Şimdi Ara

Sendit Postaya vermiş Wotlk i (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
0
Favori
6.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşım çok uzun süren bir mesajlaşma sonucu beni bastıramicaklarını anladılar.. Müşteri temsilcisi benim problemimi müdürüne iletmek zorunda kaldı ve en sonunda yola geldiler..

    olay şu şekilde gerçekleşti...

    ben bunlardan kargo takip kodu istedim, bunlarda 15 günün üzerine 30 tam iş günü bekledikten sonra ancak kargo ile irtibata geçebiliceklerini söylediler.. işte olayda burda başladı.. konuşmanın sonundada "en azından bu ayın sonuna kadar beklememi ve parayı tam olarak geri almamı teklif ettiler" bende kabul etmedim ancak 24ü akşamını beklerim dedim. tahminen yarın cevap gelir...

    En azından ayın sonunda param bankaya geri yatıcak...


    Ama iş burda bitmicek.. İngiltere'nin tüketici koruyma derneklerine ve insan hakları mahkemesine el yazısı ile dilekçe yazıcam...
    Ayrıca sendit'in asıl sahibi olanwww.thehut.com'u da aynı şekilde şikayet edicem...

    Daha ötesi thehut.com'un sahibi olan kişininde ingiltere jersey deki evinede bu durumu posta ile bildiricem....

    Yapmicağımı sanıyorsunuzdur ama yapıcam....
    _____________________________




  • Kusura bakma ama eline birşey geçeceğini sanmam. Sözleşmelerinde açık açık yazıyor "Siparişiniz 1 ay içinde ulaşmazsa para iadesi yapıyoruz." diye. Sözleşmeye aykırı birşey olmadığı sürece boşuna uğraşmış olursun. Zaten sorun çok büyük ihtimalle PTT'den kaynaklanıyor.

    Ayrıca "Ben demiştim." demek istemiyorum fakat daha önceki Sendit konularında defalarca yazdım, oyunu 1-2 hafta geç oynamak istemiyorsanız oradan sipariş vermeyin diye. Asıl oyunu ve TBC'i Sendit.com'dan satın almış birisi olarak söylemiştim bunu.

    Bu mesajımı "Sendit.com'dan hiçbir şey almayın." şeklinde yorumlamayın. Müşteri temsilcileri çok iyi insanlar, ne tür mail yollarsanız yollayın insan gibi muamele görüyorsunuz. Defalarca oradan sipariş verdim, hala da veriyorum.
    _____________________________
  • Müşteri temsilcileri senin dediğin gibi değil o nedenle yapıcam bunları.. bak bakalım elime neler neler geçicek.. sonuçlarıda yazıcam...

    ayrıca olay 1 ay değil... 15+38 gün.... çüş devenin nalı artık...
    _____________________________
  • I apologise that you have still not received your order.

    All items are sent out by first class post and for this reason we are unable to obtain a tracking reference.

    I will today arrange a refund of the order and this will be completed within the next few days.

    You will receive an email when this has been completed.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Razorback

    Müşteri temsilcileri senin dediğin gibi değil o nedenle yapıcam bunları.. bak bakalım elime neler neler geçicek.. sonuçlarıda yazıcam...

    ayrıca olay 1 ay değil... 15+38 gün.... çüş devenin nalı artık...


    Forumca bekliyoruz. :)

    Tekrarlıyorum. Siparişi verirken sözleşmeyi kabul etmiş oluyorsunuz. Sözleşmede 15+38 gün yazıyorsa 15+38 günden önce yapacağın hiçbir şey fayda etmez.
    _____________________________
  • Benim WotLK bugün geldi. Şu an kuruyorum. Razorback Eminim seninkisi de gelmiştir veyahut çok kısa bir zaman sonra gelecektir. Üstelik gelen WotLK'in tam doğumgünümde gelmesi de ayrı bir anlamlı oldu :)
    _____________________________
  • Dostum ben topkapı ptt'yi yani ana noktayı aradım ve sordum adıma bir gönderi var mı diye... adamlar yok dedi..
    Anadolu yakası ana dağıtım noktasını aradım "yok" dediler
    bulunduğum semte dağıtımı yapıcak olan kargocuların olduğu yeri aradım "yok" dediler...

    daha ne olsun... yok işte....
    _____________________________
  • Ben İzmir Bergama'da oturuyorum bana geliyor, sen istanbul'da oturuyorsun sana nasıl gelmiyor anlamadım bir türlü. Birşey var bu işte. Konuştuğun adamlar başından savmak için söylüyor olmasın yada sık gidip geldiysen oraya inadına yapıyor da olabilirler (düşük bir ihtimal tabi (: )
    _____________________________
  • hyr dostum toplamda 2 kez aradım zaten... Bilgisayardan bakılıyor..

    bana 1-1.5 hafta önce gelmesi gerekiyordu.. terslik olduğu belliydi zaten...
    _____________________________
  • Buraya kadar yazilan butun mesajlari okudum.
    Walla uzuldum acikcasi.Birde razorback inda hakkini aramaya niyeti olmasi cok guzel bir sey..
    Yurt disinda sistem farkli isliyor.En azindan bulundugum ulkede..Sozlesme falan hikayedir burda.Dunyanin hic bir yerinde tutupta pesin parayla satin aldigin bir seyi sana 2 ay sonra weremez.Hic kimse hemde..Bunun sozlesmeyle alakasi yoktur..Eger magdursan we bunu ispat edebiliyorsan konu kapanmistir.
    Seni magdur eden firmanin canina okurlar...Tabiki bildigim bu ulkede sistem boyle.

