Şimdi Ara

SHELL GTL hakkında herşey (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
957
Cevap
12
Favori
98.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen yine fulledim GTL ile araba şahlanıyor resmen ama Renomun turbosu sıkıntılı olduğu için fazla basmıyorum
  • Shell gtl uzun zamandir tdi motorda kullanan varmi arkadaslar

    Yakit tuketimi fark ettimi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TNR GT

    Geçen yine fulledim GTL ile araba şahlanıyor resmen ama Renomun turbosu sıkıntılı olduğu için fazla basmıyorum

    Bas hocam bas.Bişey olmaz motor kurum atar biraz.GTL aldın mı performanslı gitmek gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: TNR GT

    Geçen yine fulledim GTL ile araba şahlanıyor resmen ama Renomun turbosu sıkıntılı olduğu için fazla basmıyorum

    Bas hocam bas.Bişey olmaz motor kurum atar biraz.GTL aldın mı performanslı gitmek gerek.

    o ladar farkediyor mu gerçekten,yoksa psikolojik olarak etkileniyorda olabilir misiniz?

    Birde,litresi kaç liraydi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raikkonen999


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: TNR GT

    Geçen yine fulledim GTL ile araba şahlanıyor resmen ama Renomun turbosu sıkıntılı olduğu için fazla basmıyorum

    Bas hocam bas.Bişey olmaz motor kurum atar biraz.GTL aldın mı performanslı gitmek gerek.

    o ladar farkediyor mu gerçekten,yoksa psikolojik olarak etkileniyorda olabilir misiniz?

    Birde,litresi kaç liraydi acaba?


    güncel fiyatlar

    http://www.shell.com.tr/home/content/tur/products_services/on_the_road/fuels/fuel_pricing/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi immortal_plt -- 26 Kasım 2012; 23:33:53 >




  • Kesinlikle o kadar fark etmiyor ayrıca shell yakıtlarıyla aracım daha sesli çalışıyor. Ama deneyin içinizde kalmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Sıfır KM den beri (13.500km oldu) Aynı istasyondan doldur boşalt şeklinde hep Total Exellium alıyorum.

    Aracım Golf 6 TDI DPF mevcut. Yakıttan çok memnunum zira istasyon Tesconun (İzmir Kipa Çiğli). GTL ye geçmemin bana + sı olacakmıdır?

    İzmir'de Shell in kendine ait (şahsa ait olmayan) istasyonu nerelerde var yada mevcutmudur?

    eski mesaj ama yine de bildiğim kadarıyla yanıt vereyim.
    benim bildiğim izmir'de 2 tane var shell in kendine ait olan istasyon. fişlerde bayi adı yok, Shell A.Ş. yazıyor .
    biri güzelyalıda fatih kolejinin sokağında, eski troleybüs garajı şimdiki adnan saygun kültür merkezinin yanında olan.
    diğeri de aydın otobanı üzerinde torbalı yakınlarında.
    kötü yakıttan canı yanmış biri olarak yolumu değiştirip yolu uzatıp güzelyalıdan alıyorum. Gtl yok ama
    en azından v-power hilesiz ise yeterli olur diye düşünüyorum. (Gtl vardı kaldırdılar)
    bunun dışında bilen varsa yazarsa sevinirim.




  • GTL kullanan 1.6TDI cı arkadaşlarım memnun kalmadı, ben o yüzden Exelliumdan devam ediyorum ayrıca aracımda yazılım mevcut fazlası ile memnunum yakıttan. Km:29.500oldu.
  • Arkadaşlar İstanbul'da Shell'in kendi şubeleri var mı??Bilen varsa yazsın.Birde ordan denemek istiyorum fark var mı diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    GTL kullanan 1.6TDI cı arkadaşlarım memnun kalmadı, ben o yüzden Exelliumdan devam ediyorum ayrıca aracımda yazılım mevcut fazlası ile memnunum yakıttan. Km:29.500oldu.

    Sef ben gtl kullaniyorum memnunum aracima hic totalden yakit almadim tavsiye eder misin ? Total citroenin zaten tavsiye ediyor smdiden tsk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    GTL kullanan 1.6TDI cı arkadaşlarım memnun kalmadı, ben o yüzden Exelliumdan devam ediyorum ayrıca aracımda yazılım mevcut fazlası ile memnunum yakıttan. Km:29.500oldu.

    Bende tdi motor ile memnun kalmadim

    Total en iyisi bence

    Bu kamoanyalar adamin aklini celiyor

    Yoksa toyalden sasmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    GTL kullanan 1.6TDI cı arkadaşlarım memnun kalmadı, ben o yüzden Exelliumdan devam ediyorum ayrıca aracımda yazılım mevcut fazlası ile memnunum yakıttan. Km:29.500oldu.

