Şimdi Ara

ŞAHİN EFSANESİ DEVAM EDİYOR... (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
54.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1993 Doğan SL sahibi olarak seni haklı buluyorum

    Halen aracımı gönül rahatlığıyla kullanıyorum ve inanın mercedes veya bmw veya diğer marka lüks araçlara değişmem. Yedek parça çok ucuz, Ankara'da oturuyorum ve Ünlü otomotivden istediğiniz parçayı bulabiliyorsunuz, ister orjinal ister yan sanayi. Adam diyor kardeşim orjinalinin fiyatı şu yan sanayinin fiyatı şu. Tek yakınmam işinin ehli usta-servis bulmakta. Ustayı buldum da çalıştığı servis kazıkçı. Örneğin 2 sene önce Alternatörü değiştirdim. Servis bana 65 amperlik alternatöre 300 YTL fiyat biçti. Ünlülerde 105 Ytl'ye aldım orjinal italyan. Diğer araçlarda 400-500 Ytl'den aşağı değildir. Böyle olunca pahalı marka araç kullanan arkadaşlar bana biraz sokağa para atıyorlar gibi geliyor. Tamam zevkler tartışılmaz ama zevk dışında sanki mutlaka o markalar kullanılmalı diyen arkadaşlara sözüm...

    quote:

    Orjinalden alıntı: cell-im


    quote:

    Orjinalden alıntı: L-O-R-D


    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    zamaninda türkiyeyi böyle kazikladilar şimdi o ülkede ki vatandaşlara acıyorum walla ot gibi bir araç


    sizin ot gibi dediğiniz araç bir zamanlar bir çok kişiye umut kapısı açmış,otomobil sahibi olmayı hayal bile edemeyen vatandaşlarımızın otomobil sahibi olmasına neden olmuştur.ayrıca tofaş kimseyi kazıklamamış şahin'i piyasadaki birçok modelden kat kat daha ucuz fiyata satmıştır.ot gibi falan tabirler kullanmanıza üzüldüğümü belirtmeliyim.hem zamanın otomobillerini düşünecek olursak ör:brodway,toros...vb.pekte konfor akla gelmiyo.sabit gelirli yada gelir düzeyi düşük vatandaşların bmw yada mercedes'e binmeleri düşünülemez.etrafta gördüğünüz şahinler,doğanlar ülkenin ekonomik yapısını gözler önüne koymaktadır.o yüzden tamamiyle türk sermayesi ile üretilmiş ve zamanında satış rekorları kırmış(alınmak istendiği zaman sıra verdiklerini hatırlıyorum.araba yok satıyodu)saygı duyulması gerektiğini düşünüyorum.herkeze hayırlı günler dilerim...


    görüşlerinize katılıyorum. tofaş kimseyi kazıklamamış zaten bunu da satış fiyatlarından anlayabiliriz. ayrıca hala bile trafikte sıkça rastladığımız arabalardır şahin,doğan,kartal.

    geçen sene istanbulda bir arkadaşım magane scenic ile ters sokağa döndüğünü farkedince geri gitmeye kara verdi. fakat o sırada arakadanda süratli doğan slix geliyordu. bize vurdu. meganede ufak çizikler oldu yapıldı bende adamla anlaştım arkadaşımla beraber sanayie gittik. doğanın ön panjuru ve farları kırılmıştı tamponda da çatlaklar olmuştu hepsi işçilik dahil 70 liraya yapıldı şaka gibi. şimdi bir arabanın aynası bile bundan pahalı. yani anlıycağınız üzre bu araçlar hala düşük bütçeli insanların araba hayallerini fazlasıyla karşılıyor




  • hala bu aracın biyerlerde üretilmekte olması çok ilginç. harbiden takoz bi arabaydı bu beaa.
  • ARKADAŞLAR BU ARAÇLAR (ŞAHİN,DOĞANVE KARTAL) HALEN TOFAŞIN FABRİKASINDA ÜRETİLİYOR.BU ARAÇLAR DOĞU BLOKU ÜLKELERİNE VE ORTADOĞUYA İHRAÇ EDİLİYOR.TOFAŞ FABRİKASINDA GEZERKEN BENDE GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM BİZE BÖYLE SÖYLEDİLER.
  • Hangi model arabanız olursa olsun bu araçlar görüldüğünde hala ilgi çekiyor.Kuş serisi araçlar ülkemizde efsane olmuş araçlardır ne kadar güvenli olmasada bu araçlar güzel araçlar bende DOĞAN SLX kullanıyorum.Çok memnunum.Keşke geliştirilip yeni modelleri üretilseydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyitahmet32 -- 29 Ocak 2007; 11:39:47 >
  • Bizim şahinde bunun beyazı ne olacak GARAJ ARABASI...
    Topu topuna 40.000 km'de.. ve Beyaz renk..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FİAT SATIŞ

    ARKADAŞLAR BU ARAÇLAR (ŞAHİN,DOĞANVE KARTAL) HALEN TOFAŞIN FABRİKASINDA ÜRETİLİYOR.BU ARAÇLAR DOĞU BLOKU ÜLKELERİNE VE ORTADOĞUYA İHRAÇ EDİLİYOR.TOFAŞ FABRİKASINDA GEZERKEN BENDE GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM BİZE BÖYLE SÖYLEDİLER.

