Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU] (2285. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
48.393
Cevap
280
Favori
1.683.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22832284228522862287
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fuat.Kamis

    Hocam kolay gelsin. Benim sıkıntım s pen ile ilgili. Kalem takılı haldeyken kendi kendine titreme yapıyor ve sanki yuvasından ayrılmış gibi tepki veriyor. Bunu bazen kalemin olduğu bölgeye temas esince de yapıyor anlayamadım. Daha önce anakart değişmişti ve s pen ucunda yanık kokusu vardı.

    Kasanın üzerinde bulunan kalem pininde problem olabilir takılı kalıyor olabilir. Beşiktaş/Samsung Teleservis'e yollarsanız veya elden teslim yaparsanız gerekli incelemeleri sağlarız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fakirdepocu

    benim arka cam kirildi. Garantisi hala var.



    Bir de batarya degisimi garantili olunca ucretsiz mi?

    Arka kapak ücretli bir şekilde yapıldıktan sonra tekrar kaydı alınır ve batarya ücretsiz şekilde değiştirilir.

    Beşiktaş Samsung / Teleservis

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emirhan Terzi

    Uzun zamandır foruma girmiyordum. Sorusu olan varsa alıntilasin arkadaşlar



    (Samsungta teknisyenim)

    teknik servisler batarya değişiminde hile yapabilir mi? yani yeni pil takıyorum diyerek eski çok da kötü olmayan bir pil takabilir mi?

    İmkansız. En azından bizim sistemimizde imkansız çünkü eski pillerin barkodu okutulmadan sistemden çıkışları sağlanamaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emirhan Terzi

    Uzun zamandır foruma girmiyordum. Sorusu olan varsa alıntilasin arkadaşlar



    (Samsungta teknisyenim)

    Garanti dahilinde bataryayı ücretsiz değiştirme kriteriniz nedir? Kasasında problem olmayan ve benim şarjım artık eskisi kadar uzun gitmiyor diyen herkesin bataryası değiştirilmiyor diye tahmin ediyorum?

    Bizde değiştiriliyor. Batarya değişiklik isteği talebinde bulunarak kayıt açtırın benimle iletişime geçerseniz yardımcı olurum

    Beşiktaş Samsung / Teleservis

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • değişen bir şey var mı ? yavaşlama vs. nasıl

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Emirhan Terzi kullanıcısına yanıt
    Mersinde yaşıyorum Samsung servisine götüreceğim. Ancak kullanıcı hatası vb denmesinden korkuyorum. Teşekkür ederim yanıtınız için ayrıca.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Emirhan Terzi kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar.
    Pil öldü artik 1.5 sene oldu.
    Oncelikle bunu garanti kapsamina alirlar mi?
    Almazlarsa ucret karsiligi degistirmek istesem arka kapaga zarar vermeden duzgunce bu islem yapilabiliyor mu?
    Tesekkur ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Emirhan Terzi kullanıcısına yanıt
    Arka cami yapmak ne kadar peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farm.

    değişen bir şey var mı ? yavaşlama vs. nasıl

    Gozlemim yavaslama oldugu yonde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emirhan Terzi

    Uzun zamandır foruma girmiyordum. Sorusu olan varsa alıntilasin arkadaşlar



    (Samsungta teknisyenim)

