturadan düşüldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler...
  • isl4m İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hemen aktivasyon işlemleriniz ne durumda onu kontrol edip tarafınıza detaylı bilgi verelim. Hizmetinize ulaşabilmem için GSM numaranızı ve ya müşteri numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • FaRCaN kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle sizi aramızda gördüğümüz için mutluyuz. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederiz. Herhangi bir sorun yaşamanız durumunda bizimle bu kanal üzerinden iletişime geçebilirsiniz. İyi kullanımlar dileriz.
  • Ch4ylak kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden iletişim halindeyiz. Konunuz takibimdedir. Gün içerisinde size konunuz ile alakalı gelişmeleri aktaracağım.
  • Deadwood kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle sizi aramızda görmek isteriz. İşlemlerinizi başlattığınızda bizimle iletişime geçerseniz sürecinizde size yardımcı olmak isteriz. İyi günler dilerim.
  • treach kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil işlemlerinde yaşamış olduğunuz sorun için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size buradan yardımcı olmaya çalışalım. Hizmetinize ulaşmam için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Allah kolaylık versin hocam. Son günlerde şikayetler artmış oldukça yoğun çalışıyorsun. Umarım kısa sürede herşey daha stabil bir hal alır sizde biraz rahatlarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son senelerde verdiğim en hatalı karar turk.net gibi bir firmadan hizmet almaya çalışmaktı.

    Öncelikle biraz araştırıp internet başvurumu yaptım. belge alışverişini yaptık. ankastre den yeni hat cekildi falan herşey ''ok''di bizim tarafımıznda. sonra bir mesaj aldım . su kullanıcı adıyla su şifreyle internete girebilirsiniz diye. bütün sıkıntılarda burdan sonra başladı. modemime gelen hiç bir sinyal yoktu. daha kullanmadığım internete arıza kaydı olusturdum. dk.1 gol 1 . ondan sonra geri dönen turk.net yetkilisi hatanın abone kaynaklı olabileceğini söyledi. bende ofiste kullandığım modemi eve getirdim. ankastreden yeni döşediğimiz ara kabloyu başka bir hatta takıp denedi. kablo tesisatındada sıkıntı yoktu. Ondan sonra turk telekomu arayıp telefon numaramı sorgulattığımda türk telekoma daha bu numara için başvuru yapılmadığını öğreniyorum. turk.net e sorduğumda ise kendilerinin üyeliği aktif ettiğini internetimin olması gerektiğini söylüyorlar.

    Arkadaşlar benden tavsiye kesinlikle bulaşmayın.




  • 
Sayfa: önceki 754755756757758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.