Şimdi Ara

SAP Danışmanlığı nedir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
7.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnternetten birkaç şey buldum ancak bu işi yapan ya da bilgi sahibi olanımız var mı ? Tam olarak ne yaparlar, hangi bölüm okunmalı, sıkıntılı bir iş mi ve çalıştığına değecek bir gelir elde edilir mi ? Gerçekten merak ettiğim bir konu.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    SAP Danışmanlığı Nedir?

    SAP danışmanlığı, kuruluşların SAP sistemlerini optimize etmelerine yardımcı olan özel bir danışmanlık hizmetidir. SAP danışmanları, şirketlere SAP sistemlerini stratejik hedeflerine uyacak şekilde planlamaları, uygulamaları ve sürdürmeleri konusunda rehberlik ederler.

    SAP danışmanları, SAP iş süreçleri, sistem yapılandırması, özelleştirme ve entegrasyon konularında uzmanlığa sahiptirler. Bu uzmanlık, kuruluşların SAP sistemlerinden maksimum faydayı elde etmelerine yardımcı olmak için kullanılır.

    SAP danışmanlığı hizmetleri, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli avantajlar sunar:

    • SAP sistemlerini verimli bir şekilde uygulamak ve dağıtmak
    • Mevcut SAP sistemlerini optimize etmek ve yükseltmek
    • SAP sistemleri ile iş süreçleri arasında entegrasyon sağlamak
    • SAP sistemlerinden elde edilen değeri artırmak

    Eğer kuruluşunuz SAP sistemlerini optimize etmek ve iş performansını artırmak istiyorsa, bir SAP danışmanıyla çalışmayı düşünmelisin. Deneyimli bir SAP danışmanı, SAP yatırımınızdan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olabilir.

    Anahtar Kelimelerin Kullanımı:

    • SAP danışmanı nedir?
    • SAP danışmanlığı, kuruluşların SAP sistemlerini optimize etmelerine yardımcı olur.
    • SAP danışmanları, SAP iş süreçleri, sistem yapılandırması ve özelleştirme konusunda uzmanlığa sahiptirler.
    • SAP danışmanlığı hizmetleri, SAP sistemlerinden maksimum faydayı elde etmeyi sağlar.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • up
  • up
  • Ben varım:)
  • Bende varim....:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAP danışmanlığı firmaların mevcut süreçleri ile SAP süreçlerinin eşleşmesinde köprü kuran ve devamında sürecin sağlıklı geçmesine destek veren danışmanlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanturkmen1988 -- 21 Mayıs 2015; 22:16:36 >
  • 1) SAP CRM için yerli pazardaki duruma göre iş imkanları ve maddi durumu nelerdir ?
    2) Daha yaygın olan diğer modülleri (FI CO PP gibi ) öğrenmek ve onların üzerinde yoğunlaşmak daha mı doğru olur?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SAP Danışmanı olunur mu?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • SAP danışmanlık şirketlerin iç süreçlerini yönetebilmelerini sağlamaktadır. SAP sertifikalı firmalarla çalışmak her zaman daha faydalı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanturkmen -- 29 Temmuz 2016; 11:51:57 >
  • Ben varım :) SD & MM danışmanıyım bu aralar abap a sardım yazmaya başladım :). Şirkete göre değişir ama seyahat vardır. Esnek çalışma saatleri(9 da gidersin biri bişey yapar 6 saat beklersin boş boş ama sonra bi 10 saat yerinden kalkmadan çalışırsın gece 12 de eve dönersin :) ) ama tabi bunlara ragmen kendini geliştirirsen iyi paralar gelir ancak bir hata yaparsan sektör ufak oldugu için ufaktan duyulur. bir tanıdıgımın sözü ile 100 kere kontrol et bi kere yap sistemde :) Stressiz gibi gözüksede ciddi manada stresi yorar. Bir sorun cıkarsa çat diye başına müşterin olan firmanın genel müdür yardımcısı , genel müdürü falan gelir. Dert büyüktür ozaman :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xaqer -- 3 Temmuz 2017; 2:2:20 >
  • herhangi bir ürün danışmanlığı demek;

    - bolca sıkıntı demektir.
    - çalıştığın şirketin, seni görevlendirdiği müşterilerdeki (diğer şirketler) kullanıcı ve sistemcilerin başarısı , sisteme hakimiyetleri senin de nasıl çalışacağını/temponu/yoğunluğunu etkileyen önemli noktalardandır.
    - normal mesai saatleri dışında da iş telefonundan aranabilirsin demektir.
    - danışmanlık verdiğin ürünü kullanıcı, sistemci, yazılımcı bakış açılarından yutmuş olman gerekir. aksi halde, o ürünün sağlayıcısının (vendor) destek sistemlerinde ticket açıcı bir sekreterden öteye geçemezsin demektir.
    - gittiğin müşteriler yüzüne tükürse, sırıtman gerekir demektir.

