Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (745. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.782
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 743744745746747
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Limanyakan L kullanıcısına yanıt
    Turknetin verdiği imkanlar dediğiniz gibi diğer iss'lerden daha iyi fakat daha henüz Bismillah diyemedik. Türk Telekom hizmeti Turknetten alıyoruz diye mi önemsemiyor bilmiyorum. ilk ekip ertesi gün gelip beni şaşırmıştı fakat ölçüm yapmaya gelecek olan ikinci ekip, 1 haftayı geçti henüz teşrif etmedi. Santrale uzaklık 1km yoktur, şehir merkezindeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 saat oldu hala internet yok ... Musteri hizmetleri süreci hizlandiriyorum demekten başka birşey yapmıyor... Gel de şimdi TTNet i arama... Böyle rezillik olmaz ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    2 gündür internet yok.vodafone net ten 8 ay hizmet aldım hiç bu kadar kesinti yaşamadık!Memnun değilim ilk ayımda yaşanan bu olaya
  • ulvi1976 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden iletişime geçilmiştir. Bilginize.
  • nohackmove kullanıcısına yanıt
    Kablo ve fiber altyapı heryerde yok .

    Mecburan VDSL ya da ADSL
  • system_25 kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi Telekomun personeli sahadadır .

    Gerekirse dedektif gibi iz sürüp , bölgenize kimlerin baktığını öğrenip, telefonlarını felan alıp iletişim kuracaksınız.

    Sinyal geldimi diğer sorunları destek ekibi merkezden hallediyor .
  • Merhabalar,

    Son günlerde TurkNet hakkındaki şikayetleri okudukça iyice düşüncelere daldım da. İstanbul Şişli'de kablonet (uydunet) kullanıyordum. 2 yıllık tahhüdüm bitti. TurkNetten 2 ay önce baktığımda 75 mbps alabiliyorken şimdi bakınca 35 mbps alabildiğimi gördüm. (Sanırım 2 haftadır herkese böyleymiş artık) Taahhüt bitmesini beklerken evdeki bulgurdan olduk.

    Sormak istediğim şey her adres için (35 mbps görülen) YAPA altyapısıyla ilgili 2017 planlarımızın içerisindesiniz yazıyor mu. Şurada 3 ay kaldı 2017'nin bitmesine eğer bu altyapıdan sonra AKN kalkıp hız artacaksa, 3 ay katlanırım boşuna başka yere 24 ay taahhüt vermeyeyim diye düşünüyorum.

    Bilgisi veya fikri olan yardımcı olursa çok sevinirim. Teşekkürler.
  • ulvi1976 kullanıcısına yanıt
    İnternet kaynağından kesik olsa tüm bölgenin kesik olur ve bu kadar uzun sürmez .

    Bazı bölgelerde Telekom tecrübeli personeli dış hatta alıp acemileri iç hatta vermiş .

    İç hatta çalışanlar ankastralarla çok oynayıp kablo bağlantılarını bozuyor.

    Bazen internet yayını gidiyor, bazen telefon çalışmıyor .

    Bunu çözümü Telekomun işten anlayan personelini bulup bağlantıları kontrol ettirmek.

    Firma seçimi, Türk.net, aktivasyon , evrak gönderimi , bağlantı , modem seçimi , modem kurma vb gibi konularda sorun yaşayan PM atabilir .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Limanyakan

    İnternet kaynağından kesik olsa tüm bölgenin kesik olur ve bu kadar uzun sürmez .

    Bazı bölgelerde Telekom tecrübeli personeli dış hatta alıp acemileri iç hatta vermiş .

    İç hatta çalışanlar ankastralarla çok oynayıp kablo bağlantılarını bozuyor.

    Bazen internet yayını gidiyor, bazen telefon çalışmıyor .

    Bunu çözümü Telekomun işten anlayan personelini bulup bağlantıları kontrol ettirmek.

    Firma seçimi, Türk.net, aktivasyon , evrak gönderimi , bağlantı , modem seçimi , modem kurma vb gibi konularda sorun yaşayan PM atabilir .

    Yani herkes tavsiyenize göre sabırla ve saatlerce TT den bilgili birini bulmaya çalışarak iş yaptırırsa iyi hizmet alabilir.
    Çok kolaymış.




  • nohackmove kullanıcısına yanıt
    Yapılabilecek başka birşey yok . Altyapı Telekomun tekelinde .

    Kimseye dokundurtmuyorlar.
  • Port yok veya altyapi yok ne demek oluyor?. Binaya gelen kablolar ve kucuk kutu var. Hatta bir daire aktif telefon kullaniyor.

