S.A arkadaşlar. yaklaşık olarak 1.5 ay kadar önce ST31000340AS model HDD mi arıza kaydı oluşturup garantiye gönderdim . Henüz bana garantiden bir ürün gelmedi ve durum hakkında bilgi alamadım (ingilizcem olmadığı ve müsteri desteğinin sadece ingilizce yazılmasını istediği için).Bu konuda ne yapabilirim?Seagate nin istanbul bürosunun telefonu var mı yada bilgi alabileceğim bir numara veya mail?yardımlarınızı bekliyorum..İyi forumlar
**Konuyu yanlış yere açtıysam yöneticilerden uygun yere taşımasını rica ederim***
Garanti belgesi çıkmadı mı içinden.
garanti belgesi yoktu.int sitesinden garantiyi kontrol edip gönderdim..
ben daha önce iki kere gönderdim, ikisinde de 1 haftada yeni ürün geldi, sizde niye bu kadar geç oldu
bilmiyorum niçin böyle oldu..önceki daha erken bana ulaşmıştı..