Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (202. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
20.338
Cevap
379
Favori
636.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zafermahmut86

    Nasıl kapattınız hocam bixbyi bende kapatmak istiyorum
    Kumandadan mikrofon tuşuna ard arda 2 kez basın.
    Açılan menüden sağ üst kısımdan ayarlar.
    Ardından Voice wake up menüsüne ve off seçeceğini seçerek kapattım.
  • Arkadaşlar smartthıngden çektiğim fotoğarı ekrana yansıtamıyorum. Samsun ağa bağlanamıypr deyip hata veriyor halbuki kablolu bağlı ce sorun yok.. Sizde de benzer durum var mı ya da ne yapabilirim? Önerisi olan varsa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kaç gündür onu mu alsam bunu mu alsam ne alsam diye kafayı yerken bir an da karar verip 55q80rat aldım bilmem iyi mi yaptım. TV genelde uydu yayınları, digiturk 4k maç yayınları ve Netflix amaçlı alındı. 8820 TL'ye mal oldu bana. Biri iyi ya da kötü yaptın desin Allah aşkına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtcyt47

    Arkadaşlar smartthıngden çektiğim fotoğarı ekrana yansıtamıyorum. Samsun ağa bağlanamıypr deyip hata veriyor halbuki kablolu bağlı ce sorun yok.. Sizde de benzer durum var mı ya da ne yapabilirim? Önerisi olan varsa sevinirim
    Bende bir iki kez denedim TLF ile bağlantı felan hatası verdi sonra geri uğraşmadım. Bilgisi olan yazarsa seviniriz bende takip ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lithium87

    Arkadaşlar kaç gündür onu mu alsam bunu mu alsam ne alsam diye kafayı yerken bir an da karar verip 55q80rat aldım bilmem iyi mi yaptım. TV genelde uydu yayınları, digiturk 4k maç yayınları ve Netflix amaçlı alındı. 8820 TL'ye mal oldu bana. Biri iyi ya da kötü yaptın desin Allah aşkına
    Hiç iyi etmemissiniz almak la diyeceğiz ama diyemeyiz çünkü bizde aldık kullanıyoruz 😅
    Hayırlı olsun güle güle kullanın.

    Başka model olarak daha düşük fiyatla Philips 55pus 7504 vardı onuda şöyle bir kaç gün kullanmak isterdim. Merak ettiğim bir model. Birde son xf veya xg 9005 modeli var onuda kullanmak denemek isterdim birde LG sm9000

    Niçin bu modelleri almadım. Sony kanal gecisler çok ağır. Android sistem açılması kapanmasi ağır. Tizen gibi stabil değil. Philips de android olmasının dışında birde çok şikayet var. Güven duymadım. LG de malum kronik sorunları atlatamadi.
    Samsung DTS ve Dolby atmos işini kirpip ucuza getirsede kriterlerine göre donanım ve uzun ömür olarak kullanım açısından diğer markalardan önde
    Sonuc olarak güzel bir TV aldınız. Hiç merak etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alizel A kullanıcısına yanıt
    Hocam şu an ki kullandığım TV Philips, bulanık görüntü, kendi kendine restart, hdmı usb görmeme gibi envai çeşit sıkıntı var. Samsung inşallah yaralarıma merhem olur
    Genelde digiturk maç ve uygu yayınları ağırlıklı kullanılacak. Tabi netflix ve film de dahil. N11 de doguhan adlı satıcıdan ürün alan var mı? Umarım sorunsuz bir kargo olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben HB üzerinden Doğuhan dan aldım. Pzt sipariş verdim. Çarşamba akşamı sorunsuz geldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lithium87

    Hocam şu an ki kullandığım TV Philips, bulanık görüntü, kendi kendine restart, hdmı usb görmeme gibi envai çeşit sıkıntı var. Samsung inşallah yaralarıma merhem olur
    Genelde digiturk maç ve uygu yayınları ağırlıklı kullanılacak. Tabi netflix ve film de dahil. N11 de doguhan adlı satıcıdan ürün alan var mı? Umarım sorunsuz bir kargo olur.
    Himmm merakımı girmis oldunuz eyvallah :)
    Doğukan dükkanı da kullanici yorumlarinda okuduğum kadarıyla kaliteli bir satıcı. Bilindik bir yerden almışsınız. Her hangi bir sorunla karsilasmicaginizi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan dan q70r almıstım 14 gün içinde iade sürecini başlattım tv yı kargo aldı 17 gün oldu tv ortada yok.. defalarca aradım bize ulasmadı denildi en son bu gün aradım üründe eksik varmış size geri gönderdik dediler. tv nin yan köpükleri yokmuş lütfen yan köpük nedir gercekten yan köpük varmı bana söylermisiniz. alt üst ve ekran köpükleri var başka ?? hadi yok diyelim 7000tl lik iade bir köpük yok diye gerimi gönderilir. lütfen yan köpük nedir..
    14 günlük cayma hakkı inanın yalan. karşı tarafın elindesiniz ...deselerki kumanda yok ispatlayamıyorsunuz. siz lütfen bir iade süreciniz olursa herseyi kayıt altına alın.. TV gezdi dolandı sonra bana geri gönderiliyor.. kargo takip numarasını istedim veremediler. kayıt aldılar..

