Şimdi Ara

Sandisk Ultra II 240GB (RMA TARAFINDAN YENİLENDİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    Eve geldim bilgisayarın açma tuşuna bastım. Windows yükleme ekranı gelmeden önce disk sürücülerini gösteren ekran var siyah ekran. Orada uzun bir süre takıldı kaldı. Sonra yeniden başlattım sistem açılmadı. Biosunu sıfırladım açtım sistemi. Baktım ki 2.SSD Sandisk Ultra II 240GB olan gözükmüyor. Hemen biosa girdim orada da gözükmüyor. Defalarca taktım olmadı. Bütün sürücüleri çıkardım sadece onu taktım yine görmedi bilgisayar. İçinde BF4 ile L4D2 vardı. Tekrar indirmem baya sıkıntılı olacak.
    Acaba amazondan alınan sandisk ssd'lere türkiye garantisine bakıyormu?


    Son haber ve sonuç:


    Sandisk Ultra II 240GB (RMA TARAFINDAN YENİLENDİ)
    Sandisk Ultra II 240GB (RMA TARAFINDAN YENİLENDİ)
    Sandisk Ultra II 240GB (RMA TARAFINDAN YENİLENDİ)


    RMA tarafından yenisi gelmiştir. UPS kargo ile çok hızlı ve ücretsiz hallettiler sağ olsunlar.
    Başvuru yaptıktan sonra karşınıza böyle mail gelir. Sizi adım adım çok güzel yönlendiriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deathness666 -- 12 Aralık 2016; 12:43:59 >







  • Alttaki adresten üyelik açıp "ürün kaydı" ekranında ürünü girip, "Ask a Question" seçeneği ile sorunu yazıp gönderdiğim, bir kaç usb belleği yurt dışı aracılığı ile değiştirmiştim. Veya sabit numarayı arayıp müşteri temsilcisi ile de RMA kaydı açabilirsiniz. Türkçe bölümünde iki alana da Elif C. adlı kullanıcı bakıyordu ve RMA'yı açmak için ürün seri nosu ile fatura örneğini istiyor.

    En son yaptığım işlemde ürünleri teslim almak için UPS kargo'nun elemanı geldi ve kargo için ödeme yapmadım.
    http://kb-tr.sandisk.com/app/utils/login_form/

    02129880279



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -BUR@K- -- 27 Kasım 2016; 17:56:47 >




  • -BUR@K- kullanıcısına yanıt
    Maalesef ürünün faturası yok. Ürün bozulduğuna inanmıyorum açıkçası. Biraz araştırdım. Güç kesintlerinden dolayı böyle yaptığı yazılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SSD eğer BIOS da görünmüyorsa bu durum diskin işlev göremez hale geldiğini göstermektedir.Bu durumda SSD nin bozulduğu anlamına gelmektedir.Ürünün tekrar çalışabilme olasılığı mevcut değildir ve eğer garantisi devam ediyorsa rma işlemi başlatılarak ürün servise gönderilmelidir.

    Benzer bir durumu OCZ Vertex 4 de yaşamıştım aynen sizde olduğu gibi bir gün sistemi açmak istediğimde sistem boot aşamasında bir süre bekledi ve windows açılmadı sonrasında bıosa girip baktığımda SSD bıosda görünmüyordu.Ürün buradan alınma fakat Vatan 3 yıl sonrası için garanti işlemlerini yapmadığından dolayı kendim Ocz ile irtibata geçerek rma için gerekli işlemleri başlattım.Atmış olduğum mailde durumu açıklayan kısa bir mesaj gönderim ve ardından gelen mesajda ürünün servise gelmesi gerektiği belirtilip servis adresi ve gönderimin nasıl yapılacağı mesaja eklenmişti.PTT ile ürünü belirtilen adrese gönderdim ve bir hafta sonra yenisi gönderildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 27 Kasım 2016; 19:14:50 >