    Ben keyi alana kadar akla karayi sectim.
    Ben Australiada yasiyorum.Dediginiz gibi dunyada ilk biz basladik.Tr den yaklasik 9 saat awrupadan 11 saat once..
    Ama sorun su ki Blizzard amcamiz burasi ingiliz milletlerine bagli bi ulke oldugu icin burda Awrupa serwerini uygulamiyor.Yani burda UK kart bulmak zor.Hatta imkansiz..
    Ben oyunu 11 kasimda internetten indirdim.8 gb idi.
    13 kasim gunu oyunu kurdum ama gel gor ki key yok :)
    Internetten uk bulana kadar akla karayi sectim. 2 gun sonra almanyadaki bi sitede keyi bulduk cok sukur
    Ben parasini odedim.Bana gonderdikleri resim gorunmuyordu.Adamlara mail atip bildirdim.ya dedim dogru duzgun gonderin yada baskasini gonderin.Cunku resim simsiyahti.Artik neyle tarattilarsa..O kadar anlatmaya calistim ama bana yardimci olmadilar.Bende telefon acip menejerlerine durumu halletmelerini aksi halde hakkimi aramak icin kanuni islem baslaticami soleyince bana ikinci key 1 gun sonra geldi..
    Eger hakkinizi aramazsaniz daima ama daima magdur olursunuz..
    Allah hepinizin magduriyetini bir an once giderir insallah...
    iyi oyunlar..
    _____________________________
    I have Only IMAN Power.

    www.northcotecomputers.com.au




  • Ewet arkadaşım bu durumları bende biliyorum o nedenlede üzerlerine çok ciddi şekilde gidicem.

    İngiltere, Wolwerhampton'da arkadaşım var. belediyeden tüketici hakları ile ilgili bilgi ve adresler alıcak bana....

    Gerisini tahmin edebiliyorsunuzdur....
    _____________________________
  • En iyisini yaparsin.
    Tr de aylarca bekletiyorlar sikayet icin biliyorum.
    Ama gelismis ulkelerin bir cogunda bu sadece bir kac gundur.
    Yinede tawsiyem bu firmanin ust duzey bir yetkilisi ile gorusmeye calisman.Onlar daha duyarli oluyorlar.
    Ozelliklede hakkini kanuni yollarla arayacagini soylersen eminim magduriyetini bi an once gidermeye calisacaklardir..
    Her seyde bir ilk wardir.Sen bu isi basardigin takdirde hem onlar akillanicak hemde diger insanlar icin ornek teskil etmis olursun..
    _____________________________
    I have Only IMAN Power.

    www.northcotecomputers.com.au
  • Aynı şeyleri düşünüyoruz dostum......
    _____________________________
  • Bir zamanlar internet bağlantımın bir türlü açılmaması sebebiyle superonline genel müdürüne kadar giden telefon trafiğimi hatırladım bu mesajları görünce. O bağlantı açıldıktan sonra iki yıl kadar resmen torpilli abone durumundaydım. Ne lag, ne kopma vs..Bastır Razorback, hakkını arayanı herkes sever, hatta bizzat sıkıştırdığın firma bile.
    _____________________________
  • Yurtdışında bu işlerin farklı olduğunu iddia eden arkadaş, kısmen haklısınız. Kısmen diyorum çünkü bahsettiğiniz gibi bağırıp çağırarak çözüm üretmek ancak Türkiye'de işe yarar. Yurtdışında ise kuralda, yasada, sözleşmede ne yazıyorsa odur. Verdiğiniz örnek ise bu arkadaşın olayıyla tamamen alakasız. Sizde elinize ulaşan ürünün kullanılamayacak durumda olması var. Böyle bir olayda şikayetinizde tabii ki haklı olursunuz.

    Sadece şu soruya cevap verin; tüketici hakları heyetine ne diye şikayet edeceksiniz?

    "2 hafta önce sipariş verdim, hala elime ulaşmadı." diye mi? Tüketici hakkı koruma heyetinin yapacağı iş sözleşmeye aykırı bir durum var mı diye bakmak olacaktır. Sözleşmeşmede 15+38 gün diyorsa siz sipariş verdiğiniz an bunu kabul etmiş sayılırsınız. Görmedim, bilmiyordum gibi bahaneler sadece sizi bağlar.

    15+38 günden önce lehinize karar çıkmasının tek yolu Sendit.com'un bir hata sonucu siparişini hala kargoya vermemesi durumunda olabilir ki buna ihtimal vermiyorum. Olsa bile ispatlayamazsınız zaten.

