Şimdi Ara

Sen neymişsin be Rampage

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 12
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 47 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MACHiNA_HATTAB (5 mesaj) DING DING (4 mesaj) izayoi (3 mesaj) Eisenmate (1 mesaj) TulparHAN (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (15 mesaj) Mobil (5 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Sen neymişsin be Rampage
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dostlar merhaba, Konunun tam olarak doğru yerdemi olduğuna emin değilim ancak. düşüncelerimi bir yerlerde yazmam gerekiyordu.

    tek takıldığım ( pek aktif sayılmasam'da ) forum sitesinde Biraz birilerini öveyim istedim.


    Malumunuz Pandemiyide fırsat bilen bir çok teknoloji firması en ufak hatayı Müşteri kusuru deyip veya Herhangi bir arızayı Tamir süreleri dolana kadar bekletiyordu.


    Şaş kaza pandemi ile beraber aldığım bir rampage ürününde ufak bir sorun yaşadım. wp hatları varmış. emrah isminde bir arkadaş sorunumu anlatmama bile gerek kalmadan. sadece 1 2 resim istedi ve bir kargo kodu verdi. ürünüm ellerine ulaşır ulaşmaz aynı günü ürününde çıkışını yaptı.


    ilk sefer umursamadım. dedim herhalde çok müsaitlerdi. ne bileyim yani işleri falan azdır gibi düşündüm. geçenlerde bir kasa almayı planladım. şans eseri rampage beğendim. normalde kolay kolay alacağım bir ürün değil. hala aklımda uygun fiyata teknolojik ürün gibi kalmış malum.. neyse kasayı aldım. küçük bir yerinde kırık farkettim. gene aynı arkadaş Dakikası dakikasına sorunun çözümü için " isterseniz iade hemen çıkartalım " yada değişim sağlayalım dedi. " bende kasayı o kadar taktım uğraştım vaktimi çaldı bu ürün diye söylendim. ( eski ÇM personeliyim. en kıl müşteri tipidir bu söylenen insan modeli ) gene sakin kaldı ürünü yolladım. 1 günde çıkışı yaptı. üzerinede küçük bir hediye yollamış.


    Bu gibi 2 - 3 olayıda oyun ekibimden arkadaşlar yaşadı. kendilerine görüştüğüm wp numarasını verdim. 1 tanesi emrah bey dışında biriyle konuşmuş. :D 3 gün bekledi. ha gene çözüldü ama bekledi.. diğer 2 si sıfır sorun anında hizmet aldılar..


    Şuanda mouse ped dahi rampage kullanıyorum. ucuz pahalı bakmadan. yanılmıyorsam segment firmasının ürünleri diye xigmatek yada rampage almaya gayret gösteriyorum.

    kalite olarak memnunmusun derseniz ? Şaşırarak yazıyorum. Çok memnunum. 30 lu yaşlarda hala klavye mouse kıran biri olarak. garanti konusunda bana sorun yaşatmayan ve hala kıramadığım şuanki klavyemi bana öneren emrah kardeşimede ahanda buradanda teşekkür ediyorum.


    Umarım bu tarz personeller ve bu gibi Müşteri odaklı çalışma prensibini benimsemiş olan firmalar Ülkemizde coğalır.


    hani derler ya Allah sayılarını arttırsın diye :D işte bu cümleyi emrah bey için kurarım.


    Avrupaya mail atıp logitech den bozuk ürünü değiştirip ( ulan be firmaya bak Tr de olsa yüzümüze bakmazlar derken ) böyle bi hizmetti biri anlatsa inanmazdım.


    UMARIM Hiç bozulmaz bu firmanın Bu mantığı :)




    |
    |




  • Yüzbaşı
    335 Mesaj

    Oha kaç para verdiler böyle güzel reklam için

  • Yarbay
    5357 Mesaj
    Bir kaç hafta önce rampage oyuncu koltuğu aldık . Koltuğun boyun yastığın da silik bir yazı vardı çıkmıyordu hemen bildirdik anında yeni bir yastık yolladılar. Hatta yanlışlıkla 2 tane yollamışlar. Bende normalde çok marka övmem ama satış sonrası hizmet kalitesi gerçekten iyi bir marka.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    665 Mesaj
    Müşteri hiz. iyidir,kötüdür orası ayrıda.Konu sahibinin yazdiklari bana çok yapay geldi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reaper87 -- 22 Ocak 2021; 4:10:32 >
  • Teğmen
    214 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bloodmoney30