  • Terminator T-800 kullanıcısına yanıt
    Maalesef BIOS da görünmüyor SSD. Allahtan bunu ikinci SSD olarak kullanıyorum. İçinde sadece oyunlar vardı. Sadece oyun amaçlı kullanıldı.
    Yarın Sandiskin canlı chat zımbırtısı var. Sorayım bakalım Amazondan alınma ürüne bakıyorlar mı. Faturası da yok ne yazık ki. Seri numaradan hallederler diye düşünüyorum. Durup dururken böyle gitmesi hiç hoş değil. Daha yeni cihaz. Olsa olsa 6 aylık felandır. Bundan sonra SSD konusunda Samsung'dan şaşmayacağım anlaşılan.
  • deathness666 kullanıcısına yanıt
    Disk BIOS da görünmüyorsa rma dışında başka bir seçeneğiniz kalmıyor.Samsung SSD konusunda güzel işler yapsada elektronik ürünlerde bu tür sürprizler marka farketmeksizin yaşanabiliyor.Rma ile ilgili tecrübelerinizide buradan paylaşırsanız benzer ürünlerle sorun yaşayan kullanıcılarda neler yapması gerektiği konusunda konudan yararlanmış olur.Geçmiş olsun der iyi akşamlar dilerim :)
  • Terminator T-800 kullanıcısına yanıt
    Rma başvurusu yapamıyorum şu anda çünkü cihazın alındığı tarihi NET olarak hatırlamıyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sonuçtan haberdar olmak isteriz, rezervasyon
  • amzona gir alışverişlerim kısmına girip tarihi geriye dogru alıp bak hem faturayı da oradan pdf olarak indirebilirsin eger amazondan getirilmiş ve burada sen getiren kişiden satın aldıysan satın aldığın arkadaşa rica et sana amazondan pdf faturayı indirip whatsaap email yada forum aracılıgıyla sana yollasın eger halen garanti kapsamındaysa kolayca sorunun çözümlenir
  • Ürünü ablam almıştı. Bugün fatura bilgileri gelir. RMA başvurusu yapacağım. Sonuçları paylaşacağım.
    Cihaz kesinlikle pert olmuş. Farklı bilgisayarda denedim, bios dahil hiç bir şekilde görmüyor.
    Güven açısından pek sağlıklı olmuyormuş SSD diskler. 250GB üzeri alınmamalı bence.
  • Bakalım bende 120GB 750 Evo kullanıyorum resmen elim ayağım şuan. Alalı 6 ay oldu ama ilerde sıkıntı çıkmaz umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lana-Del-Rey

    Bakalım bende 120GB 750 Evo kullanıyorum resmen elim ayağım şuan. Alalı 6 ay oldu ama ilerde sıkıntı çıkmaz umarım.

    Valla bende de 840 Evo var 120 lik 1 sene oldu ne hızdan düştü nede başka bir şey.

    Dün aida64 ten baktım 11.2 TB yazma ömrü kalmış diye yazıyordu.

    Zannetmiyorum birşey olacağını.Gerçi elektronik bu.Yarın pat diye gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Elektronik alet ne zaman arıza çıkaracağı belli olmaz. Arızalanan SSD benim sisteme takılı 2.SSD. İçinde sadece ve sadece oyun vardı. Oda sabit oynadığım oyunlar. Bir kere yüklendi oyunlar öylece kaldı. Sürekli veri yazılıp silinmedi de. Ama Eylül 2015 tarihinde alınan SSD bir şekilde pert oldu. Araştırmalarım sonucu özellikle 2.5 SSD'lerde güç kesintilerinden dolayı böyle sorunlar çıkarttıkları söyleniyor.
  • deathness666 kullanıcısına yanıt
    Teknoloji tamamen şans işi 2013 yılında sandisk extreme 2 aldım 120gb hala cayır cayır çalışıyor saatlerce açık kaldı defalarca format gördü laptopta yüksek sıcaklıklarda çalıştı sonra masaüstünde üstünde defalarca sony vegasla işlem yaptım daha tık demedi ve performansıda ilk günki gibi
  • Aynı ssd yi vatandan 8 ay önce aldım. 3 ay önce arızalandı. Vatana verdim servise gönderdiler. 1 ay sonra para iadesi alabildim. Onun yerine samsung evo 750 250 gb aldım. Yani sorunsuz değişildi. Sende değiştirebilirsin umarım. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakacaz artık. Yarın RMA başvurusu yapacağım. Sonuçları paylaşırım mutlaka.
  • Maalesef ürünün faturası yok. Ürün bozulduğuna inanmıyorum açıkçası. Biraz araştırdım. Güç kesintlerinden dolayı böyle yaptığı yazılıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.