Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (538. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
20.328
Cevap
378
Favori
635.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 536537538539540
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alpelif A kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba


    Arka ışık max mu olacak acaba ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt
    İkinci elde, ilanda olanı teşhir bir paneli hep test ederek, service menüsüne girerek aldım. Aldığım her tvyi arabaya atlayıp görerek test ederek ya da güvendiğim birine test ettirip aldım, sarıp sarmalayıp getirdim/getirttim. Dediğinize sonuna kadar katılıyorum. Etrafımdaki herkes ikinci el tv mi alınır, garantisi bitmiş ürüne bu kadar para mı verilir dediler, (sony x4500, toshiba sv685, pionner kuro gibi) sonra görüntüyü görünce de manyaklığımı anladılar. 😁
    Teşhir kötü bir şey değil arkadaşlar. 😁
    Sıfır alınca da zaten bir çok şeyi kullanıcı hatası adı altında tüketiciye yıkmaya çalışıyorlar, sonra tüketici mahkemeleriyle uğraş babam uğraş...
    Teknoloji şans işi malesef. Hayatta bazı konularda da şansın olacak diye konuyu bağlayayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeljko Obradovic

    Benim de kartlarım bugün geldi en mantıklısı sizce Amazon’a tanımlamak mı olur?

    Hocam normal şartlarda kullanım süresi 1 ay, amazona tanımlatma olayı sadece paranın kullanım süresini arttırmak için yapılıyor.


    1 ay içinde bir harcama yapmayacaksanız amazona tanıtmak mantıklı, fakat diğer türlü kartla her yerde işlem yapabiliyorsunuz.


    Açıkçası ben kardeşime tv alırken bir kısmını karttaki paradan ödedim, o şekilde kullandım.

  • Bu arada yazılımla ilgili bir bilgi vereyim, mevcut kullandığımız 1.304 numaralı yazılım sürümünde "yerel karartma" hatalı ve sıkıntılı çalışıyor, bu sıkıntı gereksiz kararmalar ve ekran parlaklığının aniden düşmesi gibi durumlardı. Şuan internet sitelerinde yer alan güncellemeyle düzeltildi, muhtemelen yakında tv'lere gelir, yeni gelecek sürümde bu hatayı düzelttiler, Avrupa ve Amerika forumlarında ciddi tartışılıyordu.


    Ayrıca bir sorum olacak, hiç internet sitesinden yazılım indirip kurdunuz mu ? Yoksa hep tv'ye gelmesini mi beklediniz ?

  • Merhabalar bugun iade talebim onaylandi. Ucret iadesi yapacaklar. Hic sorun cikartmadilar. Ancak iadeyi paneldeki ölü piksel olarak görülen 4 noktadan dolayi yaptilar. Dediginiz gibi arka plan aydinlatmasini sorun olarak kabul etmediler. Tesekkurler bilgilendirmeniz icin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetalib M kullanıcısına yanıt
    Sevindim sizin adınıza. Ölü piksel mi aradınız sizde tv'de :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kampanya mesajı geldi reddedilmiştir diye sebebi ne bilmiyorum böyle saçma bişey olabilir mi. Reddedilen sonra tekrar deneyip sonuç alan varmı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • owolfo O kullanıcısına yanıt

    bu tv de öyle bir seçenek yok. herşey yazdığım şekilde.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMCNR

    Kampanya mesajı geldi reddedilmiştir diye sebebi ne bilmiyorum böyle saçma bişey olabilir mi. Reddedilen sonra tekrar deneyip sonuç alan varmı acaba

    Mesajda neden reddedildiğini belirtmiş olmaları gerekiyor, benim 2 kere reddedildi. Birinde fatura üzerine kampanya kodunu yazmamışlar, bunu mediamarkt giderek düzelttirdim, daha sonra reddedilme sebebi mediamarkt club kart üyelik numarası yazmıyormuş, onu da düzelttirdim. 2 reddedilme sonrasında 3. denemede onaylandı.


    Size gelen reddedilme mesajında açıklama vardır, bana gelenlerde yazıyordu.

  • oyuncu11790 kullanıcısına yanıt

    Ben dediğiniz güncellemeyi internetten indirip yaptım. 1402.6 diye geçiyor son sürüm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BVBLİFE

    Ben dediğiniz güncellemeyi internetten indirip yaptım. 1402.6 diye geçiyor son sürüm.

    Hocam ben daha önce hiç yapmadım, nasıl yapıldığını izah eder misiniz ? Ayrıca bu güncelleme sonrasında, aynısı tv menüsüne düşerse yapmıyor sanırım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    Mesajda neden reddedildiğini belirtmiş olmaları gerekiyor, benim 2 kere reddedildi. Birinde fatura üzerine kampanya kodunu yazmamışlar, bunu mediamarkt giderek düzelttirdim, daha sonra reddedilme sebebi mediamarkt club kart üyelik numarası yazmıyormuş, onu da düzelttirdim. 2 reddedilme sonrasında 3. denemede onaylandı.


    Size gelen reddedilme mesajında açıklama vardır, bana gelenlerde yazıyordu.



