Şimdi Ara

SAMSUNG RL62ZBSW BUZDOLABI RESİM VE İNCELEMELERİ (SAMSUNG PİŞMANLIKTIR) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
28.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende sorun yaşayanlardanım ve bir kaç foto eklicem en kısa zamanda.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Power7Gear -- 8 Ağustos 2021; 0:11:26 >
  • RL62zbpn model var bizde de. Aynı model renk farkı var sanırım.
    3 yıl oldu alalı. Garanti süresini uzatmak için zamanında samsung servisine gitmiştim elimizde garanti belgesi yok gelince biz sizi arayalım dediler, aramadılar. Ben de üstüne düşmedim keşke düşseymişim. Neyse gelelim konuya;

    Aldıktan 1,5 yıl sonra aşırı gürültü çıkarmaya başladı servis çağırdık buz tutmuş temizlediler ses düzeldi.
    2. yıldan sonra sebzelik kısmının altında su birikmeye başladı. 1 litreye yakın, sebzeliğin altındaki bölge tamamen dolmuş, öne doğru taşınca farkettik. 2 kez su birikti temizledik. Servis çağırmak istemiyorum ama sanırım başka da çare yok. Benzer sorun yaşayıp çözüm bulabilen oldu mu?
  • az_tek A kullanıcısına yanıt
    Buzdolabının altında su birikiyorsa, su tahliye deliği tıkanmıştır, sebzeliği çıkarıp temizlerseniz düzelecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercos

    Buzdolabının altında su birikiyorsa, su tahliye deliği tıkanmıştır, sebzeliği çıkarıp temizlerseniz düzelecektir.

    sebzelik kısmında tahliye deliği yok. Biraz daha üst tarafta panelin arkasında var, hafif buzlanma olan bir yer. Delik aslında tıkalı değil, suyun büyük kısmı ordan gidiyor ama bir kısmı da panelin altından damlayarak sebzeliğin altını dolduruyor.
  • az_tek A kullanıcısına yanıt
    Yeterince tahliye olmuyor sanırım, delikten akan su buzdolabının arkasında küçük bir hazneye dolar ve orada buharlaştırılır. Belki hazne tarafında tıkanma olduğu için yeterince tahliye olmayıp taşıyordur.
  • Arkadaşlar bu sorunum halloldu gibi duruyor şu anlık.
    Pendikte yaşıyorum, iki gün önce saat 11.00 de servis talebinde bulundum 11.30 da servis kapıya dayandı, kahvaltım bile yarım kaldı.
    Dolabın içindeki twıncooling yazan paneli yerinden komple aldılar, içinde ısı dili dedikleri bir parça değiştirildi.
    Burda da bahsedildiği gibi arkada su tahliyesini sağlayan giderin donmasından su aşağıya gidemiyor ve dolabın içine sebzeliğin altına birikiyor. Bu ısı dilinin kısa olmasından kaynaklanıyormuş. Isı dilini uzunundan takıldı, iç panelin yenisi takıldı, olay bitti. 30-45 dakikalık bi iş. Gelen elemanın işinin ehli olduğu belliydi. Samsung'un kendi elemanıymış, yetkili servis olmadığını söyledi. Yetkili servisler bu sorunları çözemediler dedi.
    Bu sorunu kronik olarak biliyorduk. Evet kroniklik var aslında ama çözülemeyecek bişi değilmiş. Dava açan arkadaşın sonucunu bekliyordum, benimki halloldu çok şükür. Bilginize.




  • aradan 7 yıl geçmiş. ve konuyu açan kişi olarak 7 yıllık deneyimlerimi yazayım.
    bu mesajı çok daha önceleri yazmak istedim, maalesef yaşadığımız büyük sağlık problemleri nedeni ile fırsat olmadı.
    benden sonra yapılan yorumları okuduğumda samsungun ürettiği bu ürün kronik sorunları olan bir cihaz. zati aksi olsa samsung üretimine devam ederdi diye düşünüyorum.

    benim yaşadığım sorun diğer forumdaşların yaşadığı gibi sebzelikte su birikmesi idi. (ki hala sorun devam ediyor)
    bazen 3 hafta, bazen 4 haftada bir sebzelikte ve altında biriken suyu elle temizliyoruz. tabi suyun soğukluğunu ve ellerimizin katlandığı acıyı tarif etmek istemiyorum.

    defalarca servis çağırdım. sayısını hatırlamıyorum bile. ve maalesef her gelişleri, benim evde bulunmadığım zamana denk geldi.
    ilk gelen servis komple iç kasayı söküp birşeyler yapmışlar, ve tekrar kasayı yerine oturturken yarım parmak kadar bir çatlak oluşturup gitmişler. bana yönlendirilen servis İstanbul bakırköy MTA elektronik. bu servis işlemi sonrası bir servis formu bile bırakmaya tenezzül etmemişler. aradan bir kaç ay geçtiğinde su birikme sorunu yineledi. gene MTA gene ben yokken birşeyler yapıp gene servis formu bırakmadan gitmişler. 2nci kez aynı arızayı yapması ve servisin çözememesi nedeni ile, bu kez servis gidip neden servis formu bırakılmadığını sorup, 1 gün önce yapılan servis işlemine ait formu istedim. dosyadan fotokopisini çıkarıp verdiler. zati 2nci arızadan sonra maksadım, kronik sorunun çözülemediği ve ürünü iade etmekti. 6-7 ay sonra kronik su damlatmamız 3ncü kez baş gösterdi. yeniden mta geldi. bu kez istek üzerine servis formu bıraktılar sağolsunlar. üründe 3ncü kez aynı sorun baş gösterdi. artık iade hakkım doğmasına rağmen, ilk gelişlerinde tarafımıza verilmeyen servis formu nedeni ile maalesef bu düşüncemiz gerçekleşemedi. bu arada bahsetmiş olduğum sağlık sorunları nedeni ile ürünün kronik rahatsızlığı sürekli hortlasada servis vs ile uğraşamadım. el ile sebzelik ve altında biriken suyu periyodik olarak temizlemeye başladım. garanti ve ek garanti sürelerim doldu. değişim iade vs gibi haklarımda geçmişti. zati canımın derdine düşmüşüm gözüm buzdolabı birşey görmüyordu. periyodik su boşaltma işlemini yaparken farkettiğim şu oldu, dolabın içindeki twin cooling yazan paneldeki küçük delikler zamanla tek sıra olarak (ya tamamen sağ taraf, yada çoğunlukla sol) buz tutuyor ve bu deliklerin tıkandığını gördüm. ve sebzeliklere gelen suyun bu tıkanmadan dolayı kaynaklandığını farkettim. deliklere sıcak su dökerek açtım. ve bir dönem sebzelikte su birikmediğini gördüm. (en son mesaj atan @musener isimli forumdaşın bahsettiği ısı dilinin kısa olmasından kaynaklı olabilir. bu kadar teknik bilgim yok)

