Şimdi Ara

SERT SÜSPANSİYONLU ARAÇ NASIL KONFORLU HALE GETİRİLİR (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
2
Favori
121.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Biraz pahalı bir çözüm şu şekilde sağlanabilir.

    Amortisörleri değiştirin. Farklı tip sessiz amortisörler var diye biliyorum. Passat, Mercedes E serisi gibi araçların kullandığı. Onları araştırın. Sessiz ve konforlu olacaktır.
    Araca komple ses yalıtımı yaptırın. Döşeme altı, bagaj altı, kapı içleri vb. Sanayi de Honda bilen bir usta ile 300 TL civarına halledilebilir.
    İlave olarak da Nokian gibi yumuşak ve sessiz lastiğe geçin.
  • http://www.kw-suspension.com/us/kw_streetcomfort.php

    Şunlar süspansiyon konforu sağlar herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    En ucuz yöntem yüksek yanaklı yumuşak lastik

    harfiyen katılıyorum en ucuz en kolay yöntem
  • Cordoba ve Civici yol tutuşunda karşılaştıran arkadaşı kınıyorum bir kere aynı segmente değilleri bu iki araç
    lütfen segmente göre karşılaştırın
  • Megane I ve Fluence süspansiyonları nasıl sizce?
  • Renault 9 13" jant, 70 yanak ile yola yatay ince şeritler yalinde döşenen beyaz tümseklerden geçerken hiç hissettirmiyor ancak öyle acayip bir ses çıkıyor ki sanarsınız balata kaçırıyor Hava basıncı 32 bu arada.

    Birde yol tutuşu çok kötü. Islak yolda yanımızdan tır geçerken resmen arabayı çekiyordu.

    Ses yalıtmını kendiniz de yapabilrsiniz. Tek ihtiyacınız yaklaşık 400 lira ve 5-6 saat zaman. Kabini komple söküp metal yerleri bitüselfle kaplayın sonra üstüne firex döşeyin. Tabi bunu bagaja ve davlumbazlara da yapacaksınız. Ses yarı yarıya kesilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jason Becker -- 10 Şubat 2012; 13:50:15 >
  • grande puntom var, yol sesinden bende çok muzdaribim.
    lastik alırken, ilk ve en önemli şartım sessizlik olacaktı.
    lastik alacağım sırada fiyatı ve yerli malı olması daha önem kazandı. :)
  • Arkadaşımın 13 jant 70 yanak 175 taban lastikleri ile hiçbir tümseği hissetmiyorum.
    Benim 16 jant, 55 yanak, 185 taban lastikler birçok şeyi hissettiriyor.
  • nokian lastik , ses yalıtımı (ziebart olabilir) , yeni amortisor
  • valla arkadalar 3 gün önce bu foruma girdim ve iyiki de girmişim.arabam peugeot 307 alalı 6 ay oldu ve sert süspansiyondan bıkmıştım.arabamı binmeyecek kadar oldum babamın şahinine binecektim artık :D neyse foruma girdimm bu sert süspansiyonun sebebi nedir die her yorumu tek tek okudum arabamda 205 55 16'' lastik vardı ve lastiğin markası da goodyear eagle nct5 ben bu kadar kötü bi lastik görmedim ayrıca. ve baktırdım arabamda da spor helezon varmış.neyse forumdaki yorumları okuduktan sonra gittim lastikçiye yeni jant baktım 15''lik lastikleri de 195 65 yapmaya karar verdim lastikleri de michelin enerjy saver aldım yani paraya iice kıydım bana 1400liraya patladı ama eski halinden eser kalmadı spor helezon olduğu için var tabi biraz daha ses o da olsun böle çok güzel gözüktü araba virajlarada aynı rahatlıkla girebiliyorum yani yardımcı olabileceğim arkadaşlara tavsiyemdir bu konfor isteyen varsa bunları yapabilir :D




  • Japon araçlarının alayı öyle
  • arkadaşlar bende de 2011 honda jazz var lastiklerim 175/65 R15 michlenn enerji saving araçta gazlı amartisör var ön 32 arka 30 hava vurulması gerektiğini yazıyor fakat araç hala takoz gibi sert varmı önerisi olan nasıl yumuşatağım bu lastikleri daha araç 7000 km de lastikleri
  • Yumuşak lastik ile yanak en az 45 olacak şekilde bir lastik alınırsa bir ihtimal daha konforlu olabilir.
  • 185 70 R14
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtolgae

    quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Benim Mitsibushi Colt da öyle, arabadaki en büyük şikayetim sert süspansiyon, ama yolu iyi tutuyor diye avunuyoruz işte..
    Eğer lastik yanakları dar ise bir boy büyüğü alınabilir çamurluk sorun yaratmıyacaksa, ve yumuşak bir lastik biraz iyileştirebilir durumu..Benim arabada bir sonraki lastiğimi alırken bunlara dikkat edeceğim..


