Şimdi Ara

SEciler uzun şarj süresi için bir yol...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben k810 kullanıyorum ona göre tarif edeceğim.
    Ayarlar/Bağlantı/Mobil Şebekeler/GSM-3G Şebekeleri buradan sadece GSM olanı seçiyorsunuz ki boşu boşuna 3G'li bir sistem aramasın:)

    Bilmiyorum belki de benim dışımda herkes biliyordur, belki de benim gibi bilmeyen de vardır.

    İşinize yararsa ne âlâ, yaramazsa kusura bakmayın:)



    _____________________________
  • çok bir şey farketmiyor o değişiklik, en çok ekran parlaklığı. direk 1 gün değiştiriyor minimuma alındığında.
    _____________________________
  • gsm olayı birşey değiştirmiyor p990i de uygulamıştım ama dediği gibi arkadaşın ekran parlaklığı çok şey değiştiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teknode -- 18 Haziran 2008; 0:28:56 >
    _____________________________
    Yeditepe Üniversitesi - iPhone 11 - Macbook Air - Sony Vaio SVE1712W1EB - Sony Alpha A37M 18:135mm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: temizdeniz

    Ben k810 kullanıyorum ona göre tarif edeceğim.
    Ayarlar/Bağlantı/Mobil Şebekeler/GSM-3G Şebekeleri buradan sadece GSM olanı seçiyorsunuz ki boşu boşuna 3G'li bir sistem aramasın:)

    Bilmiyorum belki de benim dışımda herkes biliyordur, belki de benim gibi bilmeyen de vardır.

    İşinize yararsa ne âlâ, yaramazsa kusura bakmayın:)


    bende w810i var aradım bulamadım ayrıntılı yazarmısınız?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: olgu


    quote:

    Orjinalden alıntı: temizdeniz

    Ben k810 kullanıyorum ona göre tarif edeceğim.
    Ayarlar/Bağlantı/Mobil Şebekeler/GSM-3G Şebekeleri buradan sadece GSM olanı seçiyorsunuz ki boşu boşuna 3G'li bir sistem aramasın:)

    Bilmiyorum belki de benim dışımda herkes biliyordur, belki de benim gibi bilmeyen de vardır.

    İşinize yararsa ne âlâ, yaramazsa kusura bakmayın:)


    bende w810i var aradım bulamadım ayrıntılı yazarmısınız?

    w 810 da 3 g yokki nasıl ayrıntılı olsun

    ekran parlaklığını kıs
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.