Şimdi Ara

*****---SEAT İBİZA/CORDOBA KULÜBÜ---*****(108 ÜYEYİZ!!!) (123. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.324
Cevap
55
Favori
481.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vay Punto'cu hosgeldin aramiza :) hayirli ugurlu olsun araban Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin.

    Aracinin jantlari degistirilmis fabrika cikisi degil. Yine orjinal Seat İbiza janti takmislar ama kendi janti degil. Cupra tampon takmislar ama sis farsizindan takmislar o yuzden sis fari yok yoksa donanimda sis fari mevcut.

    Kliman dijitalse donanimin Stylance ve sis fari var. Dedigim gibi Cupra tamponu sissiz olandan takmislar.

    Arac belli cok temiz. Ayrica direksiyon GPden sonra sert gelmis ama ben de GP kullandim 75hplik benzinlisinden ama benim arabanin direksiyonu daha yumusak ona göre kucuk parmakla rahat donuyor sen bi baktir ona.

    Dizel sesi maalesef :) Multijet gibi Common Rail degil Pompa Meme sistemli ama ben sesli olmasini mazot secmesine yakit konusunda hassas olmasina tercih ederim. Kirsal bile kullanabilirsin kacak mazot falan dinlemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan04

    Ya arkadaşlar bende daha önce 195 55 15 ölçü kullanıyordum.Şimdi Lassa impetrus 195 60 15 kullanıyorum.Ve yaklaşık 500 km yol yaptım.Tek söyleyeceğim doğrudur süspansiyonları rahatlatıyor ancak ben hiç memnun kalmadım.Çünkü araç lastiği çevirmekte zorlanıyor.Eski serilik kalmadı.Lassa dan çok memnun kaldım ancak ölçü uygun kaçmadı bence.Özellikle yokuşlarda hissettiriyor kendini.Lassa da koşulsuz 2 ay sonra iade imkanı varmış.İade edip orjinal ölçüyü de alabilirim...

    Orhan kardesim 60 yanagin performansi etkilememesi gerekiyor. Ben hic öyle bir sey yasamadim. Arabaya o kadar millet biniyor yine de degisen bir sey olmuyor. 55le 60 arasindaki konfor farki ve yurur aksamin omrune katkisi bence 60i tercih etmek icin yeter de artar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan04

    Ya arkadaşlar bende daha önce 195 55 15 ölçü kullanıyordum.Şimdi Lassa impetrus 195 60 15 kullanıyorum.Ve yaklaşık 500 km yol yaptım.Tek söyleyeceğim doğrudur süspansiyonları rahatlatıyor ancak ben hiç memnun kalmadım.Çünkü araç lastiği çevirmekte zorlanıyor.Eski serilik kalmadı.Lassa dan çok memnun kaldım ancak ölçü uygun kaçmadı bence.Özellikle yokuşlarda hissettiriyor kendini.Lassa da koşulsuz 2 ay sonra iade imkanı varmış.İade edip orjinal ölçüyü de alabilirim...

    Orhan kardesim 60 yanagin performansi etkilememesi gerekiyor. Ben hic öyle bir sey yasamadim. Arabaya o kadar millet biniyor yine de degisen bir sey olmuyor. 55le 60 arasindaki konfor farki ve yurur aksamin omrune katkisi bence 60i tercih etmek icin yeter de artar.


    Vallahi kardeş anlamadım bende.Bugün şehir trafiğinde defalarca 2.viteste araba müthiş yığılma yaptı hatta durma noktasına geldi.Bakımlarını da yeni yaptırdım.Araç çok hantallaştı.Lastikten tereddütüm vardı ama Lassa yı çok sevdim.Bilemiyorum...başka bir şey mi var.Önceden 2.viteste gaza yüklenince araba şaha kalkıyordu şimdi...:(((




  • Alla alla cok garip bu kadar yigilma yapmasi millet birak 60 yanagi 17' jant takiyor 60 yanagin viz gelmesi lazim. Kac devirde vites yukseltiyorsun? Gaza kac devirde yukleniyorsun?
  • Hayirli olsun Trabzonlu... C3 forumundan hatirladim gibi seni C3 den ibizaya gectik bizde..

    2006 yilinin yarisindan sonra zaten cupra tampon vardi ve sis farida olmasi lazimdi banada ilginc geldi. Aracin arka camlarida otomatikmi? Elegance olmasin dicem ama onlardada sis fari mevcut.. Sanirim sel olayindan sonra olmus bir durum..
    Aracin rengide cok guzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firozat

    Hayirli olsun Trabzonlu... C3 forumundan hatirladim gibi seni C3 den ibizaya gectik bizde..

