Arkadaşlar merhaba, belki herkese ilgilendirecek bi başlık açmıyorum ama,gerçekten merak ettiğim nokta var. Colt CZ3 aldık yeni, haftaya teslim alıyoruz ama, pek çok test sitelerinde söylendiği kadarıyla aracın süspansiyonları sertmiş. Bu tam olarak ne anlama gelir? Yolu direk olarak hissetmemize mi yol açar acaba? En ufak engebelerde falan..
Ve bir de, "PS" olarak görünen motor gücü aslında nedir? Bildiğimiz beygir gücünden farklı bi şey sanırım, ufak bi kandırmaca var gibi geliyo bana.Pek çok marka, sayısal değer yüksek görünsün diye bu PS değerlerini yazıyo bildiğimiz "horse power" yerine.
PS Almanca Horse Power yani Beygir Gücü demek
sert süspansiyon daha iyi yol tutuşu sağlar fakat konfor açısından iyi değildir. güç...ps,hp,kW olarak verilir.
kw değerini 0.75 e bölersen hp değeri çıkar. bunuda bilesin.
sert süspansiyon yol tutuşu arttırır.ama konfor birazcık azalır.daha önce yumuşak süspansiyonlu araç kullandıysan belli b,ir süre alışmak zor geliyor sonra alışınca aracın yol tutuşunu görünce unutuveriyorsun yumuşaklığı falan...bende accent vardı yumuşak süspansiyon. daha sonra fabia aldım sert süspansiyon.alışıyo insan ama sert süspansiyon iyidir..virajlarda güvenli olursun.aracın sağa ve sola yığılma yapmaz...
Saolunarkadaşlar yanıtlarınız için!
quote:
Orjinalden alıntı: serkes1
sert süspansiyon daha iyi yol tutuşu sağlar fakat konfor açısından iyi değildir. güç...ps,hp,kW olarak verilir.
kw değerini 0.75 e bölersen hp değeri çıkar. bunuda bilesin.
veya kw değerini 1,36 ile çarparakta bulunabiliyor.
quote:
Orjinalden alıntı: neco59
quote:
Orjinalden alıntı: serkes1
sert süspansiyon daha iyi yol tutuşu sağlar fakat konfor açısından iyi değildir. güç...ps,hp,kW olarak verilir.
kw değerini 0.75 e bölersen hp değeri çıkar. bunuda bilesin.
veya kw değerini 1,36 ile çarparakta bulunabiliyor.
+ 240 km/saat
test sürüşü yaptın mı arabayla?? vites geçişleri biraz sıkıntılı da....
dizelini kullandım bayağı güzeldi. sen hangisini test ettin.
quote:
Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN
test sürüşü yaptın mı arabayla?? vites geçişleri biraz sıkıntılı da....
czt..uzun bi süreligine kullanma fırsatım oldu.. vites geçişleri net degil..süspansiyon konusunda bsy demiorm farklıdır büyük ihtimalle..
CZT düz vites, bu Tiptronic. Ama test sürüşüne çıkmadım. Tiptronic viteste de öyle çok ciddi anlamda bir vites geçme sorunu yaşanacağını sanmıyorum (ummuyorum daha doğrusu). Pek çok yerli/yabancı test sitesini ve buradaki yorumları okudum CZ3 ve düz Colt ile ilgili. Önemli bi kötülüğü yok gibi görünüyo bi kaç nokta dışında: Koltukları sert, malzeme kalitesi orta, süspansiyonlar sert.. Mitsubishi zaten klasik Japon standartında olduğundan oldukça dayanıklı bi marka ama bilmediğim nokta, acaba servis/yedek parça ücretleri ne durumda. Ne kadar sağlam olursa olsun servise gidecek bu araba, kontrolü olsun, klimanın kayışı olsun, dikiz aynasının kırılması olsun.... Mitsubishi'nin genel anlamda fiyatları ne durumdadır acaba? Bi Renault/Fiat diildir doğal olarak ama VW kadar da pahalı olmayacağını umuyorum.
BENDE COLT 1,3 AMT INVITE VAR.DENİLEN GİBİ AMORTİSORLERİ SERT FAKAT VİRAJLARA GÜVENLE GİREBİLİYORSUN.SERVİS MALİYETİ OLARAK, 15.000 BAKIMI 130YTL TUTTU.JANTLARIN ALAŞIM DEĞİLSE JANT KAPAKLARINA SAHİP OL ,TANESİ 85 YTL..
sert süspansiyon iii dir ii biraz bozuk yolda rahatsız eder ama ii dir
sert suspansion diilki o gayet normal bi suspansion Honda HRV ye bi binip turla, engelede gerek yok ole sadece kasislerden fln gec sert suspansion nasi oluomus anlarsiniz kiz arkadasim yanimdayken kasislerden ve yoldaki kedi gozlerinden geciorum kiz arkim yerinden ziplio
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme