Şimdi Ara

Samsung Klimalar Nasıl?? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
1
Favori
63.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben. De o numarayı aramıştım bana da tam tersini söylediler dostum benim klima ar 7000 doctor virüs var gösterge paneli var ama belkide arızalı olabilir ama bi daha arıcam doctor virüs tuşuna bastığım zaman sasece klima göstergesinde ışığı yanıyor başka bir numara yok yani sen sadece bir tuşa basınca oluyor demi açma kapamanın yanındaki tuşa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samnsung inverter aldim. Almaz olaydim. Servis berbat. Musteri hizmetleri daha berbat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    Bu forumu biraz takip eden herkes samsung klima alınmayacağını bilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bps

    Bu forumu biraz takip eden herkes samsung klima alınmayacağını bilir.

    Forumun klima bolumu calismiyor. Hepsi boş. Calisan adam yok. Burada laf atmayi bilionuz ama sordugumuz zaman cevap veren yok. Siz yardimci olsaydiniz şuan samsung almis olmazdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    Geçmişte verilmiş cevaplara biraz baksaydınız, sorulan soruların büyük çoğunluğuna cevap verilmiş. Millet forumda hiç araştırma yapmadan tekrar tekrar soruyor.
  • son zamanlarda samsung klima alan oldu mu?
    servisi düzeldi mi?
    memnun musunuz cihazdan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qantas

    son zamanlarda samsung klima alan oldu mu?
    servisi düzeldi mi?
    memnun musunuz cihazdan?

    1000 lira fazla var japon al derim ben: ben şuan kullanıyorum samsung memnun degılım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samsung klima servisi duvarı delmiyomuş doğru mu?

    bir de vakumlama yapıyorlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qantas

    samsung klima servisi duvarı delmiyomuş doğru mu?

    bir de vakumlama yapıyorlar mı?

    vakumlama kavgası yaptım ben zaten. adam fabrıka vakumlu felan fiştan dedi. kabul etmıyorum felan. servısı berbattı, kavga edecektık, o gürültüye bızım komşular geldi , Servıs kagıdını ımzalamadım. bızım komsular posta koyup evden cıkardılar servısı. surıyelı ıscı calıstıyorlar, berbat bı servısı vardı. hepsını belgelendırdım, samsung merkeze bıldırdım ama boş. merkez bırdaha dönüş yapmadı. sonra servıs gene geldı , özür felan dıledı ama boş.. aman haa dıyorum ben yandım sız yanmayın o yüzden servıs ve marka araştırmasını ıyı yapın !! klımadan da memnun degılım.
    Not: bu yazdıklarımın hepsı başımdan geçti, burdakı sorunlu bı servıse cattık. belkı baska servısler daha ıyı calısıyordur. ama genel merkezden de memnun degılım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şikayet varda onlarca benzer şikayer var
    https://www.sikayetvar.com/beyaz-esya/klima/samsung

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım geçmiş olsun. Samsung'u listeme hiç almamıştım. LG biraz aklımı çelse de yaşadığınız duruma benzer bir olumsuzlukla karşılaşma ihtimali çok yüksek olduğu için yakın fiyat performansta Arçelik/Beko'ya da bakmaya başladım.

    Kalite ve performans konusuyla satış sonrası desteği kesinlikle ayrı tutmak gerek. Hele ki aynı parayı ödeyip ufak tefek detaylar varsa güvenmediğin firmayla çalışmamak gerek. İyi de olsa kötü de olsa yakınınızda bir servis ve birçok kanaldan erişeceğiniz müşteri hizmetleri olması çok önemli.

    Bir ürüne muadillerinden çok daha az para verirsiniz, beklentiniz yüksek olmaz. Bu durumda bile muhattap bulmayı istersiniz. Mesela birkaç yıl önce Sinbo gibi kalitesi belli markanın küçük bir üründen birkaç tane kullandım. Aldığımda sorunlu çıkanı da oldu, sonradan bozulanı da. Garanti süresince hiç üzmediler, kargoyla aldırıp kargoyla yenisini kısa sürede yolaldılar. Umarım halen böyledir, ihtiyaç giderecek, beklentinin yüksek olmayan ürünlerini yine alırım da tavsiye de ederim. Olması gereken budur. Beklentim belli, karşılığını da vermişler, daha ne isteyeyim?