    Büyük IT firmalarına gelirsek,

    büyük IT firmaları, kimisi son 20 yılda, kimisi son 10 yılda vs vs, teknik ağırlıklıdan (iş yapayım, ürün geliştireyim, yapılmamış birşey icat edeyim), satış ağırlıklı bir yapıya dönüşmek için çok çaba sarfetmektedirler.

    Bunun anlamı şudur, firma olarak ben, yazdığım/satın aldığım yazılımları, satayım da satayım, sadece ve sadece satayım. sattığım yazılımlar doğru çalışmazsa, patlarsa, müşterinin özelleştirme (customization) istekleri olursa, müşteriye ürünü kullanma eğitimi vermek gerekirse falan, bunlarla da ilgilenmeyeyim. benim yerime, ekosistem (partner ecosystem) diye bir yapı kurayım. yerel küçük şirketlerle anlaşayım, onlar benim yerime, benim yazılımımın hatalarını çözsün. müşterilerin nazını çeksin, müşterier bu partner firmalara/danışmanlarına çemkirsin. vs vs.

    büyük IT firmaları sadece, satmak ister, paranın löp et kısmını ister.

    bir de partner firmalar vardır. bunların başında ürünü/işi biraz bilen, gözünü karartıp; kendi şirketini kurmuş; ülkemiz piyasası şartları gerekiği, eş-dost, tanıdık networkü üzerinden iş yapmaya çalışan tipler vardır. bu tiplerin amacı da şudur: yeni mezun, gözü açılmamış, gençleri bulayım, bunların suyunu sıkayım, 3 kuruşa çalıştırayım; uyandıkları zaman da gerçekten iyi olanını tutabildiğim kadar tutarım, beğenmediklerimi de gönderirim giderler.

    bilgisayar müh, elektronik müh, (bazı bir takım hardcore diğer mühendislik bölümleri), matematik, fizik, matematik mühendisliği (her şirket bunları kabul etmez), (nadir olarak da, bilgisayar bilimleri öğretmenliği) gibi bölümlerden yeni mezun, 4-5 yaşında menteşeleri kırık, fanı 90db ses yapan bir laptop, 2500 - 3500 TL (fiyat konusundan emin değilim), maaş, akbil, SSK, yemek ile çalışacak arkadaşları arayıp dururlar. en önemlisini unutmadım tabi, sona sakladım. kartvizit. AHMET MEHMET HEDELE - Bilmem Ne Danışmanı!!!

    yukarıda anlattığım arkadaşları buldukları zaman, 3 ay önce mezun olmuş danışmanı, müşteri olan firmaya öyle bir fiyatla gönderirler ki, en az 1500-2000TL/adam-gün, müşteri de sanır ki, ürünü yazan ekipten bir mühendis geliyor. Ee tabi ona göre hazırlanırlar. Gelen danışmanın canına okurlar. Bazen gerçekten zor teknik problemler ortaya koyarlar, bazen de müşteri o kadar salaktır ki, 3 aylık danışmanın bile sabrı zorlanır. her şekilde danışmanın canına okunur.

    çok mu kötü tasvir ettim?? böyle ama yapacak birşey yok.

    bolca gezebilir bu danışmanlar.

    çömezler, genelde bulundukları şehir içindeki müşterilere,
    biraz kıdemliler, o şehir ve Türkiye içindeki müşterilere ve Türkiye'de yapılan bazı etkinliklere,
    işi bilen, feleğin çemberinden geçmiş olanlar, yurtiçindeki iyi müşterilere ve yurtdışındaki bazı etkinliklere gidebilirler.

    danışmanların arasındaki en önemli rekabet konularından birisi de, diğer danışmana araba verilmesi, O'na ise akbil yada taksi parası verilmesidir. biraz kıdemlenip, maaşları eh işte, çok şükür seviyesine geldiğinde, kiralık şirket aracına katılım payı olarak maaşlarından en az 1000 liranın kesilmesine göz yumup, şirket arabası isterler. gittikleri müşterilerde de, sizin şirketin otoparkına giriş için otopark kağrtı alabilir miyim, uzun zamanlı olabilir miğğ diye bık bık ederler.

