Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: playfurkan Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
8.175
Cevap
161
Favori
406.795
Tıklama
Popüler Konular listesinde 35. Sırada  bugün en iyi #11
Cevapla
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> Tv Genel >> Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Er
    9 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Ben şikayet var sitesine yazdım beni bugün aradılar prosedürden bahsrttiler bende bana bunları anlatmayın ben hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağım deyipkapattım.
    Mahkeme 1-2 yıl sürsün önemli değil sonunda davayı kazandığınız takdirde paranızı yasal faiziyle alıyosunuz süre boyuncada tv sizde kalıyor.
    Hakkınızı sonuna kadar arayın kazanırsınız kaybedersiniz sonuçda 7-8 binli rakamlar az değil neden kusurlu ürünü bile bile kullanalım!!!
    2. perde..... Vatan bilgisayarı bu gün aradım en sonunda bana bir kargo takip no verdiler. Hemen horoz lojistikle görüştüm..
    TV 3 aralıkta VATAN a gitmiş ama teslim almamışlar ve TV şuan Horoz L depolarında yatar halde bekliyormuş. Nasıl müthiş değil mi Ulan gavurun malımı O.. Para verdikte aldık. Bu vatan teslim almadığı ürünün eksikliğini nasıl kayıtlara girer anlayamadım TV 3 aralıkta teslim alınmadı gözüküyor VATAN sa 5 aralıkta yan köpükler yok iade kabul edilemez not almış.. Ortada bir sahtekarlık yok mu ?


    Ve sonuç TV 17 gündür yok bende... VATAN dan sakına bir iade işine giriŞmeyin para verdiğiniz malın peşinde koşar kalırsınız.. rezillik...
    _____________________________




  • Yarbay
    2821 Mesaj

    nerden aldınız?
    |
    |
    TeknolojiErbabı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: baris007

    nerden aldınız?
    internetten online vatan bilgisar 14 günlük cayma hakkımı kullandım.. dert sahibi oldum.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj

    bende q70 aldım vatandan bu bandingle alakalı video çektiniz mi bakabilir miyiz?
    |
    |
    TENTEN7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2821 Mesaj

    7500e iyi almıssınız iademietmek istiyorsunuz
    |
    |
    TENTEN7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zafermahmut86

    bende q70 aldım vatandan bu bandingle alakalı video çektiniz mi bakabilir miyiz?
    ben de video yok ama bu arkadaş gayet iyi resim çekmiş eklemiş. tabi ki yine vatan mağduru ve q70ra satın almış... bu bilerek insanlara kusurlu seri sorunlu ürün satmaktır ahlaksızlıktır.
    https://www.sikayetvar.com/samsung/samsung-55q70-kusurlu-sifir-televizyon





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TENTEN7 -- 10 Aralık 2019; 12:46:15 >
    _____________________________




  • Teğmen
    135 Mesaj

    Video şikayet var sitesine ekledim.
    Şikayet var sitesine girip vatan bilgisayar ayıplı mal değişimi yapmıyor başlıklı şikayette ve yine aynı sitede samsung 55q70 kusurlu sıfır televizyon başlığı altında şikayetlerimde video mevcut



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zafermahmut86 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    790 Mesaj

    Kimdi o arkadaş Samsung hatalı veya iade ütün satmaz onları açık arttırmayla belli yerlere satar dolayısıyla internetten gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz sıfır tv alırsınız diyen? İndirimi Samsung un kendisi yapmadığı sürece her zaman şüphe duymakta yarar var. Size de geçmiş olsun umarım daha fazla uzamadan çözülür sorununuz



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TENTEN7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8933 Mesaj
    Eee bendim de ne alaka Samsungla konunun ne alakası var sorunu çıkaran Vatan Bilgisayar

    Ayrıca ben hatalı ürun satmaz demedim samsungun ortağı mıyım karını bana mi veriyor teşhir ya da iade ürün stmaz dedim yani kastettiğim outlet ürün

    Üründe kronik sorun varsa elbette ürünü değiştirmek zorunda Samsung



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 10 Aralık 2019; 14:49:21 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ErrorVerenHesapMakinası

    Q60RAT nasıl cihaz? Sıradan bir 4K tvden her türlü iyi midir?
    Sıradan 4k derken hangi modele karşı mukayese ediyorsunuz.
    Q60 güzel TV. Bende onu alicaktim sonradan Q80 aldım.
    Fiyat segmentinde
    Samsung Q60
    Sony xf9005
    Philips pus7504
    Bu modellerde araştırma yapabilirsiniz.
    Bu bahsettiğim 55 ekran tvlerde ile 3-4 binlik tvlerden her şekilde daha iyi ona şüpheniz olmasın.
    Fakat bahsettiğim modellerden en guveniliri Q60 yoksa xf9005 ide deney bilirsiniz veya daha düşük fiyat olarak Pus7504'ü



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5089 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TENTEN7

    ben de video yok ama bu arkadaş gayet iyi resim çekmiş eklemiş. tabi ki yine vatan mağduru ve q70ra satın almış... bu bilerek insanlara kusurlu seri sorunlu ürün satmaktır ahlaksızlıktır.
    https://www.sikayetvar.com/samsung/samsung-55q70-kusurlu-sifir-televizyon




    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun hocam, ben tv yi doğubank dan almıştım, şimdi bu konuyu okuyunca şükrediyorum ki tertemiz bir tv geldi, gerçekten çok sıkıntılı bir süreç, dünya kadar para ver, sonra da uğraş dur.

