Şimdi Ara

Shall we speak english in this topic ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
Cevap
Favori
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uuu beybi
  • For improving
    To improve

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İ am here for the tits

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ignorants who do not speak English, DONT WRITE TURKISH. I will block them all.

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erco35coast -- 17 Haziran 2019; 0:2:29 >
  • No we shan't
  • quote:

Orijinalden alıntı: SHADOW

hi guys im crazy moderator and my friend jeolog is crazy user experience researcher in this website,
    ov yea men!
    stfu

ban is coming

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Semih Güzey -- 17 Haziran 2019; 0:23:45 >
  • lets categorize people in this topic into 10 groups. those who know english and those who dont.
  • No important whether spoken english or not.Beacuse we are in the dungeons and dragons realm anyway.At first i think likely due to general of user under the topic that have comment without being serious.But after while some consideration i realized my own way also can think as pretension.That is mean pretension comes from mankind inherently

I suppose to negate to pair of components that causes different moral outcome(formed through common sense,ideology etc) or by force of normativism in order that estabilsh truth value

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 17 Haziran 2019; 11:0:25 >
  • quote:

Orijinalden alıntı: Zodion

I havent yet solved (what exactly should say i saw this one for once but afterward i forgot) difference between with/to when it comes to particular situation

Get married to

Get married with

Sounds like same
    İkiside kullanılabiliyor ama with in şöyle bir tehlikesi var. Örneğin married with two child diyebiliyorsunuz ve 2 çocuklu evli kadın anlamına geliyor. Buna benzer isimde dizi bile vardı. O yüzden yeni kullanımlarda to kullanılması yada daha güzeli hiç kullanılmaması tavsiye ediliyor.

Zaten marry kavramı tek başına transitive verb. "Marry her" kullanabilirsiniz mesela. "X married Y at Bodrum Guzel Yali" mesela Preposition a ihtiyacınız yok yani. Idıomatic engilsh de böyle. Ama spanishde çevrilen eski latin ingilizcesinin geçtiği yerlerde hala with görmek mümkün. Ama çok eski ve garip bir kullanım.

O yüzden özellikle bir native ile konuştuğunuz da "to" kullanın geçin eğer saf marry kullanmaya ağzınız alışık değilse.

"'I am in love with a girl who makes me want to jump and catch the sun with my bare hands. I want to marry her, dad. Do have money for it ?' he asked before that day" - okuduğum son kitaptan bir alıntı mesela.

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antikaruh -- 17 Haziran 2019; 9:30:57 >

• quote:

Orijinalden alıntı: Antikaruh

İkiside kullanılabiliyor ama with in şöyle bir tehlikesi var. Örneğin married with two child diyebiliyorsunuz ve 2 çocuklu evli kadın anlamına geliyor. Buna benzer isimde dizi bile vardı. O yüzden yeni kullanımlarda to kullanılması yada daha güzeli hiç kullanılmaması tavsiye ediliyor.

Zaten marry kavramı tek başına transitive verb. "Marry her" kullanabilirsiniz mesela. "X married Y at Bodrum Guzel Yali" mesela Preposition a ihtiyacınız yok yani. Idıomatic engilsh de böyle. Ama spanishde çevrilen eski latin ingilizcesinin geçtiği yerlerde hala with görmek mümkün. Ama çok eski ve garip bir kullanım.

O yüzden özellikle bir native ile konuştuğunuz da "to" kullanın geçin eğer saf marry kullanmaya ağzınız alışık değilse.

"'I am in love with a girl who makes me want to jump and catch the sun with my bare hands. I want to marry her, dad. Do have money for it ?' he asked before that day" - okuduğum son kitaptan bir alıntı mesela.

Alıntıları Göster
    Cevap için sağ ol

• i'm fine too
    What can we talk about here?

• quote:

Orijinalden alıntı: Guest-E905B1095

i'm fine too
    What can we talk about here?
    good to hear. you can talk about everything here
  • whatif kullanıcısına yanıt
    This is exactly how you improve your writing skills. Though it's better to talk to a foreigner, someone whose native language is English. Those ridiculously expensive courses are nonsense if the only thing you do is go to the course and expect to learn it there. One must try to improve themselves on their own time as well, and things like this helps a lot.

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    I spent 2 years in the USA. Everybody was using "to". An experience. You can ask me everything about my experience badass. Have a nice day.
  • no i shant
  • Yo, what's up beaches?

• Hi, how is it going?

• quote:

Orijinalden alıntı: Guest-FA983A317

Hi, how is it going?
    Hi Defne would you like to drink coffee with me?

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.