Merhaba arkadaşlar öncelikle yeni almış olduğum TV'de başıma gelen olayı anlatacağım. Vatan Bilgisayar'dan satın almış olduğum Samsung 50AU9000 modelli TV'imi aldıktan sonra ekranın sol üst köşesinde v harfi şeklinde, sağ alt köşesinde bir çember şeklinde siyah ekran üzerinde ışık sızması veya başka bir arıza olarak tanımladığım bir sorunun mevcut olduğunu anladım. İlk fark ettiğim zaman hemen müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim, fotoğrafları ile mevcut açık bir şekilde görünüyor. Bunu ilk önce Samsung Müşteri hizmetlerine daha sonra yetkili servis ile paylaştım. Servisten teknik ekip gelip ekran testi sonucunda bir arıza olmadığını söyledi. Benden videolu bir şekilde TV yayınında kanıt olarak ispatlamamı istediler. Akşam videolu bir şekilde servis görevlisi ile paylaştım. Daha sonraki gün servis tarafından arandım. Bunun normal bir durum olduğunu söylediler. Bu durumu şikayet var üzerinde paylaştım. Çözüm merkezi iletişime geçip aynı şeyleri tekrar söylemeye başladılar. Bu kadar büyük bir markanın ne servisi ne de müşteri hizmetleri hiç bir şekilde yardımcı olmuyor. Yasal olan iade yada değişim hakkımıda kullanmama izin vermediler Şuan süreç THH'de devam ediyor. Almayı düşünürken bir daha düşünün derim. |
Bildirim