Şimdi Ara

ŞAHİN MODİFİYE (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: monoton

    Videoları zaten izlemiştim.Arabayı takdir de ediyorum diğerlerini geçtiği için.Ancak benim gözümde o hala bir doğan-şahin ya da herneyse.Yani 200 beygir olmayı hak eden,ve hakkını da fazlasıyla veren bu kadar araba varken,bana saçma geliyor 200 beygire 300 beygire çıkarmak.Gerçi gücü istediğiniz kadar arttırın,o araba hız için yapılmamıştır.Yol tutuşu ve aerodinamiği de bir yere kadardır doğal olarak.

    Kolay gelsin.


    Bak dostum o araç zaten drag yarışları için yapılmış yani şehir içinde kullanılacak bir araç değildir zaten o aracın fren mesafesi de uzundur dikkat edersen dışında hiçbir modifiye yok sadece motora işlemişler yani bu araba da porsche corvette gibi lüks, konfor, performans aramayacaksın, bu zevk meselesidir.Şahsen 500000$ param da olsa yine de gidip porsche almam çok sevmeme rağmen.Çünkü ben üstüne elimin emeği olan arabaları severim Gökhan abininde yapmak istediği böyle birşey sanırım çünkü bir şahine o turbo modifiyesini yapmak epey masraflı bir olay ama herkesin fikrine saygım sonsuz iyi bayramlar iyi geceler...




  • motoru boşver sonuçta şahinle bunlar yapılabiliyor arkadaşım arabadaki jantlar güzeşde keşke lastikleri yanaksız alsaydın yukarda okudum biri farları değiştir demiş haklı olarak sölemiş ben ilk önce farlardan başla allah kaza bela vermesin eksozuda kratlı diye bi eksoz var konyadaki şahinler hep ondan yaptırıyor walla arabayı bıraktığında tek teek sayıyor eksoz şahinlere cok güzel gidiyor
  • BU ARABA İÇİN SAHİBİ DAHİL 400 HP DİYOR FAKAT İNTERNETTE YAPILAN MODLAR YAZIYOR BU MODLAR İLE 400 HP OLMASI MÜMKÜN DEĞİL TABİ SONRADAN EKLENTİ YAPILMADIYSA

    Model: Tofaş Şahin

    Yıl: 1993

    Özellikler:
    1600 cc Turbo Intercooler
    Forged Piston
    2.0 Miafori Şanzıman
    Miafori Diferansiyel
    15" Enkei Jant
    Magnex Egzost
    Momo Direksiyon
    Deri Döşeme
    3M Cam Filmi
  • 400 hp güç ürettiğini nerde ne şekilde hangi yöntemle ölçmüşler?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: A380

    400 hp güç ürettiğini nerde ne şekilde hangi yöntemle ölçmüşler?



    hangi yöntemle mi ölcmüsler

    dyno testi diye bişey var ayrıca 4oo HP oldugunu GÖKHAN OKUR kendisi söylemisti
  • konuyu açan yok ortalarda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent987

    BENİM 1989 ŞAHİNİM OLDUKÇA DİRİ Bİ ARAÇ BAKIMLI TEMİZ 2000YTL BÜTÇEM VAR 16-17 JANT LASTİK ABART EGZOZ ÖN TARAF KARARTMASI FAR IZGARA VS SES İİ +1600 W ANFİ PİONNER 460W KOLAN VE DAHA NELER YAPABİLİRİM İLERDE TURBO YAPACAĞIM MOTORU 200 HP LİK ARACIMI ÇOK SEVİYOR VE ÖMÜR BOYU KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORUM DEĞİŞTİR DEMEYİN DEĞİŞTİREMEM BABA PARASI DEİL ALINTERİ 21 YAŞINDAYIM İLK ARABAM 9AYDA TOPLADIM RESİMDEKİ HALE GETİRDİM DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZARSANIZ SEVİNİRİM

     ŞAHİN MODİFİYE


    arkadaşım öncelikle aracını yere yaklaştır+16' güzel jant lastik+ön arka stopları güzelce al istersen arkadakileri kırmızıya boyat+güzel bir son susturucu+ön arka abartısız bir tampon ve marşpiyelden sonra ses sitemini de çok çok anartı olmıycak şekilde yasparsın
    sade güzel şahinler görüyorum yollarda
    kolay gelsin...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: LsR


    quote:

