Şimdi Ara

Segment Teknik Servis İyi Mi, Kötü Mü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Segment Bilgisayar/Segment Teknik Servis gönderilen parçalara iyi bakar mı? Sorunları halledebilir mi ve en önemlisi güvenilir mi? Sizden yardım istiyorum.
    Şimdiden teşekkürler.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • Yollayacağın parça ne ki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parça önemli değil, yani önemli olan güvenilir mi ve parçalarla ilgili deneyimleri var mı dostum? Bunu öğrenmek istiyorum.
  • Üstü kapali cevaplar veriyorsun sana cevap veremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürün garantili ise 10 gün icinde tamirini Yapıp yolluyorlar. Yada parça değişimi. Garantisiz ürün hic yoklamadim. Anlaşmalı kargolari mng idi en son

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parça değişimi derken? Segment teknik servisinde bana söylemeden parça değişimimi yapıyorlar?
  • Nasil yani?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Xilence iyi mi ? Kötü mü?
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Güvenden kastın ne? Adamlar servis neticede işini yapıyorlar. Elbette güvenilir, ben memnun kalmış ve sorunda yaşamamıştım ama senin yazdıklarını okudum bir tereddüt bir çelişki var işi biliyorlar mı diye sormuşsun sence işi bilmeyen adamı Segment işte tutar mı? Sen ne amaçla sorduğunu biraz daha açarsan istemiş olduğun cevapları alırsın. Tecrube ve bilgileri yoksa iş başvurusu mu düşünüyorsun?
  • Ne yapmak istediği belli degil ben anlam veremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben parça göndericem segment servise, işlerini iyi yapıyorlar mı diye soruyorum sadece.
  • Iki gözümün cicege senin ürünün garantisi varmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Var evet. Az önce '' Yada parça değişimi yapıyorlar.'' yazmıştın. Ben servise gönderdiğimde örneğin, 20 gün sonra parçayı geri aldığımda benden habersiz parça değişimi mi yapıyorlar? Birde bunu öğrenmek istiyorum.
  • cevap bekliyorum
  • Sen niyetin normal değil kardeş al eline kendin yap veya gönderme en iyisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VOLkANKIRIK

    Sen niyetin normal değil kardeş al eline kendin yap veya gönderme en iyisi

    Ne alakası var kardeşim, ben sadece bir soru soruyorum. Diyorum ki eğer tamir edemezlerse teknik serviste parçayı mı değiştiriyorlar, yani sana başka bir parça mı veriyorlar?
  • Kardeş servis mantığını bilmen lazım öncelikle her servis müsteri memnuyeti odaklı çalışmaktadır kendini niye sıkıntıya soksun?
    Servis elindeki tamir bültenine göre haraket eder eğer verilen cihazın, servise gelen cihaz bir teknisyene atanır bilgilerine dayanarak ve müşteri arıza kaydıan göre tamire başlar eğer elindeki tamir bülteninde arıza tespit edilip parça değişecekse değiştirip tamiri gerçekleştirir eğer cihaz üzerinde yetkisi dışındaki kısımda ise cihaz garantisi varsa agranti kapsamında ise yenisi ile değişir garantisi yok ise tamir edilemediğini ve cihaz üzrinde mudahale edilemeyecek noktada problem var ise bunu servi formuna belirtir cihazı müşteriye iade eder,

    Şunu iyi bilmen lazım senin cihazına müdahale eden adam sana gıcık değil se o cihazı yapmak için uğrarş verir bilgisi dahilinde bilgisi belirli noktada kalıyorsa mutlaka cihazı orda bulunan işi daha iyi bilen birine danışır yani senin veya bir başka müşterinin cihazını Onarmak için uğraşır aksi düşünceler anacak teknik servisteki dengesiz br adam olamsı lazm ki düşünülsün.

    iyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VOLkANKIRIK

    Kardeş servis mantığını bilmen lazım öncelikle her servis müsteri memnuyeti odaklı çalışmaktadır kendini niye sıkıntıya soksun?
    Servis elindeki tamir bültenine göre haraket eder eğer verilen cihazın, servise gelen cihaz bir teknisyene atanır bilgilerine dayanarak ve müşteri arıza kaydıan göre tamire başlar eğer elindeki tamir bülteninde arıza tespit edilip parça değişecekse değiştirip tamiri gerçekleştirir eğer cihaz üzerinde yetkisi dışındaki kısımda ise cihaz garantisi varsa agranti kapsamında ise yenisi ile değişir garantisi yok ise tamir edilemediğini ve cihaz üzrinde mudahale edilemeyecek noktada problem var ise bunu servi formuna belirtir cihazı müşteriye iade eder,

    Şunu iyi bilmen lazım senin cihazına müdahale eden adam sana gıcık değil se o cihazı yapmak için uğrarş verir bilgisi dahilinde bilgisi belirli noktada kalıyorsa mutlaka cihazı orda bulunan işi daha iyi bilen birine danışır yani senin veya bir başka müşterinin cihazını Onarmak için uğraşır aksi düşünceler anacak teknik servisteki dengesiz br adam olamsı lazm ki düşünülsün.

    iyi forumlar

    İşte beni rahatlatacak cevap buydu kardeşim. Bu kadar yazı yazmışsın, ellerin dert görmesin. Teşekkür ederim, sana da iyi forumlar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.