Şimdi Ara

Satış sonrası Servis ve Garanti durumları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba...
    LCD alacaklar için aslında büyük bir sorun olan ve biraz daha ucuzunu bulunca ihmal ettiğimiz bir konuyu tek başlık altında toplamak istedim.
    LCD satışlarında satışı yapan firmalar , satış sonrasında servis ve garanti süreçlerini,işlemlerini nasıl gerçekleştiriyorlar.??

    Örneğin;
    -İstanbul Bilişim hakkında bir çok yerde satış sonrası garanti ve servisin kendilerine ait olduğunu, satın alınan markanın konuyla ilgilenmediği yazılmakta. Tabiki bu da haliyle fiyat farkını yaratıyor. İstanbul Bilişime bu konuda ne kadar güvenmeliyiz ?

    -Philips ve SONY dışında ki markaların Türkiye garanti bulunmamakta diye biliyorum..Peki bunların garantilerini dağıtımı yapan ya da satan firmalar mı gerçekleştiryor.Mesela Ankara'da Samsung'a sorduğumda garantiyi Anadolu Elektronik sağlıyor denildi bu ne kadar gerçek orasını bilemiyorum..

    -Sizce bu cihazları Teknosa-Darty-Mavi Bilgisayar-Vatan Bilgisayar gibi büyük teknoloji marketlerden mi almalıyım yoksa İstanbul Bilişime ve diğerlerine güvenmelimiyim???

    Bu konu hakkında cevaplarınızı bekliyorum.....







  • mavi bilgisyarında istanbul bileşim gibi kendi garantisi var.
    bence istanbul bileşim e guvenme.tabii istanbulda oturuyorsanız iş degişir.
    bende lcd ler bakıyorum.satıştan sonra ugraşmammak için teknosa dan almayı dusunuyorum biraz fiyat farkı oluyor ama lcd tonla para verdikten sonra onun bi onemi olmuyor...
  • arkadasim bu tip durumlarda en guzeli guvenilir, icine sinen bir yerden alisveris yapman.
    - istanbul bilisim nasil bir yerdir bilmiyorum, hic alisveris yapmadim ama kendi garantileri var demek bana cok mantikli gelmiyor. Philips Turkiye garantisinin ustune kendi garantisini koysun tamam derim ama sadece kendi garantilerini vermeleri cok saglikli gorunmuyor. 2 ay sonra IB iflas etse yapabileceginiz hicbirsey yok.
    - darty fransa merkezli bir teknoloji market ve belli prosedurlerle calisiyor. 15 gun icinde kosulsuz iade sansi, evde servis hizmeti, sizi servislerle muhatap etmeyi kendilerinina araci olmasi, size urununuzun serviste kaldigi sure icinde gecici urun temin etmeleri, en uygun fiyat politikasi baslica artilari.
    - teknosa belki de en cok alisveris yapilan ama benim hic sevmedigim bir teknoloji market. iade durumunda %15 kesiyorlar, satis sonrasi destek iadare eder seviyede. fiyatlar cogu zaman diger marketlere gore yuksek cikiyor ama yine de orijinal servis sagladigi icin tercih edilebiliyor.
    - vatan bilgisayar da siz ve firmalar arasinda servis icin aracilik yapiyor. yani urununuz bozuldugunda vatan'a goturuyorsunuz ve onlar butun surecle kendileri ilgileniyor. ben simdiye kadar memnun kaldim, diger kullanicilar bazen sorun yasayabiliyorlar, ne kadar iyi yapabildiklerini bilmiyorum.
    - bimeks'le bir muhatabim olmadi.
    - bayii'lerse 15 gunluk yasal surec sonrasi sizi direkt teknik servise yonlendiriyorlar.

    burada dikkatli secim cok onemli. ornegin benim icin sharp lcd almak da secenekler arasindaydi fakat turkiye'deki servis desteginin azligi nedeniyle ilk basta elenen seceneklerden birisi oldu.




  • Ben şahsen İstanbul Bilişim' e güvenmem. Bimeks ile daha önce bir arkadaşım sayesinde muhatap olduk. Ürünün teknik servis tarafından verilen değişim formu ile hemen işlem yaptılar ve yeni tv hemen aldık...
  • bu konuda biraz şans gerekli galiba,servislerin tamamı aynı ahlak kurallarını paylaşmıyorlar buda hoş olmuyor tabiki,buradan isim zikretmekte olmaz tabiki.
  • mavibilgisayardan alınan mallar için 2 sene sonra samsung yetkili servisleri makinaya bakmazlar gibi birşey söylendi. bu konunun aslı var mıdır?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.