Şimdi Ara

Samsung Smart TV - Digiturk play Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
10.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Digiturk play üyelikleri Smart tvlerde izlenebiliyor malumunuz geçen sezon üyeliğim vardı ve izliyordum fakat bu sezon üyelik almadım, maç maç kiralıyorum evde oldukça izlemek üzere fakat şöyle bir sıkıntı oluştu..

    Geçen sezon kullandığım üyeliğime sanırım "beni hatırla" tarzı bir şeyi işaretlemişim yeni üyelik ile giriş yapamıyorum

    Aktivasyon yapmaya çalışıyorum tvden üyelik girişi yap diyorum kod çıkıyor o kodu kiraladığım üyelikle girdiğimde "SERR4900 aktivasyon sorunu" diye hata veriyor bu sırada tv eski üyeliğime giriş yapıyor. Giriş yapamasın diye şifresini değiştim hatta üyeliği kapattım ama hala giriyor görünüyor fakat üyelikten çıkış yap dediğimde çıkmıyor "Hata oluştu" diye kalıyor giriş yapmış gibi...

    Samsung müşteri hizmetlerini arıyorum smart hub dahil tv'yi komple fabrika ayarlarına kadar döndürdüm digiturkplay müşteri hizmetleri ile görüşün diyorlar..
    Digiturkplay müşteri hizmetleriyle konuşuyorum bizlik bir şey yok tv destek personeli bakabilir bizim erişimimiz yok üyeliklerle ilgili bir sorun görünmüyor "uygulama ön belleğiniz takılı kalmış onu resetlerseniz düzelecektir" diyorlar..

    Aradım taradım internette bu tarz bir bilgi bulamadım, fabrika ayarlarına döndüğümde zaten her şeyin sıfırlanmış olması gerekir diye düşünüyorum ama çözüm olmadı. Çok tuhaf ve çözümsüz bir sorun, burada bilgili arkadaşlar bir fikir verecektir diye umut ediyorum...







  • Aynı problemi bende yaşıyorum, samsung ue55f8000 model tv'mde geçtiğimiz sene derbiyi izlemek için giriş yaptığım hesabımdan tv üzerinde çıkış yapamıyorum.
    Çıkış Yap dediğimde "Hata oluştu! Yeniden denemek ister misiniz?" gibi bir uyarı alıyorum ancak bu uyarının altında herhangi bir seçenek yok..
    Hem samsung hem de digiturk müşteri hizmetleriyle görüştüğümde sorunun diğer taraftan kaynaklandığı söyleniyor.
    Çözüm bulan arkadaş olur da paylaşırsa gerçekten memnun olurum..
  • Uzaktan bağlantı sağlayıp smart hub'ı sıfırladılar ama ben zaten denemiştim hatta factory reset bile atmıştım sonuç alamadım..

    Digiturkplay üyeliğimi silmiş olmama rağmen ne yapıp edip giriş yapıyor kafasına göre..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ManuaL -- 22 Eylül 2016; 20:33:25 >
  • Bende de durum değişmedi, aynı şekilde smart hub sıfırlama ve fabrika ayarlarına getirmeyi denediler ve çözüm yok. Samsung yetkili servisi ile en son görüşmemizde de problemin digiturk ten kaynaklandığını uygulamanın içine erişim yapılamadığını belirtiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: same

    Bende de durum değişmedi, aynı şekilde smart hub sıfırlama ve fabrika ayarlarına getirmeyi denediler ve çözüm yok. Samsung yetkili servisi ile en son görüşmemizde de problemin digiturk ten kaynaklandığını uygulamanın içine erişim yapılamadığını belirtiyorlar.


    Digitürk play üyeliğiyle televizyonun eşleşmesini bozmak lazım bir şekilde ben üyeliği sildim yine fayda etmedi

    Digiturk play uygulaması Samsung tvlerde gömülü uygulama olduğu için reset filan da fayda etmiyor silip tekrar kurulmuyor da..
  • bendede aynı sorun oluştu, tvde kendi adıma olan digiturkplay hesabımla giriş yapabiliyorum. Ancak abim kendi digiturkplay hesabıyla maç satın aldı ve benim tv de izleriz dedik ama onun hesabına giriş yaparken hatalı kullanıcı adı ve şifre uyarısı veriyor. tv de çıkan kod ile bilgisayardan deniyorum bu seferde SERR4900 - Aktivasyon işlemi gerçekleştirilemedi. uyarısı veriyor.
  • Hepimizin sorunu aynı, çözüm bulabilen var mı?
  • ben çözüm alamadım, digiturk samsung'a samsung digiturk'e paslıyor.. sonuç alamıyorum..
  • Bu ara benzer şikayetlerin yoğunlaştığını söylüyorlar ama hala bir çözüm yok.. Sikayetvar.com'a yazdım..

    Maç keyfimiz yalan oldu pc başında izliyoruz mecbur!
  • Samsung 46ES7000 model tv'im var. Bende çok uğraştım ancak ne müşteri temsilcileriyle ne de kendi yöntemlerimle bir sonuç alamadım. Uygulamayı açmak istediğimde, "Uygulama yüklenirken lütfen bekleyiniz..." yazısıyla beraber kırmızı toplar dönüp dönüp duruyor.

    Aranızda bir çözüme ulaşan bu sorunu yaşamaya devam edenler bilgilendirebilirlerse çohoş olur
  • soruna çözüm bulabilen oldu mu arkadaşlar
    aynı sorun bende de var
    digitürkten umudu kestim artık
  • Çözüm falan yok arayan soran da yok.. Ben digiturkplay'den umudu kesip digiturk bağlattım..
  • Böyle saçma bir sorun yok arkadaş, ikiside topu birbirine atıyor 2 ay önce Smart Tv uygulamamizi güncelleyecegiz dediler hala aynı.

    Beyler çözümü buldum, üye girişi yerinde ok tuşuna basıp bizzat el ile girin bilgileri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fukceng -- 17 Aralık 2016; 16:57:39 >
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Bende buna benzer farklı bir sorun yaşıyorum.
    Şöyleki ; Samsung ks8500 tv var, bilgisayarınızdan digiturkplay.com/smarttv ye girin diyor giriyorum ama o kısım çalışmıyor , elle girin var diğitürk play uygulamasında beni hatırla gibi kutucuk yok bu yüzden her tvyi açıp kapattığımda mail adresi ve şifreyi yeniden girmek zorunda kalıyorum.
    Bu sorun herkes de aynı mı acaba ?
  • arkdaşlar selam,

    bu konu güncell çare bulabilen varmı ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.