Şimdi Ara

Samsun Mengerler Rezaleti!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • UsainBolt (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Mercedes >> Samsun Mengerler Rezaleti!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1103 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Edit2:Çocuk kandırır gibi beni hala oyalıyorlar,Samsun Mengerlerden farklı miktarlar duyduğum için her seferinde,Mercedes merkezin iade miktarının yazdığı belgeyi bana mail atın dedim önce tamam dedi sonra attığı mail aşağıda.Diyorum bu senin bana attığın bir mail çocuk mu kandırıyorsun,cevap yok.İstediğiniz yere şikayet edebilirsiniz deyip duruyor nasıl bir müşteri temsilcisi anlamadım bu G.K. Ne nalet bir firma bu Samsun Mengerler,haklı olduğum halde 2000 tl için bin takla atıyor.Ayak üstü 40 tane yalan söylüyorlar.İlk önceliğim tabi ki paramı almak ama benim asıl derdim çalışıp kazandığım bir kuruş parayı dahi böyle insanlara kaptırmamak,salak yerine koyulmamak.



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/ef/3e/5d/ef3e5d3816bda16ba7a9d41c6f13b5f6.png&t=0&width=480&text=1

    Edit:Bugün aradılar şikayet eder etmez.Daha önce 1024 tl iade edeceklerini söylemişti bana yalan söyleyip kandıran bir müşteri ilişkileri temsilcisi var ismi G.K. internetten bulduğum kadarıyla.Şuan ise fatura birimi 800 küsür tlden bahsediyor dedim 1024 den 800 e mi düştünüz,sorup arayacağım dedi.Yine G.K. denen kadın aradı ben fiyatı tam bilmiyordum o an öyle söylemişim diyor.Mercedes müsteri hizmetleri ise daha önce 100 küsür € iade edilecek demişti tam fiyatı yada yüzdeyi onlarda söylemiyor.Nasıl bir kurumsallık bu Mercedeste olan yada Samsun Mengerlerde olan çözemedim.Tüketici hakem heyetine başvurup Almanyaya tekrar mail atacağım.Merkezin kaç para iade ettiğini gösteren kağıdın kopyasını istedim mail atacaklar sözde.Nereden tutsan elinde kalıyor.Parayla rezil olmak bu çakma premium sanırım...



    16 Ekim cuma günü bakım için randevu aldığım Samsun Mengerler'e gidiyorken yolda termostatla alakalı bir sıkıntı oldu. Aracım 2016 A200, bu sorun a, Cla, gla hatta c serilerinde bile kronik bir sorun. Bu cihaz elektronik, suyun sıcaklığını ölçen bir cihaz ve sensörü kendiliğinden bozuluyor.


    Aracımın 4 yıl garantisi biteli daha birkaç gün olmasına ve hala yetkili servise gidiyor olmama rağmen, benim zorlamamla genel merkeze yazıldı garanti için.Müşteri temsilcisi S.P. zaten karşılamazlar, cevap geç gelir dedi. Daha sonra ise cevap geldiğini ve garantinin karşılamadığı söyledi.


    Ben ise iyi niyet garantisini sordum yetkili servis bakımlı ve garantisi biteli birkaç gün olmuş sonuçta. Onun da kabul görmediğini söyledi daha sonra öğrendim ki iyi niyet için hiç yazışma yapılmamış çünkü merkez zaten parça bozuksa değiştirin, siz karar verin demiş.


    S.P. olan müşteri temsilcisi bunu söylemedi bile. Meğer her söylediği yalanmış, beni oyalayıp kandırmış. Ben bunu araçta unutulan merkezle olan yazışmaları içeren kağıdı tesadüfen bularak öğrendim. Müşteri temsilcisine kağıdı gösterip sorduğumda ise paniğe kapıldı ve ne söyleyeceğini bilemedi, kağıdı elimden aldı. Yanında ustalardan biri de vardı o da aynı şekilde hemen yalanına ortak oldu. Ben ise şikayet edeceğimi kağıdın bir kopyasını istediğimi söyledim, müdürüne gidip sorduğunu ve veremeyeceğini söyledi (ki bence o da yalan).


    Daha sonra İstanbul'da olan bakımlarımı yaptırdığım yetkili servisle görüştüm meğer parça bozuksa garantiden değişiyormuş ve Mercedes bunu karşılıyormuş, ayrıca tamamını karşılamadığı durumlarda bile iyi niyet garantisine müşteri temsilcisinin başvurması gerekiyormuş. Temsilci olan S.P. bunu da yapmamış ama bana yaptım red geldi diyerek yalan söylemiş. Sonrasında ben genel merkezi arayarak, Almanya'ya ise mail atarak şikayetçi oldum.


    Parçanın belli bir yüzdesini geri ödeyeceklerini söylediler ama en başta garantiden değişebiliyor iken ben neden ödediğim paranın bir kısmını alayım ki? 2000 TL para ödedim bana söyledikleri ise 1024 TL'sini geri ödemek onu da 10 gündür hala ödemediler sözde 30 ekimde fatura birimi arayacaktı arayıp soran yok. Bu süreçte 4 şikayet kaydı oluşturdum Mercedes'e ama onlar servis ne derse inanıp şikayeti çözülmüş gibi kapatıyor. Mercedes Türkiye de hayal kırıklığına uğrattı bu süreçte beni hala beklemeye devam, ben yandım siz yanmayın. Bu servisten zorunda olmadıkça uzak durun!!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UsainBolt -- 4 Kasım 2020; 15:5:53 >



    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
vp satın al
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

MAIL
0,457
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.