    Lütfen beni yanlış anlamayın, hakkınızı aramanızı sonuna kadar desteklerim. Fakat ortada haklı olduğunuz bir durum yok, sözleşmeye aykırı bir durum oluşmuş değil. Tüketici hakları koruma heyetinden alacağınız cevap da bu olacaktır.
    _____________________________




  • Sendit uk içinde 10 gün, dışında 15 gün içinde kargonun ulaşacağını belirtiyor sipariş verirken. Sözleşmede 15 artı 38 yazsa bile sipariş sayfasındaki ifade yüzünden sorumluluk altındadır. Tüketiciyi yanıltıcı bilgi ve reklamdan daha büyük sorun yaşar. Bu yüzden arkadaşın girişimi sonuç verecektir. Zaten bu gibi durumlarda tüketici aleyhine karar veren bir heyet daha duyulmamıştır.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ULYSES

    Sendit uk içinde 10 gün, dışında 15 gün içinde kargonun ulaşacağını belirtiyor sipariş verirken. Sözleşmede 15 artı 38 yazsa bile sipariş sayfasındaki ifade yüzünden sorumluluk altındadır. Tüketiciyi yanıltıcı bilgi ve reklamdan daha büyük sorun yaşar. Bu yüzden arkadaşın girişimi sonuç verecektir. Zaten bu gibi durumlarda tüketici aleyhine karar veren bir heyet daha duyulmamıştır.



    http://www.sendit.com/sendit/deliveries.info?q=deliveries1&queryType=2

    For deliveries outside the UK we allow up to 30 days for delivery to account for any postal delays that we may not be aware of.

    Araştırmadan konuşmayalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tristam -- 25 Kasım 2008; 23:34:58 >
    _____________________________




  • tristam,
    Arkadaşım tamamiyle haklısın.. Aklı başında konuşuyorsun.. Çok teşekkürler....

    Ama adamların dediği gibi 15+38 (tam iş günü) diye birşey yok..... sadece seninde yazdığın gibi (30 normal gün) var.


    Ben bunları, "yolladıysanız takip numarası vericeksiniz, yada royal maili arayıp kargonun durumunu öğreniceksiniz" diye sıkıştırınca bunlarda bana 15+30 iş günü (yani toplamda 15+38 gün) beyleyeceksiniz dediler..

    Benim tepemin atışı burda başlıyor... Yani Türkiye'de bile böyle birşey yokken, resmen saçmalık yarattılar bana..

    Ayrıca 2. sinirlenmemin sebebi mesajlarımı okumadan kalıp cevaplar yollamaları devamlı... bir mesajıma şu şekildede başlamıştım en sonunda.. "Reply me after READING"



    Ayrıca bana şunu söyle adamlar 15+38 gün bekliyeceksin derken nasıl bir anda çarkedip parayı tam olarak geri vermeyi kabul etsinler ki???
    sıkıştılar ve başlarına daha kötü birşey gelmeden benden kurtulmak istediler..
    _____________________________




  • 15+38 günü siz yazmıştınız. Ben de sizden görüp öyle yazdım. :)

    Takip numarası olayı benim de istediğim birşey fakat Türkiye'de dağıtımı PTT yaptığından mümkün değil.

    Başka bir site ile karıştırmıyorsam ürünü PTT yerine kargo ile de göndertebiliyorsunuz (böyle siparişlerde takip numarası da veriyorlardır sanırım) fakat kargo ücreti abartı oluyor.

    Para iadesi olayına gelince, bu sizin olaya ne şekilde baktığınıza göre değişir. Siz sıkıştıklarını ve başlarına kötü birşey gelmemesi için iade yaptıklarını düşünebilirsiniz. Bense müşteri memnuniyetini ön planda tuttukları için böyle davrandıklarını düşünüyorum. :) Sonuçta 30 iş günü dolana kadar bekleyebilirlerdi. Biraz da üslubunuza bağlı olarak davrandıklarını düşünüyorum. TBC'i çıkmadan 3 ay önce ön sipariş vermiştim, çıktıktan 10 gün sonra hala elime ulaşmamıştı. Tatlı dille durumu anlattığımda sorgusuz sualsiz tekrardan yolladılar.
    _____________________________




  • Ben de onu bana öyle söyledikerinden dolayı yazmıştım.... =)

    Ewet bu söylediklerinizdede tamamiyle haklısınız... üslub olayını filan kabul ediyorum.. ama memnun edemediler beni sonuç olarak.. Biraz canlarını yakıcam bende.. =)

    Ben royal maili iyicene araştırdım, adamların nedense Türkiye için takip kodlu gönderme usulleri yok. yani bu ptt ile alakalı bir durum değil. Ben devamlı alışverişlerimi Amerikadan ve uzak doğudan yapıyorum. 18-28 usd gibi bir ücrete 6 günde elimde oluyor. hemde takipli kargo şeklinde. Eve getiren kişi ptt elemanı.

    sendit müşteri hizmetçisine daha fazla para versem takip kodlu yollayabilirmisiniz diye de sordum ama böyle bir imkanımız yok dediler...
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.