    buzdolabından zaman zaman gürültü geliyordu.
    fakat bu yıl mart yada nisan ayında buzdolabından, sanki yol kazı çalışması yapılıyor gibi sesler gelmeye başladı. nasıl felaket bir buzdolabı ve üretimi varsaki, semtimdeki hiç bir tamirci evime gelip uğraşmak istemedi. mecbur mtayı aradık. twin cooling
    bölümünü söktüler. pervanenin yarıya yakını buz kaplamıştı. pervane dönerken bu buzlara çarpıyor buda gürültünün nedenini oluşturuyordu. servis pervaneyi söküp kettleda kaynattığı sıcak su ile buzları çözdü. pervaneyi ve paneli yerine taktı. 70 tl servis ücretine makbuz keserlerken neden pervanede bu derece büyük buzlanma olduğunu sorduğumda, bu sorunun samsunga has olmadığını, tüm markalara ait kombi tipi buzdolaplarının sorunu olduğunu, klasik buzdolaplarında gazın sadece soğutucu bölümünü dolaştığını, dondurucu kısımda ayrı bir kanalda ayrı gaz dolaştığını, ısının ayrı ayrı kontrol edilebildiğini, ama kombi tiplerde gazın hem soğutucu hemde dondurucuyu tek kanaldan dolaştığını bu yüzden kombi tiplerinin hepsinde bu sorunun olduğunu anlatan benim bilmediğim, ne işime yarayacaksa bilmeme de gerek olamayan teknik bilgiler verdi. bu teknik bilgilerden banane. sıfırdan buzdolabı mı üreteceğim.

    1ay önce 2 saatlik elektrik kesintisi sonrası buzdolabı göstergesi her zamanki gibi bekleme moduna geçti. normalde elektrik geldikten birkaç sonra bekleme modundan, normal ısı değerlerini göstermeye devam ederdi. ama 1 aydır herhangi bir rakam vs bişi yazmıyor. bekleme modundaki yanıp sönüyor. tuş takımından müdahele de edilmiyor. bende bıraktım kendi haline patlayana çatlayana kadar çalışsın. patlasın çatlasında çöpe atıp kurtulayım istiyorum.

    bu ürünü alırken günlerce forumda araştırıp okuyup heba ettiğim gözlerime mi yanayım, hesaplı almak için gezdiğim teknoloji marketlere gitmek için yorduğum ayaklarıma mı yanayım, verdiğim paraya harcadığım zamana mı yanayım, yoksa böyle bir konu açıpda yapılan yorumlara bakarak bu ürünü tercih ederek mağdur olan forumdaşlar için çektiğim vicdan azabına mı yanayım bilemedim.

    bu ürün şunu öğretti. yok içindeki gaz şöyleymiş, vidası italyan somunu alman, annesi danimarkalı babası meksikalı kendi melez vs gibi yorumlara bakmamam gerektiğini öğretti. önce ürünün sağlamlığı ve dayanıklılığı.
    çin malı çin malı vs deniyorda, kullandığınız iphone'nun parçaları, giydiğiniz spor ayakkabılar vs nerede üretiliyor. üstelik aldığım bu ürün kendi anavatanı korede üretilmiş birde.

    son olarak, evet elektronik ve beyaz eşya tabiki şans işi. ama kronik sorunları olan ürünleri burada satabilen firmalar, herhangi AB ülkesinde bunu asla yapamazlar. bundan sonra çölde susuz kalsam, samsung marka su var al iç deseler susuzluktan geberirim daha iyi. bu konuya bakarak, böyle rezil, iğrenç ötesi ve kalitesiz Samsung ürününü almalarına vesile olduğum insanlar varsa onlardan af diliyor haklarını helal etmelerini istiyorum.




  • Selam

    Aynı model bende de oldu.
    Şimdi fişi çektik 2 gün bekleyeceğiz. Bunun çözümü bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Power7Gear -- 8 Ağustos 2021; 0:10:28 >
  • Evet klasikleşen sorun bizde de buzdolabını aldıktan 9 sene sonra baş göstermeye başladı, bütün su panelden aşağı iniyor çoğu sebzeliğin içine daha azı sebzeliğin altına doluyor. Paneli söküp baktım tamamen köpükle kaplı gideri neresidir bilemedim. Dolabın arkası kupkuru hiç su gelmiyor tahliye noktasına. Poşetsiz hiçbir sebzeyi koyamıyoruz maalesef. İstanbul'da bu sorunu çözebilecek iyi bir buzdolabı servisi var mı?

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.