    garanti dahilindeki pil değişimi ne kadar zaman alıyor. saygılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emirhan Terzi kullanıcısına yanıt
    Hocam işlerinizde kolaylık dilerim. Benim note 5i alalı 18 aylık falan oldu. Telefonu telefon görüşmesi yapmak ve mobil internette kullanmaktan ziyade wifiye bağlı olrak sosyal medya vb. İşlerde kullanıyorum. Ancak ilk aldığım zamandan beri farkettiğim ama çok da önemsemediğim şebeke sorunu yaşıyorum. Garantisi bitmeden yaptırıp sonraki süreçte bu yönden sıkıntı yaşamamak istiyorum. Kafama takılan servise bunu nasıl ispatlayabileceğim meselesi. Yazılımsal olmadığını düşünüyorum çünkü defalarca güncelleme geldi, ben 5 6 sefer format armışımdır 2 3 sefer de orijinal rom yüklemişimdir bunlara rağmen ilk aldığım günlerde farkettiğim bu sorunu hala ara sıra farkediyorum ve dolayısıyla donanımsal olduğuna kanaat getiriyorum. Ne sıklıkla olduğunu bilmiyorum ama ne zaman işim düşse birinde olmasa birinde oluyor bu şebeke gitme sorunu. Ayrıca Türk telekom hatlı başka kullanıcıların telefonunun çektiği yerde benimki çekmiyor sonra aynı noktada çekmeye başlıyor vs. Bu durum servise kısaca nasıl anlatılır ve ispat edilir ya da servisin şebeke sorununun donanımdan kaynaklanıp kaynaklanmadığını ölçmeye yönelik ölçüm cihazı vs. var mıdır. Şırnak'ta yaşıyorum iş gereği ve yollasam 1 ay sürer bana geri gelmesi. Yazılımsal deyip format atıp yollarlarsa 1 ay boşa gidecek. Önerinizi merak ediyorum şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucnokta80 -- 10 Mart 2018; 0:30:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ilk mesajda ne güncellendi acaba bildirim gelmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9 mart güncellemsi 380 mb falan oldu 2 gündür şarjım biraz daha iyi gibi ama çok bir fark göremedim. heyecandan açıklamayı okumadan bastım güncellemeye :D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • farm. F kullanıcısına yanıt
    Ben güncellemedim. Yavaşlama varsa bu saatten sonra telefonu da, uygulamaları da güncellemeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben güncelledim hicbir fark yok yavaşlık acısından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl ifade edili bilmiyorum ama, iki gün önce kalemin SAMSUNG yazan yerindeki parça çıktı (nasıl olduğunu bilmiyorum kalem başkasındaydı. İçinde küçük bir yay varmış o yere düştü. Her neyse o durumdayken kalem basmıyordu, daha sonra yayı bulduk küçük bir şey ama yamulmuştu. Yine de yerine takınca kalem tekrar basmaya başladı. Kalemi yerine taktık ama çıkartmaya kalkınca sadece o SAMSUNG yazan kısım geldi, gerisi içerde kaldı. Neyse daha sonra o parçayı da çıkarttık bi şekilde. Şimdi tekrar takmaya korkuyorum kalemi, telefoncular yapabilir mi bu kalemi. Ya da samsunga gitsem..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yunus626emre kullanıcısına yanıt
    Aynı yerden benimki de çıkmıştı japonla yapıştırdım. Garanti devam ediyorsa servise sorun değişirler belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluemoon

    Hocam selamlar.
    Pil öldü artik 1.5 sene oldu.
    Oncelikle bunu garanti kapsamina alirlar mi?
    Almazlarsa ucret karsiligi degistirmek istesem arka kapaga zarar vermeden duzgunce bu islem yapilabiliyor mu?
    Tesekkur ederim.

    Teleservis Samsung'ta ücretsiz olarak pil değişimi sağlanıyor. Kapağınıza hiç bir şekilde zarar vermeden makine ile açılarak pil değiştirme işlemi gerçekleşiyor.

    Anlık işleme alıp yarım saat içerisinde değiştirilip verilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fakirdepocu

    Arka cami yapmak ne kadar peki?

    200 türk lirası

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agisol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emirhan Terzi

    Uzun zamandır foruma girmiyordum. Sorusu olan varsa alıntilasin arkadaşlar



    (Samsungta teknisyenim)

    garanti dahilindeki pil değişimi ne kadar zaman alıyor. saygılar

    Depomuzda pil varsa yarım saat. Yoksa ertesi güne teslimi yapılır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 22832284228522862287
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.