    şu anda bursadaki fabrikada şahin 1.4 i ve şahin 1.6 i.e modelleri üretilip,mısır,etopya,türki cumhuriyetlere ihraç edilmektedir...yarı monte ve monte haldedirler.mısırda nasr şahin adıyla satılmaktadır...azerbaycan da dahil türki cumhuriyetlerde t-şahin adıyla satılmaktadır...oralarda lüks araç statüsündedir ve sorunsuz kullanılmaktadır.
    ayrıca vietnamdaki tempralar da bursa kaynaklıdır....halen de üretimi devam ediyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 8 Şubat 2007; 23:47:23 >




  • Arkadaşlar Doğan gibisi yok, ne kadar sorun çıkarsa da ucuza halledebiliyorsunuz. Eee bizim gibi 3. Dünya ülkesine de anca bu türden araçlar gider.
  • BU TOFAŞ SALAKMIDIR NEDİR......
    DOĞAN ŞAHİN KARTAL GİBİ TUTULAN VE İYİ SATAN ARABAYI ENDONAZYA GİBİ ÜLKELERE GÖNDERİYORLAR
    HALBUKİ TÜRKİYEDE OLSA DAHA ÇOK SATAR....
    TÜRKİYE ŞARTLARININ ARABASI ONLAR BELKİ KONFOR YOK V.S AMA TÜRKİYENİN YOLLARINDA ÇOK BİLE....
    BEN O ARAÇLARIN AYNI TİPTE TÜRKİYEDE ÇIKMASINI İSTERİM.......

    YAAAAAA SİZZZZZZZZZZZZZ???????????????????******
    quote:

    Orjinalden alıntı: awolcd

    Arkadaşlar Doğan gibisi yok, ne kadar sorun çıkarsa da ucuza halledebiliyorsunuz. Eee bizim gibi 3. Dünya ülkesine de anca bu türden araçlar gider.
  • BENCE EFSANA FELAN DEGIL SADECE MILLETIMIZE COK FAZLA SECENEK VERILMEDEN ONUNE VERILEN YESENDE BU YEMESENDE BU MANTIGI ILE YILLARCA SATILAN BIR ARAC
  • http://www.holland-car.com/
    SİTESİNE GİRİP BAKIN .....
    TÜRKİYEDE ÜRETİLİP NERELERE GİDİYOR....
  • bu arabalardan çok kişi ekmek yedi ve yiyor..
  • Reno 11 flaş katili bir şahinimiz vardı sattılar güzelim arabayı. Zamanında ne hava atardım. Şimdi kazma gibi olduk parayı denk yapayım bir tane abarth almassam namertim.
  • bu şahinin orjinali italyada hangi model yılı oluyor bilen var mı? yani orjinal şahin kaç yılının tasarımıdır... hatta 131 ve 124 ü de merak ederim anavatanlarında kaç yılında üretilmeye başlandı diye...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    bu şahinin orjinali italyada hangi model yılı oluyor bilen var mı? yani orjinal şahin kaç yılının tasarımıdır... hatta 131 ve 124 ü de merak ederim anavatanlarında kaç yılında üretilmeye başlandı diye...

    fiat 124 italyada 1965 yılında üretime girdi
    murat 124 türkiyede 1970 sonunda üretime girdi
    fiat 131 italyada 1974 yılında üretime girdi
    murat 131 türkiyede 1976 sonunda üretime girdi
    ilk tofaş şahin 1300 1981 de türkiyede üretime girdi
    ilk tofaş doğan 1600 1982 de üretime girdi
    sonra çeşitli versiyonlarla şahin hala şahin adıyla dünyanın bazı ülkelerinde ve türkiyede ihraç malı olarak mamul ve yarı mamul olarak üretilmektedir....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    bu şahinin orjinali italyada hangi model yılı oluyor bilen var mı? yani orjinal şahin kaç yılının tasarımıdır... hatta 131 ve 124 ü de merak ederim anavatanlarında kaç yılında üretilmeye başlandı diye...

    fiat 124 italyada 1965 yılında üretime girdi
    murat 124 türkiyede 1970 sonunda üretime girdi
    fiat 131 italyada 1974 yılında üretime girdi
    murat 131 türkiyede 1976 sonunda üretime girdi
    ilk tofaş şahin 1300 1981 de türkiyede üretime girdi
    ilk tofaş doğan 1600 1982 de üretime girdi
    sonra çeşitli versiyonlarla şahin hala şahin adıyla dünyanın bazı ülkelerinde ve türkiyede ihraç malı olarak mamul ve yarı mamul olarak üretilmektedir....


