Şimdi Ara

Samsung Işık Sızması Garanti Dışı Diyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
4.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaslar. Gecen gun gittim samsung 48h6500 led tv aldim. Ufak tefek test yaptim. Hani su binalari gosteren kamera videosu vardi. Bilenler hatirlar. Kayiyor hani goruntu. Onu denedim. Gokyuzunun oldugu kisim sanki kirli gibi. Bulutlanma var. Koyu renklerdede sag tarafta bantlanmaya benzer golge var. Siyahta belli oluyor. Ayrica gri renkte panelin arka kisminin homojen olmadigi goruluyor. Ne cok sorun varmis yahu.

    Servisi aradim. Kadin bana test resmini actirdi. Resim cillop gibi. Diyor bi sorun goruyormusun diye. Kadina dedim. Ben resim acip bakmiyorum sonucta. Hareketli goruntulerde ve koyu renkte belli oluyor. Dedigi sey isik sizmasi olabilir. Eger oyle olursa garanti disidir. Yani sorun olarak gormuyorlar! Sen tut 2600 lira tvye yatir. Olaya bak. Eger isik sizmasiysa sorun olmadigi gibi servis para alir dedi. Bu konularla alakali bilginiz varmi?

    Ha bu arada eski tvm panasonicte panel superdi. Ne bi daginiklik ne de baska bir gram kusur yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 24 Ocak 2015; 0:53:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hakem heyetine gidip para iadesi alabilirsin ama önce servis raporu veya benzeri birşey gerekebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karanlık bir ortamda siyah bir resmi ekranda açıp fotosunu buraya koyun, daha isabetli yorumlar gelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L@civert

    Karanlık bir ortamda siyah bir resmi ekranda açıp fotosunu buraya koyun, daha isabetli yorumlar gelecektir.

    Resimlerde yakalayamiyorum ama gozumle goruyorum. Belki dikkat etmeyen adam anlamaz. Ama var iste. Goz gidip takiliyor orya

     Samsung Işık Sızması Garanti Dışı Diyor?

     Samsung Işık Sızması Garanti Dışı Diyor?

     Samsung Işık Sızması Garanti Dışı Diyor?

     Samsung Işık Sızması Garanti Dışı Diyor?

    Illa sorun belli bir standartin uzerindemi olmasi gerekli? Yoksa varmi var. Azda olsa var cokda olsa var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sağ alt ve üst köşelerde bariz var bence.
  • panel kenarlarında gölgelenme mevcut. Tv'nizde ışık sızması yok. Yetkili servisi çağırıp rapor tutturun. Değişim yapılır.
    4447711 arayın servisi yönlendirsinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raxert -- 24 Ocak 2015; 12:52:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raxert

    panel kenarlarında gölgelenme mevcut. Tv'nizde ışık sızması yok. Yetkili servisi çağırıp rapor tutturun. Değişim yapılır.
    4447711 arayın servisi yönlendirsinler.

    Servisi aradim. Bugun geldi adamlar. Servis kumandasindan test yaptilar. Birsey cikmadi. Bende baktim iyice goremedim. Turlu turlu test resmi gosterdi. Ama sorun yoktu. 35 tl para aldi gittiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Işık sızması normal mi
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris

    Sağ alt ve üst köşelerde bariz var bence.



    Siyah ekranda panel gayet temiz hocam. Sadece gri renkte ve koyuda belli oluyordu. Ama onuda test sirasinda goremedim. Anlamadim gitti bu isi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935


    quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris

    Sağ alt ve üst köşelerde bariz var bence.



    Siyah ekranda panel gayet temiz hocam. Sadece gri renkte ve koyuda belli oluyordu. Ama onuda test sirasinda goremedim. Anlamadim gitti bu isi

    Çakallık vardır.

    35 tl nedir ya saçmalık.
  • Bulunduğum yerde arkadaşım Samsung servisi.
    Şunu söyleye bilirim panelde hata varsa samsung kesinlikle değişim yapıyor.
    Arıza DAP kapsamında ise de istersen ücretini ödüyor.
    Bu şekilde 1 yıllık cihazda alt bölgede küçücük ışık hüzmesi durumundan dolayı 2 tv panel değiştirediğini biliyorum.

    Ancak senin TV de servis birşey göremediyse, sorun yok ise servis ücreti alması normal.
    Arkadaş 35 Tl nedir ya felan demiş. Hayrına gelecek değil servis eve sonuçta. Firmadan da alma imkanı yok arıza yoksa.
    Eğer arıza olmayan yerden servis ücreti almayacak olsa günde kaç kişiye hayır yapması gerekir dur bakalım.