    2006 yilinin yarisindan sonra zaten cupra tampon vardi ve sis farida olmasi lazimdi banada ilginc geldi. Aracin arka camlarida otomatikmi? Elegance olmasin dicem ama onlardada sis fari mevcut.. Sanirim sel olayindan sonra olmus bir durum..
    Aracin rengide cok guzel

    Cupra tampon standart degil. Sadece Cupra versiyonda olan bir tampon diger versiyonlara sonradan takilabilir. Tampon selde gitmistir yerine de sissiz olarak bu tamponu takmislardir yuksek ihtimalle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Alla alla cok garip bu kadar yigilma yapmasi millet birak 60 yanagi 17' jant takiyor 60 yanagin viz gelmesi lazim. Kac devirde vites yukseltiyorsun? Gaza kac devirde yukleniyorsun?


    2000 deviri geçince yükleniyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6
    Cupra tampon standart degil. Sadece Cupra versiyonda olan bir tampon diger versiyonlara sonradan takilabilir. Tampon selde gitmistir yerine de sissiz olarak bu tamponu takmislardir yuksek ihtimalle.



    Bizim aractakide orjinal haliyle bu tampondan.. sekil itibariyle cupra tamponmu oluyor tam olarak bilmiyorum ama sozde makyajli kasa adi altinda 2006nin yarisi 2007-2008 butun ibizalarda bu tampondan vardi, cordobalarda yoktu bildigim kadariyla.. Yaniliyorda olabilirim tabiki..
  • arkadaslar ben ya seat cordoba yada peugeout 307 almak istiyorum 2 araç hakkında cordobayı biliyorum dizelleri 3 silindir li ve istemiyorum benzinli bi cordoba yada 14hdi 307 bakıyorum bana sadece bu 2 araba hakkında bilgi verirseniz çok teşekkür ederim sadece 2 araç hakkında yorum olursa sevirinirim alternatif arabalar yorumlayarak dahada fazla secenek istemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan04


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Alla alla cok garip bu kadar yigilma yapmasi millet birak 60 yanagi 17' jant takiyor 60 yanagin viz gelmesi lazim. Kac devirde vites yukseltiyorsun? Gaza kac devirde yukleniyorsun?


    2000 deviri geçince yükleniyorum


    turboda sıkıntı olabilir mi? hortumu delinmişse çekişten düşüyor.
  • Katlanır aynayı hallettim, tamponla jantlara yapacak birşey yok. Nasılsa satacağım kişi bile şimdiden belli

    Başka bir sorum olacak ;

    Kapıları açmak için anahtardaki düğmeye bastığımda sadece şöför kapısı açılıyor. Biraz uğraşınca falan 4 kapıyıda açmıştım bir kere ama ilk basışta sadece şöför kapısı açılıyor. Onun için taktiğim ise şöför kapısını açıp merkezi kilitten dört kapıyıda açıyorum :)

    Gene sadece benim araca özel bir sıkıntımı yoksa başka bir taktiğimi var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serandax

    arkadaslar ben ya seat cordoba yada peugeout 307 almak istiyorum 2 araç hakkında cordobayı biliyorum dizelleri 3 silindir li ve istemiyorum benzinli bi cordoba yada 14hdi 307 bakıyorum bana sadece bu 2 araba hakkında bilgi verirseniz çok teşekkür ederim sadece 2 araç hakkında yorum olursa sevirinirim alternatif arabalar yorumlayarak dahada fazla secenek istemiyorum


    1.4 hdi pejodaki dizel motor bizdekinden çok daha narin neden onun dizelini tercih ettinizde seatın benzinlisi anlayamadım....307 c segmenti bizimkiler b..
    Anahtarlıkta 2 yada 3 kez masınca 4 kapıyıda açıyor dostumm....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliYazıcı


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan04


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Alla alla cok garip bu kadar yigilma yapmasi millet birak 60 yanagi 17' jant takiyor 60 yanagin viz gelmesi lazim. Kac devirde vites yukseltiyorsun? Gaza kac devirde yukleniyorsun?


    2000 deviri geçince yükleniyorum


    turboda sıkıntı olabilir mi? hortumu delinmişse çekişten düşüyor.


