Şimdi Ara

samsung usb duo ürünlerinden garanti çıkıyor mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mrb Samsung duo usb aldım bir tarafı telefona öteki tarafı pc'ye takılan içinden garanti çıkmamıştı. Şimdi bozuldu garantiye vereceğim. N11'den aldım satıcı ürünü satmadığı için pislik çıkarıp destek vermiyor. Git Samsung'a diyor Samsung tamiri olmayan ürünlerde kullanıcıdan gönderilen ürünlerde servisimiz kabul etmiyor. İlla satıcı gönderecek diye pislik çıkarıyor. Zaten oturduğum şehirde arıza tespiti yapacak bir servis yokmuş güya(Alt tarafı usb 3 donanımı olan bir pc'ye takacaklar çalışıyor mu çalışmıyor mu zaten tamiri de yok ürünün). N11'e siz gönderin ürün arızası tespiti için dedim yanaşmadılar. Bu bellekten alan var mı aranızda ve yanında garanti geldi mi acaba? Eğer diğer kullanıcılarada ürün garanti belgesi olmadan ulaştırılmamışsa tüketici haklarında bunuda belirtmek istiyorum. Birde tüketici hakları konusunda yeterli bilgisi olan var mı? Madem oturduğum şehirde şehirde bu ürün için servis yok ki olsada. Ücretsiz kargo hizmeti ile ürünümü gönderme hakkım gibi bir hakkım var mı yok mu? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
    Bu arada elimde faturası hatta kutusu var ürünün.







  • Merhaba recephakki,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba recephakki,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Bir kere yazıp sonuç alamayınca tüketici haklarını gitmeyi düşünmüş değilim. Mağaza ile 2 kez görüştüm 2sindede aynı cevabı verdi biz artık ilgilenmiyoruz o sizle samsung arasında. n11 ile 4-5 kezden fazla yazıştım canlı destek yoluyla hepsinin kaydı vardır eminim. Her seferinde biz size döneceğiz dediniz sonuç telefon ile arayıp beni ilkinde mağaza ile görüşün sonraki görüşmelerimde mağaza sizi samsunga yönlendirmiş onlarla görüşün dendi. Samsung ile 2 kere canlı yazıştım 1 defa telefondan aradım. Şimdiye kadar sorum çözülmedi şimdi mi çözeceksiniz?? Ben biliyorum bu filmi 4-5 kezden fazla yaşadım sayıyı bile net hatırlamıyorum artık. Birde bilemedin 2de çözmediniz. Size ürünü siz gönderin arıza tespiti için dedim onuda kabul etmediniz. Hatta hiç bu öneriyi vermemişim gibi davrandınız mağaza gibi samsunga yönledirdiniz. Tüketici hakları en iyi çözüm artık bana malesef. Paramı alır n11'den uzak dururum.

    Bu arada teknoseyirde tüketici haklarıyla ilgili video'da 26.dk dan sonra kargo ile ücretsiz gönderme hakkından bahsediyor. Mümkünse kanundaki ilgili maddeyi yazacak arkadaş varsa sevinirim. Araştırayım varsa böyle bir şey be bulamadımda. Ücretsiz kargoyla servise gönderme hakkım var ama değil ücretsiz kargo tüketicinin gönderdiği ürünü kabul etmeyiz. Tamiri olmayan ürünlerde illa arıza tespiti için mağaza gönderecek diye dayattı diye beyan edeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recephakki -- 15 Kasım 2017; 3:59:32 >




  • Tüketici haklarından para iadesi çıktı konuyu kapatabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.