    Bilinçli tüketici olmak çok önemli, ülkemizde bu konuda katedilecek çok yol var. Yaşanan olumlu olumsuz herşeyi sizin gibi paylaşmak gerek ki, elini kolunu sallayıp at koşturamasınlar, bedel ödesinler.

    Kaliteli olan kalitesinin ötesinde bedel istiyor, kalitesiz olan müşteriyi umursamıyor, o gider başkası gelir diyor. Olan tüketiciye oluyor.




  • bence bi hayli abartıyorsunuz.. ben 4 aydır kullanıyorum.. her şeyinden memnunum klimanın.. serviste gayet anlayışlıydı.. bilemiyorum 1000 lira daha fazla vermediğim için pişman değilim. sorunuz varsa cevaplayabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuzuf15 -- 12 Mayıs 2015; 8:40:21 >
  • Elektronik ürün biraz da şans işidir. Yani sonuçta sorunlu bir ürün de denk gelebilir. Burada en önemli husus servis kalitesidir. Ben de maalesef bu kış başında albenili reklamları, TV kalitesi böyle ise bu da böyledir diyerek kandım ve Samsung klima aldım. Bir defa klimalar tüketicilerin tak çalıştır kullanabileceği ürünler değildir. Borusundan, vakumuna bir sürü detayı var. Benim gibi özellikle yalıtımı olmayan, konumu farklı bir mekanda yaşıyorsanız (çatı katı) mutlaka bir ön keşif için alacağınız markanın ekiplerini çağırın. Gelip inceleme yapsınlar, nereye takacaklar baksınlar. Gelelim Samsung'a, sammy klimaların montajı SAMSUNG firmasının taşeron işçileri tarafından takılıyor. Ancak klimayı aldığınızda kurulum için bile gelmeyebilirler. Gelenler makina başına yaptıkları kurulum için ücret alıyorlar. Yani dert ve tasaları asla yok. Bırakın vakumlamayı, 24 binlik cihazın yaklaşık 60- 65 kiloluk dış ünitesini çatıya öylece koyup gideceklerdi. Kurulumu özensiz, dikkatsiz yaptılar ve sonuç tam bir hüsran! Klima 1 ay içinde bozuldu. Şikayet.com'a yazdım ve çok şükür para iadesi ile kurtuldum. Servis bana aynen şöyle dedi, beyfendi hiç uğraşmayın bozulan cihaz için gelmeyecekler. Siz iyisi mi paranızı iade almaya çalışın. Zaten servis Avcılar Ekmen telefonları açmıyor. Büyükçekmece'den Küçükçekmecedeki servisi zorla getirdim ve rapor tutturdum. Durum kısaca bu. Seçimin Arçelik oldu. Müthiş bir servis ağı var. Keşif için hemen geldiler. Montaj ekipleri tecrübeli. Ekip elemanları sürekli eğitimden geçiriliyor. vs..




