Merhabalar. Yaklaşık 1 ay önce Sennheiser Cx300-II kulaklığımın sol tarafı bozuldu. Bircom ile iletişime geçtim servise gönderdim. Kulaklığın çakma olduğundan şüphelendiler fakat sonra değişim yaptılar. Yeni gelen kulaklığın ses kalitesinde eskisine göre açık ara kalitesizlik var. Kulaklık servisteyken kullandığım 30 liralik philips kulaklık bile daha kaliteli hissettirdi. Eski Cx300 üme göre yeni gelen değişim ürün nasıl kalitesiz olabilir? Bircom'un çakma ürün gönderme gibi bir olasılığı yok diye düşünüyorum. Acaba kulaklık yeni olduğu için mi böyledir diyeceğim fakat eski kulaklığımı ilk aldığımda böyle bir sorunla karşılaşmadım. Ses sorunu tam olarak sesin kuyudan geliyor gibi hissettirmesi yani net bir ses alamıyorum ses boğuk. Ne yapmam gerekiyor?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme