Şimdi Ara

Samsung Mikrodalga Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 12 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • wings35 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 2018 Temmuz ayından beri Samsung MS23K3515AW/TR 23 Lt Mikrodalga Fırın kullanıcısıyım. Yaklaşık 7 aydır.

    Geçenlerde içerisinde yemek ısıtırken cihaz içerisindeki cam büyük bir sesle kendi kendine kırıldı. Samsung müşteri hizmetleri ile kaç kere görüştüysem sonuç alamadım; tüketici haklarına şikayette bulundum. Fotoğrafları paylaşıyorum. Benden 60 TL para istiyorlar. Samsungdan kimse ne gözle nede kimyasal analiz için gelmediği gibi tabağı kıranın ben olduğumu iddia ettiler.

    Siz siz olun SAMSUNG mikrodalga alırken camının kırılacağını ve garantiye girmeyeceğini bilin.




    |
    |




  • Arkadaşlar SAMSUNG kesinlkle kabul etmiyor birde benim üzerime suçlama atıyor kesinlikle bu ürünü almayın aldırtmayın. Bu kadar rezalet bir müşteri hizmetleri görmedim.

    Tüketici haklarına şikayet başvurum onaylandı. Gerekli bilgileri paylaşacağım.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.