    Simdi tt ye gidicem bana bin turlu yalan soyleyecekler. Ne kadar zor isler ya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kental kullanıcısına yanıt
    Bazen Telekomdan, Türknet e geçenler oluyor .

    Telekom portu başkasına veriyor .

    Boş Port bulunamıyor . Belki Telekomun oyunu .

    Belki de Telekom bu şekilde ceza kesiyor .
  • canım çok sıkıldı türknetinde suyu çıktı tamda taahhütüm biterken hattım 100 mbit vdls desteklerken bana 16 mbit adsl teklif edip birde sizin hattınızın alabileceği en yüksek hız bu diyorlar sonra ısrar edince ve bu işten biraz anladığımı anlayınca port olmadığını söylüyorlar artık ttelekoma devam edeceğiz herhalde yada netspeed var ama onlarıda aradım Allaha emanet onlarda müşteri kayıt esnasında boş port varsa o anda geçersiniz diyor ne yapacaksak türknet çoookkk müşteri kaybeder bu gidişle
  • adamlar 100 mb internet diye reklam yapıyor bölgenizde port kalmamış deyip 16 mb adsl var dediler bu haliyle bile ttnetten hesaplılar 150 gb akk ile.
  • Büyükçekmece'de şubesi var mı bilen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İyi akşamlar dostum,
    Sormak istediğim bir konu var alabileceğim internet hızı 2 ay önceye kadar Turknet'in sitesinde 75 mbps gösterirken şimdi neden 35 mbps gösteriyor acaba ?
  • Arkadaşlar;

    Bugün internetim bağlandı. Öncesinde hattım kesinlikle VDSL destekliyor mu diye sormuştum, evet, 35'e kadar destekliyor denmişti. Ancak 12/MBPS civârında hız alıyorum ve modem ayarlarında bağlantı türü ADSL+ görünüyor. Müşteri hizmetlerini aradım, hattımın 16'ya kadar desteklediğini söyledi. Verdikleri sözleri hatırlatınca 48 saat içerisinde geridönüş yapabileceklerini söylediler.

    Bu iş uzaktan çözülür mü arkadaşlar? VDSl'ye tamam dedikleri için gidip VDSL modem de almıştım.


    ADSL Training Status: Showtime
    Mode: ADSL2+
    Traffic Type: ATM Mode
    Link Uptime: 0 day: 1 hour: 51 minutes

    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.807 Mbps 12.335 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.799 Mbps 12.287 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 22.2 dB 12.5 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 12.4 dBm 18.0 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.0 dB 0.0 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.255 Mbps 16.532 Mbps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fuducuk -- 7 Eylül 2017; 19:28:46 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Cevaplamışsınız teşekkürler ancak sorduğum soruya maalesef cevap değil bu. Mesela dersiniz ki "kullanıcılarımız yoğun kullanım yaptılar alt yapı karşılamıyor, o sebepten 35 e düşürdük" tamam derim ama cevap vermemişsiniz.



    Limitlenmemiş bir deneyim demişsiniz ama 65 mbit aldığım adresimde 35 e kadar verebiliyorsunuz, bu dedikleriniz birbiri ile çelişmedi mi?



    Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fuducuk kullanıcısına yanıt
    Modemi resetleyip arayüze tekrar girin ve VDSL + seçeneğini tıklayın . Denemekte fayda var .


    Uzaktan , modem kilidini açıp, güncelleme gibi işlemleri yapabiliyorlar .
  • Benim bulunduğum binaya bayramdan önce kutuyu taktılar, ben de ona güvenerek turk.net başvurum yaptım ve dün itibariyle hattınız aktif interneti kullanabilirsiniz diye adsl şifre ve kullanıcı adını içeren msj geldi. Fakat daha sonra araştırdığım kadarıyla apartman içerisine kutu konması tek başına birşey ifade etmiyormuş. Bölgeden telekom ekipleri gelip soket cihaz felan bişeyler koyması gerekiyormuş kutu içine sanırım. Benim merak ettiğim daha önce tecrübesi olan arkadaşlar varsa binaya kutu koyulduktan sonra ne kadar süre içerisinde aktif olarak internet bağlandı? Bir de o kutudan ayrıca daireye kadar bir kablo çekmek gerekiyor mu yoksa bağlantı kutuda yapılınca evdeki telefon soketine modemi bağlamakla normal adsl gibi bir bağlantı yeterli oluyor mu?Bu bina içi kutu olan internet bağlantısıyla ilgili hiç tecrübem yok maalesef.
  • 
Sayfa: önceki 743744745746747
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.