Şimdi Ara

♦ • ♦ • ♦ • ♦ SEAT EXEO KULÜBÜ ♦ • ♦ • ♦ • ♦ (62. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.430
Cevap
26
Favori
177.954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: mightywings


    Peki siparişle 2.0 TDI 170 beygirlik motor getirtsek maliyeti nasıl olur? Teknik olarak mümkündür fakat pratikte böyle bir şey yapılabilir mi? Yıllık mtv de artar ama buna değer. Açıkçası 5-10 bin tl arasına bu iş olabilse yaptırırdım.


    Hocam benzinli bir arabayi dizele cevirmek sanildigi kadar kolay olmayabilir.Yakit deposu , yakit pompasi , sogutma sistemi herseyi farkli olabilir.arac beyni benzin enjektoru ve buji komuta etmeye gore uyarlidir, dizelde buji yok nasil olacak?
    Sanzimanimiz benzinli devrine gore ayarli 3000 devirde 5 viteste 97, 6 viteste 120 civari gidiyoruz.
    dizelde 3000 devir cok yuksek bir devir , 3000 devirde 6 ile 160 170 gitmeniz lazim , son disliyi degistirmek gerekir sanzimanin.
    cok is cikar hocam benzin dizel cevriminde.


    Peki o zaman 2.0 TSI 211 beygirlik motor nasıl olur?


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN



    Exeo B7 kasa A4'ten hem iç hem de dış olarak daha güzel o yüzden bana pek cazip gelmiyor. Bu arada sana ne zaman bir Exeo alıyoruz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mightywings

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: mightywings


    Peki siparişle 2.0 TDI 170 beygirlik motor getirtsek maliyeti nasıl olur? Teknik olarak mümkündür fakat pratikte böyle bir şey yapılabilir mi? Yıllık mtv de artar ama buna değer. Açıkçası 5-10 bin tl arasına bu iş olabilse yaptırırdım.


    Hocam benzinli bir arabayi dizele cevirmek sanildigi kadar kolay olmayabilir.Yakit deposu , yakit pompasi , sogutma sistemi herseyi farkli olabilir.arac beyni benzin enjektoru ve buji komuta etmeye gore uyarlidir, dizelde buji yok nasil olacak?
    Sanzimanimiz benzinli devrine gore ayarli 3000 devirde 5 viteste 97, 6 viteste 120 civari gidiyoruz.
    dizelde 3000 devir cok yuksek bir devir , 3000 devirde 6 ile 160 170 gitmeniz lazim , son disliyi degistirmek gerekir sanzimanin.
    cok is cikar hocam benzin dizel cevriminde.


    Peki o zaman 2.0 TSI 211 beygirlik motor nasıl olur?


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN



    Exeo B7 kasa A4'ten hem iç hem de dış olarak daha güzel o yüzden bana pek cazip gelmiyor. Bu arada sana ne zaman bir Exeo alıyoruz?

    Valla tadindan yenmez hocam bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poseidon81



    Aracınız hayırlı olsun, kazasız sürüşler.
    LPG konusunda BRC, Landi Renzo, Prins tavsiye ediliyor. Tabii ki diğer markalarda olabilir. Önemli olan montajı ve ayarı yapacak USTA.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Valla tadindan yenmez hocam bence.


    Peki diyelim ki almak istedik.
    1. Motoru getirtme şansımız var mı?
    2. Bağlantıyı servis ile kuracağız?
    3. Motor aracımız daki diğer yürüyen aksam ve şanzımanla uyumlu olacak mı?
    4. Motor kaputa yerleşmesinde her hangi bir sorun olacakmı? (motorun dikey, yatay durması gibi)
    5. Motoru araca 100% sorunsuz bağlayacak servis ustaları var mı?
    6. En önemlisi ne kadara mal olacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mightywings
    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Exeo B7 kasa A4'ten hem iç hem de dış olarak daha güzel o yüzden bana pek cazip gelmiyor. Bu arada sana ne zaman bir Exeo alıyoruz?