    bu linkte yan köpük nerde......
    https://www.youtube.com/watch?v=sBGRk0lEc0g




  • engin1927 E kullanıcısına yanıt
    alizel A kullanıcısına yanıt
    doğuhan hakkında çekincelerim vardı ama mesajınız beni rahatlattı.
    Şimdi geriye 2 gün daha philips'e sabretmek kaldı.
    Satıcı yarın kargoya vereceğini söyledi.
    Perşembe elimde olur. Aynı gün servisi ararım artık kuruluma ne zaman gelirlerse
  • Lithium87 kullanıcısına yanıt
    Şimdiden hayırlı olsun. Iyi seyirler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TENTEN7 T kullanıcısına yanıt
    Üzüldüm gerçekten Türkiye de maalesef tüketiciyi koruma hakları hep laf hep söz hep temenni 😠

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TENTEN7

    Vatan dan q70r almıstım 14 gün içinde iade sürecini başlattım tv yı kargo aldı 17 gün oldu tv ortada yok.. defalarca aradım bize ulasmadı denildi en son bu gün aradım üründe eksik varmış size geri gönderdik dediler. tv nin yan köpükleri yokmuş lütfen yan köpük nedir gercekten yan köpük varmı bana söylermisiniz. alt üst ve ekran köpükleri var başka ?? hadi yok diyelim 7000tl lik iade bir köpük yok diye gerimi gönderilir. lütfen yan köpük nedir..
    14 günlük cayma hakkı inanın yalan. karşı tarafın elindesiniz ...deselerki kumanda yok ispatlayamıyorsunuz. siz lütfen bir iade süreciniz olursa herseyi kayıt altına alın.. TV gezdi dolandı sonra bana geri gönderiliyor.. kargo takip numarasını istedim veremediler. kayıt aldılar..

    bu linkte yan köpük nerde......
    https://www.youtube.com/watch?v=sBGRk0lEc0g
    Bende bilmiyorum hangi köpükten bahsediyorlar. Eğer kararlı iseniz tüketici hakem heyetinede başvurabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevabını tam bulamadım,soruldu ve cevaplandiysa kusura bakmayın lütfen... 70rat ve 60rat olan verisuinlarda Digitürk play var mı acaba? Ya da hangi versiyonlarda var,hangilrrinde yok?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alizel

    Bende bilmiyorum hangi köpükten bahsediyorlar. Eğer kararlı iseniz tüketici hakem heyetinede başvurabilirsiniz

    Alıntıları Göster
    Yıllar önce Türkiyede öyle büyük teknoloji mağazaları vardı ki şimdi isimleri de logoları da kimse tarafından hatırlanmıyor bilinmiyor. O vatan da çalışan işgüzarlar bunu unutmasın ..
    Uğrunda hak yedikleri / hileye baş vurdukları devasa şirketleri bir gün puf olmuş işsiz kalmıs olurlarsa neden allah ım demesinler . benim hakkım helal olmayacak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TENTEN7 -- 9 Aralık 2019; 21:22:1 >




  • TENTEN7 T kullanıcısına yanıt
    Benden vatandan q70 aldım ve tv deki banding sorunları nedeniyle ertesi gün iade için mağazaya gittim kabul etmediler, şimdi tüketici hakem heyetine başvurdum siz de hakkınızı sonuna kadar savunun verin tüketici hakem heyetine o zamanda istesinler yan köpükleri bir daha vatan bırakın tv yi çöp almam.
    Sizin iade nedeniniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Benden vatandan q70 aldım ve tv deki banding sorunları nedeniyle ertesi gün iade için mağazaya gittim kabul etmediler, şimdi tüketici hakem heyetine başvurdum siz de hakkınızı sonuna kadar savunun verin tüketici hakem heyetine o zamanda istesinler yan köpükleri bir daha vatan bırakın tv yi çöp almam.
    Sizin iade nedeniniz nedir?
    Sizinle aynı sorun. hatta ilk ben burada ekran görüntüsü paylaşmıştım. Samsung servise sorunu ilettiniz mi? ben olmadı servise vereceğim tv yi ne yapıyorlarsa yapsınlar.

