Şimdi Ara

setra daha ne yapsın :)) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
92
Cevap
0
Favori
24.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @stones_ hocam travegolarının ön tarafında çok seyahat ettim ama bana rahatsız edici gelmedi.Bir de yanılmıyorsam yeni travegolarda koltuklar arası mesafe daha geniş.Evet dediklerinizin bir kısmına katılıyorum.Mesela öndeki yolcu koltuğu yatırınca arkadakinin dizlerine geliyordu.Ama şimdiki travegolarda bu sorun giderildi.

    Benim boyum 1.80 civarı belki daha uzunlar sıkıntı yaşayabilir ama benim için mercedes ve setralar en rahatı.Setraya sözüm yok.O da çok konforlu ama neoplanlardan nefret ediyorum hocam:) Bir de içi çok basık ve hiç ferah değil.

    Herkesin sevdiği ve rahat ettiği otobüs başkadır.Zevkler ve renkler tartışılmaz.Travegolarda rahat etmiyorsanız benim size söz söylemeye hakkım yok.Herkesin sonuçta rahat ettiği araç farkli olabilir hocam:)

    Saygılar.

    edit:telefondan girebildiğim için resmi açmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red_Devils_ -- 14 Mart 2012; 11:03:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    setra deyince aklıma hep 2 katlıları gelir. bununla yolculuk yapmak hiç nasip olmadı.

     setra daha ne yapsın :))


    2 sefer yolculuk yaptım bunda. Motor sesi arkada iseniz rahatsız edici. Ön taraflarda ses yok. Üst katta en ön koltuklarda diz mesafesi uzun boylular için çok kötü (boyum 1.78). Ama en önde yolculuk yapmak çok keyifli olsa gerek. Bu otobüste hiç yapmadım ama eski modelinde yapmıştım sanırım antalya istanbul arası. Otobüste cam tavan varsa oldukça güzel oluyor tabi. Fakat cam tarafındaki yolcular cam tavanı göremiyor tabi. sadece yan koltuktakiler görebiliyor gökyüzünü.

    Cam tavan


    Kokpiti ise çok güzel. Araçtaki şanzıman süper. ZF astronic 12 vitesti sanırım. Yarı otomatik. Sürücü vitesi 1 kere ileri ittirdiğinde tek vites artıyor, 2 kere ittirdiğinde 2 vites atlıyor. Alçak oturma pozisyonu olduğu için kullanımı rahat gibi gözüküyor. Aynaları mükemmel zaten.

    Vites



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tLqA -- 14 Mart 2012; 11:26:53 >




  • Travego ile Setra tamamen aynı yürüyen aksam ve motoru kullanıyorlar. Zaten Setra de Mercedes'in, ya da bir ortaklık söz konusu. Ortaklığın adı "Evobus"...
    Detaylı bilgi için :http://en.wikipedia.org/wiki/EvoBus veyahttp://www.evobus.com/

    Zaten Travego ile Setra'nın teknik özelliklerini incelerseniz, aynı motoru kullandıklarını görebilirsiniz. Ayrıca bu otobüslerle sürekli seyahat eden birisi, her iki otobüsün süspansiyonundan, motor sesine kadar aşırı derecede benzer (aynı) olduklarını fark edebilir; ben bariz biçimde fark edebiliyorum.

    Ayrıca Travego, "Coach of the Year 2012" seçilmiş. Bu arada "yeni Travego" nun boyu uzatıldı ve koltuk arası mesafe arttırıldı, ön koltuklardaki sıkıntı giderildi. Ancak Setra elbette daha konforlu çünkü Evobus'ın "premium" markası. Yani Setra'lar için "Premium Travego" diyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 14 Mart 2012; 12:17:41 >




  • Otobüs gitmiyor, orda park etmiş aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    setra deyince aklıma hep 2 katlıları gelir. bununla yolculuk yapmak hiç nasip olmadı.

     setra daha ne yapsın :))


    2 sefer yolculuk yaptım bunda. Motor sesi arkada iseniz rahatsız edici. Ön taraflarda ses yok. Üst katta en ön koltuklarda diz mesafesi uzun boylular için çok kötü (boyum 1.78). Ama en önde yolculuk yapmak çok keyifli olsa gerek. Bu otobüste hiç yapmadım ama eski modelinde yapmıştım sanırım antalya istanbul arası. Otobüste cam tavan varsa oldukça güzel oluyor tabi. Fakat cam tarafındaki yolcular cam tavanı göremiyor tabi. sadece yan koltuktakiler görebiliyor gökyüzünü.