    İstersen Tv yi al başka servise götür. Dediğin ışık hüzmesinin videosunu çek. Servise ver.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halugur1977

    Bulunduğum yerde arkadaşım Samsung servisi.
    Şunu söyleye bilirim panelde hata varsa samsung kesinlikle değişim yapıyor.
    Arıza DAP kapsamında ise de istersen ücretini ödüyor.
    Bu şekilde 1 yıllık cihazda alt bölgede küçücük ışık hüzmesi durumundan dolayı 2 tv panel değiştirediğini biliyorum.

    Ancak senin TV de servis birşey göremediyse, sorun yok ise servis ücreti alması normal.
    Arkadaş 35 Tl nedir ya felan demiş. Hayrına gelecek değil servis eve sonuçta. Firmadan da alma imkanı yok arıza yoksa.
    Eğer arıza olmayan yerden servis ücreti almayacak olsa günde kaç kişiye hayır yapması gerekir dur bakalım.

    İstersen Tv yi al başka servise götür. Dediğin ışık hüzmesinin videosunu çek. Servise ver.


    Dedigim gibi hocam servis menusunden baktik elemanlarla beraber. Bi sorun gorunmedi. Siyah goruntude baktim bugun isik sizmasi yok. Ama gride tuhaf gorunuyordu. Bende anlamadim nasil oldu diye. Kafam karisti. Ayrica samsung merkezdeki kadin isik sizmasi garanti disidir dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şan göremiyorsanız yoktur kesinlikle. Siyah gri tonlamalarda belli olur zaten.
    Bilemiyorum şuan göremiyorsanız sorun yok demek ki. Kafanıza takıntı etmeyin.
    Olsaydı emin olun sürekli ve kalıcıdır gitmez.
    Kendi kendine düzelmiyor sorunlar.
    Ayrıca Samsung müşteri memnuniyeti konusunda gördüğüm en iyi firmalardan birisi.
    Kesinlikle müşteriyi koruyor ve gözetiyor. Sorun yaşatma olayı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halugur1977


    Şan göremiyorsanız yoktur kesinlikle. Siyah gri tonlamalarda belli olur zaten.
    Bilemiyorum şuan göremiyorsanız sorun yok demek ki. Kafanıza takıntı etmeyin.
    Olsaydı emin olun sürekli ve kalıcıdır gitmez.
    Kendi kendine düzelmiyor sorunlar.
    Ayrıca Samsung müşteri memnuniyeti konusunda gördüğüm en iyi firmalardan birisi.
    Kesinlikle müşteriyi koruyor ve gözetiyor. Sorun yaşatma olayı yok.


    Eyvallah ustam. Yarin birdaha kontrol edeyim bakayim bir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halugur1977

    Bulunduğum yerde arkadaşım Samsung servisi.
    Şunu söyleye bilirim panelde hata varsa samsung kesinlikle değişim yapıyor.
    Arıza DAP kapsamında ise de istersen ücretini ödüyor.
    Bu şekilde 1 yıllık cihazda alt bölgede küçücük ışık hüzmesi durumundan dolayı 2 tv panel değiştirediğini biliyorum.

    Ancak senin TV de servis birşey göremediyse, sorun yok ise servis ücreti alması normal.
    Arkadaş 35 Tl nedir ya felan demiş. Hayrına gelecek değil servis eve sonuçta. Firmadan da alma imkanı yok arıza yoksa.
    Eğer arıza olmayan yerden servis ücreti almayacak olsa günde kaç kişiye hayır yapması gerekir dur bakalım.

    İstersen Tv yi al başka servise götür. Dediğin ışık hüzmesinin videosunu çek. Servise ver.


    Garanti kapsamında olan üründen ücret alınması saçmalık bence.

    Benden beş kuruş alamazlardı.

    Müşteriye yeni boardu 1000 tl demeye utanmıyorlar ama. 350 tl ye mal ettiğim boardu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris

    quote:

    Orijinalden alıntı: halugur1977

    Bulunduğum yerde arkadaşım Samsung servisi.
    Şunu söyleye bilirim panelde hata varsa samsung kesinlikle değişim yapıyor.
    Arıza DAP kapsamında ise de istersen ücretini ödüyor.
    Bu şekilde 1 yıllık cihazda alt bölgede küçücük ışık hüzmesi durumundan dolayı 2 tv panel değiştirediğini biliyorum.

    Ancak senin TV de servis birşey göremediyse, sorun yok ise servis ücreti alması normal.
    Arkadaş 35 Tl nedir ya felan demiş. Hayrına gelecek değil servis eve sonuçta. Firmadan da alma imkanı yok arıza yoksa.
    Eğer arıza olmayan yerden servis ücreti almayacak olsa günde kaç kişiye hayır yapması gerekir dur bakalım.

