19 Kasım tarihinde Samsung shop'tan online olarak 55Q80D modeli Tv satın aldım. Teslimat için ise 21 kasım tarihini seçtim. Özellikle teslim tarihini seçebilmek işimi teslimat gününe göre ayarladığımdan cazip geldi. Ancak tabii ki Tv 21 kasım tarihinde teslim edilmedi. Bugün 10. gün ve hâla Tv'den haber yok. Sipariş numarası ile sorguladığımda "siparişiniz hazırlanıyor" olarak görünüyor. Defalarca müşteri hizmetlerini aradım, whatsapp dan görüştüm. Ürün kargolanıyor, sevki yapılmış, hazır şu anda gibi farklı cevaplar aldım. Şikayet oluşturdum sizi arayacaklar konu ile ilgili dendi yine ne arayan ne soran var. İptal edeceğim ama o da kim bilir nasıl sıkıntılı süreç olacak. Daha önce benzer durum yaşayan varsa bir akıl versin lütfen. Sinirlerimi bozdular. Bir daha asla Samsung kapısının önünden geçmem. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzz77 -- 28 Kasım 2024; 8:23:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|