    Bugün baktırayım yeni bakımlarını yaptırdım ama....Belki ? Turbo hortumu değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    Katlanır aynayı hallettim, tamponla jantlara yapacak birşey yok. Nasılsa satacağım kişi bile şimdiden belli

    Başka bir sorum olacak ;

    Kapıları açmak için anahtardaki düğmeye bastığımda sadece şöför kapısı açılıyor. Biraz uğraşınca falan 4 kapıyıda açmıştım bir kere ama ilk basışta sadece şöför kapısı açılıyor. Onun için taktiğim ise şöför kapısını açıp merkezi kilitten dört kapıyıda açıyorum :)

    Gene sadece benim araca özel bir sıkıntımı yoksa başka bir taktiğimi var?



    Kilit açma tuşuna tek basınca sadece şoför kapısı, 2 kez basınca tüm kapılar ve bagaj açılır.

    Bu vagla (bilgisayar) ayarlanır istersen tek seferde hepsi de açılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serandax

    arkadaslar ben ya seat cordoba yada peugeout 307 almak istiyorum 2 araç hakkında cordobayı biliyorum dizelleri 3 silindir li ve istemiyorum benzinli bi cordoba yada 14hdi 307 bakıyorum bana sadece bu 2 araba hakkında bilgi verirseniz çok teşekkür ederim sadece 2 araç hakkında yorum olursa sevirinirim alternatif arabalar yorumlayarak dahada fazla secenek istemiyorum


    1.4 hdi'yi başınıza bela edeceğinize 1.4 TDI alın. 3 silindirin motor çalışmasına herhangi bir zararı yok. Hiçbir teknik altyapısını bilmeden bu motor 3 silindirmiş deyip beğenmeyecekseniz tabi o sizin bileceğiniz iş. 1.4 TDI motor en sağşam dizel ünitelerden birisi.

    1.4 HDI motor 307de turbo problemli. C3'te sorunsuz. Ya benzinli 307 ya da 1.4 tdi Cordoba düşünün....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan04


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Alla alla cok garip bu kadar yigilma yapmasi millet birak 60 yanagi 17' jant takiyor 60 yanagin viz gelmesi lazim. Kac devirde vites yukseltiyorsun? Gaza kac devirde yukleniyorsun?


    2000 deviri geçince yükleniyorum


    Bu yığılma dediğin aracın 2000 devirden sonra bile gaza tepki vermemesi mi? Turbonun wastegate çıkışı sıkışıyor bazen kurumdan. Yağlıyorlar açılıyor. Bu tarz bir sıkıntı olabilir çünkü 60 yanağa geçince yığılma yapması çok alakasız dediğim gibi 17' jant takıyorlar değişen birşey olmuyor. Turboya bi baktırın bence.
  • Dün cordobamı sattım ancak forumun takipçisi olmaya devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyzt9

    Dün cordobamı sattım ancak forumun takipçisi olmaya devam.


    Ben de aynen satalı çok oldu ama devam
  • Arkadaşlar Motorine zam var depoları doldurun isterseniz
  • Teşekkür ederim herkese


    quote:

    Orijinalden alıntı: serandax

    arkadaslar ben ya seat cordoba yada peugeout 307 almak istiyorum 2 araç hakkında cordobayı biliyorum dizelleri 3 silindir li ve istemiyorum benzinli bi cordoba yada 14hdi 307 bakıyorum bana sadece bu 2 araba hakkında bilgi verirseniz çok teşekkür ederim sadece 2 araç hakkında yorum olursa sevirinirim alternatif arabalar yorumlayarak dahada fazla secenek istemiyorum



    Hocam 3 silindirin tek eksisi motorun biraz gürültülü çalışması, başka hiç bir eksisi yok. Ayriyetten izalasyon oldukça başarılı içeriye diğerlerinden pekte fazla ses gelmiyor. Sadece 3 silindiri duyup vazgeçtiyseniz araçtan vay halinize :)

    Alacağınız 307 1,4 HDI 68 HP ve genelde o araçlarda sorunlu oluyor. + olarak düşük km'sini bulmanız çok zor.

    O motor o kasaya inanın bana çok yetersiz geliyor. 1,6 HDI 110 HP düşünseniz belki derdim.

    Başka bir husus ise 307'nin arka amortisörleri çok sert konfor bakımından oldukça kötü. Kuzenimde vardı zamanında 307 sırf süspansiyon ve turbo arızasından ötürü aracını sattı ve 307 gördümü başlar sövmeye :)

    Cordoba'nın donanımı yeter 307'yi sollamaya. Karar tabikide sizin, şimdiden hayırlı olsun.




  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.