    teşekkürler... ancak son kasa şahin ve doğanlar yani bu başlığa konu olan yanlış hatrlamıyosam bizde 86dan sonra üretilmeye başlanan araçlar, acaba bunların da italyan orjinalleri var mı... varsa fiatın hangi modeli oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hlkkln -- 24 Şubat 2007; 12:25:08 >




  • Tofaşlar harıka otolardır. Ben çok ekmeğini yedim. İstanbul da taxixilik yaparak iki şahın bir de doğan eskittim. Zamanın en iyi ticari otolarıydi bence
    Düşünün hangi ithal otolar o zman taxi ye dayanabilirdi. Şimdi devir değişti ucuz japon ve kore araçları geldi ve o sayfa kapandı artık.
    Bence Tofaş iyisiyle kötüsüyle tarihteki yerini aldı. Bırakın Tofaşı artık.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    bu şahinin orjinali italyada hangi model yılı oluyor bilen var mı? yani orjinal şahin kaç yılının tasarımıdır... hatta 131 ve 124 ü de merak ederim anavatanlarında kaç yılında üretilmeye başlandı diye...

    fiat 124 italyada 1965 yılında üretime girdi
    murat 124 türkiyede 1970 sonunda üretime girdi
    fiat 131 italyada 1974 yılında üretime girdi
    murat 131 türkiyede 1976 sonunda üretime girdi
    ilk tofaş şahin 1300 1981 de türkiyede üretime girdi
    ilk tofaş doğan 1600 1982 de üretime girdi
    sonra çeşitli versiyonlarla şahin hala şahin adıyla dünyanın bazı ülkelerinde ve türkiyede ihraç malı olarak mamul ve yarı mamul olarak üretilmektedir....


    teşekkürler... ancak son kasa şahin ve doğanlar yani bu başlığa konu olan yanlış hatrlamıyosam bizde 86dan sonra üretilmeye başlanan araçlar, acaba bunların da italyan orjinalleri var mı... varsa fiatın hangi modeli oluyor


    1986da makyajlanan şahin doğan ve kartallar platform olarak 131 olmasına karşın far vs gibi parçalarının tasarımında fiat regatadan esinlenmişlerdir.fiat regata tempranın atasıdır ve önden çekişlidir.bu araçlardan türkiyede az vardır.ithalatı yapılmamış olsa bile permi ya da elçilikler yoluyla ülkemize girmiştir 1.9d modelleri hala yollarda görülebilir...fiat ritmo da tiponun atası olup yine türkiyede rastlanabilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TonKano

    Şimdi devir değişti ucuz japon ve kore araçları geldi ve o sayfa kapandı artık.
    Bence Tofaş iyisiyle kötüsüyle tarihteki yerini aldı. Bırakın Tofaşı artık.....




    Arkadaşım bırakın tofası diyosunda tofas hala satış rekorları kıryo bilmem farkındamısın..ve günümüzdeki taksicilerin çoguda tercih yönünü tofastan yana kullanıolar..albea doblo vs...

    japon araçları gelse nolcak parçası pahalı ustasını bulmak bi sorun hem

    +yakıt ve dayanıklılık
  • Eski arabaları çok seviyorum ancak birde benzini çok tüketmese
  • BEN ŞAHİN VE DOĞANI ÇOK SEVİYORUM 2002 MODEL OLACAK GÜZEL TEMİZ KM AZ OLAN .....

    VEYA 2000 MODEL BENZİNLİ İSTİYORUM......LPG Yİ HİÇ SEVMİYORUM.....
    ÖLDÜRÜYO ARABAYI ......BİLİYORUM ŞİMDİ BENZİNLİ BİR ŞAHİN DOĞAN 300 YAKAR .......

    AMA AZ KULLANAN İÇİN ASLINDA LPGYE GEREK YOK.....

    ADAM YILDA 5,000 KM YAPIYOR LPGLİ ARABAYA BİNİYOR....

    LPG YAKITI AZALTIYOR AMA MOTORU MAFEDİYOR...BİR TARAFTAN KAR BİR TARAFTAN ZARAR ....
    TAKSİCİLERE BBİŞEY DİYEMEM....AMA AZ KULLANAN İÇİN DİYORUM....

    TAKSİCİLERLE İLGİLİ Bİ YAZI VAR.....GİRİN BAKIN.......LÜTFEN!!!!!!

    http://www.cayyoluonline.com/friends/haber.php?haberid=118

    BEN BU YAZANA ARTIK UYUYORUM.......SİZDE UYUN BENCE........




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.