Şimdi Ara

SEG 12000 BTU KLİMA (A101 İÇERİR) (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
353
Cevap
15
Favori
71.058
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kurac kullanıcısına yanıt
    Mersin bahcelievler a101 magazasindaki fiyati.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ohh akıyor maaşallah keşke daha önce taktırsaydım

    SEG 12000 BTU KLİMA (A101 İÇERİR)
  • istanbul avrupa yakasında gören var mı bunu herhangi bir markette?
  • QRX kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim üstad...
    bizim holde 4*4 gibi , yerleşim önemli ise çocuk odası terste kaldığından soğutma sıkıntı olacak anlaşılan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Bu biraz çok yollu cevabı olan soru hocam.
    Ticarette akılcı davranan hiç kaybetmiyor, bir noktadan sanki zararına satış yapıyormuş gibi görünse de, diğer noktadan avantaj elde ederek aradaki açığı kapatıp, aynı zamanda malını da bir şekilde satmış oluyor.

    Şimdi bakınız bu gün siz bir mantıcı açsanız ve çok da lezzetli mantı yapsanız, bunu kitlelere ulaştırmak için hele ki bir de ülke genelinde satış yapacaksanız şubeler oluşturmak zorundasınız, bu şubelerin her birisi masraf demektir.

    Bunu VESTEL bazında düşünürseniz YETKİLİ BAYİ demektir. Aslında yetkili bayiler şahıs işletmeleridir yani onlar da VESTEL markasının müşterisidir lakin buralar daha göze hitap eden yerler olması nedeniyle giydirmesi camekanı süslemesi konsepti vs hep masraftır ve kurum tarafından karşılanır ancak bu masraflar elbette ki YETKİLİ BAYİ satıcıları tarafından ürün üzerine eklenmektedir.

    Buanlamda aslında ben YETKİLİ BAYİ noktalarından ürün alımına hep karşı çıkmışımdır zira o caf caflı vitrinlerin parasının benim cebimden çıktığını bilirim.

    Neyse konuya dönersek, VESTEL burada TÜRKİYE nin her ilinin her ilçesinin her mahallesinin her sokağına yaygın bir şekilde örgütlenmiş olan A101 mağazalarının bu yaygınlığını kullanıp 5 kuruş da masraf etmiyor. Ancak ana markası yerine alt markasını burada satıyor. Hem üretim tesislerinde üretilmiş olan malı hızlı şekilde satıp paraya çevirip sürkülasyon oranını arttırıyor, hem pazardaki pastadan farklı marka adı altında bir dilim daha alıyor ancak marka farklıda olsa getirisi aynı kasaya giriyor, hem damat için bir ayrıcalık yaratılıyor, hem A101 in imajı yukarı çekiliyor (Bu avantajları başka mağazalarda çok bulamazsınız) bir sürü hem sayılabilir neticede.

    Neden SEG almalıyım? Ne fark var VESTEL ile aralarında?

    Sizi temin ederim zerre kadar fark yok kalite anlamında. VESTEL de ne kullanılırsa REGAL de SEG de FİNLUX de aynı kompresör, aynı elektronik kart, aynı kasa, aynı filtre aynı,aynı,aynı,aynı gider böyle.

    Peki algıda rahatsızlık yaratmaması için ne lazım?

    Garanti süresi kısa tutulur, filtrelerine özellik eklenmez (karbon, ion vs), nakliye hizmeti verilmez, kumandası büyük yerine küçük olabilir ki onu da gidip büyük kumandayı 25TL ye servisten alırsınız çok rahtsız olursanız. alın size aradaki fark.

    Buradan özellikle tekrar belirtiyorum ki ana markalara ve hele ki YETKİLİ BAYİLERE büyük paralar vermek yerine alt markaları düşük maliyetlerle alınız. Bakınız bu ürünün garantisi 2 yıl ancak, 140TL ek bedel ödeyerek 6 yıl yapabilirsiniz.