    Şu Lpg işine bi güvenebilsem....
    Aklım hala Dizel sedan C sınıfı araçtan yana....
  • Sayın arkadaşlarım seat exeo yu motor deşimi hakındakı yazıları okudum ben b4 mesleyim oto motor ustası yaptıgım araçlar volkswagen audi seat skoda . olarak bazı sorulara cevap vermek isterim seat exeo ya motor deşimi olur ve orjınaldan aynısı olur ama seat exeo kullandıgı motorlar 1 1.8T 2 2.0 TFSI 3 2.0 TDI VE 3.0 TDI VAR bizin kulandıgımız seat exeolar 1.6 motordur ancak benzinli motoru dizel motorla degiştiremeyiz nedeni türkiyede benzinliden dizele çevirme yasak ancak benzinliden benzinliye çevirim yapılır benim önereceyim motorlar 1.8T VE 2.0 TFSI olur bu motorlar yeni olarak baya pahalıdır ama ikinci el motorlar ucuzdur eyer çevrim yapılacaksa bikere 1.6 motorun şanziman olmaz hangi motoru kulanacaksak motor ve şanziman olarak alınacak ve öntarafa ayıt olan bütün parçalar deşiyor fıyatı ne tutar derseniz 8 bin ile 12 bin tl arası tutar bu fıyatlar ikinci el fıyatı tahminidir yeni olark sorarsaniz maya pahalı oda tahmini olarak 22 bin ile 26 bin arası olur ben size motor önerirsem 1.8 T yi önerim bu motoru bulmak daha kolay çünkü hurdacılarda var ve motor şanziman olarak alırsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poseidon81

    M

    araca lpg taktırmak için brc düşünüyorum, servis ağı ve forumdaki birçok kişinin yazılar nedeniyle.
    bu araca pipo uygulaması yaptıran var mı?

    pipo da uygulaması yaptıran bir c-max sahibi çekişten düştüğünü yazmış ve deldirerek daha fazla performans elde etmiş. bizde durum nasıl acaba çünkü aracın 1 beygir kaybına bile tahammülü yok



    poseidon81 Exeo'n hayırlı olsun hocam kazasız sürüşler inşlh. ben brc taktırdım baglantıyı da pipo yaptılar valla benzin le lpg arasında pek performans farkı yok rampalar ve hızlı kalkış hariç ama pipo işçilik olarak çok temiz delık yok deşik yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: olorinthewhite

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Valla tadindan yenmez hocam bence.


    Peki diyelim ki almak istedik.
    1. Motoru getirtme şansımız var mı?
    2. Bağlantıyı servis ile kuracağız?
    3. Motor aracımız daki diğer yürüyen aksam ve şanzımanla uyumlu olacak mı?
    4. Motor kaputa yerleşmesinde her hangi bir sorun olacakmı? (motorun dikey, yatay durması gibi)
    5. Motoru araca 100% sorunsuz bağlayacak servis ustaları var mı?
    6. En önemlisi ne kadara mal olacak?

    arkadaşlar motor getirtmek zor gümrük ithalat prosedürleri vs.
    servis getirse yeniden proje çizimi maliyeti sıfır almak daha mantıklı
    en pratik yolu hurdalıktan bir 2.0 TSI A4 b7 motoru alıp onu monte etmek
    bildim kadarı ile yerleşimi 1,6-1,8-2,0 hepsi aynı tabi motorla birlikte ECU (beyni) değiştirmen yeterli olur
    birde egzost sistemi değişmesi gerekir tamamı
    yalnız hurdalıktan bütn motor satılır mı motor numarası nasıl haledilir bi fikrim yok
    benim planım ise yurtdışı bazen bulgaristana aarçla gidiyorum belki orada uygun motor bulursam deneyebilrim
    en azından motor no sorunu olmaz

     ♦ • ♦ • ♦ • ♦  SEAT EXEO KULÜBÜ  ♦ • ♦ • ♦ • ♦




  • ..

     ♦ • ♦ • ♦ • ♦  SEAT EXEO KULÜBÜ  ♦ • ♦ • ♦ • ♦
  • ..

     ♦ • ♦ • ♦ • ♦  SEAT EXEO KULÜBÜ  ♦ • ♦ • ♦ • ♦
  • ..

     ♦ • ♦ • ♦ • ♦  SEAT EXEO KULÜBÜ  ♦ • ♦ • ♦ • ♦
  • Arkadaşlar,dün arabamın motor arıza ışığı yandı. Servise götürdüğümde "eksoz lamba sensörü arıza uyarısı vermiş, büyük olasılık LPG dendir" dediler ve uyarıyı söndürdüler
    LPG servisi de "ayarlarda sorun olsa, 1.5 senedir olurdu, yakıttandır yada soğuktandır" dediler. Aldığımın yakıtında Aygaz olduğunu öğrenince de "kesin yakıttandır" diye eklediler. BP, Shell yada İpragaz almalıymışım.
    Sonuç paşa paşa evin yolunun tuttum.
    LPG ye düşman değilim ama LPG servisi ile Seat servisi arasında gidip gelmek, sorun olduğunda da çözüm bulamamak canımı sıkıyor. LPG ciler servisi, serviste LPG cileri suçluyor.

