Şimdi Ara

Samsun Note5 Servise Verdık 20 iş Günü Doldu Yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
75
Cevap
0
Favori
1.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • carman1tr kullanıcısına yanıt
    En iyisini yaparsiniz hocam.



    Hic sormayin hocam kime guldu ki ? S3 ilk ciktigi zaman almistim 3 ay kullandim servise verdim. Tam 4 kez servise gitti geldi en son degisim oldu. Toplamda bi 5 aya yakin serviste kaldi benden cok servis kullandi telefonu. Sonrasinda kardesime verdim sogudum telefondan. Daha tövbe etmistim samsunga. Ailede herkes samsung note serisi kullaninca gaflete dustum ben de aldim. Gelsin direk anneme vericem zaten telefonu. Daha da samsung mu ? 2 cihan bir araya gelse yine almam yine almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr

    Gençler şimdi SMS geldi. Cihaz işlemi tamam diye. Müşteri hizmetlerini aradım parça değişmiş diyorlar.

    Sanırım servise gidersem kavga gürültü olacak. Direk tüketici hakem heyetine mi gideyim? Fatura serviste ama sorun olur mu? Var mı tavsiyeniz?

    şaşırmışlar ıyıce ya ulan madem neden aldınız urun degısımı dıye herşeyı hanı parça tedarık edılemıyordu.Benım faturamın fotografı çektı faturayı bana gerı verdı sende almış demekkı.
    Valla hocam al telefonunu gıdıp bır dahada o servısın onunden sakın geçme bence
  • Sabah servise gittim.

    Dedim değişim olacaktı telefon. Ama bana eski telefon hakkında tamir edilmiş bilgisi verildi dedim.

    O eski cihazınız için işlemin tamamlanması zorunluluğu sebebiyle kaydın kapanması için yollanıyor dedi. Biz sizi yeni telefon hazır olduğunda arayacağız dedi.
  • Arkadaşlar benzer sorunu bende note 3 telefonumda batarya problemi sonucunda yaşadım. Garantisinin bitimine birkaç ay kala bataryası şişmişti ve servise verdim. 20 iş günü bir batarya tedarik edilemedi. Netice değişim yapacağız dediler. Buraya kadar güzeldi. Ancak 1 ay telefonsuz kaldım, üste kimse bana sormadan değişim istediğimi belirtip o şekilde işlem yapılacağını velirttiler. Kanunen 20 iş gününü geçti ise seçimlilik hakkı bize ait. Yani istersek fatura bedelini iade alabiliyoruz. Ben bunu ilettim ve yaklaşık 2 hafta uğtaştıktan sonra zahmet edip beni aradılar. Bir hanımefendi çıktı ben kanundaki durumu anlattım hatta şu şu sayılı kanunlar ve garanti belgenizde de açıkça yazıyor bunları kafamdan uyduramam deği mi dedim. Aynen gelen yanıt şu oldu, kanunda var ama biz yapmıyoruz değişim olacak. O dönemde 1800 liraya aldığım telefona şuanki yeni modellerden bir telefonu farksız ya da 1000 lira üste verirsem s7 edge veririz dediler. İyi güzel ama telefon ne zaman gelir belirsiz üste garantisi de eskisinden devam edermiş 1000 lira dahi versem :) bende tüketici heyetine verdim. Heyet savunma istemiş ve evrak onlara ulaşınca beni aradılar hedap numaramı alıp 1 hafta içindede yatırdılar kuzu kuzu paramı.



    Yani 20 iş günü geçti ise direk tükatici heyetine gidin, fatura ve servis evrakı ile başvurun. İş gününe ctesileri dahildir. 2 ayın üzerinde sürer ama alırsınız paranızı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr

    Sabah servise gittim.

    Dedim değişim olacaktı telefon. Ama bana eski telefon hakkında tamir edilmiş bilgisi verildi dedim.

    O eski cihazınız için işlemin tamamlanması zorunluluğu sebebiyle kaydın kapanması için yollanıyor dedi. Biz sizi yeni telefon hazır olduğunda arayacağız dedi.



    banada şimdi mesaj geldi ekmen servısındekı işlem tamamlanmıştır samsung dan destek servısınden bılgı alın dıyor bılgı aldım servısı arayın dıyor
    whatsaptan yazdım servıse bakalım ne dıcekler inşallah tamamlanmıştır gidip alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanjk


    quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr

    Sabah servise gittim.