    İstersen Tv yi al başka servise götür. Dediğin ışık hüzmesinin videosunu çek. Servise ver.


    Garanti kapsamında olan üründen ücret alınması saçmalık bence.

    Benden beş kuruş alamazlardı.

    Müşteriye yeni boardu 1000 tl demeye utanmıyorlar ama. 350 tl ye mal ettiğim boardu.

    Olmayan bir arıza garanti kapsamına girmez.
    Arıza olsa servis zaten ücret istemez. Ancak arıza yok ise servis kimden alacak ücret.

    Panel fiyat konusunda haklısınız. LED Tv de garanti bitti mi panel hata vermesin diye dua edelim.
    Çünkü 1500 Tl lik tv nin panel fiyatı 1100 - 1300 TL arası diyorlar.Ayrıca beyaz eşya ve küçük ev aletlerinde olan 3 yıl süre elektronik olunca 2 yıl.
    2 yıl bitti mi dua edelim panel hata vermesin diye

    Bazı müşteriler yüzsüzlük yapıp vermediği de oluyor Servis ücreti. O da onların bileceği iş deyip geçiyorlar.
    Sonuçta ahiret denen bir yer. Oraya yazılıyor hesap bu durumlarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derqah -- 25 Ocak 2015; 13:19:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halugur1977

    quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris

    quote:

    Orijinalden alıntı: halugur1977

    Bulunduğum yerde arkadaşım Samsung servisi.
    Şunu söyleye bilirim panelde hata varsa samsung kesinlikle değişim yapıyor.
    Arıza DAP kapsamında ise de istersen ücretini ödüyor.
    Bu şekilde 1 yıllık cihazda alt bölgede küçücük ışık hüzmesi durumundan dolayı 2 tv panel değiştirediğini biliyorum.

    Ancak senin TV de servis birşey göremediyse, sorun yok ise servis ücreti alması normal.
    Arkadaş 35 Tl nedir ya felan demiş. Hayrına gelecek değil servis eve sonuçta. Firmadan da alma imkanı yok arıza yoksa.
    Eğer arıza olmayan yerden servis ücreti almayacak olsa günde kaç kişiye hayır yapması gerekir dur bakalım.

    İstersen Tv yi al başka servise götür. Dediğin ışık hüzmesinin videosunu çek. Servise ver.


    Garanti kapsamında olan üründen ücret alınması saçmalık bence.

    Benden beş kuruş alamazlardı.

    Müşteriye yeni boardu 1000 tl demeye utanmıyorlar ama. 350 tl ye mal ettiğim boardu.

    Olmayan bir arıza garanti kapsamına girmez.
    Arıza olsa servis zaten ücret istemez. Ancak arıza yok ise servis kimden alacak ücret.

    Panel fiyat konusunda haklısınız. LED Tv de garanti bitti mi panel hata vermesin diye dua edelim.
    Çünkü 1500 Tl lik tv nin panel fiyatı 1100 - 1300 TL arası diyorlar.Ayrıca beyaz eşya ve küçük ev aletlerinde olan 3 yıl süre elektronik olunca 2 yıl.
    2 yıl bitti mi dua edelim panel hata vermesin diye

    Bazı müşteriler yüzsüzlük yapıp vermediği de oluyor Servis ücreti. O da onların bileceği iş deyip geçiyorlar.
    Sonuçta ahiret denen bir yer. Oraya yazılıyor hesap bu durumlarda


    Bilim ahiret tanımaz. Servisler gayet iyi kazanıyor binbir çakallıkla. Her numaralarını biliyoruz çok şükür.

    2 yıl garanti kapsamında bu cihazda şüphelendiğim bir duruma gelip bakmak zorundasın.

    Yaktığın benzinin parası beni bağlamaz.

    Her sıkıştığında Allah'a sığınanlar yüzünden din bu kadar maskara oldu.





  • Senin verdiğin bilmem kaç bin tl de servisi bağlamaz.
    Çakal müşteriye Çakal servis yakışır.
    Sen gibi müşteri olsa keşke.

    Ancak hangi markaya giderseniz gidin üründe arıza yok ise servis Ücret ister be Hakkı. Çünkü hayrına yapmıyor bı işi. Garantisi var diye keyfine göre servis çağır dur evine. Yok kanal açması yok flash TV bulamıyorum yok sinyal yok diyor vs..
    Kendini bilen, Eğitimli ve kültürlü insan biliyor durumu. Eğitilemeyen insanlar var 1 gidersin ikinciye bekler gelecek diye. Gerçekten arıza çıkar o zaman da servis durumu ayarlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derqah -- 25 Ocak 2015; 19:39:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • paranı geri iste
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.