Şimdi Ara

Samsung Klimalar Nasıl?? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
63.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • adana dan alan var mı samsung,,keşif yapmıyorlamış ,ve telde bir bayan çıktı vakumlamanın ne oldugunu bilmiyordu,,adanadaki samsung servisi hakkında bilgisi olan var mı
  • Samsungdan yaklaşık 3 ay önce aldığım klima önce bayii ve servis arasında kayboldu . 10 gün klimayı aradılar ve sonunda bulup kurdular . sadece 1 hafta kullanabildim ve arızalandı. Servis 10 gün içinde gelebildi . gaz boşalmış yükleme yapacağız dediler , 3 gün soğuttu yine arızalandı . Tekrar aradım servisi bu defa 7 gün gibi bi sürede geldiler ve burada onaramayız deyip söktüler klimayı . 15 gündür evde borular sarkmış vaziyette oturuyorum .Samsungu ne zaman arasam durumu öğrenip dönüş yapıcaz diyolar ama ne arayan var ne soran . bütün yazı sıcakta geçirdiğimemi yanayım , paramın çöpe gittiğine mi . Şikayet varda şikayetleri okudugumda Samsung klimaların bir çok modelinde kronik arıza olduğunu anladım ama iş işten geçti tabi ..
  • samsung servis çok sorunlu aman deyim
  • Samsung servis tarafından iç unite söküldü götürüldü ve onarıldıgı söylendi , bağladılar yine çalışmadı . Bu defa da dış unite arızalanmış . Yaklaşık bir saat uğraştılar ve onaramadılar . Götürmemiz lazım dediler . dış unitede dün gitti , artık 15 günde dış unite yok . 24 haziranda aldıgım klimayı sadece 10 gün kadar düzgün kullanabildim . Düzgün dediğime kücücük odayı 2 saatte azda olsa serinletiyordu . Bütün yazı sıcakta gecirdigime mi yanıyım . servis gelecek diye işten eve 1 saatte gittigime mi ? yoksa her defasında ev temizlediğimemi bilemedim .

    klima aldığım günden beri tamirde, heryeri açılmış sökülmüş klima tabi ki içime sinmiyor ancak Samsung değişim yapmıyor malesef. keşke 2. el alsaydım daha sağlıklı olurdu . Elektronik şans işi ama samsung klima konusunda gerçekten hem ürün hem servis açısından problemli . Telefon ve televizyonlarında herhangibir sorun yaşamadım henuz.

    Bence her firma bi ürünü arızalı sattıysa değişimini de yapmalı .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mojaverok -- 20 Eylül 2016; 12:11:41 >




  • blacknes B kullanıcısına yanıt
    Konudan bağımsız olarak şöyle diyebilir miyiz? Samsung televizyonlar 2 yıl Vestel televizyonlar 5 yıl garantili. Bu durumda Vestel daha iyidir. Zira Vestel 5 yıl veriyor. Malına güveniyor olmalı Samsung ise güvenmiyor.

    Ya da başka bir bakış açısıyla " benim malım başını çok ağırtır ama bak ben uzun bir garanti süresi veriyorum " da diyor olabilir mi?

    Ya da Japon firmaların kalitesine erişemediği için 5 yıl garanti, uygun fiyat ile albenisini arttırıyor olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    Konudan bağımsız olarak şöyle diyebilir miyiz? Samsung televizyonlar 2 yıl Vestel televizyonlar 5 yıl garantili. Bu durumda Vestel daha iyidir. Zira Vestel 5 yıl veriyor. Malına güveniyor olmalı Samsung ise güvenmiyor.

    Ya da başka bir bakış açısıyla " benim malım başını çok ağırtır ama bak ben uzun bir garanti süresi veriyorum " da diyor olabilir mi?

    Ya da Japon firmaların kalitesine erişemediği için 5 yıl garanti, uygun fiyat ile albenisini arttırıyor olabilir mi?

    Merhabalar;
    Öncelikle VESTEL televizyonlarda 5 yıl garanti uygulaması yok onu belirtmek isterim. Garanti süreleri gümrük ve ticaret bakanlığının bağlayıcı hükümleri nedeniyle minimum standart 2 yıldır, bu karar hem ithal edilen hem de üretilen ürünler için geçerlidir. VESTEL ise, yetkili bayilerinden satın alınan ürünlere +1 yıl garanti süresi tanımlıyor, yetkili bayiden alınmayan ürünler ise yine standart 2 yıl garantilidir.

    Bunun dışında yaklaşımınız mantık dışı zira üretici firmalar, ürettikleri ürünlerin arıza yapması durumunda hizmet veren yetkili servise ödeme yapmak ve tabi ki arızalanan yedek parçasını da parasını kendisi karşılayarak değiştirmek zorunda, bu durumda ''Ben kalitesiz ürün yapayım sahaya süreyim parasını alayım, arıza yaparsa servis gider yapar ben de bu paranın bir kısmını servise vereyim'' mantığı ile üretim yapmaz.

    Tabi ki her ürünün üretim öncesi planlamalarında olası servis maliyetleri dahi hesaplanarak fiyatlandırma politikası güdülüyor ancak hiç bir üretici veya ithalatçı firma ''Senede 2 kere arıza yapsa, 3 kuruştan 5 köfte'' gibi bir istatistik üzerine hareket etmez.

    Bahsettiğiniz Japon markalarının 5 tl ye sattıklarını, örnek verdiğiniz markanın 2 tl ye sattığını da unutmamak lazım. Ben bu örneği çok veririm, Çok kaliteli japon markası, bozulmayacağına güvenmesine rağmen 2 yıldan fazla garanti vermiyorken, sürekli saldırılan bu markaların bahsettiğiniz 3-5 yıl garantiyi vermesi ve üzerine yarı fiyatına ve bazen yarı fiyatından da düşük rakama satış yapması bana göre ''kendine güven'' olarak tanımlanır.