    1.5 yıl önce hepsiburada'dan aldığım asus rog spatha mouse 2 ay önce bozuldu(benden kaynaklanmayan bir sebeple), ve geçen hafta para iadesi aldım.


    garip olan ise ürünün garantisi olarak sayılan mousenin altında ki çıkartma tamamen silinmişti 


    https://www.hepsiburada.com/asus-rog-spatha-kablolu-kablosuz-8200-dpi-lazer-sensor-rgb-12-tus-oyuncu-mouse-p-HBV0000033K34




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DING DING -- 22 Ocak 2021; 5:34:19 >
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aynen dostum haftaya rampagede Mouse olarak işe başlayacam :D yahu :D neyse :D


    Ön yargılarımın olduğu bir firmanın, Aslında nasıl ürünler yaptığını

    ve hatta avrupada özendiğim müşteri memnuniyeti adı altında yapılan Değişimlerin ve Türkiyeden bir mail ile dahi ürünümüzü garantiye sokup TR de ise süründürene kadar uğraştırdıklarını bilmeyen yok. ben burada tecrübemi yazdım. Rampage ürünleri pek pahalı değil. xigmatek de onlarda bizzat soğutucusunu aldım. ihtiyacın olursa dene, tecrübe edene kadar yapaymı değilmi pek anlaşılmıyor evet :)))

    |
    |
    Reaper87 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: DING DING

    1.5 yıl önce hepsiburada'dan aldığım asus rog spatha mouse 2 ay önce bozuldu(benden kaynaklanmayan bir sebeple), ve geçen hafta para iadesi aldım.


    garip olan ise ürünün garantisi olarak sayılan mousenin altında ki çıkartma tamamen silinmişti 


    https://www.hepsiburada.com/asus-rog-spatha-kablolu-kablosuz-8200-dpi-lazer-sensor-rgb-12-tus-oyuncu-mouse-p-HBV0000033K34

    valla 900 lira şahsen evlat acısı gibi koyardı diye düşünüyorum :))) beni tr logitech çok süründürdü. ayrıca kingston .. hyper x her neyse buda aynı şekilde. Kendime kara liste yapıyorum

    Mecbur kalmadığım sürece bazı firmalardan asla ama asla Alışveriş yapmıyorum :)) asus madem böyle bi güzellik yaptı ak listeme ekliyorum :D





  • Teğmen
    214 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bloodmoney30



    hocam benim 32 gb ddr3 kingston hyperx ramlerim bozulmustu, garantiye gönderdiğimde londradan bir türk yetkili benimle iletisime geçip ellerinde aynı modelden olmadığını, izin verirsem daha iyi bir modelini göndermek istediklerini söylediler ve izin verdikten 2 gün sonra yenileri elime ulasmisti. o gün bu gündür kingston çok sağlam firmadir benim gözümde.



    edit: suan logitech g pro x kulaklik kullaniyorum ancak DTS uygulamasinda sorun varmis. spatial sound DTS açınca sesler felaket cizirdiyor 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DING DING -- 22 Ocak 2021; 11:44:39 >
    |
    |
    MACHiNA_HATTAB kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eisenmate

    Oha kaç para verdiler böyle güzel reklam için

    niye kötü bir şeymiş gibi yazdın tv de youtubede reklam izleyince sesin çıkmıo bi bu mu sorun oldu




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DING DING

    1.5 yıl önce hepsiburada'dan aldığım asus rog spatha mouse 2 ay önce bozuldu(benden kaynaklanmayan bir sebeple), ve geçen hafta para iadesi aldım.


    garip olan ise ürünün garantisi olarak sayılan mousenin altında ki çıkartma tamamen silinmişti 


    https://www.hepsiburada.com/asus-rog-spatha-kablolu-kablosuz-8200-dpi-lazer-sensor-rgb-12-tus-oyuncu-mouse-p-HBV0000033K34

    1.5 yıl kullanmışsın hocam nasıl senden kaynaklanmıyor o zaman her ürünü aylarca kullanıp iade edebiliriz bu ne kadar mantıklı




