Şimdi Ara

Samsung garanti ve pembe cizgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2016 temmuz ayında aldığım s7 edge telefonumun ekranında pembe cizgi ilk cıktıgı zaman servise gidip ekran değişimi talep etmiştim ve yapmamışlardı aradan biraz zaman gectikten sonra telefonu düşürüp ekranın kenarını kırmıştım . Aylardir böyle kullanıyorum ve bi arkadaşımın garantiye götürüp pembe cizgi sorunundan dolayı ekranı degistirdiklerini ögrendim internetten arastırdım ve artık pembe cizgi garanti tarafından yapıldığını ögrendim bu sabah tekrar servise geldim simdide ekranınızı kırmışsınız yine yapamayız dediler.
    pembe cizginin kronik bir donanimsal hata olduğunu kabul etmelerine rahmen ekran kırık diye bahane etmelerini anlamıyorum. Degistirmemek icin elinden geleni yapıyorlar . Bundan sonra Samsung benim icin bitmistir. Evimde kac tane samsung cihazı var degistirilme zamanı geldiginde asla 2. Kez tercihim olmayacak .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alitorun40 -- 27 Mart 2018; 11:8:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.