Şimdi Ara

Sahibini sağ çıkarabilen otomobiller

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beni ailemi kazada sağ çıkaramayacak araba 3 litre yaksa ne yazar Ses ,sunrof zart zurt paket olsa ne yazar
    Araçta en önemli şey güvenliktir arkadaşlar sen ,ailen çocuğun yaşamasan , sakat kalsan neye yarar şehiriçi Yakıt ölçümün seni kurtarmaz,araba üreticileride zati durumun farkında ncapden 5 alacak kadar uyduruyorlar güvenliği. Ey ncap sığırı yap bakalım şu testi 90-100 km de de Görelim Sakız olmuş 5 yıldızcıları ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ma101010ma -- 7 Ekim 2015; 2:59:02 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu ulkenin % 99'u arabanin guvenliginden once boyasina bakar.adam 2. eli saglam olsun yemisin guvenligini diyo.sen 2. ekde boya durumundan once fren balatalari ne durumda diye sorani gordun mu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az yaksın çok kaçsın güvenlik önemli değil!
    "Yakıt Pahalı" diyen yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hımmmm
  • adam haklı dağılın
  • Hiç gerek yok.

    Bu test 64 km/s çarpma ile bütün otomobilleri iyisinden kötüsüne sıraya dizebiliyor mu? Diziyor.

    Aynı puanı alan iki araba var mı? Yok.

    Üzerine vazife değilken detaylı raporları, uzman fikirlerini Türkçe'ye çevirip veriyor mu? Veriyor.

    Biz okur muyuz? Hayır.

    Günün birinde yaparlar, peki halihazırdaki bilgiyi kullanıyor muyuz? Haberimiz bile yok.

    En çok satılan arabalarımız NCAP'te test edilen donanıma sahipler mi? Hayır. 208, C3, Corsa, i10, ,i20, Polo, Punto, Sandero ve saire zaten NCAP'te beş yıldız almış versiyonlar değiller ki.

    Demek ki ölçüm çözünürlüğü yeterli. Demek ki NCAP kullandığımızdan daha çok bilgiyi üretiyor. Açın, okuyun, en iyisini alın. Motor-mekanik dersi aldınız.
  • Uygun fiyata tank gibi araçlar var,misal 20 ye S40,30 a S60,S80 almak mümkün ancak yakıt ve vergileri kol gibi.en dandik evler 250 den kiralar 1000 liradan başlıyor, çık işin içinden çıkabilirsen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2000 model 2000 motor S40 sahibiyim. Yakıt olarak LPG'yi 2,38'den alıyorum, 30 litre gaz = 71,4 Lira yapar.
    Yaklaşık 220-260 KM arası götürüyor bu gaz. Kullanımım kısa mesafe soğuk motor da içeriyor, sahil yolu kullanımı da içeriyor, rampa çıkış ve iniş de içeriyor. Yani tam karma tüketim.
    Ben bunu 240 km ortalama baz alıp bölersem 0,2975 çıkıyor. Kabaca 30 kuruş denilebilir. Benzini de hesap edecek olursam, şöyle bir detay var, evden çıktıktan sonra 200 metre gitmeden bayır aşağı iniyorum. Bu bayır inişimde araç benzin tüketmiyor. Bayırı inip 200 metre daha gittiğimde gaza geçiyor. Dolayısı ile benzin benim için ihmal edilebilir olsa da, ortalama kullanımda 5 kuruş ilave etsek, 35 kuruş yapar ki bence 140 beygirlik eski teknoloji bir motor için gayet güzel bir rakam.
    Uzun yolda ise kullanımıma göre 21-22 kuruş yaktırıyorum ki hızım 110'un altına pek düşmez. Sabırlı birisi 90-95 bandında giderse 8 litre LPG'lere kadar durumu düşürebilir. Bu da 19 kuruşlara tekabül eder.

    20 bin TL bütçe ile, geniş, oturaklı, konforlu, güvenli, sağlam ve 35 kuruş yakan bir otomobile biniyorum. Parçası pahalı mı? Evet ancak bakımlarını aksatmazsanız, o da ikide bir arıza çıkartıp sizi sanayiye sokmayacak kadar kaliteli parçalardan üretilmiş. Kaporta konusunda ise, şahsen Clio gibi bir araçla vurup, beni araçtan itfaiyenin çıkartıp sağlıkçıların hastahaneye götürmesindense ve aylarca sürecek kırık sıkıntıları çekmektense, kapıyı açıp inmeyi, cüzdanımın sarsılmasını tercih ederim. Tek başına aktif gergili emniyet kemeri bile hayat kurtarıcı olur bu araçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 1 Ekim 2014; 5:43:08 >




  • Şu anda piyasadaki her otomobil "yani tüm markalar" 100km üstü hızlarda sabit sağlam bi nesneye vurunca ölüm riski taşır. Ha bi doğan Şahin illa öldürür volvo da mercedes de belki sağ çıkarsınız ama garantisi yok. Önce adam gibi araba kullanmayı bilmek lazım. Arabasına güvenen den önce kendine güvenen şoför olmak lazım. Euro ncap testleri nin amacı zaten şehir içi güvenliğidir. Bu nedenle 64km hızda yapılır. Ve araçlar direk duvara gömülür. Günlük hayatta iki araç kaza yaptığı zaman ikiside darbeyi emer yoksa kaza yapan tüm araçlar pert olurdu. Ayrıca herkes kesesine göre araba alır. Ömrünü çoktan tamamlamış kuş serilerinden söz etmiyorum ama parası olan zaten mercedes alır bmw alır Volvo alır olmayanda diğer araçlara bakar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emniyet genel müdürlüğü ve jandarma genel komutanlığının trafik kazaları istatistiklerine göre:

    toplam trafik kazaları içinde ölümlü kaza oranı %1.2
    bu kazalardaki araç faktörü binde 3
    insan faktörü ise %99.1 dir.
  • ma101010ma kullanıcısına yanıt
    siz kaza yapmadan önce hiç frene basmadan 100'le mi vuruyorsunuz?



