Bildirim
SAMSUNG GALAXY S6 / S6 EDGE [ANA KONU] (1118. sayfa)


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü,
3 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: diyar_21
hızlı şarjı kapatıp normal şarj ediyim dedim, buda işkence gibi bitmek bilmedianca gece yatarken takılıp şarj edilir bu mod da...
Hızlı şarjı nereden kapatiyoruz?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Bide yazarken beni düşün dilekçem şu şekilde olacak zaman ayırıp ekleyeceğin veya çıkartabileceğim bir durum için yardımcı olursan çok sevinirim. Tabi diğer forumdaş arkadaşlarımdanda aynıyardımı talep ediyorum. Hazırladığım dilekçe;
10.06.2015 tarihinde almış olduğum Samsung Galaxy S6 telefonumu 27.02.2016 tarihinde orta tuşun sallanması sebebiyle Ankara Necatibey Cad. üzerinde bulunan Samsung yetkili servisine bıraktım (telefon bırakılırken telime ait tam korumalı kılıfım tarafıma verildi). Bu aşamaya kadar herhangi bir sorun yoktu bana telefonu verdiğime dair teslim formunda da telefonumun üzerinden bulunan duruma ilişkin herhangi bir metin yoktu (bunu özellikle belirttim çünkü servis bu duruma ilişkin kendi bilgilendirmesini yapmış).
29.02.2016 tarihinde servise aithttp://www.destekwega.com/CustomerService/EndUser/ViewOrder.aspx sayfasında tamir sipariş numarası A401001234 olan cihazımın akıbetini sorguladığımda durum alanında “garanti kapsamında model ve orta tuş testleri yapıldı sorun görülmedi cihaz sallandığında gelen ses arka kamera sesidir model standartlarındadır” gördükten sonra aynı tarihte;
“Cumartesi günü Ankara merkezinize Samsung Galaxy S6 cihazımı orta tuşunun sallanması sebebiyle bırakmıştım. Bugün internet sayfanızda “garanti kapsamında model ve orta tuş testleri yapıldı sorun görülmedi cihaz sallandığında gelen ses arka kamera sesidir model standartlarındadır” olarak bildirim gördüm. Bu sebeple sorunu tekrar açıklama ihtiyacı duydum. Cihazımın orta tuşu olması gerektiği gibi sert bir yapıda değildir yani tuşun soluna bastığınızda bir boşluk gelmekte ve sonrasında basılabilmektedir. Orta tuşun sallanması bunu ifade etmektedir. Yoksa ben teli salladığımda telden sallantı sesi geliyor demedim. Öncelikle cihaza bu şekilde bakılması gerektiği yönünde size bildirim yapmak istedim.
Eğer sallandığını düşünmüyorsanız bunu diğer s6 larla da demenize tavsiye edeceğim. Çünkü ben denedim. Denediğim s6 larda tuş sallanmazken tok bir hissiyatı varken benim cihazımda hem sallanmakta hem de çökük (tuşun sol tarfı) bir durumda durmaktadır. Ayrıca galaxy s6 lar orta tuşunun sallanması samsung unda kabul ettiği çoğu durumda telefonun değişmesi veya orta tuşun değişmesi ile sonuçlanan bir durumdur.
Sizden ricam telefonu bu şekliyle tekrar denemeniz. Çünkü biliyorum ki ben telimi almaya geldiğimde servis yetkilinize durumu göstermek için özellikle ısrarcı bir tutum sergileyeceğimi belirtmek isterim. “ mailini attım. Buna istinaden yine aynı gün içerisinde orta tuş değişimi yapıldı. Gerekli testler yapılıp durum sonuçlanınca 01.03.2016 tarihinde mesajla telefonumun teslim alınacağı sms i gönderildi.
01.03.2016 tarihinde telefonumu almaya gittiğim de orta tuşun değiştirildiğini ama eskisinden hiçbir farkının olmamasından dolayı oradaki teknisyene durumu ilettim oda bunun normal olduğunu s6 nın tuş takımının bu şekilde sallandığını dile getirdi. Hatta servise getirilmiş başka bir Galaxy S6 yı gösterdiğinde orta tuşunun benimkinden çok daha kötü halde olduğunu gösterdi. Zaten bu durum bile tuşun standart olmadığını ayıp bir tarafının olduğunu göstermektedir.