    Dedim değişim olacaktı telefon. Ama bana eski telefon hakkında tamir edilmiş bilgisi verildi dedim.

    O eski cihazınız için işlemin tamamlanması zorunluluğu sebebiyle kaydın kapanması için yollanıyor dedi. Biz sizi yeni telefon hazır olduğunda arayacağız dedi.



    banada şimdi mesaj geldi ekmen servısındekı işlem tamamlanmıştır samsung dan destek servısınden bılgı alın dıyor bılgı aldım servısı arayın dıyor
    whatsaptan yazdım servıse bakalım ne dıcekler inşallah tamamlanmıştır gidip alırım

    Whatsapp numarası mı var bunların? Yazar mısınız?
    Ben arıyorum sabit telefon sürekli çalıyor ama açan yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanjk


    quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr

    Sabah servise gittim.

    Dedim değişim olacaktı telefon. Ama bana eski telefon hakkında tamir edilmiş bilgisi verildi dedim.

    O eski cihazınız için işlemin tamamlanması zorunluluğu sebebiyle kaydın kapanması için yollanıyor dedi. Biz sizi yeni telefon hazır olduğunda arayacağız dedi.



    banada şimdi mesaj geldi ekmen servısındekı işlem tamamlanmıştır samsung dan destek servısınden bılgı alın dıyor bılgı aldım servısı arayın dıyor
    whatsaptan yazdım servıse bakalım ne dıcekler inşallah tamamlanmıştır gidip alırım

    Hocam bana da sali gunu geldi mesaj. Yazdim samsung bildirimi kapamis dediler. Ay sonuna kadar degisir demislerdi degismedi. Gecen hafta yazdim bu hafta ici gelir dediler hafta bitti sayilir hala yok. Salladikca salliyolar birdaha yazdim bakalim bu sefer ne dicekler. 54. Gun bu gun serviste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet aynı cevabı verdıler samsung işlem tamamlandıgı için mesaj atmış siz bizim aramamızı bekleyın yazdılar.
    Bende saydırdım ama cevap yazmadı ona neyse bakalım 1 ıle 30 gun arası degısım dedıler 26 ocakta verdık degişim için vaktımız daha çok :)
    Not:Artık sinirden gülüyorum yani
  • Be de diyorum bunlar neden whatsapa bakmiyorlar .Hocam 30 gun yarin doluyor ama yine de ne arayan var ne soran o 30 gun hikayesi de yalan merak etmeyin. Uzun bi aradan sonra dun benim de sinirlerimi bozmayi basardilar. Samsungu arayip siniri stresi attim. Artik samsungu sinir stres atma merkezi olarak kullaniyorum Adamin soyledigine gore samsung turkiye de ki cozum merkezinin en ust yetkilisine kadar mail atmis (yersek) 46 is gunu gecmis. Bekliyorum ben de hala.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyice deliye bağlatıyorlar :) Ben de dediğiniz gibi Samsungu arayıp arayıp duruyorum :))

    Ama ben beklemekten vazgeçtim. 14 Ocak tan beri zaten 20 gün oldu. Güya değişim için arayacaklar!

    Hakem heyetine online başvuru linki çalışmıyor. tuketicisikayeti.gtb.gov.tr

    Mecburen Yarın Üsküdar hakem heyetine gidip ne evrak vereceğim diye soracağım. Şu an bir tane dilekçe yazdım . Servis fişi ve servis sorgu bilgilerini ek olarak vereceğim. Fatura yok inşallah sorun olmaz. Yoksa servise gidip istemek lazım. Ona da tantana yaparlar vermezlerse diye gitmek istemiyorum.