    Bana kimse neden sorusunu sormadı tamam iade kabul ediyoruz gönderin dediler. 17 gündür tv siz kaldım ve kimse aramıyor sormuyor her gün ben arıyorum ürün size geldi mi diye. ve en son bu gün bana köpük eksikmiş ürün 4 gün önce onlara gelmiş kimsenin kimseden haberi yok tv gezdi dolaştı.... bende kaldı 8 gün dışarıda kaldı 17 ve daha fazlası gün. ve hala kargom nerede söyleyemediler takip no sunu bulamadılar ben ne biliyim tv nin başına ne hal geldi. ne halt yediniz.. sorumluluk bende mi yani.. haram olsun. param.. dediğim gibi nice büyük şirketler yok oldu gitti bir gün vatan da yok olur o zaman görürüm hallerini ağladıkları günleri.

    Bu adamlarım avukatları hali hazırda var çok kişi tüketici heyetinden kazanmış bu adamlar tutmuş bir üst mahkemeye vermiş sürmüş 1 -2 yıl dava . anlayacağınız yıldırmak için herşey yapıyorlar . çok sayıda şikayet okudum . neler var neler. Allah bunların eline düşürmesin. VATAN da satılan q70ra ların çoğunda vertical bandig var. şuan yeni bir kişi daha şikayetvar sitesine girmiş bunlar rastlantı olamaz aynı mağaza aynı ürün hepsi kusurlu . indirimden ürün alınmazmış..
    https://www.sikayetvar.com/samsung/samsung-55q70-kusurlu-sifir-televizyon



    7000-8000 TL kaç aylık askeri ücrete denk. Çıkar elbet bir yerde VATAN ...... haram olsun bu kadar mağdur ettiğin insanın paraları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TENTEN7 -- 10 Aralık 2019; 0:9:37 >




  • TENTEN7 T kullanıcısına yanıt
    Ben şikayet var sitesine yazdım beni bugün aradılar prosedürden bahsrttiler bende bana bunları anlatmayın ben hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağım deyipkapattım.
    Mahkeme 1-2 yıl sürsün önemli değil sonunda davayı kazandığınız takdirde paranızı yasal faiziyle alıyosunuz süre boyuncada tv sizde kalıyor.
    Hakkınızı sonuna kadar arayın kazanırsınız kaybedersiniz sonuçda 7-8 binli rakamlar az değil neden kusurlu ürünü bile bile kullanalım!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Q60RAT nasıl cihaz? Sıradan bir 4K tvden her türlü iyi midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Ben şikayet var sitesine yazdım beni bugün aradılar prosedürden bahsrttiler bende bana bunları anlatmayın ben hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağım deyipkapattım.
    Mahkeme 1-2 yıl sürsün önemli değil sonunda davayı kazandığınız takdirde paranızı yasal faiziyle alıyosunuz süre boyuncada tv sizde kalıyor.
    Hakkınızı sonuna kadar arayın kazanırsınız kaybedersiniz sonuçda 7-8 binli rakamlar az değil neden kusurlu ürünü bile bile kullanalım!!!
    2. perde..... Vatan bilgisayarı bu gün aradım en sonunda bana bir kargo takip no verdiler. Hemen horoz lojistikle görüştüm..
    TV 3 aralıkta VATAN a gitmiş ama teslim almamışlar ve TV şuan Horoz L depolarında yatar halde bekliyormuş. Nasıl müthiş değil mi Ulan gavurun malımı O.. Para verdikte aldık. Bu vatan teslim almadığı ürünün eksikliğini nasıl kayıtlara girer anlayamadım TV 3 aralıkta teslim alınmadı gözüküyor VATAN sa 5 aralıkta yan köpükler yok iade kabul edilemez not almış.. Ortada bir sahtekarlık yok mu ?


    Ve sonuç TV 17 gündür yok bende... VATAN dan sakına bir iade işine giriŞmeyin para verdiğiniz malın peşinde koşar kalırsınız.. rezillik...




  • 
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.