    Ücretsiz montaj
    Uzun garanti
    Yeni teknoloji
    İyi kalite
    Yüksek konfor

    E daha ne olsun? Bir mala ''İyi'' dememiz için illa ki 3.000TL mi olması gerekiyor?
    Hocam ürünün içinden 4 metre mi boru çıkıyor, teknik servis 4 metro boru çıkıyor, bunlara ek de olmaz dedi. 7 metre boru lazım, metresi 25 liradan 175 lira ekstra masraf çıkardı. Normal mi bu durum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gitti gidiyor axcess ile bugüne özel 1650 civarına düşüyor almayı düşünen var ise
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meeb

    bencede yetmez hocam geç tepki verecektir.Vestel ile görüşün üstüne ücret farkı ile veriyorlar çoğu zaman.
    aynen söylediğin gibi çıktı. bu klimayı alacak olanlara tavsiyem iki kere düşünsünler. benimki bozuk çıktı ve vestel'e mahkum oldum. 1 hafta içerisinde ücretsiz değişim yapılacağı yalanını söylediler ondan sonra da hiç arayıp soran olmadı. ne zaman arasam ilgilenecez deyip geçiştirdiler ayrıca değişim değil onarım yapılacağını söylediler. Allah kimseyi Vestel'in eline düşürmesin. hayatımda bu kadar sorumsuz bir firma görmedim. ne seg marka ne vestel ile işim olur artık. tüketici heyetine şikayet başvurusu yaptım para iadesi istiyorum. ucuz etin yahnisi olmuyormuş. daha fazla verip daikin alırım gene de bu zavallı vestel'e mahkum olmam.




  • Tackle T kullanıcısına yanıt
    hocam klima işinin yarısı montaj bugün mitsubishi servisi geldi işyerine ili söylemicem rezalet işçilik yaptılar dış ünite yamuk duruyor.vestel sorumlu bir firma biraz bastırmanız gerek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tackle

    aynen söylediğin gibi çıktı. bu klimayı alacak olanlara tavsiyem iki kere düşünsünler. benimki bozuk çıktı ve vestel'e mahkum oldum. 1 hafta içerisinde ücretsiz değişim yapılacağı yalanını söylediler ondan sonra da hiç arayıp soran olmadı. ne zaman arasam ilgilenecez deyip geçiştirdiler ayrıca değişim değil onarım yapılacağını söylediler. Allah kimseyi Vestel'in eline düşürmesin. hayatımda bu kadar sorumsuz bir firma görmedim. ne seg marka ne vestel ile işim olur artık. tüketici heyetine şikayet başvurusu yaptım para iadesi istiyorum. ucuz etin yahnisi olmuyormuş. daha fazla verip daikin alırım gene de bu zavallı vestel'e mahkum olmam.

    Alıntıları Göster
    Nasil bozuk çıktı, sogutmuyor mu yoksa yeterli mi gelmiyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • QRX kullanıcısına yanıt
    Edap parçası bozuk çıktı gaz kaçiyormus. Elektrik hattı kısmına hiç dokunmuyorlarmis şu an kablo uzantısı var bunu topraklı fise bir elektrikciye bağlatin dediler. Neden siz yapmiyorsunuz dediğimde vestel'de yasak dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklaşık 1 ay evvel BİM'den aldığımız cihaz bugüne sorunsuz çalışırken bugün birden bire eve geldiğimizde ER-06 VE ER09 hataları vererek çalışmamaya başladı.

    web'de hata kodlarının açıklaması olarak iç dış ünite sinyal hatası olduğu yazılı.

    sigortadan kapattım elektriği yeniden denedim ancak benzer hatayı veriyor.

    Servis çağırmadan yapabileceğim birşey var mı? Ne gibi bir sorun söz konusu. parça değişikliği gerekir mi?


    Edit: servis çağırdık. elektirik akımındaki dalgalanmadan kaynaklandığını kontrol ettirmemizi söyleyip gitti. Şu an cihaz çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ydnsnr -- 14 Ağustos 2018; 13:44:20 >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.