    Alıntıları Göster

    Degerli Müsterimiz, Samsung Para Kart Kampanyasi  1261781 nolu basvurunuz katilim icin verdiginiz bilgiler degerlendirilerek  fatura tarihinin kampanya tarihleri disinda olmasi gerekcesiyle reddedilmistir. Basvurunuzun tekrar degerlendirmeye alinabilmesi icin https://www.samsung.com/tr/buyuk-tv-gunleri-2020// adresinden kampanyaya "tekrar" basvurmanizi rica ederiz. Keyifli Alisverisler Dileriz. B043


    Mesaj bu şekilde hocam acaba eski kampanyaya mı yaptı arkadaş. Tekrar yaptırdım gelip link alarak umarım olur yoksa süreyi geçerse parakart yanabilir sonuç zaten geç geliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMCNR

    Degerli Müsterimiz, Samsung Para Kart Kampanyasi  1261781 nolu basvurunuz katilim icin verdiginiz bilgiler degerlendirilerek  fatura tarihinin kampanya tarihleri disinda olmasi gerekcesiyle reddedilmistir. Basvurunuzun tekrar degerlendirmeye alinabilmesi icin https://www.samsung.com/tr/buyuk-tv-gunleri-2020// adresinden kampanyaya "tekrar" basvurmanizi rica ederiz. Keyifli Alisverisler Dileriz. B043


    Mesaj bu şekilde hocam acaba eski kampanyaya mı yaptı arkadaş. Tekrar yaptırdım gelip link alarak umarım olur yoksa süreyi geçerse parakart yanabilir sonuç zaten geç geliyor



    Alıntıları Göster

    Hocam ben yaklaşık 2 ay önce tv aldığımda "bu yaz eğlence Samsung Tv'lerle" adlı bir kampanyaydı, onun süresi yakın bir zamanda sonra erdi, kardeşime aldığım tv ile "Büyük Tv günleri" kampanyasına başvuruda bulundum.


    Başvuru yaparken bir şeyi fark ettim, eski kampanyaların başvuru linkleri bazılarının aktif kalıyor. Başvuru yanlış linkten olmuş olabilir.


    Siz Tv'yi nereden aldınız ? Başvuruyu kim yaptı ?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    Hocam ben yaklaşık 2 ay önce tv aldığımda "bu yaz eğlence Samsung Tv'lerle" adlı bir kampanyaydı, onun süresi yakın bir zamanda sonra erdi, kardeşime aldığım tv ile "Büyük Tv günleri" kampanyasına başvuruda bulundum.


    Başvuru yaparken bir şeyi fark ettim, eski kampanyaların başvuru linkleri bazılarının aktif kalıyor. Başvuru yanlış linkten olmuş olabilir.


    Siz Tv'yi nereden aldınız ? Başvuruyu kim yaptı ?



    Alıntıları Göster

    Samsung mağazasından aldım. Sanırım eski linkten yaptı çünkü bilgi eksikliği değil tarih farklılığı gibi görünüyor. Büyük tv günleri şuan yaptığı eski hakkında bilgim hangi linkten yaptı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMCNR -- 20 Ekim 2020; 15:16:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oyuncu11790 kullanıcısına yanıt

    Bu linke girin aşağıya doğru indiğinizde 1402.6 diye dosya var onu indirin.Rar'ın içindeki dosyayı olduğu gibi usb belleğe atın tv'ye takın güncelleme kısmından aratın kendi bulur zaten. https://www.samsung.com/tr/support/model/QE55Q80TATXTK//


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BVBLİFE kullanıcısına yanıt

    Bende(q95t) dosyayı açıp usb ye attıktan sonra gördü.

    Sizde aynı şeyi yazmışssınız pardon.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icingdeath -- 20 Ekim 2020; 15:50:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyuncu11790 kullanıcısına yanıt

    Hocam ben de 18 eylülde başvurmuştum 21 eylülde incelemeye alınmıştır dedi. Ondan sonra ne sms geldi onaylandıgına ya da reddedildiğine dair ne de haber geldi. Az önce mng kargo geldi kartı teslim etti. Size onay mesajı kargodan sonra mı geldi önce mi? 1 hafta içerisinde aktifleşecektir falan yazıyor kartta. Şuan mng den mesaj da geldi hatta teslim edilmiştir diye.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetalib M kullanıcısına yanıt

    Hocam bende de aynı tv var ama bunların hiçbiri bende yok. Sizin tv bariz sorunlu bence. Benimkinde tam karşıdan izlerken değil de tvnin sağ çaprazında olan koltuga oturup izlediğimde sol alt köşede sizinkine benzer ama böyle bariz belli olmayan bi avuc kadar görüyorum ama sizinkinin parlaklığı %100 ise bendekinin %10 seviyelerinde. Servis bunu nasıl sorun olarak görmüyor kör olmaları lazım sizinkisi için. Bence biraz da servis çalışanlarına bağlı. Sağolsun bizim burda servisteki eleman çok ilgili ne desem hemen yapıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyuncu11790 kullanıcısına yanıt

    tv ye gelmez güncelleme, güncellemenin boyutu 1.6gb yeterli alanı yok usb den yüklemeniz gerekiyor.

  • iCankat İ kullanıcısına yanıt

    Hocam bende kontrol ettim şimdi, bende de aynı şekilde olmuş. Onaylandıktan sonra mesaj gelmemiş, sadece mng kargo tarafından aranmışım, daha sonra teslim edildi mesajı gelmiş. Sonra aktif edildiğine dair mesaj geldi. Daha sonra mediamarkt alışverişinde tv alırken kullandım hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 536537538539540
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.