Şimdi Ara

Samsung Galaxy Tab S8 serisi tanıtıldı: İşte özellikleri ve fiyatı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
5.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Hocam ultra modelinde olmuyor s8 ve s8+ da oluyor indirim. Herhangi bir edu uzantılı mail hesabı ile üye olmanız yeterli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zeljko Obradovic Z kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam ultrada yoksa işime yaramıyor.

  • Tab s8 için ana konu açılma vakti gelmiş. Hangi gönüllü açacak  

  • Bu öğrenci indirimini ultraya yapmamaları...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • türkiyede 20den aşağı olmaz, 1 doktor bile 2 maaşı ile anca alabiliyor

  • umiterkan kullanıcısına yanıt

    beklenilden baya ucuz

  • Bugun Ultra siparis ettim ama cok sacma birseyle karsilastim.


    Hepsiburada urunu 10 Martta kargolanir seklinde ilana koymus Samsung Turkiye. Kendi sitesinden alinca 1 Nisanda gonderilmesi planlanmaktadir yaziyor.

    Yardim hattina mesaj attim ; biz ilgilenmiyoruz baska sitelerdeki satisla diye garip bir cevap vermisler.


    Hayir hepsiburada dan alacagim buseferde yaninda hediye edilen klavye+mouse ve en onemlisi buds2 yok...neden oradan vereyim


    Kendi sitesinden verdim bakalim nezaman kargo edecekler

  • cuoresportivo kullanıcısına yanıt
    Hocam kendi sitesinde ilk gün kılıf da vardı o kılıf kalkmış. Kılıf olsa arkadaşım da sipariş verecekti şimdi sadece klavye mouse ve kulaklık var kılıf yok :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kılıf stok 50 idi bitince kaldırmışlar. 1 nisan yazıyor ama bence 15 inden sonra göndermeye başlayacaklar.

  • cuoresportivo kullanıcısına yanıt

    O yardım hattı hiç yardımcı olmuyor. Bende mesaj attım tab s8 ultra kaç gb diye bana attıkları mesaj çağrı merkezimizi arayın diyor. Ben bilmiyorum sanki aramayı  

  • guguk kullanıcısına yanıt

    anladım bir cazibesi kalmamış o halde teşekkür ederim

  • marakku kullanıcısına yanıt

    Evet hocam bizde ondan muzdaribiz ; ben kilif varken aldim ; ekledi ama fiyat dogru cikmadi yardim hatti aradi beni tek tek ilerledik ; en son kilif stokta kalmamis kusura bakmayin ama yine girer dediler ; simdi baktim yine girmis ama 2 dir siparisi iptal edip yeni siparis veriyorum kartin limiti kalmadi.


    Bende bekliyorum kilifsiz gelsin gelecekse zaten gonderdikleri kilifin aslinda kimseye faydasida yok ; klavyesiz kilif bu boyutta cihaza ne fayda saglayacaksa...

  • guguk kullanıcısına yanıt

    Dostum sans olabilir ; bana biri denk geldi sizi 15dk arayacagim ; tek tek beraber halledelim dediler ve adamla 40dk konustum. He sonunda yardim edemedi ama gayret var :)

  • S7 plus sahibi olarak s8 ultra hediyeleri ile beni dürtüyor ama kararsız kaldım. Mantığım boş ver o paralar bir tablete verilmez diyor. Sepete attım iki de bir bakıp ödeme sayfasından dönüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DODANLI kullanıcısına yanıt

    İmkan varsa al hocam. Hediyeler 3-4000 tl tutuyor neredeyse buda tabletin 10.000 tl ye gelmesi demek sen eldeki tableti de satarsan gayet uyguna almış olursun.

  • Avantajix de gelirse cok iyi foyat degilmi
    8000 e geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • freeheart44 F kullanıcısına yanıt

    Öğrenci kampanyası devam ediyor mu?

  • guguk kullanıcısına yanıt

    Hediyeler olunca zaten cazip geldi hocam :) Bakalım kısmet..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tab s8 plus aldım bende samsungdan. 15 nisan kargo yazıyor. Daha erken gönderilme durumu var mıdır?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • DODANLI kullanıcısına yanıt

    Ben de S7+ kullanıyorum ve ülkemizde S8 Ultra'nın 512 GB / 16 GB sürümü satışa sunulmuş olsaydı sipariş vermiştim ben de çoktan, ama bu durum canımı çok sıktı. Onca parayı verip Ultra'nın alt seviyesine razı olmak... Bilinçli müşteriyi aptal yerine koyuyorlar resmen.


    Konuyla ilgili talebimi geçen akşam Samsung Türkiye sitesi üzerindeki çevrimiçi desteğe yazdım. Ertesi sabah müşteri temsilcisi aradı ve bu konuyu takip edeceğini, ürünün satışa sunulması durumunda sipariş için iletişime geçeceğini söyledi. Dileyenler 444-7-711 nolu müşteri hizmetlerini arayıp bu talebini iletebilir, artan talebi görürlerse belki fikir değiştirirler.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.