  • Mesajınızı silmişsiniz ama ben yine de o kadar emek verdim yazdım diye buraya yapıştırayım cevabımı Öğlen cevabı yazıp yolladım yollayınca forum hata verdi ben de Word'e kopyalayıp saklamıştım, acıdım yazdıklarıma

    Gözlerinizde sorun olduğunu düşünmüyorum ancak loblarınızdan bir tanesinde kinaye yapmayı seven bir taraf olduğu belli :)

    7 Yıl GARANTİLİ değil o ürün, isterseniz 08502224123 ü arayıp teyit edin, ürününüz 3 yıl GARANTİLİ ve +4 yıl EK GÜVENCELİ dir.
    Garanti kapsam koşulları ile Ek güvence kapsam koşulları birbirinden farklıdır. Örnek vermek gerekirse, genel garanti kapsamında sararmış olan kapı kulpunu ücretsiz değiştirebilecekken, ek güvence süreci içerisindeyseniz bu hizmeti ücretsiz alamazsınız. Konu derin ve detaylı, merak ettiğiniz kısımları yazdığım numaradan öğrenebilirsiniz.
    Siz şimdi kinaye alt yapınızla dersiniz ki o Zaman üçkağıt yapıyorlar burada garanti yazıyorsa garanti olmalı vs'' ancak dediğim gibi onu GARANTİ adı altında GÜVENCE veren kurumlara sormanız lazım ki bunu yapmayan marka neredeyse yok gibi. (Sizin Japonlar dahil)

    Uzun garanti= çok sağlam ürün gibi bir kıstasım olmadı benim. sadece kendisine veya ürününe güveniyor ki uzun garanti veriyor, benim için bu önemli zira 6502 sayılı kanunun 56 ve 84 üncü maddelerine kadar tüm haklarımı kullanmak isterim. garanti kapsamında servis istediği kadar ''Kullanıcı Hatası'' desin ben ispat eder hakkımı alırım zira kanunlar benim yanımda (art niyet olmadığı sürece aksini görmedim)
    Enteresan olan şudur ki ithalat gurubundaki bir çok marka, tüketicinin burnundan getirip kapısına icra memuru dayanana kadar kanunlarımızı uygulamayı reddediyor, aynen ZANUSSİ gurubundaki 2250TL lik çamaşır makinesinin çamaşırları yağlama sorununu çözemeyip ürünü değiştirmeyi reddedip konu hakem heyetinin olumlu kararı sonucu icra kanalında dava açılıp kazanıp kapıya dayanana kadar. Aslında konu bu noktada bizim bahsettiğimiz mevzudan başka bir kulvara geçiyor o yüzden kesmeyi tercih ediyorum.

    Uzun garanti= çok sağlam ürün değil, uzun garanti=tüketici için avantajlı zaman dilimi demektir bana göre zira yukarıda verdiğim basit örnek garanti süreci dışında olsa idi sonuçları çok daha farklı olurdu.

    Bu anlamda uzun garanti iyidir. Yoksa bana kalsa Mitsubishi'nin de ürünlerine bu derece güveniyorken neden 2 yıl garanti ile sınırlı hareket ettiğini defalarca forumda sormuşumdur, hatta kendilerine de bu görüşümü dile getirmiştim ve Ağustos ayında benimle irtibat kurup görüşmek istediklerini söylemişlerdi ve bu gün Akdeniz Bölge Müdürü Mak Müh Şükrü Kaya Bey ile 3 saat sohbet ettik, Bir hatamı düzeltti ve ürünlerinin 3 yıl garantili olduğunu dile getirdi ki ben uzun süre ürünleri 2 yıl garantili diye eleştirmiştim bu konuda özürlerimi de iletiyorum zira benim hatam olmuş. Neticede benim yaklaşımım marka odaklı değil güvence odaklı o nedenle garanti sürelerinin uzun olmasını istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    Konudan bağımsız olarak şöyle diyebilir miyiz? Samsung televizyonlar 2 yıl Vestel televizyonlar 5 yıl garantili. Bu durumda Vestel daha iyidir. Zira Vestel 5 yıl veriyor. Malına güveniyor olmalı Samsung ise güvenmiyor.

    Ya da başka bir bakış açısıyla " benim malım başını çok ağırtır ama bak ben uzun bir garanti süresi veriyorum " da diyor olabilir mi?

    Ya da Japon firmaların kalitesine erişemediği için 5 yıl garanti, uygun fiyat ile albenisini arttırıyor olabilir mi?

    Denilebilir. Ancak vestel ve samsung tvlerde 3 yıl garanti veriyor en fazla 5 yıl değil.
  • Samsung servis defalarca geldi , klima çalışmamasına rağmen değişim de yapılmıyor. Tekrar tekrar aynı işlemler yapılıyor. Bunun yasal durumunu bilen var mı ? değişim için şartlar nelerdir. Ayrıca dikkat edin servis işlem yaptığı zaman mutlaka belge alın, bilerek vermiyolar yada yapılan 2-3 onarım işlemini 1 işlem gibi gösterebiliyolar.
  • 2 yıl önce samsung klima maceramı yazmışım . Onun üzerine 2 defa daha arızalandı klima hala değişim yapılmıyor . her defasında farklı yeri değişiyormuş . Evimde tüm cihazlar telefonumda dahil samsungdu . hepsini yavaş yavaş değiştiriyorum bir daha samsung sokmam evime

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.