    Orjinalden alıntı: A380

    400 hp güç ürettiğini nerde ne şekilde hangi yöntemle ölçmüşler?



    hangi yöntemle mi ölcmüsler

    dyno testi diye bişey var ayrıca 4oo HP oldugunu GÖKHAN OKUR kendisi söylemisti



    400 beygir işi sallama çok atmışlar gökhan okur söyledi diye şimdi bu dogmatik birşeymi oldu sorgulanamazmı? külli yalan 60-70 beygir araba 400 beygire çıkıyorsa alsın bir tane 150 beygir araba onuda 800 beygire çıkarsın boşa şahinle uğraşmasınlar




  • gökhan okurun aracını diyorsanız o araçta çok özel modifiyeler var çift turbo+nos var 400hp yi geçikti o yüzden klasmana giremedi yarışıp hepsini geçti
  • plakaları kalınlaştır,eksoz başlığı al birazda arabayı pıstırırsan süper olur
  • bir egzoz ucu ve 16 jant tak yeter bence sadeligi bozmamak lazim
  • O arabaya bir arka stop lazım. Sanayide aksesuarcılardan Çerkez marka slx stobu al. En güzel tip onda. Normal slx stobuna göre daha parlak ve ışığı çok güçlü yayıyor. Bir de yuvarlak arka stolar var 75-80 ytl ye.. Köşeli bir arabaya o yuvarlak stoplar hiç yakışmıyor vallahi. Ben aldım, geri söktüm. Taksici bir arkadaşıma 50 kağıda zor iteledim di

    Öne de Ayfar veya Eser'in(eser daha kaliteli) angel farlarını koyabilirsin. Ama angel farlar orjinali gibi adyınlatmaz, ışığı dağıtır. Yağmurlu havada önünü zor görürsün.

    Jantlara gelince, büyük jant takma ki araba yorulmasın. Araban hem çok yakar hem de son sürati düşer. En ideal 14'' Cms40 almak. Bu arabalara en iyi gideni bu.. Ama illa 15 veya üzeri alacaksan ince yanak lastik tercih et.
    Resimdeki araba benim. Cant lastik aldığımda üzerindeydi.. Yoksa ben bunu almazdım. Adam 15'' jant koymuş tamam da, lastiği kalın yanaklı seçmiş..Arabayı biraz yoruyor tabii.

    Kapıdaki şeritleri de sök istersen. Hiç yakışmamış.. Sade daha güzel durur. Tampon altlarını da kasa rengine boyayabilirsin. İki kapı arasındaki orta direği benim yaptığım gibi siyaha kaplayabilirsin. Bazıları komple çerçeveyi kaplatıyor ama bu şekil daha güzel. Benden başka bir Tofaşa böyle yapan görmedim))

    Arabaya turbo filan da koyma. Olay sadece turbo taktırmakla bitmiyor. Motordan yürüyene kadar bir kamyon değişiklik yapılması lazım. Herşeyi yaptırsan bile o arabayı günlük kullanımda kullanamazsın. araban arızaya çok meyilli hale gelir. Şahine doğana turbo taktıranların çoğu sorunlarla uğraşıyor.

    Bildiğim kadarıyla 06 mju 06 plakalı meşhur şahinimiz de motor patlattı..Gerçi yapıldı mı bilmiyorum ama umarım kendisini tekrar pistlerde görürüz.

    Aslında bu arabalara 2,0 tempra motoru uydurup onunla oynayacaksın

    Turbo yerine, çelik piston ve dereceli ekzantrik ve açık hava filtresi sana yeter. Araban gayet canlanır. Motorun subap ayarlarına da bir baktır. Subaplar çekişi çok etkiler. 89 model şahinde subap ayarı diye birşey kalmamıştır..Yaptırmadıysan yaptır.

    Fakat iyi bilinen bir ustaya git. Herkes subap ayarı yapamaz..

    Son olarak headers ve komple eksoz tesisatı da olabilir. Ama bence ona gerek yok. Ben yaptırdım bir fark göremedim. Sanırım güçlü araçlarda farkını belli ediyor..

    Kolay gelsin..

     ŞAHİN MODİFİYE


     ŞAHİN MODİFİYE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin053 -- 8 Kasım 2007; 16:59:29 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.