    3-4 yıl danışmanlıktan sonra, ana firmanın (büyük IT şirketi) satış (sales) yada tanıtım/ön satış (presales) ekiplerine transfer olma hayali kurarlar.

    bir kere danışman başlayan adam, danışman gider. kariyeri ona göre olur. 8-10 yılın sonunda kendini hakkıyla geliştirip, kendi şirketini kuran ve dikiş tutturanlar iyi gelir, emeklilik, geleceğe yatırım, çoluk çocuk özel okulda okusun gibi konulara girebilirler. diğer danışmanların işi zordur.

    benden önce yazan xaqer'in yazdıkları da aynen doğrudur.

    IBM ve Oracle'ın müşterileri arasında kurumsal firmaların (banka, telekom, holding, ünlü şirketler) sayısı çoktur. bu firmaların partner firmalarında çalışan danışman arkadaşların da bu kurumsal firmalara danışmanlık vermeye gitmeleri, oralarda tanıdık edinmeleri, daha büyük ve daha öğretici problemleri tecrübe etmeleri mümkündür.

    SAP ürünlerini kullanan firmaların büyüklüğü konusunda yorum yapmıyorum. iyi araştırmanı öneriyorum.

    Büyük firmaların herkesi, cloud kullanmaya yöneltmeye çalışıyor olması gerçeğine hiç girmiyorum bile...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpug

    herhangi bir ürün danışmanlığı demek;

    - bolca sıkıntı demektir.
    - çalıştığın şirketin, seni görevlendirdiği müşterilerdeki (diğer şirketler) kullanıcı ve sistemcilerin başarısı , sisteme hakimiyetleri senin de nasıl çalışacağını/temponu/yoğunluğunu etkileyen önemli noktalardandır.
    - normal mesai saatleri dışında da iş telefonundan aranabilirsin demektir.
    - danışmanlık verdiğin ürünü kullanıcı, sistemci, yazılımcı bakış açılarından yutmuş olman gerekir. aksi halde, o ürünün sağlayıcısının (vendor) destek sistemlerinde ticket açıcı bir sekreterden öteye geçemezsin demektir.
    - gittiğin müşteriler yüzüne tükürse, sırıtman gerekir demektir.

    Büyük IT firmalarına gelirsek,

    büyük IT firmaları, kimisi son 20 yılda, kimisi son 10 yılda vs vs, teknik ağırlıklıdan (iş yapayım, ürün geliştireyim, yapılmamış birşey icat edeyim), satış ağırlıklı bir yapıya dönüşmek için çok çaba sarfetmektedirler.

    Bunun anlamı şudur, firma olarak ben, yazdığım/satın aldığım yazılımları, satayım da satayım, sadece ve sadece satayım. sattığım yazılımlar doğru çalışmazsa, patlarsa, müşterinin özelleştirme (customization) istekleri olursa, müşteriye ürünü kullanma eğitimi vermek gerekirse falan, bunlarla da ilgilenmeyeyim. benim yerime, ekosistem (partner ecosystem) diye bir yapı kurayım. yerel küçük şirketlerle anlaşayım, onlar benim yerime, benim yazılımımın hatalarını çözsün. müşterilerin nazını çeksin, müşterier bu partner firmalara/danışmanlarına çemkirsin. vs vs.

    büyük IT firmaları sadece, satmak ister, paranın löp et kısmını ister.

    bir de partner firmalar vardır. bunların başında ürünü/işi biraz bilen, gözünü karartıp; kendi şirketini kurmuş; ülkemiz piyasası şartları gerekiği, eş-dost, tanıdık networkü üzerinden iş yapmaya çalışan tipler vardır. bu tiplerin amacı da şudur: yeni mezun, gözü açılmamış, gençleri bulayım, bunların suyunu sıkayım, 3 kuruşa çalıştırayım; uyandıkları zaman da gerçekten iyi olanını tutabildiğim kadar tutarım, beğenmediklerimi de gönderirim giderler.