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    214 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bloodmoney30


    quote:

    Orijinalden alıntı: izayoi

    1.5 yıl kullanmışsın hocam nasıl senden kaynaklanmıyor o zaman her ürünü aylarca kullanıp iade edebiliriz bu ne kadar mantıklı



    Alıntıları Göster

    hocam gerçekten benden kaynaklanmıyor, bilgisayarı sıkıntısız kapattıktan sonra ertesi gün açtığımda mousenin sadece ışıkları sabit yanıyordu, tepki yoktu ve windows görmüyordu. kablolu / kablosuz fark etmedi ki bu olaydan sonra sensör(mercek) kısmı ısınmaya başlamıştı.



    ayrıca garip olan da bu zaten, 1.5 yıl sonra iade oldu 





  • Teğmen
    200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DING DING

    hocam gerçekten benden kaynaklanmıyor, bilgisayarı sıkıntısız kapattıktan sonra ertesi gün açtığımda mousenin sadece ışıkları sabit yanıyordu, tepki yoktu ve windows görmüyordu. kablolu / kablosuz fark etmedi ki bu olaydan sonra sensör(mercek) kısmı ısınmaya başlamıştı.



    ayrıca garip olan da bu zaten, 1.5 yıl sonra iade oldu 



    Alıntıları Göster

    anladım hocam pardon en sonunda düzeltilmiş yine iyi o zaman




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: DING DING

    hocam gerçekten benden kaynaklanmıyor, bilgisayarı sıkıntısız kapattıktan sonra ertesi gün açtığımda mousenin sadece ışıkları sabit yanıyordu, tepki yoktu ve windows görmüyordu. kablolu / kablosuz fark etmedi ki bu olaydan sonra sensör(mercek) kısmı ısınmaya başlamıştı.



    ayrıca garip olan da bu zaten, 1.5 yıl sonra iade oldu 



    Alıntıları Göster

    1.5 senede geçse garantisi varsa Üzerine su dökmediysen ayağında çiğnemediysen. Bana göre senden kaynaklanan sorun olmaz. helal olsun asus a :)

    |
    |




  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dostum yetkili ile görüştüğün mail adresini paylaşırmısın? hyper x de yanılmıyorsam onlarda. ben instagramdan baya atışmıştım bunlarla. kulaklığın iç kısmı eriyip yandı. garanti için forum sitesine yönlendiriyordu full ingilizce. Türkiyedeki yeri neresi oraya yollayım diyordum. sallamıyorlardı.

    |
    |
    bloodmoney30 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    4 Mesaj

    Reklam yada değil , firma gayet iyi çalışıyor. Rampage R41 Reactor kulaklık almıştım, gayet güzel ilgilendiler. Arkadaşlarımdan da şahit olmuşumdur, servisi çok güzel çalışıyor.

    |
    |
    Eisenmate kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    214 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bloodmoney30


    quote:

    Orijinalden alıntı: MACHiNA_HATTAB

    Dostum yetkili ile görüştüğün mail adresini paylaşırmısın? hyper x de yanılmıyorsam onlarda. ben instagramdan baya atışmıştım bunlarla. kulaklığın iç kısmı eriyip yandı. garanti için forum sitesine yönlendiriyordu full ingilizce. Türkiyedeki yeri neresi oraya yollayım diyordum. sallamıyorlardı.

    hocam ddr3 zamanında yaşadım olayı çok uzun zaman oldu yani adamla iletişime geçtiğim emaili bulamam.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    337 Mesaj

    Herzaman dedim yine diyorum Segment bu ülke de güzel işler çıkartıyor umarım bozulmazlar ve bu çizgi de devam ederler

    |
    |
  • Yarbay
    6332 Mesaj

    Rampage bana güven veren bir firma değil

    |
    |
  • Teğmen
    123 Mesaj
    Totalde ne oldu? Hem sizin aldığınız 2 üründe, hem de 3 farklı arkadaşınızın en az 3 ürününde sorun çıkmış oldu. Çıkmasın arkadaş, en baştan kaliteli olsun mal, sorun çıkartmasın, garantiyle onla bunla ne onlar uğraşsın ne kullanıcı.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
konkasör
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.