Bildirim
SAMSUNG da MEDİA MARKT da PİŞMANLIKTIR
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
7 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
orda biraz bağır çağır bak nasıl işini hallediyorlar.
sosyal medyadan ve müşteri hizmetlerinden şikayet oluştur.
birde dip not sorunumu çözmesseniz almanya merkeze mail atacam de
sorununu çözerler...
bir farklı konu 2015 de aldığın garanti hizmeti 1 yıl kasko biteli çok olmuş anlamadım :) -
Afedersiniz ama Samsung fan boyu olmayın bu kadar da arkadaş, almayın biraz burunları sürtülsün. Piyasada 10 tane farklı marka var.
Samsung isim yaptı satıyor, telefonları kaliteli değil, en ufak düşmede paramparça oluyor. -
Bu tip kaskolar para tuzagidir. Hicbir zaman yaptirilmamasi gereken bir seydir. Kasko adi altinda vatandasin cebinden biraz daha fazla para tirtiklamaktir ana amac.
İki kere yaptirdim, ikisi de garanti disi mudahale bahanesiyle kasko kapsamina alinmadi. Hayir camasir makinesine ve led tvye nasil bir mudahalede bulinabilirim arkadas? Rezistans arizasi gaanti disi mudahaleye sokuluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Samsung Turkiye Pismanliktir ondan icin samsung almayin aldirmayin diyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Media Mark'ı bilmem ama Samsung akıllı telefon markaları arasında en iyisidir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2 kere yaptırdım lg g2 için ekran kirildi yapıldı( cepkask) şimdi en son s7edge için yaptırdım kasko ( media markt kasko)6 ay önce garanti den ana kart değişti kaskonun bitmesine 1 ay kala ekran kirildi yapıldı kasko yapıldıktan sonra teslim esnasında arka tarafta kırık var niye yatırmadıniz dediler tekrar bildirimde bulundum şuan kasko da bayram sebebiyle bekliyorum şimdi note 8 aldım yine kasko yaptırdım bakalım bu ak sigorta ilk sene 3 sefere kadar ekran kırılması ikinci sene sadece garanti 3 senede ise 1000tl ye kadar tamir destegi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
mediamarkt üründe sorun cikarsa insani rezil ediyolar benim yeni aldığım huawei telefon ayipli cikti iade almadi servise gönderdi ordaki gerizekalilar irsaliyesiz göndermiş servis kargoyu teslim almadan iade etmiş medimarkttaki yine gerizekalilar telefonu almış bu nedir necidir dememiş 1 haftalik arastirmam sonunda buldum telefonun nerde olduğunu mediamarkta cikti sikayet edince hemen servise kargoladilar eger ben arastirmasam hala bekletiyolarmis 14 gün boşuna bekledi
samsunga gelince a5 2017 im var 1 yil oldu alali daha tik demedi elektronik işi şans işidir benimki ariza vermedi aldigim günde kilif taktim ekran koruyucu taktim daha sifir gibi duruyor kac kez düştü darbe oluşmadı garantiye gelince telefonda kirik cikik varsa baska sorununuda garanti dahilinde yapmazmad malesef
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TÜRKİYEDE GARANTİ DİYE BİR ŞEY YOK. koca koca puntolarla yazdım bakın arkadaşlar. saçma sapan bi ülkeyiz. 3. dünya ülkesiyiz kimse iplemiyor müşteri haklarını. kafayı garanti de garanti diye bozmayın. gidin xiaomi falan alın appel samsung gibi kan emici yüzde 300 kar eden firmalara kaptırmayın paranızı. xiaomi gibi yüzde 5 i geçersek kullanıcılara dağıtırız diyen firmalara yönelin. tekrara ediyorum türkiyede garantili diye aynı telefona 300-500 tl vermek saflıktır naifliktir paranızı sokağa atmayın. -
samsung Türkiye ve servisleri tamamen üçkağıta dökmüşler işi hayret bunları okuduktan sonra samsung un önünden bile geçmem artık.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X