    Artık değişim de değil, ücret iadesi savaşı başladı :))
  • bana dedıkleri ben 26 ocakta verdim o tarıhten ıtıbaren 30 gun dıye konuşuyor
    yoksa en başta 2 ocakta vermıştım oyle sayarsak toplamda 32. gün
    senın 54.gunmuş ben yanmışım daha çok beklıcez desene belkide toplu gonderıyolardır umut fakırın ekmegi :)
  • carman1tr kullanıcısına yanıt
    senın neden faturanı aldılar onu anlamadım benım faturayı fotograf çektı sadece şuan bende orjınali
  • carman1tr kullanıcısına yanıt
    En iyisini yaparsiniz hocam. Bu hafta gelmezse ben de aynisini yapicam surecten haberdar eserseniz cok sevinirim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkanjk kullanıcısına yanıt
    İste hocam ben 3 ocakta verdim degisim onayini. Hala bekliyorum. Whatsappta da takmiyolar artik girmis benim mesaji okumamislar bile Benim de faturayi aldilar. Telefonun benim olduguna dair elimde hicbir belge kalmadi. Yakinda o telefon bizim bi calisana ait senin telefon yok falan dicekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce

    tuketicisikayeti.gtb.gov.tr

    sitesinden şikayeti yaptım. İl hakem heyetine gitti başvuru artık. Ne zaman nasıl dönüş olur bakalım.
  • Az once samsung aradi. Yetkili rıfat bey geri donus yapti. Servis degisimi oldugu icin samsung sisteminde gozukmuyor. Degisimi servis yapacak dedi. Servisin bana verdigi tarih gecti ve hala haftaya diyerek beni oyaliyor dedigimde ise. "Tedarik surecinde yasanan sikinti nedeniyle tarih gecmistir" dedi. 30 gun oldu ve 54 gundur serviste bu degisimin bir suresi yok mu ? Dedigimde. Degisimde bir gun sinirlamasi yok. Dedi. Yani servis 3 ay benim cihazimi vermese samsung bunun icin birsey yapmiycak dimi dedigimde. Servise aciliyetiniz bildirildi bunun disinda bir sey yapilmaz servis kaydiniz ise degisim olacagi icin kapatilmistir. Samsungun musterisinin arkasinda durmamasi ve bu magduriyete goz yumup hicbir sey yapmamasi gercekten buyuk bir rezillik. Meger benim cihazin markasi samsung degil "ekmen servis" mis. Bunu da ogrenmis olduk. Yaziklar olsun samsung gercekten diyecek bir sey bulamiyorum.



    Siz mahkemeye vererek en iyisini yapmissiniz su an ben de olusturuyorum bir kayit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flemenkero

    Az once samsung aradi. Yetkili rıfat bey geri donus yapti. Servis degisimi oldugu icin samsung sisteminde gozukmuyor. Degisimi servis yapacak dedi. Servisin bana verdigi tarih gecti ve hala haftaya diyerek beni oyaliyor dedigimde ise. "Tedarik surecinde yasanan sikinti nedeniyle tarih gecmistir" dedi. 30 gun oldu ve 54 gundur serviste bu degisimin bir suresi yok mu ? Dedigimde. Degisimde bir gun sinirlamasi yok. Dedi. Yani servis 3 ay benim cihazimi vermese samsung bunun icin birsey yapmiycak dimi dedigimde. Servise aciliyetiniz bildirildi bunun disinda bir sey yapilmaz servis kaydiniz ise degisim olacagi icin kapatilmistir. Samsungun musterisinin arkasinda durmamasi ve bu magduriyete goz yumup hicbir sey yapmamasi gercekten buyuk bir rezillik. Meger benim cihazin markasi samsung degil "ekmen servis" mis. Bunu da ogrenmis olduk. Yaziklar olsun samsung gercekten diyecek bir sey bulamiyorum.



    Siz mahkemeye vererek en iyisini yapmissiniz su an ben de olusturuyorum bir kayit.

    Biz paşa paşa 20 iş günü bekledik, üstüne değişim dediler kabul ettik. Ama buraya kadar. İyi niyet artık enayi yerine konmaya dönmüş durumda.
    Benim için Ekmen Servis veya Samsung fark etmez. Bu, onların arasında bir koordinasyon. Bunu yapamıyorlarsa bedel olarak ben mağdur olamam. Piyasada kalmamış veya satıştan kaldırılmış bir cihaz olsa anlayış gösterirdim. Ama satışta olan bir cihazı 30 gün veya daha fazla bekletmek ayıptır en klasik tabirle.