  • Mertopol şehirler de ,maalesef iş yoğunluğundan servis konusunda tam anlamıyla profesyonel olarak hizmet veremeyen ,bu firmalar ve ürünlerine karşı bir antipati oluşmakta.Ben şahsen Edirne'de ikamet eden biri olarak,doğal ısıtmalı bir ev için sadece yaz mevsimi ile sonbaharın ilk aylarında kullanma amacıyla inverter klima almayı gereksiz buldum.Samsung marka iki adet 12 btu klima alarak markaya ait servis hizmeti veren arkadaşıma montajında yapılması gereken tüm işlemleri standart prosedür olarak uygulayıp montajını sorunsuz bir şekilde yaptı.Küçük şehir ve servis hizmeti veren firmanın tanıdık olması sebebiyle bu sorununu sadece yaz döneminde soğutma amacıyla kullanıldığı için bir sorun ve şikayet yaşamadım.Önemli olan yaşadığınız Şehirde ki markaya ait servis hizmeti sağlayan firmanın tutumu arkadaşlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün forumu okudum. Şöyle bir yorum yapmak istedim . Konu 2008-2009 gibi başlamış. Ozamlarki Samsung klima ile şuan ki klimaları arasında çok fark var ayrıca klimada 10 yıl motor garantisi ve 5 yıl komple garanti veren bir başka bir marka yok. Şöyle yorum yapabilirsiniz başka markalar 2 yıl garanti verir ama daha uzun süre sorunsuz çalışır gibi fakat saçmadır. Ürününe güvenen firma daha çok garanti verir.
  • geçen sene yazın babamların evine samsung 5000 serisinden almıştım inverter 9.000 BTU. üçgen tasarımlı klimadan (1.550,00 TL. ye).. ne iç ne de dış üniteden ses gelmiyor desem yeridir.. kendi evime bir hafta önce baymak elegant 12.000 BTU aldım (1.350,00 TL.'YE).. inanın 9000 btuluk samsung; 12.000 lik baymaktan çok çok daha soğuk üflüyor ve iç ünite %50'den fazla daha sessiz.. özellikle bu üçgen tasarımlı samsung klimalarda iç üniteden asla motor sesi duymuyorsun sadece rüzgar sesi var böyle hafif meltem rüzgarı gibi harika bir hava üfleme şekli var klimanın .. diyeceksiniz ki madem samsung bu kadar iyiydi neden baymak aldın :) tamamen duygusal para para para :( ayrıca samsungun iç ünite plastik kalitesi muazzam derecede iyi, özellikle içerideki sağ sol kanatçıkları her ne kadar ancak elle kontrol edilebiliyorsa da çok iyi bir işlevi var havayı harika yönlendiriyor.. baymakta da kötü bir plastik kalitesi var ve iç ünitedeki kulakçıkların hiçbir işlevi yok.. manuel olarak sağ sol yapıyorsun havayı hala düm düz önüne üflüyor, iş olsun diye koymuşlar resmen.. keşke maddi durum el verse de samsung alabilseydim tekrar.. bu arada 12.000 btu baymak kullandığım salonum 38 m2., 9.000 BTU'luk samsung olan annemlerin salonu da 25 m2. bence sessizliği, iş gören kulakçıkları, havayı hızlı şekilde soğutması ve çok iyi hava sirkülasyon seviyesi ile SAMSUNG u tek geçiyorum.. umarım faydalı olmuştur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mfsert1984 -- 30 Temmuz 2015; 17:18:22 >




  • Merhaba ben bugün eve Samsung AR7000 serisinden 18 binlik inverter klima bağlattım. Kumanda menüsünde "usage" diye bir şey var. Bastığınızda klimanın açıldığı andan itibarenki elektrik tüketimi kendi çapında 0,1 ile 99,9 arasında değerlendiriyor. Ama bunu nasıl değerlendireceğimi bilemedim. Bu kWatt olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anonem

    Merhaba ben bugün eve Samsung AR7000 serisinden 18 binlik inverter klima bağlattım. Kumanda menüsünde "usage" diye bir şey var. Bastığınızda klimanın açıldığı andan itibarenki elektrik tüketimi kendi çapında 0,1 ile 99,9 arasında değerlendiriyor. Ama bunu nasıl değerlendireceğimi bilemedim. Bu kWatt olabilir mi?

    Bende bu seriden almayı düşünüyorum.Kullandıkça deneyimlerinizi ve gözlemlerinizi paylaşırsanız memnun olurum
  • Çok da sessiz değil. Fakat verimli bir klima. Dün Öğlen 2 gibi açtık akşam 11'e kadar 25m2 salon + 20m2 mutfak + 8x1m koridor + 12m2 banyo + 15m2 yatak odası kapıları açıktı. Dışarısı 10 dereceyken klimaya en uzak köşe 18,8 dereceydi. Elektrik tüketimi 7,5 kWatt / h idi kapatırken. En pahalı elektrik 50 kuruş olsa günde 3,5 ile 4tl arası kullanım demek. Şu an baktım: bugün 4 gibi açmıştım yine aynı yerler için yine 24 dereceye ayarlı 3,5 kwatt saat tüketim yapmış şimdiye kadar. Yani günden güne değişiyor ama bu bölgede tüm evi ısıtmak günlük ortalama 5 tl civarı ediyor.
    Büyük olması dert değilse alınabilir. Üflemeyi tam yukarı yaptırmak mümkün olmasa da tam dibine yaptırabilirsiniz.
  • AR7000 24 bin btu aldım, hafta içi montajı yapılacak. Bir sorun çıkmadan, bir kaç sene kullanabilsem kafi.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.