Telefonumu aldıktan sonra iş yerime gittim elden ele dolaşmış her tarafı el izine bulaşmış telefonumu temizlerken sol çerçevesinin orta ve üstünde ezilme, sol alt tarafta camın içinde ise renk açılması bir nokta tespit ettim. Bu durum telefonumu servise verdiğim zaman kesinlikle yoktu. Ayrıca benim imzaladığım servis teslim formunda da buna ilişkin bildirimde yoktu (servis tarafından). Aynı gün tekrar gidemeyeceğim ve durumun hemen belirtilmesi için destek@destekbilisim.com adresine durumu izah ettiğim bir mail attım. Buna ilişkin konuşmaları sondan geriye doğru yazımın ekinde bulabilirsiniz. Bana cevaplar huseyin.kav@destekbilisim.com tarafından gönderilmiştir. Eposta da belirtildiği üzere servis bu durumu kabul etmemektedir. Benim telimi verdiğim zaman bunların zaten var olduğunu belirtmekteler. Halbuki kasanın üzerinden bulunan ezilmeler cama o kadar yakın ki tarafımdan yapıldığı söylenen darbede zaten camında darbe almış olması gerekirdi. Ayrıca camın içinde bulunan nokta şeklindeki renk atması ise telefonun içi açılmadan nasıl mümkün olabilir. Kaldı ki camın içinde oluşan bir zarar için telefonun açılmış olması ve garanti dışı kalması gerekir ki servis bu durumdan hiç bahsetmemiştir. Ayrıca bütün bu durumların telefonun sadece sol tarafında olması da ayrı bir soru işaretidir.
Telefonu elden aldığım gün olan 01.03.2016 tarihinde akşam 19:40 da Samsung müşteri hizmetlerini aradım. Durumu anlattım ve ilgileneceklerini belirttiler. 03.03.2016 tarihinde 12:53 te Samsung genel merkezden Sinem Hanım beni aradı. Durumu ona tekrar anlattım ve cihazın fotoğraflarını e-posta olarak gönderdim. Gerekli araştırmayı yapıp servise döneceklerini ilgili kayıtları isteyeceklerini sonrasında nihai karar için beni arayacaklarını söylediler. 04.03.2016 tarihinde saat 18:01 de beni Samsung Genel Merkezinden Sinem Hanım aradı. Telefonun servis tarafından zarar verildiğine ait kanıtımın olmaması sebebiyle parasını verip ürünü tamir ettirebileceğimi söyledi. Bu durumda bende onlara servisin, cihazın çerçevesi ezilmiş, cihazın camının içi zarar görmüş bir şekilde teslim aldığına dair bir kanıt var mı dediğimde, üzerinde hiçbir şekilde imzan olmayan bir pc ekran görüntüsünde belirtilen (cd ekinde servis durum yazan görüntü) cihazın üzerinde çizikler mevcuttur yazısının olduğu söylediler. Cihazı teslim alırken kontrol etmemin gerektiğini ilettiler bende onlara cihazımı tuş arızası ile verdiğim için sadece değişmiş olan ve tekrar sallanan bir tuşa baktığımı telefona servis tarafından bu şekilde bir zarar geleceğini düşünmediğimi ilettim. Kaldı ki cihazdaki ezilmeleri o zamanda fark etseydim yine servise gelmeden olduğunu iddia edeceklerdi. Cihazın içerisinde donanıma zarar verselerdi ve ben bunu daha sonra fark etseydim de cihazı alırken kontrol etseydiniz diye de bir cevapla karşılaşacaktım. Bu da benim cihazı alırken içini açıp bütün donanımı kontrol etmem gibi saçma bir sonuca ulaşacaktır. Ayrıca benim için en acı durum cihazı aldıktan sonra benim tarafımdan zarar görmüş olabilir demeleriydi. Bu da beni özellikle yalancı durumu sokmaktan başka bir şey değildir.
Yukarıda belirttiğim sebeplere istinaden servise olan güven kaybından ötürü ve telefonumun tarafımdan yapılmamış olan sebeplerle tamir edilmesini istemiyor, markaya olan güvenimin sarsılmasından ötürü de telefonum için vermiş olduğum bedelin iadesi hususunda;
Yardımlarınızı rica ederim.