    Bu firmalar neden böyle, neden zorla insanları kazıklamak, hak yemek için uğraşıyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bilgi bankası




  • Teğmen
    135 Mesaj

    Ben size söyleyeyim firmaların neden insanları kandırdıklarını!!!
    Birçok kullanıcı bunun sorun olduğunu bilmiyor
    Birçok kullanıcı bununla uğraşamam mahkemeye versem 1-2 yıl sürer diyor servis çağırıyor onlarda bu durum normal diyor konu kapanıyor!!!
    Halbuki üründe gerçekten sorun varsa mahkeme eninde sonunda kazanılıyor ve hak yerini buluyor.
    Firmalarda nasıl olsa mahkemeye veren sayısı 100 de 1 i geçmez deyip sürüyorlar sıkıntılı ürünleri piyasaya bu kadar basit.
    Senin cebinden benim cebimden binlerce lira çıkmış kimin umurunda durumu yani !!!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    system electronıc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2821 Mesaj

    |
    |
    Eng1234 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    51 Mesaj
    Herkese merhaba.

    Q70R/Q60R/XF9005/PUS7304 arasında kaldım, bir türlü karar veremiyorum. Vertical banding olayına cidden takılan bir insanım. Bu modeller arasından hangisini (veya varsa diğer alternatifleri) önerirsiniz?
    _____________________________
  • Yarbay
    3496 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Ben size söyleyeyim firmaların neden insanları kandırdıklarını!!!
    Birçok kullanıcı bunun sorun olduğunu bilmiyor
    Birçok kullanıcı bununla uğraşamam mahkemeye versem 1-2 yıl sürer diyor servis çağırıyor onlarda bu durum normal diyor konu kapanıyor!!!
    Halbuki üründe gerçekten sorun varsa mahkeme eninde sonunda kazanılıyor ve hak yerini buluyor.
    Firmalarda nasıl olsa mahkemeye veren sayısı 100 de 1 i geçmez deyip sürüyorlar sıkıntılı ürünleri piyasaya bu kadar basit.
    Senin cebinden benim cebimden binlerce lira çıkmış kimin umurunda durumu yani !!!
    Hocam çok güzel açıklamışsiniz durumu.Bende n11 den Q80 aldim.Kutusu acilan urunu 14 gunde iade hakki olmasina ragmen iade almayiz dedi firma.3 kez ürün degisti.ölü piksel cikti.3.de de canli piksel vardi.Samsung 3 adede kadar normal dedi.Bende dün yolladim evraklari şirket avukatima .Hem saticiyi hem sansungu mahkemeye verdim.3 yilda surse ugrasilacagim.Millet ugrasamaz diye sansini deniyorlar.Ayipli mal satiyor servis raporu var.Hala canli piksel ölü piksel 3 olmali en az diyor.1 tanede olsa ayiplidir bu degistirmesi gerekiyor.10 yilda surse ugrasirim acelem yok.Herkes hakkini arasin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Beni tanımadan yargılayanlara sözüm yok... Çünkü köpekler tanımadığı insanlara her zaman havlarlar.