    Bende tdi motor ile memnun kalmadim

    Total en iyisi bence

    Bu kamoanyalar adamin aklini celiyor

    Yoksa toyalden sasmam

    Ben TDI motor ile memnun kaldım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    GTL kullanan 1.6TDI cı arkadaşlarım memnun kalmadı, ben o yüzden Exelliumdan devam ediyorum ayrıca aracımda yazılım mevcut fazlası ile memnunum yakıttan. Km:29.500oldu.

    yazılım muabbeti nedir açıklarmısınız??
  • 18 .yılım akaryakıt sektöründe çalışıyorum akaryakıt kontrol euro dizel katık bilişimi akaryakıt denetim uzmanlığı gibi sahalarımız mevcut
    şu an 2 yakıt ön planda
    mazotta
    bp utlimate
    shell gtl

    bunlardan sonra exelium geliyor

    gtl hissedilmeyecek oranda yakıtı artırıyor
    hissedilmeyecek oranda gücü düşürüyor
    dynoda baktığınızda bu oranlar son karışılardan sonra % 1 lerle ifade ediliyor
    gtl v power a % 5 oranında gtl katığın ilave edilmesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banabunno

    18 .yılım akaryakıt sektöründe çalışıyorum akaryakıt kontrol euro dizel katık bilişimi akaryakıt denetim uzmanlığı gibi sahalarımız mevcut
    şu an 2 yakıt ön planda
    mazotta
    bp utlimate
    shell gtl

    bunlardan sonra exelium geliyor

    gtl hissedilmeyecek oranda yakıtı artırıyor
    hissedilmeyecek oranda gücü düşürüyor
    dynoda baktığınızda bu oranlar son karışılardan sonra % 1 lerle ifade ediliyor
    gtl v power a % 5 oranında gtl katığın ilave edilmesidir.

    BP ultimate dizel ile ilgili bilgi verir misiniz? Bana daha sessiz ve daha uzun menzilli geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xuye

    quote:

    Orijinalden alıntı: banabunno

    18 .yılım akaryakıt sektöründe çalışıyorum akaryakıt kontrol euro dizel katık bilişimi akaryakıt denetim uzmanlığı gibi sahalarımız mevcut
    şu an 2 yakıt ön planda
    mazotta
    bp utlimate
    shell gtl

    bunlardan sonra exelium geliyor

    gtl hissedilmeyecek oranda yakıtı artırıyor
    hissedilmeyecek oranda gücü düşürüyor
    dynoda baktığınızda bu oranlar son karışılardan sonra % 1 lerle ifade ediliyor
    gtl v power a % 5 oranında gtl katığın ilave edilmesidir.

    BP ultimate dizel ile ilgili bilgi verir misiniz? Bana daha sessiz ve daha uzun menzilli geliyor.

    Shel ile ayni oranda ise bende almak isterim. Bp fazla km yapiyir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bp ultimate i denemedim.. Hep Total Exellium kullandım.. Kullandığım güzergahta bu soğuklarda ortalama tüketimim 5,2 litre idi.. En son aldığım GTL ile 310 km yaptım.. Şu an ortalama tüketim 4,6 litre.. 100 km de 0,6 litre daha az yaktı.. Bariz GTL nin tüketimi Exellium dan daha düşük..
  • Gerçekten gtl ile daha az km yapıyorum.100 tl ile 400 km s.içi corsa cdti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu an piyasadaki tüm euro dizeller aynı oranda sizi götürür hatta bazı satıcıların kırsal motorin abi o dedikleri bile
    çünkü kırsal artık kalktı hepsi euro dizel (tabi ne olduğu belirsiz mazot değilse -yani legal istasyonlar harici diyorum)
    sadece gtl % 1-2 eksik km yaptırır size ama kaliteli 2 yakıttan biri dedğim gibi bp ultimate ve gtl shell
    bp ultimate asla diğerlerinden fazla km yaptırmaz bu teknik olarak mümkün değil
    aracınız kurum bağlamasın istiyorsanız 3 ünden vazgeçmeyin
    1 bp ultimate
    2 shell gtl
    3 total exelium
  • çok km yaptırma işi için kısa bir açıklama yapayım. Bir yakıtın daha fazla km yaptırması ve az yakıt tükettirmesi için yakıtın veriminin düşük olması gereklidir. Yani aslında daha çok km yapılırken aslında daha kalitesiz yakıt alınmış da denilebilir. Motorda modifikasyon veya ayarlama yapmadan sadece yakıtı değiştirerek ,diğer tüm şartlar aynı kalmak kaydıyla fazla yol yapılıyor demek Hp olarak ve yanma verimi açısından artı değil eksi yönde bir yönelim olduğunu gösterir. Oktan sayısı yükselince ,setan sayısı yükselince daha iyi yanma olur ve dolayısıyla daha fazla yakıt tüketilir. Ateşleme avansı ve diğer zamanlama ekipmanları beraberce sekronize hareket etmedikçe silindir içindeki üretilen basınç ve dolaysıyla güçten medet umulamaz. Yani basınç üretilebilir ama bundan fayda etmek için ona göre avans verilmesi vb zamanlamanın ayarlanması gerekir. Belki ilerde araca konan yakıt için bir düğme olur ve bu ayarlamalar elektronik olarak ayarlanır ve her yakıtı maksimum verimle yakmış oluruz.




  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.