    Kısaca en iyisi, bünyeyi zorlayıp, konfordan ödün verip dizel C yada D sınıfı bir araç almak. Focus, S40 yada Jetta gibi...
  • Böyle teknolojik aletlerle aram fazla yoktur... 100 tane telefon satılır benim aldığım 3 gün sonra bozulur..
    Bilet sırasına girerim , sıra bana gelmeye yakın bilet biter , Pasaport yenilemeye giderim binlerce kişi parmak izi verir , sıra bana gelince pasaport parmak izi sistemi çöker...

    Kısaca Lpg olayındaki en büyük korkum budur... Şimdi 100 kişi Lpg li Exeo kullanır bir şey olmaz , ben alırım yok Lpg ışı yandı, çalışırken tekledi tukladı uğraş dur işim yoksa...

    Bi de Lpg servisine götürürsün benden değil der Seat a gidersin Lpg den kaynaklı der.. Kimse üzerine almaz kabahati....

    İşte bu yüzden Lpg li bir ikinci el Exeo ya hep mesafeli oldum , bir türlü OK diyemiyorum... O fiyata yine ikinci el C sınıfı dizel bir araç alıp Lpg falan felan uğraşmamak en iyisi diyorum içimden...




  • Arkadaşlar işte ben bu yüzden lpg ye karşiyim çünkü motor arzalambasını yanıyor ne yaparsan yap lpgyı kulandıgın sürece motor arza lambası yanacak yada en iyisi ya dizel araç almak yada benzinli halini kulanmak.
  • ya arkadaslar cok buyutmeyin lpg yi gozunuzde.benimde lamba yandi gittim sondurduler.sorun bir enjektorun yuksek devirde randimanli calismamasi imis.hepsini tek tek cihaza baglayip 3 ayri hizda kontrol etti usta.biri direk bozuk biri biraz nazli idi.degistirdik bakalim tekrar yanacakmi.lpg varsa ariza lambasini cok takmamak lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    ya arkadaslar cok buyutmeyin lpg yi gozunuzde.benimde lamba yandi gittim sondurduler.sorun bir enjektorun yuksek devirde randimanli calismamasi imis.hepsini tek tek cihaza baglayip 3 ayri hizda kontrol etti usta.biri direk bozuk biri biraz nazli idi.degistirdik bakalim tekrar yanacakmi.lpg varsa ariza lambasini cok takmamak lazim.

    Bende aynen katılıyorum, bu tür ufak tefek seyler her araçta olabiliyor. Bende 6aydir bir kez lamba yandı, serviste bilgisayara başlattığımda ZENGİN KARIŞIM uyarısı verdi. LPG servisinde de bilgisayara bağladılar ve yeniden gaz ayarı yapıldı- şimdi sorun yok:) Ki bizim araçlar LPG acısından en sorunsuz araclardir. Bence büyütmeye gerek yok, sonuçta benzin 4,5 LPG 2,5TL!




  • lpg varsa yilda bi sefer atesleme bobini 70 lira ve arA sira lamba yandiginda bi iki sefer gazciya gitmeyi bastan kabul etmis olmak gerekiyor.Full grupanya indirimi ile 2.11 liraya gaz alip 21 kurusa geziyorum.gecen goodperson hocam 50 kurus yakiyo dedi aklim sasti:)))
  • Arkadaşlar aslında haklı. Ucuza gezmeyi biliyorsak. Yılda bir iki kez lamba yanmasına katlanacağız...
    İnsanın canını sıkan arızayı kimse üstlenmiyor. Servisler arası topa çeviriyorlar adamı...
    Bir de bizim araçlarda her haltın bir sensörü var. Ben Chevrolet Kalos'ta 2 yıl LPG kullandım. Hiç ışık yanmadı.
    Neyse kızgınlıkla arabayı değiştirmeli dedim ama düşününce insan satmaya da kıyamıyor :)
    26_bbz_26;
    21 kuruşa şehir içi geziyorsan,bravo...
    Bizde LPG nin litresi 2,60 TL...
  • olor hocam 21 kurus soyle.gazi full den aliyorum.birde grupanya bi kampanya yapti bi ara.100 liraya kart dagitti 5000 liralik gazda %8 ekstra indirim var.onunla ucuza geliyo.benzin aldim gecen 50 liralik oda 3.90 li bi rakama geldi...
  • Arkadaşlar yanan ışık motor arıza ışığı değil lambda sensör. Yanmasi bi arıza değilde yakıttan kaynaklı ve ya enjektörle ilgili sorunu belirtir öyle arada zararı çünkü o arızayı biranlik ölçüp lambayı yakmıştır benim bu yaz tatilde yandı 20 gün öyle gezdim bi sıkıntı yok. Servisle lpg arasında kalmamak içinde iyi ve işini.seven bir usta bulacaksın ancak öyle yoksa seat lpg ye sıcak bakmıyor hatta bursada bana öyle geliyor bi yolunu bulsalar servise bile sokmazlar :)
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.