Dostlar merhaba, Konunun tam olarak doğru yerdemi olduğuna emin değilim ancak. düşüncelerimi bir yerlerde yazmam gerekiyordu. tek takıldığım ( pek aktif sayılmasam'da ) forum sitesinde Biraz birilerini öveyim istedim. Malumunuz Pandemiyide fırsat bilen bir çok teknoloji firması en ufak hatayı Müşteri kusuru deyip veya Herhangi bir arızayı Tamir süreleri dolana kadar bekletiyordu. Şaş kaza pandemi ile beraber aldığım bir rampage ürününde ufak bir sorun yaşadım. wp hatları varmış. emrah isminde bir arkadaş sorunumu anlatmama bile gerek kalmadan. sadece 1 2 resim istedi ve bir kargo kodu verdi. ürünüm ellerine ulaşır ulaşmaz aynı günü ürününde çıkışını yaptı. ilk sefer umursamadım. dedim herhalde çok müsaitlerdi. ne bileyim yani işleri falan azdır gibi düşündüm. geçenlerde bir kasa almayı planladım. şans eseri rampage beğendim. normalde kolay kolay alacağım bir ürün değil. hala aklımda uygun fiyata teknolojik ürün gibi kalmış malum.. neyse kasayı aldım. küçük bir yerinde kırık farkettim. gene aynı arkadaş Dakikası dakikasına sorunun çözümü için " isterseniz iade hemen çıkartalım " yada değişim sağlayalım dedi. " bende kasayı o kadar taktım uğraştım vaktimi çaldı bu ürün diye söylendim. ( eski ÇM personeliyim. en kıl müşteri tipidir bu söylenen insan modeli ) gene sakin kaldı ürünü yolladım. 1 günde çıkışı yaptı. üzerinede küçük bir hediye yollamış. Bu gibi 2 - 3 olayıda oyun ekibimden arkadaşlar yaşadı. kendilerine görüştüğüm wp numarasını verdim. 1 tanesi emrah bey dışında biriyle konuşmuş. :D 3 gün bekledi. ha gene çözüldü ama bekledi.. diğer 2 si sıfır sorun anında hizmet aldılar.. Şuanda mouse ped dahi rampage kullanıyorum. ucuz pahalı bakmadan. yanılmıyorsam segment firmasının ürünleri diye xigmatek yada rampage almaya gayret gösteriyorum. kalite olarak memnunmusun derseniz ? Şaşırarak yazıyorum. Çok memnunum. 30 lu yaşlarda hala klavye mouse kıran biri olarak. garanti konusunda bana sorun yaşatmayan ve hala kıramadığım şuanki klavyemi bana öneren emrah kardeşimede ahanda buradanda teşekkür ediyorum. Umarım bu tarz personeller ve bu gibi Müşteri odaklı çalışma prensibini benimsemiş olan firmalar Ülkemizde coğalır. hani derler ya Allah sayılarını arttırsın diye :D işte bu cümleyi emrah bey için kurarım. Avrupaya mail atıp logitech den bozuk ürünü değiştirip ( ulan be firmaya bak Tr de olsa yüzümüze bakmazlar derken ) böyle bi hizmetti biri anlatsa inanmazdım. UMARIM Hiç bozulmaz bu firmanın Bu mantığı :) |
Oha kaç para verdiler böyle güzel reklam için |
Oha kaç para verdiler böyle güzel reklam için |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reaper87 -- 22 Ocak 2021; 4:10:32 > |
1.5 yıl önce hepsiburada'dan aldığım asus rog spatha mouse 2 ay önce bozuldu(benden kaynaklanmayan bir sebeple), ve geçen hafta para iadesi aldım. garip olan ise ürünün garantisi olarak sayılan mousenin altında ki çıkartma tamamen silinmişti < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DING DING -- 22 Ocak 2021; 5:34:19 > |
Aynen dostum haftaya rampagede Mouse olarak işe başlayacam :D yahu :D neyse :D Ön yargılarımın olduğu bir firmanın, Aslında nasıl ürünler yaptığını ve hatta avrupada özendiğim müşteri memnuniyeti adı altında yapılan Değişimlerin ve Türkiyeden bir mail ile dahi ürünümüzü garantiye sokup TR de ise süründürene kadar uğraştırdıklarını bilmeyen yok. ben burada tecrübemi yazdım. Rampage ürünleri pek pahalı değil. xigmatek de onlarda bizzat soğutucusunu aldım. ihtiyacın olursa dene, tecrübe edene kadar yapaymı değilmi pek anlaşılmıyor evet :))) |
valla 900 lira şahsen evlat acısı gibi koyardı diye düşünüyorum :))) beni tr logitech çok süründürdü. ayrıca kingston .. hyper x her neyse buda aynı şekilde. Kendime kara liste yapıyorum Mecbur kalmadığım sürece bazı firmalardan asla ama asla Alışveriş yapmıyorum :)) asus madem böyle bi güzellik yaptı ak listeme ekliyorum :D |
hocam benim 32 gb ddr3 kingston hyperx ramlerim bozulmustu, garantiye gönderdiğimde londradan bir türk yetkili benimle iletisime geçip ellerinde aynı modelden olmadığını, izin verirsem daha iyi bir modelini göndermek istediklerini söylediler ve izin verdikten 2 gün sonra yenileri elime ulasmisti. o gün bu gündür kingston çok sağlam firmadir benim gözümde. edit: suan logitech g pro x kulaklik kullaniyorum ancak DTS uygulamasinda sorun varmis. spatial sound DTS açınca sesler felaket cizirdiyor < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DING DING -- 22 Ocak 2021; 11:44:39 > |
niye kötü bir şeymiş gibi yazdın tv de youtubede reklam izleyince sesin çıkmıo bi bu mu sorun oldu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.5 yıl kullanmışsın hocam nasıl senden kaynaklanmıyor o zaman her ürünü aylarca kullanıp iade edebiliriz bu ne kadar mantıklı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
hocam gerçekten benden kaynaklanmıyor, bilgisayarı sıkıntısız kapattıktan sonra ertesi gün açtığımda mousenin sadece ışıkları sabit yanıyordu, tepki yoktu ve windows görmüyordu. kablolu / kablosuz fark etmedi ki bu olaydan sonra sensör(mercek) kısmı ısınmaya başlamıştı. ayrıca garip olan da bu zaten, 1.5 yıl sonra iade oldu |
anladım hocam pardon en sonunda düzeltilmiş yine iyi o zaman < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.5 senede geçse garantisi varsa Üzerine su dökmediysen ayağında çiğnemediysen. Bana göre senden kaynaklanan sorun olmaz. helal olsun asus a :) |
Dostum yetkili ile görüştüğün mail adresini paylaşırmısın? hyper x de yanılmıyorsam onlarda. ben instagramdan baya atışmıştım bunlarla. kulaklığın iç kısmı eriyip yandı. garanti için forum sitesine yönlendiriyordu full ingilizce. Türkiyedeki yeri neresi oraya yollayım diyordum. sallamıyorlardı. |
Reklam yada değil , firma gayet iyi çalışıyor. Rampage R41 Reactor kulaklık almıştım, gayet güzel ilgilendiler. Arkadaşlarımdan da şahit olmuşumdur, servisi çok güzel çalışıyor. |
hocam ddr3 zamanında yaşadım olayı çok uzun zaman oldu yani adamla iletişime geçtiğim emaili bulamam. |
Herzaman dedim yine diyorum Segment bu ülke de güzel işler çıkartıyor umarım bozulmazlar ve bu çizgi de devam ederler |
|