  • Yarbay
    3570 Mesaj
    2012 yılında almış olduğum Samsung 46 d8000 marka televizyonum, 2016 yılından itibaren sol tarafından dikey çizgiler belirmeye başladı.
    İlk zamanlar önemsemedim, 3-4 çizgi ve fazla da belli olmuyordu.
    Sonra, zamanla çizgiler artmaya ve ekrana yayılmaya başladı.
    Daha da belirgin oldular.
    Özellikle yeşil, kırmızı ve mavi renklerde çok belli oluyor.
    Bazen belirginlik azalıyor, bazen de çok artıyor.
    Samsung servisine derdimi anlattım; dedi panel değişecek.
    Kaç para?
    3500 lira.
    Dedim dalga geçiyorsunuz, 2012 yılının tv’si ve full hd eskimeye yüz tutan teknolojiye sahip tv’nin paneli bu kadar pahalı mı olur?
    En baba 46 inç full hd tv şu an 3000 tl bile değil.
    Maliyeti kaç para da bana 3500 lira çekiyorsunuz dedim.
    Ibıdık zıbıdık konuştu servis, bende çıktım.
    Samsunga mail attım, derdimi anlattım, servis bu kadar fiyat çekti vs..
    3 gün sonra Samsung Türkiye den bir hatun aradı, ona da anlattım durumu.
    İşte aldığınız tv, zamanının en iyisiydi falan demeye başladı.
    Bende dedim zamanının en iyisi olsa bile şu an full hd en iyi tv kaç para dedim?
    Bir şey diyemedi.
    Siz bu tv’nin panel maliyetinin 10 katına bunu satmaya çalışıyorsunuz dedim.
    Bana çözüm üretmeyip laf kalabalığı yapacaksanız kapatın dedim.
    Velhasıl kelam, bir daha samsung kesinlikle almam.
    Tv’yi kaldırdım depoya.
    Gittim 1 ay önce sony ag9 aldım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    iPhone x 256 gb silver a1865 + aprilia srv 850 + Peugeot Rifter GT Line + Peugeot 508 2.2 GT + Nikon d7000




  • Binbaşı
    1056 Mesaj

    Bende n11'den q80 aldım. Geçmiş olsun umarım bir an önce hakkınızı geri alırsınız.
    Hangi satıcıdan almıştınız?
    |
    |
    blueman7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj

    hocam bende de z5500 var,akıllı kumanda kurulumdan sinema sistemi olarak tanıtıyorsunuz cihazı. önünüze marka seçenekleri gelecek. Arama kısmına logitech yazıp eklerseniz tv nin kumandasından ses yükseltme alçaltma ve tamamen sessize alma fonksiyonları aktif oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devilonur -- 11 Aralık 2019; 4:5:24 >
    |
    |
    saredsa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    twitch: onurfalcon
  • Yarbay
    3496 Mesaj

    Tesekkurler sagolun.Simporttan almistim ben.Ama genel olarak butun saticilar tvlerde 14 gun iadede kutu acilinca geri almiyorlar servis raporu istiyorlar.Kutuyu acmadan icini nasil gorsun müşteri kanunu uygulamiyor cogu satici.Teknosada 30 gun kosulsuz iade vardi mesela kutu acik olsa bile.Q80 olsaydi ordan alirdim.Ucuz olacak diye ugrasmamak lazimmiş anladim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Lithium87 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Beni tanımadan yargılayanlara sözüm yok... Çünkü köpekler tanımadığı insanlara her zaman havlarlar.
  • Yarbay
    5089 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    2012 yılında almış olduğum Samsung 46 d8000 marka televizyonum, 2016 yılından itibaren sol tarafından dikey çizgiler belirmeye başladı.
    İlk zamanlar önemsemedim, 3-4 çizgi ve fazla da belli olmuyordu.
    Sonra, zamanla çizgiler artmaya ve ekrana yayılmaya başladı.
    Daha da belirgin oldular.
    Özellikle yeşil, kırmızı ve mavi renklerde çok belli oluyor.
    Bazen belirginlik azalıyor, bazen de çok artıyor.
    Samsung servisine derdimi anlattım; dedi panel değişecek.
    Kaç para?
    3500 lira.
    Dedim dalga geçiyorsunuz, 2012 yılının tv’si ve full hd eskimeye yüz tutan teknolojiye sahip tv’nin paneli bu kadar pahalı mı olur?
    En baba 46 inç full hd tv şu an 3000 tl bile değil.
    Maliyeti kaç para da bana 3500 lira çekiyorsunuz dedim.
    Ibıdık zıbıdık konuştu servis, bende çıktım.
    Samsunga mail attım, derdimi anlattım, servis bu kadar fiyat çekti vs..
    3 gün sonra Samsung Türkiye den bir hatun aradı, ona da anlattım durumu.
    İşte aldığınız tv, zamanının en iyisiydi falan demeye başladı.
    Bende dedim zamanının en iyisi olsa bile şu an full hd en iyi tv kaç para dedim?
    Bir şey diyemedi.
    Siz bu tv’nin panel maliyetinin 10 katına bunu satmaya çalışıyorsunuz dedim.
    Bana çözüm üretmeyip laf kalabalığı yapacaksanız kapatın dedim.
    Velhasıl kelam, bir daha samsung kesinlikle almam.
    Tv’yi kaldırdım depoya.
    Gittim 1 ay önce sony ag9 aldım.
    Hocam size bir numara vereyim arayın sorun panel var mı diye, bu adamlar zamanında panel ithalatı yapıyorlarmış, ben 40c650 paneli almıştım bu adamdan ve evi ağzına kadar panel doluydu. Biii şansını dene. Özelden atıyorum numarayı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bilgi bankası




Reklamlar
kolayoto.com
Canlı Tv izle
Sohbet
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.