Şimdi Ara

Seat Ateca (ANA KONU) (97. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.691
Cevap
89
Favori
272.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    1.6 TDI 4x4 var mı opsiyonlar arasında.
    Yoksa 1.4 TSI 4x4 alacağım. Excellence
    Araç macerama bu Aracı alıp son vereceğim
    4-5 sene bineceğim Allah nasip ederse.
    1.6 4*4 yok 1.4 tsı vardı 2019 da gelmiyor zaten
  • Bayilerde 2018 ya da, 2019 sıfır araç var mı?
    Fiyatlar nasıl acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumboss

    Bayilerde 2018 ya da, 2019 sıfır araç var mı?
    Fiyatlar nasıl acaba?
    Sordum ben . Yok . Ne zaman geleceği de belli değilmiş. Rezillik resmen

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    Grandland. Karoq. Ateca arasında hergün karar değiştiriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumboss

    Grandland. Karoq. Ateca arasında hergün karar değiştiriyorum.
    Zor karar . Üçü de uzun vadede binilecek araçlar. Kısa vadede satışınız zor olur ve zarar edersiniz.
    Ben tercihimi Ateca dan yana yapmıştım . Hayalet gösterge full link sensörler cam tavan vs. Ama bunların hepsi şimdi opsiyon olmuş sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumboss

    Grandland. Karoq. Ateca arasında hergün karar değiştiriyorum.
    Araya 3008 ekleyin ben aldım cok memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Araya 3008 ekleyin ben aldım cok memnunum

    Alıntıları Göster
    Fiyat olarak en uygunu Ateca sanırım. 3008 fiyatları uçtu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atecanın fiyatı için listeye bakınca uygun gibi evet ama olmayan bi şeyin fiyatı çok önemli değil :)

    Zarar konusunda en az 2-3 yıl binerim. Bir de şirkete alıyorum. Bi miktar vergi avantajı da olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 modellerde tsi motoru neden kaldırdı seat ateca da?

    Multimedya ekranını niye güncel modelini getirmedi diğer vag gruplarındakinden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rgulseven

    Merhabalar bende yeni kasa 1.4 tsi highline tiguandan bu araca geçtim 2016 model
    yakıt benim için önemli diyorsan kesinlikle tdi araç öneririm
    Tiguana göre yol tutuş, konfor, yalıtım nasıl hocam?
    Hacim çok farklı mı?

    Ön park sensörü ateca da var mı yok mu?

    İyi sürüşler dilerim hocam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Seat bayisi artık standart araba gelecek sadece cam tavan opsiyonu olacak dedi bana
    Lansman paketi Araba alanlar şanslı oldular
    Misal şimdikilerde elektrikli bagaj mı yok?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    2019 modellerde tsi motoru neden kaldırdı seat ateca da?

    Multimedya ekranını niye güncel modelini getirmedi diğer vag gruplarındakinden?
    Kaldırmadı da araç getiremiyor. Sordum ne zaman gelecek belli değil diyor. Kotalar sınırlı ya da Buradaki pazarı çekici bulmuyorlar sanırım. Avrupa da çok satılıyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    Türkiye ekonomisinden dolayı temkinli yabancılar sanırım, getirse satar aslında. Atecanın fiyatı diğer suvlara göre uygun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır yapmayı düşğndüğüm MIB projesi tamamdır





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Ön prk sensörü standart değil

    Konfor yol tutuş aynı hacim biraz kısa olduğu için dar ama hissetmiyorsunuz
    Yalıtım bir tık daha iyi olabilirdi tiguda daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rgulseven kullanıcısına yanıt
    Hayalet gösterge mi MIB dediğiniz ?? Kaça maloldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rgulseven

    Ön prk sensörü standart değil

    Konfor yol tutuş aynı hacim biraz kısa olduğu için dar ama hissetmiyorsunuz
    Yalıtım bir tık daha iyi olabilirdi tiguda daha iyi
    tamam hocam çok tşk ederim
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    Selam hocam mib torpido içindeki ünite hayaalet ekran benim araçta standart olarak vardı sadece mib ünitesi takıldı ender elektronikte maliyet 7500 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rgulseven

    Selam hocam mib torpido içindeki ünite hayaalet ekran benim araçta standart olarak vardı sadece mib ünitesi takıldı ender elektronikte maliyet 7500 tl
    Cok asiri pahali hemde asiri hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ailemizde 2017 model son çeyrek üretim 1.4 act tsi Fr var. Ekstra olarak kış paketi(ısıtmalı ön koltuklar, silecek suyu ısıtma ve far yıkama)+10 hoparlörlü Seat Sound(her kapıda woofer+tweeter, ön konsolda center, bagajda stepne içinde subwoofer)+elektrikli sürücü koltuğu mevcut.