-
Müsait zamanda okuyup bakarım kardeşim. -
920f için Bulgar romu yükledim tr için sabrım kalmadı. İzlenimlerim güzel. Tr için çıktığında 5.1.1 yükleyip ota ile güncelleme alırım değil mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Irak romunu yükledim bu zamana kadar boşuna beklemişim keşke daha önce yükleseymişim tereddütleri olan hiç düşünmesin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fox in the Box -- 5 Mart 2016; 22:47:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
teşekkürler
-
arkadaşlar samsung app den yüklediğimiz temalar sistemin neresine kuruluyor yada kısaca temadaki duvar kağıdını nasıl nasıl elde edebilirim bilgisi olan varmı -
arkadaşlar cam ekran koruyucu linki verebilecek varmı düzgün ve kullandığınız memnun olduğunuz.
spigen in sitesinde var nasıldır memnun kalan varmı. -
quote:
Orijinalden alıntı: sarac
arkadaşlar samsung app den yüklediğimiz temalar sistemin neresine kuruluyor yada kısaca temadaki duvar kağıdını nasıl nasıl elde edebilirim bilgisi olan varmı
Boş bir ekranda ekran resmini çek üstünü kırparak elde edebilirsin :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ersiny699
arkadaşlar cam ekran koruyucu linki verebilecek varmı düzgün ve kullandığınız memnun olduğunuz.
spigen in sitesinde var nasıldır memnun kalan varmı.
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Nillkin-Amazing-H-Anti-Explosion-Tempered-Glass-Screen-Protector-Film-For-Samsung-Galaxy-S6/32311988270.html?spm=2114.30010308.3.9.ORn3RE&ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201644_3_505_506_503_504_10032_10020_502_10014_10001_10002_10017_10005_10006_10003_10021_10004_10022_10018_10019,searchweb201560_9,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_-1&btsid=e7972c65-f2a1-4bdb-a980-9832ac97bb1e
Ben bunu kullanıyorum çok memnunum gerçek ekranı varmış gibi gözüküyor ve parmak izi bırakmıyor. 14 günde geldi kargom. Acelen yoksa nillkin marka almayı tavsiye ederim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: erdigns
Irak romunu yükledim bu zamana kadar boşuna beklemişim keşke daha önce yükleseymişim tereddütleri olan hiç düşünmesin
takılma kasılma var mı hiç hocam ? ufak da olsa yaniben de geçmeyi düşünüyom artık 1 haftadır güncelleme kovalamaktan sıkıldım da
-
-
V79 kurdum sorunsuz yüklendi. Xposed'le bildirim paneli'nin rengi değiştirmeyi biliyormusun ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
takılı ekran koruyucu camını çıkarmak telefon ekranına zarar verir mi? tecrübesi olan varmı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ermiş derviş -- 6 Mart 2016; 7:43:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: nty35
quote:
Orijinalden alıntı: erdigns
Irak romunu yükledim bu zamana kadar boşuna beklemişim keşke daha önce yükleseymişim tereddütleri olan hiç düşünmesin
takılma kasılma var mı hiç hocam ? ufak da olsa yaniben de geçmeyi düşünüyom artık 1 haftadır güncelleme kovalamaktan sıkıldım da
Menüde kaydırma yaparken çok hafif takılma oluyor belki başka ülkenin romlarinda yoktur bu sıkıntı onun dışında her şey çok iyi ben şimdilik çok memnunum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: EscapeSouL
V79 kurdum sorunsuz yüklendi. Xposed'le bildirim paneli'nin rengi değiştirmeyi biliyormusun ?
Tinted belki is gorebilir
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
pil ayarlarından -
quote:
Orijinalden alıntı: MühendisMurat
quote:
Orijinalden alıntı: extense
Arkadaşlar galaxy s6 edge original romu yüklü Fransa orange. Ama ben Fransa'da direk çıkan XEF edge romunu atıyorum CSC POLONYA Oluyor bir türlü XEF yapamadım rom Fransa'da çıkmış CSC PTH oluyor nasıl düzeltebilirim. Bu saçmalığı şimdiden teşekkürler
Yükledikten sonra 2 kere wipe yap.
Wipe ile olacak iş değil hocam. Csc kodu değişmiyor bir türlü.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: extense
quote:
Orijinalden alıntı: MühendisMurat
quote:
Orijinalden alıntı: extense
Arkadaşlar galaxy s6 edge original romu yüklü Fransa orange. Ama ben Fransa'da direk çıkan XEF edge romunu atıyorum CSC POLONYA Oluyor bir türlü XEF yapamadım rom Fransa'da çıkmış CSC PTH oluyor nasıl düzeltebilirim. Bu saçmalığı şimdiden teşekkürler
Yükledikten sonra 2 kere wipe yap.
Wipe ile olacak iş değil hocam. Csc kodu değişmiyor bir türlü.
İstedigi cs kodu misal tr rom yuklesin root atsin system app remover kursun csc dosyasini silsin sonra tekrar tr romu atsin csc tr olur :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackUnkown -- 6 Mart 2016; 10:53:15 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X