    bakın burada 100'le vuruyorlar duvara kabin gayet güzel korunuyor ancak sizin vücudunuz 100'den 0'a inme ivmesini kaldıramıyor iç organlarınız parçalanan kemiklerinize saplanıyor ve iç kanamadan ölüm gerçekleşiyor

    siz bu mantıkla önce kendinizi sağlamlaştırın, araba korusa da kendinize zarar verdirtmeyin, mesela araçtaki herkesin kemeri takılı olsun




  • Millet güvenliğe önem vermiyor bu net .

    Forumda kendimce bi deney yaptim.

    Belli başlı tüm modellerin iihs testlerini toparladım konu açtım.

    24 saatte 2 3 cevap geldi , 50 civari kisi baktı.

    Ben de başlığı doğus ve dsg iceren bi cumleyle degistirdim :)

    1 saat gecmeden kat ve kat fazla cevap ve goruntuleme geldi ,sonra çok degerli yoneticiler konuma el koyup kilitledi

    Sozumona bilinçli otomobil forumunda bile durum buyken , arabayi sadece ulaşım aracı gören siradan vatandasa çok gormeyin.

    Sadece yakitini parçasını 2.elini sorup araba almaya devam etsinler ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disconnectus_Erectus -- 1 Ekim 2014; 10:23:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NCAP'den önce; Araç kullanırken ön/arka koltukta oturan herkes emniyet kemeri takıyor mu? 36kg altı olan çoçuklarınız kendine uygun araç koltuğunda oturuyor mu? Eğer bunlara cevabınız hayır ise hiçbir anlamı yok yazdıklarınızın...

    Ayrıca belli bir hızdan sonra yaşama şansınız G kuvvetleri nedeniyle azalır.
  • Arif kullanıcısına yanıt
    yarışlardan haberiniz yok galiba sizin en ufak kaza 100-150 km arası
    drag yarışlarında iç kanama ve travma geçiren yok adam yürüyerek çıkıyor içinden. Hemde 200-300 km hızlarla yapıyorlar kazaları. Dış plastik gibi bir parça hemen dağılıyor sonra darbe sönümleyiciler var zaten kupa kısmı( şaşe ) biraz darbe emsede asıl güvenlik kafesi koruyor sürücüyü.
  • emniyet kemerini arkadan dolandıranlara mı anlatacaksın ncapi. kazalarla aramızdan eksilen bu tarz insanların durumuna kader de diyebilirsiniz doğal seleksiyon da diyebilirsiniz tercih size kalmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünya'da en büyük can kaybı savaş terör vs, den öte trafik hale gelmiştir insanlığın bundan 50 yıl önce böyle bir problemi yoktu ,yolları düzelt Cezaları artır yok arkadaş bir bayramda 250 Kişiyi mezara 1500 civarı Kişiyi hastaneye gönderdik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende bunu anlamiyorum ulen neden bu tum dunyadaki araclari guvenlik kafesiyle uretmezlerki formula 1 yarislarinda adam 270 le bariyerlere vuruyor sonra takla atiyor bi bakiyon surucu imis arac yuruyerek takimin yanina gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pdr tecnics

    bende bunu anlamiyorum ulen neden bu tum dunyadaki araclari guvenlik kafesiyle uretmezlerki formula 1 yarislarinda adam 270 le bariyerlere vuruyor sonra takla atiyor bi bakiyon surucu imis arac yuruyerek takimin yanina gidiyor

    Nasılki gıda olayında geç bile olsa bilinçlenme başladıysa (doğal ürün üretim ve tüketim )
    Araçlarda İlk başta A noktasından B noktasına gitmek olan amaç daha konforlu gitmeye tekamül edip sonrasında
    "Güvenli ve Sağlıklı sonrasında Konforlu ve Ekonomik " ulaşıma dönüşü olacaktır.
    bu geçiş sürecinde X milyon Kişiyi gömeriz Y Milyon Kişiyi sandalyeye mahkum ederiz ayrı mesele

    şu an toplumun genel seviyesine Güvenli ve Sağlıklı ulaşım kavramı 2 numara büyük geliyor, üretici ne yapsın arz talep işi 4 tekerlekli Konforlu az yakan taput üretiyor.

    Birde bu araç üreticilerileri hiçde masum değil parayı araç satışlarından değilde servisden , kasko-sigorta sisteminden kazanırlar. çünkü fiyat politikaları ; maliyetinin biraz üstüne arabayı satar sonra servise gittiğinizde 20 tl maliyetli plastik tamponu servise 800 e çakar servisde 1200 tl kasko firmasına ,sonra imece usulü bu millet kazığı paylaşır.bu arada bu ABS beyni , x, y sensör gibi radyo devresinden daha basit 5 tl ilk elektronik devreleride 2-3 bin tl ye çaktıklarını görmedik değil

    Sonuç bütün üreticiler olaya Kapital bakar bu işin doğasında var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ma101010ma -- 8 Ekim 2015; 6:45:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabaya binerken emniyet kemeri yerine besmeleyi alışkanlık edinen bir toplumda, güvenlik, bilinç, sağduyu ve benzeri mefhumlar son sıralardadır.
  • dilbilgisi daha temel problemin gibi duruyor guvenlikten once

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.