    Cam tavan


    Kokpiti ise çok güzel. Araçtaki şanzıman süper. ZF astronic 12 vitesti sanırım. Yarı otomatik. Sürücü vitesi 1 kere ileri ittirdiğinde tek vites artıyor, 2 kere ittirdiğinde 2 vites atlıyor. Alçak oturma pozisyonu olduğu için kullanımı rahat gibi gözüküyor. Aynaları mükemmel zaten.

    Vites

    bu araçla çok kez yunanistan-istanbul arası yolculuk yaptım gerçekten çok konforlu rahat bir araç tam uzun yol aracı...
    araçta en beğendiğim detay ise üst katta en önde oturuyorsanız ortada bir tuş ar eğer cam buğulanırsa fan ı açarak ön camın buğusunu giderebiliyorsunuz :D
    ayrıca ön taraftaki üst kata çıkş merdiveni de çok estetik ve özel yapılmış kendinizi dublex evinizde üst kata çıkıyormuş gibi hissediyorsunuz
    şoförün önündeki hız göstergesinin ortasındaki ekran çok kullanışlı aracın her açıdan kamera görüntülerini ayrıca içerisindeki her bölgeyi kameralarla izleyebiliyor şoför
    konforuna sessizliğine diyecek yok zaten

    metroda birde bunun eski versiyonundan var yunanistanda bir şirketle ortak alınmış araç olması lazım o araçta alt katta cafe tarzı bir kantin var sadece üst katta seyahat ediliyor bistro bus diye geçiyor

    ayrıca mercedes o303 te pistte eğik yolda gidebiliyor diyorsunuz da 303 ün videosunda görürseniz araç sarı çizginin baya bi altında ama setra sarı çizginin çok üstünde zaten mercedesin sahibi olduğu bir markanın reklamında travego da bu olayı yapabiliyorsa resimde setra yerinde travego olurdu demekki yapamıyor ki koymamışlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AykutEsk

    otobüs markaları arasında hep setrayı sevmişimdir nedense hep çekici gelmiştir bana oval pistte şahinde yapar sıkıntı yok ben sevdiğim için bu otobüsü böle bi fotoda görünce hosuma gitti forumla paylasayım istedim bir kaç ark. daha vardı setra seven


    Şahin de yapar. Başka otomobiller de yapar. Ama şunu unutmayın. Şahin geniş ve yüksekliği genişliğine göre az. Resimdeki otobüs öyle değil. Yüksekliği genişliğinden daha fazla. Devrilme riski daha yüksek. Bence resimdeki otobüs için başarı sayılır. sadece Setra değil ama. Bunu Travego da yapar. neoplan da yapar. Mitsubishi Diamond da yapar.
  • Otobüslere pek ilgim yoktur ama ne zaman Setra görsem Varan'la yaptığım gece yolculukları gelir aklıma.
    Varan'ın şimdiki halini görür üzülürüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    Otobüslere pek ilgim yoktur ama ne zaman Setra görsem Varan'la yaptığım gece yolculukları gelir aklıma.
    Varan'ın şimdiki halini görür üzülürüm.

    Varan artık yok. Ulusoy satın almıştı sanırım.
  • hamdi daha fazla ne yapsın.

    bende tepside bardak varken tepsiyi ters çevirebiliyorum.

     setra daha ne yapsın :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    Otobüslere pek ilgim yoktur ama ne zaman Setra görsem Varan'la yaptığım gece yolculukları gelir aklıma.
    Varan'ın şimdiki halini görür üzülürüm.

    Varan artık yok. Ulusoy satın almıştı sanırım.

    En son geçtiğimiz yaz İstanbul-Didim yaptım rezaletti.
    Sonra metro aldı dediler.Sonra o satış iptal oldu dendi.
    Sanırım Ulusoy'un aldığı kesin.
    Varan kötü olunca dönüşte de Ulusoy'la dönmüştüm o da Varan'dan beterdi.