    +Standart Fr donanımı dahi oldukça yeterli.

    + Led farlar bayağı başarılı. Selektör hızı yüksek. Araç dikiz aynasından farları çok hoş gözüküyor.

    +Yan aynaların altından yere seat yazı be logosu aydınlatıyor.

    + Açılabilir cam tavan oldukça geniş ve ferah, araç içi tavan ve direkler antrasit rengi ve cam tavan olmazsa sıkıcı gelebilir.

    + Koltuklar konforlu ve yan destekleri gayet iyi. Ayrıca döşemesi çok hoş.

    +Ses sistemi(seat sound 10x hop.) ve multimedya yine başarılı. Bu sistemde 5 bant equaliser(125hz, 250hz, 1khz, 5khz, 10khz)ve subwoofer ayarı geliyor. Tavsiyem 125hz'i iki kademe düşürmeniz, 5khzi bir kademe ve 10khzi iki kademe arttırmak ve subwoofer ayarını sıfırda tutmanız. Bu şekilde kapı titreşimi azalır ve ses netliği artar.

    +Arka yolcular için ortada iki adet hafa menfezi, iki adet usb soketi, fileli telefon tutucu, bardaklıklı kol dayama, bagaja erişim bölmesi ve karartmalı yan camlar, koltuk cepleri mevcut. Kapı içi saklama gözleri de fena değil.

    +Hız sabitleme pürüzsüz çalışıyor.

    +Auto hold ve elektromekanik park freni büyük kolaylık. Geri geri ve dar yerlerde parklarda autoholdu devre dışı bırakmanızı tavsiye ederim.

    +Komple led iç aydınlatma, ön kapılarda ambiyans aydınlatması hlş bir ortam oluşturuyor.

    +Yol tutuşu 18 inçlik lastikler ve spor süspansiyon ile standart kullanıcı için fazlasıyla gayet yeterli.

    +Sürüş pozisyonu, kol dayama ayarları, bel destek ayarı, direksiyon ayar genişliği ile oldukça rahat edebilirsiniz.

    +Bagajı yine gayet geniş ve yeterli. Tabi arkalar torsiyon olduğundan ikinci kademesi de mevcut.

    + 1.4tsi act 150hp+dsg, motor canlı, istekli ve pürüzsüz. Teknik veri olarak link veriyorumhttp://www.zeperfs.com/en/fiche6986-seat-ateca-1-4-tsi-dsg.htm . Act yi ekranda görmezseniz pek hissedilmiyor.

    +Yakıt tüketimi ilginç derecede başarılı ve geniş skalalı. En düşük 5.6 litre(e5 de açık trafik max 80km/h hız ile 60km yol) en fazla 9.6lt/100km
    ile spor modda ş içi kullanımda gördüm.

    Mesela bir diğer örnek, 37km/h hız ile 80km yolu gittim benden hariç 350kg toplam ağırlık ile. Ekranda 7.6lt yazıyordu. Dönüşte 87km/h hız ile ki bunda 5 adet trafik ışığı dahil 7.4lt/100km gördüm. Yağ sıcaklığı 101 derece idi ve temde sol şerit max 160, minimum 100 trafik akıcılığına göre sürdüm.

    +Eko, konfor, spor ve kişisel sürüş modları mevcut. Ekoyu sevmiyorum, konforda sürerim en az. Ayrıca start stopu biner binmez kapatırım.

    +Genel yalıtım 120km/h'e kadar tatmin edici.



    -Ön süspansiyon seslerini rahatça duyuyorum özellikle parke yollarda.

    -Süspansiyonlar malum, sert. Arkalar torsiyon. Çapraz geçiş ya da viraj içindeki çukuru sevmiyor ve size iletiyor.

    -Sol ön kapıda trim sesi geliyor hafiten. Sanırım cam açma kolu deyip titriyor. Gelen ses onu andırıyor. 9bin km'de araç bu arada.

    -Arka kapı üstleri önden farrklı olarak kaplı değil yani sert. Burası problem değil ancak yine arka kapıda kol koyma bölümü öndeki gidi deri olmadığı gibi kumaş da değil. Düz sert plastik. Dirseğinizi rahatsız ediyor.

    -Dsg, 2. vitese 10km/h ile geçiyor ve yarı kavrıyor bundan dolayı sıkışık trafikte manuel yercih ediyorum. Onun haricinde sıkıntı yok.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. İşinize yararsa ne mutlu.

    Temsili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.