    Bende de 2009 yeni kasa Colt var, aynen katılıyorum süspansiyon, yol tutuş ve lastikle ilgili söylediklerinize. Açıkçası arkadaşların bahsettiği araçların pek çoğuna en azından yolcu olarak binmeme rağmen Peugeot hariç Colt'tan sertini görmedim. Şehir içinde ne kadar yumuşak ve yavaş sürersem süreyim, arabaya binen arkadaşların ilk farkettikleri de zaten arabanın ne kadar sarsıntılı gittiği bir de 2 yıllık aracın içinden gelen tıkırtılar oluyor hep.

    Tabii şu da var adamlar araçları bizim yollara göre yapmıyorlar. Avrupanın, japonyanın vs. kaymak gibi yollarına göre yapıyorlar haliyle.

    konu hortlayacak ama 2011 Colt'um var bu nedenle bende çok müzdaribim. 96 corollama binince sanki mersoda gibi oluyorum. colt gerçekten 4 4lük bir araç çok seviyorum aracımı ama çok sarsıntılı işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 23 Mayıs 2012; 14:52:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtolgae

    quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Benim Mitsibushi Colt da öyle, arabadaki en büyük şikayetim sert süspansiyon, ama yolu iyi tutuyor diye avunuyoruz işte..
    Eğer lastik yanakları dar ise bir boy büyüğü alınabilir çamurluk sorun yaratmıyacaksa, ve yumuşak bir lastik biraz iyileştirebilir durumu..Benim arabada bir sonraki lastiğimi alırken bunlara dikkat edeceğim..


    Bende de 2009 yeni kasa Colt var, aynen katılıyorum süspansiyon, yol tutuş ve lastikle ilgili söylediklerinize. Açıkçası arkadaşların bahsettiği araçların pek çoğuna en azından yolcu olarak binmeme rağmen Peugeot hariç Colt'tan sertini görmedim. Şehir içinde ne kadar yumuşak ve yavaş sürersem süreyim, arabaya binen arkadaşların ilk farkettikleri de zaten arabanın ne kadar sarsıntılı gittiği bir de 2 yıllık aracın içinden gelen tıkırtılar oluyor hep.

    Tabii şu da var adamlar araçları bizim yollara göre yapmıyorlar. Avrupanın, japonyanın vs. kaymak gibi yollarına göre yapıyorlar haliyle.

    konu hortlayacak ama 2011 Colt'um var bu nedenle bende çok müzdaribim. 96 corollama binince sanki mersoda gibi oluyorum. colt gerçekten 4 4lük bir araç çok seviyorum aracımı ama çok sarsıntılı işte.

    evet colt sert malesef. o tür çok sert türde arabalara fazla yapacak birşey yok malesef, lastik değişimi etkisi bile sınırlı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardatun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtolgae

    quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Benim Mitsibushi Colt da öyle, arabadaki en büyük şikayetim sert süspansiyon, ama yolu iyi tutuyor diye avunuyoruz işte..
    Eğer lastik yanakları dar ise bir boy büyüğü alınabilir çamurluk sorun yaratmıyacaksa, ve yumuşak bir lastik biraz iyileştirebilir durumu..Benim arabada bir sonraki lastiğimi alırken bunlara dikkat edeceğim..


    Bende de 2009 yeni kasa Colt var, aynen katılıyorum süspansiyon, yol tutuş ve lastikle ilgili söylediklerinize. Açıkçası arkadaşların bahsettiği araçların pek çoğuna en azından yolcu olarak binmeme rağmen Peugeot hariç Colt'tan sertini görmedim. Şehir içinde ne kadar yumuşak ve yavaş sürersem süreyim, arabaya binen arkadaşların ilk farkettikleri de zaten arabanın ne kadar sarsıntılı gittiği bir de 2 yıllık aracın içinden gelen tıkırtılar oluyor hep.