  • yolların gördüğü en kral setrada çalışmıştım 2004 yılında

    hem içi hem dışı çok güzeldi boss turizm


    ama adamlar bakmıyordu 3-4 yıllık setralarla yolda kalıyorduk hep
  • Travegoların özellikle koltuk arkalarında tv olan modellerinde uzun boylu birinin rahatça yolculuk etmesi çok zor.Koltuk arası çok dar bir önde oturan eğer koltuğu biraz yatırırsa dizler direk mahvoluyor.

    Setra ve Neoplan nispeten daha iyi bu konuda..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozcan ak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stones_

    Otobüslerde Setra her zaman favorimdir. Mercedes bu işi bilmiyor. Hele en ön koltuktaki dar alan yok mu? Dizlerim ağrıdı. Koltukları berbat. Ne konfor var ne rahatlık. Yolculuğa çıkmadan önce otobüs beklenirken, "Mercedes Travego olmasında ne olursa olsun" diye yolunu gözlerdim Neoplan'ın, basit olan modeli bile Travego'dan daha rahat geldi bana.

    Bu arada çoğu kısım tarafından beğenilmeyen Nilüfer Turizm, neredeyse bütün otobüslerini 2+1 Blue Bus yapmış sanırım. Anneme biletini almıştım Nilüfer'den, bu sefer yolculuğu çok beğendiğini, her türlü ikramın yapıldığını söyledi. Şeker bile ikram ettiler filan deyince şaşırdım.

    O dandik meyve suyu ve dandik kahvelerinden sonra Nilüfer Turizm'i sevmiyordum. Bakalım, bende yolculuğumu yaparsam değerlendiririm.

    Setra'yı kim üretiyor sanıyorsunuz?

    Mercedes Setranın çoğunluk hissesine sahiptir ve ortak parça kullanımı 85%seviyesinde. Motor dahil.

    Saygılarımla.

    yahu fotoğraftaki SETRA'nın bile ön camında Mercedes-Benz yazıyor, siz daha neyi tartışıyorsunuz?



     setra daha ne yapsın :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 14 Mart 2012; 16:51:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    setra deyince aklıma hep 2 katlıları gelir. bununla yolculuk yapmak hiç nasip olmadı.

     setra daha ne yapsın :))


    arkası neden öyle acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    setra deyince aklıma hep 2 katlıları gelir. bununla yolculuk yapmak hiç nasip olmadı.

     setra daha ne yapsın :))


    arkası neden öyle acaba?

    Yedek bagaj sanırım. Araba çift katlı. Kendi bagajı yetmiyor olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    setra deyince aklıma hep 2 katlıları gelir. bununla yolculuk yapmak hiç nasip olmadı.

     setra daha ne yapsın :))


    arkası neden öyle acaba?

    Yedek bagaj sanırım. Araba çift katlı. Kendi bagajı yetmiyor olabilir.

    çirkin görünmüş :)




  • neoplan otobusler cok gurultulu her yerinden binbir tane ses cikiyor,ayrica koltuklari rahat degil, setralar konforlu ama bende bir sansizlik var sanirim ne zaman binsem ariza cikiyor o nedenle setra otobuslere hic binmek istemiyorum. Yeni travegolar cok iyi olmus koltuklari insanin vucudunu sariyor koltuk arasi mesafede eskiye gore arttirilmis tikirtilarda azaltilmis.Bence Turkiyeye en uygun otobusleri Mercedes yapiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobra41

    ayrıca mercedes o303 te pistte eğik yolda gidebiliyor diyorsunuz da 303 ün videosunda görürseniz araç sarı çizginin baya bi altında ama setra sarı çizginin çok üstünde zaten mercedesin sahibi olduğu bir markanın reklamında travego da bu olayı yapabiliyorsa resimde setra yerinde travego olurdu demekki yapamıyor ki koymamışlar

    Şaka mısınız siz yahu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 14 Mart 2012; 16:51:33 >




  • turizm bölümü mezunu oldugum için sürekli seyahat ettim. konfor ve rahatlık bakımından setra ve man fortuna yı tek gecerim. travegonun koltukları cok rahatsız edici ve her yerinden ses geliyor bir kac kez sahit oldum konustugum soförler ise fortunayı cok begeniyordu


  • Travego tek geçerim. Neoplan ve Setra'da koltuklar bildiğin kucaklıyor ve çok rahatsız edici, kısıtlıyor insanı. Yolu görmeyince çok kötü oluyor çok
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.