    bilgisayar müh, elektronik müh, (bazı bir takım hardcore diğer mühendislik bölümleri), matematik, fizik, matematik mühendisliği (her şirket bunları kabul etmez), (nadir olarak da, bilgisayar bilimleri öğretmenliği) gibi bölümlerden yeni mezun, 4-5 yaşında menteşeleri kırık, fanı 90db ses yapan bir laptop, 2500 - 3500 TL (fiyat konusundan emin değilim), maaş, akbil, SSK, yemek ile çalışacak arkadaşları arayıp dururlar. en önemlisini unutmadım tabi, sona sakladım. kartvizit. AHMET MEHMET HEDELE - Bilmem Ne Danışmanı!!!

    yukarıda anlattığım arkadaşları buldukları zaman, 3 ay önce mezun olmuş danışmanı, müşteri olan firmaya öyle bir fiyatla gönderirler ki, en az 1500-2000TL/adam-gün, müşteri de sanır ki, ürünü yazan ekipten bir mühendis geliyor. Ee tabi ona göre hazırlanırlar. Gelen danışmanın canına okurlar. Bazen gerçekten zor teknik problemler ortaya koyarlar, bazen de müşteri o kadar salaktır ki, 3 aylık danışmanın bile sabrı zorlanır. her şekilde danışmanın canına okunur.

    çok mu kötü tasvir ettim?? böyle ama yapacak birşey yok.

    bolca gezebilir bu danışmanlar.

    çömezler, genelde bulundukları şehir içindeki müşterilere,
    biraz kıdemliler, o şehir ve Türkiye içindeki müşterilere ve Türkiye'de yapılan bazı etkinliklere,
    işi bilen, feleğin çemberinden geçmiş olanlar, yurtiçindeki iyi müşterilere ve yurtdışındaki bazı etkinliklere gidebilirler.

    danışmanların arasındaki en önemli rekabet konularından birisi de, diğer danışmana araba verilmesi, O'na ise akbil yada taksi parası verilmesidir. biraz kıdemlenip, maaşları eh işte, çok şükür seviyesine geldiğinde, kiralık şirket aracına katılım payı olarak maaşlarından en az 1000 liranın kesilmesine göz yumup, şirket arabası isterler. gittikleri müşterilerde de, sizin şirketin otoparkına giriş için otopark kağrtı alabilir miyim, uzun zamanlı olabilir miğğ diye bık bık ederler.

    3-4 yıl danışmanlıktan sonra, ana firmanın (büyük IT şirketi) satış (sales) yada tanıtım/ön satış (presales) ekiplerine transfer olma hayali kurarlar.

    bir kere danışman başlayan adam, danışman gider. kariyeri ona göre olur. 8-10 yılın sonunda kendini hakkıyla geliştirip, kendi şirketini kuran ve dikiş tutturanlar iyi gelir, emeklilik, geleceğe yatırım, çoluk çocuk özel okulda okusun gibi konulara girebilirler. diğer danışmanların işi zordur.

    benden önce yazan xaqer'in yazdıkları da aynen doğrudur.

    IBM ve Oracle'ın müşterileri arasında kurumsal firmaların (banka, telekom, holding, ünlü şirketler) sayısı çoktur. bu firmaların partner firmalarında çalışan danışman arkadaşların da bu kurumsal firmalara danışmanlık vermeye gitmeleri, oralarda tanıdık edinmeleri, daha büyük ve daha öğretici problemleri tecrübe etmeleri mümkündür.

    SAP ürünlerini kullanan firmaların büyüklüğü konusunda yorum yapmıyorum. iyi araştırmanı öneriyorum.

    Büyük firmaların herkesi, cloud kullanmaya yöneltmeye çalışıyor olması gerçeğine hiç girmiyorum bile...
    siz ne iş yapıyorsunuz acaba?

    Ben de iş analistliği/veri analizi ile sap danışmanlığı tarzında işlere girmeye çalışıyorum kendimi eğiterek. sizin yorumda yorucu bir yorum olmuş sektöre karşı

    @xaqer e de pm atacağım




  • Merhabalar,
    Bu ve benzer SAP Danışmanlığı, SAP Proje Yöneticisi ve SAP İş Analistliği ile ilgili aşağıdaki kaynak üzerinden bilgi alabilirsiniz.
    https://sapuzman.com/sap-danismanligi-sap-proje-yoneticiligi-ve-sap-is-analistligi-hakkinda-tum-detaylar/
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.