    Tabii şu da var adamlar araçları bizim yollara göre yapmıyorlar. Avrupanın, japonyanın vs. kaymak gibi yollarına göre yapıyorlar haliyle.

    konu hortlayacak ama 2011 Colt'um var bu nedenle bende çok müzdaribim. 96 corollama binince sanki mersoda gibi oluyorum. colt gerçekten 4 4lük bir araç çok seviyorum aracımı ama çok sarsıntılı işte.

    evet colt sert malesef. o tür çok sert türde arabalara fazla yapacak birşey yok malesef, lastik değişimi etkisi bile sınırlı..

    kışlık lastiklerim kumho idi. yazlıklarda continantal premium contact 2 takınca az biraz daha fark etti ama hala çok sert. zaten bir süspansiyondan birde vites geçişleri çok sert coltlarda vitesi zamanla yumuşar heralde dedim ama 6000km oldu hala sert




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: ardatun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtolgae

    quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Benim Mitsibushi Colt da öyle, arabadaki en büyük şikayetim sert süspansiyon, ama yolu iyi tutuyor diye avunuyoruz işte..
    Eğer lastik yanakları dar ise bir boy büyüğü alınabilir çamurluk sorun yaratmıyacaksa, ve yumuşak bir lastik biraz iyileştirebilir durumu..Benim arabada bir sonraki lastiğimi alırken bunlara dikkat edeceğim..


    Bende de 2009 yeni kasa Colt var, aynen katılıyorum süspansiyon, yol tutuş ve lastikle ilgili söylediklerinize. Açıkçası arkadaşların bahsettiği araçların pek çoğuna en azından yolcu olarak binmeme rağmen Peugeot hariç Colt'tan sertini görmedim. Şehir içinde ne kadar yumuşak ve yavaş sürersem süreyim, arabaya binen arkadaşların ilk farkettikleri de zaten arabanın ne kadar sarsıntılı gittiği bir de 2 yıllık aracın içinden gelen tıkırtılar oluyor hep.

    Tabii şu da var adamlar araçları bizim yollara göre yapmıyorlar. Avrupanın, japonyanın vs. kaymak gibi yollarına göre yapıyorlar haliyle.

    konu hortlayacak ama 2011 Colt'um var bu nedenle bende çok müzdaribim. 96 corollama binince sanki mersoda gibi oluyorum. colt gerçekten 4 4lük bir araç çok seviyorum aracımı ama çok sarsıntılı işte.

    evet colt sert malesef. o tür çok sert türde arabalara fazla yapacak birşey yok malesef, lastik değişimi etkisi bile sınırlı..

    kışlık lastiklerim kumho idi. yazlıklarda continantal premium contact 2 takınca az biraz daha fark etti ama hala çok sert. zaten bir süspansiyondan birde vites geçişleri çok sert coltlarda vitesi zamanla yumuşar heralde dedim ama 6000km oldu hala sert

    yok hocam yumuşamıyor, aynı şekilde bir yaris 1.0 var, alındığı günden beri sanki GTI araba gibi sert.




  • İşe giderken sürekli kullandığım ve ortalama ayda 2 kere cant düzelttiğim yolda birçok araç ile seyehat ettim bunların bazıları şöyle

    Opel astra99 Fiat Marea2004 Dacia Stepway2011 Corolla2011 Fluace2011 gibi değişik araçlar, değişik lastikler ve lastik ebatları ile 3 seneden beri aynı bozuk yolda gidiyorum. En büyük sorunum süspansiyon.. aracın içine aldığı ses. Yoldaki 1cmlik bir cukur bile sanki bu araçlara ön taraftan çekiçle vuruyorlarmış gibi ses yapıyor. Amortisör, helezon yayları, amortisör takozlarına kadar değiştirdim ama 89model tofaş şahin rahatı elde edemedik..

    En son bir arkadaşım kiralık bir araç getirdi çok iddalı bir şekilde bu araca bin başka araba ile işin olmaz dedi.
    Araç kiralık 2011model Ford Focus 220bin kmde ve böyle bir sessizlik böyle bir sürüş zevki daha görmedim.

    Herşey arabada bitiyor kim ne derse desin benim arabaya yaptığım işkenceye karşı tık ses yok..




  • başlığı görür görmez civic olduğunu anladım 2008 civic kullanmaktayım sayesinde kasisten kaçma konusunda ihtisas yaptım.her gün düşünüyorum bu japonlar nasıl bu süspansiyonu nasıl böyle yapabilmiş diye.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.