Şimdi Ara

Şase numarası çaktırmak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
3
Favori
51.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • fotoğraflara bakınca araba diye bir şey görmüyorum, bu işi unutmanı veya başka bir aynı model ekipman bir araba bulup, bu aracın sağlam parçalarını söküp, geri kalanları ve arta kalanların satılması taraftarıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapacağın iş illegal.Change işlemine giriyor.Yapma.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç kaporta harici hemen hemen kendi parçalarını kullandım düzdün bakamamışsın radyatörleri bilr sağlam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fpece kullanıcısına yanıt
    Aracın durumu nedir hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum nedir hocam ne yaptınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşı aldılar, içerde şu an.
  • Vay anasını arkadaş. Biz de anca motor falan swaplayalım adamın yaptığı işe bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cormen kullanıcısına yanıt
    Arac in işlemini bitirdim üniversiteye gitti uygunluk yazısını aldim şaşe no verdiler yeni onunla gidip şaşe numarasını çaktırdım muayenesi ni yaptırdım sattım gitti araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağır hasar almış araç pert demektir. Onarılmaması hurdaya gönderilmesi gerekir. O araçtan para kazanan vebal sahibidir.
    Devletin bu konuda yasa çıkarması lazım. Araçların hurdaya gidişi zorunlu olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oha ya araba resmen akordiyon olmuş,olası bir kazada daha kötüsü olacak muhtemelen..
  • bu araca nasıl yeni şasi no verdiler? araçtaki parçaları diğer araca aktardım demişsiniz bu bildiğiniz change işlemi ve ciddi suç. aktardığınız sel hasarlı araç zaten ağır hasarlı araç trafiğe çıkamaz, sel hasarlı aracın şasisi sağlam olsa bile şasi no veremezler ki, boşuna ağır hasarlı denmiyor ona. Sıfır şasi projeye uygun şekilde eklenebilir. buna şasi no vermelerinde bir indi bindi yoksa bende bir şey bilmiyorum.



    O zaman change yapan suç çeteleri gitsin direk üniversiteden yeni şasi no alsın öyle hemen veriyorlar, sel hasarlı şasiye yeni no veriyorlarsa her türlü cillop gibi çıkma şasilere her türlü verirler.

  • OlIzVel kullanıcısına yanıt
    ağır hasarlı araba trafiğe çıkamaz mı? öyle bir çıkıyor ki aklınız durur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendindenvazgeçenadam K kullanıcısına yanıt

    aklım durmaz sanayide ne alavere dalavereler, ne film fırıldaklar çevriliyor hepsini biliyorum. Normalde sel hasarlı ve ağır hasarlı araç trafiğe çıkamaz ama kupa çak onu yap bunu yap muayeneden geçir öyle çıkıyor. bizim ülkede çift plakalı taksiler de geziyor her yerde. Her ağır hasarlı sel araçlı araca change yapan kişi gitsin üniversiteden belge alsın belge almak öyle kolay olsa her taklalı arabaya yaparlar bir kupa bir belge bitti gitti. yürüyen yasal tabut olur.



    Belgesiz resmi olmayan şekilde şasi change yapınca kaynak noktalarında vesaire kriminal incelemede kabak gibi çıkıyor sen bir gün savcının önüne çıkarsan anlarsın. aracı satsan bile geriye doğru silsile yoluyla çat diye kapına şubeden gelirler.

  • geliyor hata boya yok

  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnizca

    Ağır hasar almış araç pert demektir. Onarılmaması hurdaya gönderilmesi gerekir. O araçtan para kazanan vebal sahibidir.
    Devletin bu konuda yasa çıkarması lazım. Araçların hurdaya gidişi zorunlu olmalı.

    Sigorta firmalarının perte çıkarttığı araçları geri dönüşüme gönderdiğini filan mı düşünüyorsunuz ?  


    O araçtan para kazanan değil de yaptırdıktan sonra hasarını gizleyerek kazanç sağlayanlar vebal sahibidir buna katılıyorum.

  • Konya ve Gaziantep bölgesi esnafını, konuya davet ediyorum  

  • bir an kendimi arabanın yerine koydum ve şunu dedim

    "Tanrım beni baştan yarat!"

  • quote:

    Orijinalden alıntı: OlIzVel

    aklım durmaz sanayide ne alavere dalavereler, ne film fırıldaklar çevriliyor hepsini biliyorum. Normalde sel hasarlı ve ağır hasarlı araç trafiğe çıkamaz ama kupa çak onu yap bunu yap muayeneden geçir öyle çıkıyor. bizim ülkede çift plakalı taksiler de geziyor her yerde. Her ağır hasarlı sel araçlı araca change yapan kişi gitsin üniversiteden belge alsın belge almak öyle kolay olsa her taklalı arabaya yaparlar bir kupa bir belge bitti gitti. yürüyen yasal tabut olur.



    Belgesiz resmi olmayan şekilde şasi change yapınca kaynak noktalarında vesaire kriminal incelemede kabak gibi çıkıyor sen bir gün savcının önüne çıkarsan anlarsın. aracı satsan bile geriye doğru silsile yoluyla çat diye kapına şubeden gelirler.

    Çift plaka taksi dolaşamaz hocam.  

    Her yer mobese, sistem 7/24 plaka takibi yapıyor, nereye dolaşıyorlar.





  • Arabalara pert kaydı konmuyor artık. Ağır hasarlı diye geçiyor. Hurdaya ayırmak araç sahibinin elinde. Araç sahibi aracı hurdaya ayırıp hurda belgesi alırsa o araç bir daha trafiğe hiç bir şekilde çıkamaz. çekme belgeli araç farklı bir durum. Araç sahibi araç sapa sağlam olsa bile aracını trafikten çekebilir. İstediği zaman tekrar trafiğe çıkarabilir. Bu konuda hurda belgeli araç ile sigorta şirketinin pert diye ayırdıktan sonra araç sahibine araç bedelinin tamamını ödeyip mülkiyeti sigorta şirketine geçen arabalar karıştırılıyor. Sigorta şirketleri küçük kazalarda bile aracı tamir etme bedeli ödemek yerine tamamını ödeyip aracı alabiliyor. Sonra bu araçları ihale ile satıyor. Alanlar yan sanayi parçalarla ucuza tamir edip satıyor. Hem sigorta şirketi Hemde aracı alanlar karlı çıkıyor. Arabası pert’e ayrılanında bir kaybı yok zira aracın rayiç bedelini almış oluyor ve tamir işiyle uğraşmamış oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.