    Siz de oluşturun bir şikayet ki yanlarına kar kalmasın. Kolay gelsin. Sistem biraz ağır ama sonunda başvuru yapılabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Flemenkero

    Az once samsung aradi. Yetkili rıfat bey geri donus yapti. Servis degisimi oldugu icin samsung sisteminde gozukmuyor. Degisimi servis yapacak dedi. Servisin bana verdigi tarih gecti ve hala haftaya diyerek beni oyaliyor dedigimde ise. "Tedarik surecinde yasanan sikinti nedeniyle tarih gecmistir" dedi. 30 gun oldu ve 54 gundur serviste bu degisimin bir suresi yok mu ? Dedigimde. Degisimde bir gun sinirlamasi yok. Dedi. Yani servis 3 ay benim cihazimi vermese samsung bunun icin birsey yapmiycak dimi dedigimde. Servise aciliyetiniz bildirildi bunun disinda bir sey yapilmaz servis kaydiniz ise degisim olacagi icin kapatilmistir. Samsungun musterisinin arkasinda durmamasi ve bu magduriyete goz yumup hicbir sey yapmamasi gercekten buyuk bir rezillik. Meger benim cihazin markasi samsung degil "ekmen servis" mis. Bunu da ogrenmis olduk. Yaziklar olsun samsung gercekten diyecek bir sey bulamiyorum.



    Siz mahkemeye vererek en iyisini yapmissiniz su an ben de olusturuyorum bir kayit.

    Biz paşa paşa 20 iş günü bekledik, üstüne değişim dediler kabul ettik. Ama buraya kadar. İyi niyet artık enayi yerine konmaya dönmüş durumda.
    Benim için Ekmen Servis veya Samsung fark etmez. Bu, onların arasında bir koordinasyon. Bunu yapamıyorlarsa bedel olarak ben mağdur olamam. Piyasada kalmamış veya satıştan kaldırılmış bir cihaz olsa anlayış gösterirdim. Ama satışta olan bir cihazı 30 gün veya daha fazla bekletmek ayıptır en klasik tabirle.

    Siz de oluşturun bir şikayet ki yanlarına kar kalmasın. Kolay gelsin. Sistem biraz ağır ama sonunda başvuru yapılabiliyor.

    Kesinlikle katiliyorum hocam bu kadari da olmaz. Hadi 20 gun beklettin parca icin. Degisim icin nasil bu kadar bekletebiliyorsun ayiptir. İyi niyeti suistimal etmektir. Benim muhattapim bir servis olmamali. Ne demek biz servise mudahale etmiyoruz. Kardesim ben cihazi ekmen servisten almadim. Samsungdan aldim. İthalatci garantili cihazdan 400 tl daha fazla verdim ve senden aldim. Sen beni madur edemezsin. Ama ediyorlar. Ve elden beklemekten baska bir sey gelmiyor. Her halukarda madur olan biz oluyoruz. Bekleyen biz oluyoruz. Piyasanin en guclu cihazlarindan birisini alip da toplamda 3 ay telefonsuz kalmak kabul edilebilir bir sey degil.



    Kasim ayindan beri servis servis dolasti telefonum. Agustos ayinda aldim cihazi ben 4 ay servis ise 3 ay kullandi ve kullanmaya devam ediyor. Burada da samsungun o ustun kalitesini (!) goruyoruz. Tesekkurler samsung. Buyuk firmaymissin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cumartesı gunu samsung dan aradılar servıs memnuyetı ıle ılgılı.Dedım dalgamı geçıyorsunuz servıste urunum hala vermedıler dedım
    kapattılar.Buyuk ıhtımal samsungdan servıs formunu kapattıkları için 3uncu bır fırmayada memnunıyet testı yaptırıyolar.
  • Beni de 2 kiz aradilar az once yine aradilar . Siz goturup siz mi teslim aldiniz dedi. Telefon yok nere teslim aliyom diyince sorunlariniz icin 444 7711 i arayabilirsiniz biz sizi sonra arayalim dedi kapadi



    Az once media markt i aradim fatura rica ettim e postama yolliyacaklar 2 saate kadar onu alip direk tuketiciye gidicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.