Şimdi Ara

Şebeke sorunu yaşıyorum Ankara'da önerebileceğiniz servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iphone 7 kullanıyorum şebeke sorunu yaşıyorum bıktırdı artık beni, Ankara'da bildiğiniz önerebileceğiniz yetkili servis hangisidir. Telefonun apple türkiye garantilidir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Gncl

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • locate.apple.com dan servis listesini görebilirsiniz. İşim servise düşmedi çok şükür ama Genpa kurumsallık olarak diğerlerinden bir tık öndedir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • feylezof77 F kullanıcısına yanıt
    Cihazini sana en yakin anlasmali servis merkezine goturebilirsin:https://locate.apple.com/tr/tr/ Hepsi cihaz toplama merkezi olarak calisir ve hepsinde servis proseduru aynidir. Orasi iyi burasi kotu diyenler, kisisel deneyimini paylasiyor sadece. A kisisinin cok iyi hizmet aldigi servisten, B kisisi cok memnuniyetsiz kalabilir. Sans isi tamamen. Ayrica iPhone 7 sebeke sorunlari ile ilgili asagidaki mesaji da oku, belki faydasi olur.

    quote:

    VoLTE'ye gecisten sonra olmaya basladi diye tahmin ediyorum. Oncelikle hucresel ayarlarina girip 4G/LTE seceneklerinden "Sadece Veri" ve "Veri ve Data" secenekleri arasinda gecis yaparak durumu gozlemle. Olmazsa ag ayarlarini sifirlamayi deneyebilirsin (Ayarlar - Genel - Sifirla - Ag Ayarlarini Sifirla). Yine sonuc alamazsan, farkli SIM kart ve/veya farkli operator ile cihazini test et. Sorun yine devam ediyorsa, cihazi servise vermeyi dusunebilirsin. Ama oncelikle tum yazilimsal secenekleri gozden gecir bence.

    10.3 guncellemesinden itibaren operator farketmeksizin benzer sikayetler var. Operatorler, son guncelleme ile 2G/3G/4G gecisinin elle/manuel yapilmasina son verdi. Guncellemeyle VoLTE/VoWiFi destegi geliyor ama elle 2G/3G/4G secmeye veda ediyorsun. Ozellikle 4G sinyalinin zayif oldugu yerlerde, kendine kendine de 2G'ye gecmiyor (en guclu sinyal 2G olmasina ragmen). Bununla birlikte, 4G sinyali gucluyken bile ulasilamama sorunlari yasayanlar var. Ben de Vodafone kullaniyorum ama henuz boyle bir duruma rastlamadim. Sadece bir kez disariya ciktigimda hucreselin calismadigini farkettim. Hucresel/4G acip kapamak bile ise yaramadi ama "Sadece Veri"den "Veri ve Data"ya gecince duzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 28 Nisan 2017; 4:07:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isosem19

    locate.apple.com dan servis listesini görebilirsiniz. İşim servise düşmedi çok şükür ama Genpa kurumsallık olarak diğerlerinden bir tık öndedir diye düşünüyorum.

    Teşekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    Cihazini sana en yakin anlasmali servis merkezine goturebilirsin: link=https://locate.apple.com/tr/tr/ Hepsi cihaz toplama merkezi olarak calisir ve hepsinde servis proseduru aynidir. Orasi iyi burasi kotu diyenler, kisisel deneyimini paylasiyor sadece. A kisisinin cok iyi hizmet aldigi servisten, B kisisi cok memnuniyetsiz kalabilir. Sans isi tamamen. Ayrica iPhone 7 sebeke sorunlari ile ilgili asagidaki mesaji da oku, belki faydasi olur.

    quote:

    VoLTE'ye gecisten sonra olmaya basladi diye tahmin ediyorum. Oncelikle hucresel ayarlarina girip 4G/LTE seceneklerinden "Sadece Veri" ve "Veri ve Data" secenekleri arasinda gecis yaparak durumu gozlemle. Olmazsa ag ayarlarini sifirlamayi deneyebilirsin (Ayarlar - Genel - Sifirla - Ag Ayarlarini Sifirla). Yine sonuc alamazsan, farkli SIM kart ve/veya farkli operator ile cihazini test et. Sorun yine devam ediyorsa, cihazi servise vermeyi dusunebilirsin. Ama oncelikle tum yazilimsal secenekleri gozden gecir bence.

    10.3 guncellemesinden itibaren operator farketmeksizin benzer sikayetler var. Operatorler, son guncelleme ile 2G/3G/4G gecisinin elle/manuel yapilmasina son verdi. Guncellemeyle VoLTE/VoWiFi destegi geliyor ama elle 2G/3G/4G secmeye veda ediyorsun. Ozellikle 4G sinyalinin zayif oldugu yerlerde, kendine kendine de 2G'ye gecmiyor (en guclu sinyal 2G olmasina ragmen). Bununla birlikte, 4G sinyali gucluyken bile ulasilamama sorunlari yasayanlar var. Ben de Vodafone kullaniyorum ama henuz boyle bir duruma rastlamadim. Sadece bir kez disariya ciktigimda hucreselin calismadigini farkettim. Hucresel/4G acip kapamak bile ise yaramadi ama "Sadece Veri"den "Veri ve Data"ya gecince duzeldi.


    Teşekkürler hepsini denedim fayda yok servise vericem mecbur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Konya Özel Servis Önerisi
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.